MEHMET TAŞ1. 2 BU GÜNDÜR. “NEDEN VARIZ?” SORUSUNUN CEVABIDIR. MİSYON.

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
Program Geliştirmenin Felsefi Temelleri S.17-27
Advertisements

TÜRK Eğitim Sistemi.
Bölgesel Konferans n°1 25 Haziran 2014 İzmir
K A L İ T E O K U L L A R I M E R K E Z İ
TÜRK EĞİTİM SİSTEMİ VE OKUL YÖNETİMİ Ders Notları Eser ÇEKER (M.Sc.)
Yaşam Boyu Öğrenme Prof. Dr. Ali ŞEN.
EĞİTİMDE YENİ YAKLAŞIMLAR VE KÖY ENSTİTÜLERİ ÖRNEĞİNDE TÜRK MİLLİ EĞİTİM SİSTEMİ VE 21. YÜZYIL BECERİLERİ.
REHBERLİK.
ATATÜRK İLKELERİ.
YARIN SİZDEYİZ PROJESİ
EĞİTİMİN YASAL -YÖNETSEL TEMELLERİ
Comenius Programı Onur AYDEMİR
MEHMET TAŞ KIRIKKALE MEM SPE. İlkeler-Değerler Vizyon Yol gösterici olarak çalışanları; kurumun düzeni, güvenliği ve gelişimine uygun davranışlara teşvik.
T.C. İnkılap Tarihi ve Atatürkçülük TÜRK ÇAĞDAŞLAŞMASI
Misyon = Görev Geleceğe yönelik olarak belirlenen hedeflere ulaşabilmek için üstlenilmesi gereken özel görevi ifade eder. Örgütün varoluş nedenidir ve.
DEMOKRASİ EĞİTİMİ VE OKUL MECLİSİ YÖNERGESİ Alican GÖZEY
BİLGİ BAZLI YENİLİKÇİ GELİŞME STRATEJİSİ BAĞLAMINDA TÜRKİYE’NİN KURUMSAL DÖNÜŞÜM İHTİYACI Prof. Dr. Hüsnü ERKAN DEÜ İİBF İktisat Bölümü Yrd. Doç. Dr. Canan.
MEHMET TAŞ KIRIKKALE MEM SPE
MİSYON-VİZYON-DEĞERLER TEMALAR
T.C. TOROSLAR KAYMAKAMLIĞI LİMON ÇİÇEĞİ ANAOKULU MÜDÜRLÜĞÜ
DESTEK EĞİTİM ODASI VE ÖZEL EĞİTİM SINIFLARI AÇILMA SÜRECİ VE BU SINIFLARDA DERSE GİRECEK ÖĞRETMENLER Destek eğitim odası: Kaynaştırma uygulamaları yoluyla.
T.C. TOROSLAR KAYMAKAMLIĞI SELÇUKLAR İLKOKULU-ORTAOKULU/ KURUMU MÜDÜRLÜĞÜ BRİFİNG DOSYASI
KOÜ TIP FAKÜLTESİ ÇOCUK CERRAHİSİ ANABİLİM DALI STRATEJİK PLAN TASLAĞI
MİLLÎ EĞİTİM BAKANLIĞI KAMU İDARELERİ İÇİN STRATEJİK PLANLAMA KILAVUZU GELECEĞE YÖNELİM 2 1 Mehmet ÇİÇEK Millî Eğitim Uzman Yardımcısı.
TÜRK Eğitim Sistemi.
DESTEK EĞİTİM ODASI Kaynaştırma eğitimine tabi olanlara sunulan bir hizmet Kaynaştırma uygulamalarının bir parçası ve tamamlayıcısı.
MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI
“TEMİZ İNSAN TEMİZ TOPLUM ”
İlköğretim Fen ve Teknoloji Öğretim Programı
ŞAHİNBEY-GAZİANTEP ÖZEL İDARE ANADOLU LİSESİ
Atatürk ilkeleri.
Kocaeli Üniversitesi Tıp Fakültesi Adli Tıp Anabilim Dalı Stratejik Plan Formatı
TERCAN M.KUTSİ BEĞDEŞ İLKOKULU
TC. GÜÇLÜKONAK KAYMAKAMLIĞI İLÇE MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ BRİFİNG DOSYASI
T.C. TOROSLAR KAYMAKAMLIĞI MÜRÜVVET FAİK UĞUZ İLKOKULU MÜDÜRLÜĞÜ BRİFİNG BRİFİNG DOSYASI
SİVAS YILDIZELİ TAT İLKOKULU
KASTAMONU HALK EĞİTİMİ MERKEZİ VE AKŞAM SANAT OKULU.
DİCLE İLÇE MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ DURABEYLİ İLKÖĞRETİM OKULU
Hasan Özbay İmam Hatip Ortaokulu
DİYARBAKIR BİLİM SANAT MERKEZİ REHBERLİK HİZMETLERİ BİRİMİ
TOWS MATRİSİ G Z F T İzmir İl MEM ARGE.
ANALİTİK BÜTÇE SINIFLANDIRMASI; *Harcamanın (Giderin) sınıflandırılması 4 bölüm *Harcamanın (Giderin) sınıflandırılması 4 bölüm 13 basamaktan oluşur. 13.
Eğitim hakkı, ayrım gözetilmeksizin herkesin sahip olması gereken, vazgeçilemez ve devredilemez bir haktır. Eğitim hakkı, başta çocuklar olmak üzere herkesin,
ÖLÇME DEĞERLENDİRME VE SINAV HİZMETLERİ GENEL MÜDÜRLÜĞÜ
TÜRK Eğitim Sistemi.
SINIF YÖNETİMİ.
BRİFİNG DOSYASI İLİ: KARS İLÇESİ: DİGOR ADI: SORKUNLU İLK/ORTAOKULU EĞİTİM-ÖĞRETİM YILI.
ADIYAMAN ÜNİVERSİTESİ
TÜRK MİLLÎ EĞİTİM SİSTEMİNİN GENEL AMAÇ VE İLKELERİ
Okul Öncesi Eğitim Dr. Burcu Çabuk.
T.C. TOROSLAR KAYMAKAMLIĞI MÜRÜVVET FAİK UĞUZ İLKOKULU MÜDÜRLÜĞÜ
KONU BAŞLIKLARI BİLGİ EKONOMİSİ GELİŞİMİ BİLGİ EKONOMİSİ ÖZELLİKLERİ
3. ÜNİTE TÜRKİYE’DE ÖZEL GEREKSİNİMLİ ÇOCUKLARIN EĞİTİMİ İLE İLGİLİ ÖRGÜTLENME VE MEVZUAT.
TÜRK Eğitim Sistemi.
Eğitim Kültür Alanında İnkılaplar
KOCASİNAN REHBERLİK VE ARAŞTIRMA MERKEZİ
SOSYAL BİLGİLER DERSİ ÖĞRETİM PROGRAMI
HAYAT BOYU ÖĞRENME GENEL MÜDÜRLÜĞÜ
YAYGIN EĞİTİM.
OKUL ÖNCESİ EĞİTİM ROGRAMLARI-I
ŞEHİT YAKUP SÜRÜCÜ ANADOLU LİSESİ
KANUNLARDA OKUL ÖNCESİ EĞİTİM
ŞEHİT YAKUP SÜRÜCÜ ANADOLU LİSESİ
Karşılaştırmalı Eğitim
YAYGIN EĞİTİM Yaygın Eğitim: Örgün eğitim sistemine hiç girmemiş
HALK EĞİTİMİ MERKEZLERİ ÖĞRETMEN VE USTA ÖĞRETİCİ
a AMAÇYAPI SÜREÇHAVA Türkiye Milli Eğitim Sisteminin Yasal Dayanakları 1. T.C. Anayasası, 2. Eğitim ve Öğretimi Düzenleyen Yasalar 3. Milli Eğitim Şuraları.
İLKOKUL ÖĞRENCİLERİNİN AHLAK ALGILARI
TÜRK MİLLÎ EĞİTİM SİSTEMİNİN YAPISI VE ÖZELLİKLERİ
EĞİTİMİN YASAL -YÖNETSEL TEMELLERİ
Sunum transkripti:

MEHMET TAŞ1

2 BU GÜNDÜR. “NEDEN VARIZ?” SORUSUNUN CEVABIDIR. MİSYON

MEHMET TAŞ3 MİSYON Görev bildirgesidir.

MEHMET TAŞ4 MİSYON KURUMUN kim olduğunu, ne yaptığını, kim için yaptığını, nasıl ve neden yaptığını belirleyen, bugün olduğu durumla birlikte gelecekte arzuladığını yansıtan ve var oluş amacını belirleyen SÖYLEMİDİR.

MEHMET TAŞ5 Kurumun içindeki ve dışındaki herkese kim olduğumuzu ve ne yapmaya çalıştığımızı anlatır.

MEHMET TAŞ6 D İ K K A T !!!! Misyon ifadesinde köklü değişiklik nadiren görülür. Kurumun misyonunun değişmesi demek, yeniden yapılanma anlamına gelmektedir. Bu durumda her şey değişir.

MEHMET TAŞ7 Yüksek karakterli ve nitelikli insanlar yetiştirmek; bunun için politikalar geliştirmek, eğitim ve öğretim programları hazırlamak, ilgili standartları, öğretmen niteliklerini belirlemek ve bunlarla ilgili ARGE çalışmaları yapmak, eğitim ortamını hazırlamak, eğitim-öğretim yapmak, rehberlik, denetim ve değerlendirme sistemleri oluşturmaktır. ( Millî Eğitim Bakanlığı )

MEHMET TAŞ8 Türkiye Cumhuriyeti uyruklu gerçek kişiler, özel hukuk tüzel kişileri veya özel hukuk hükümlerine göre yönetilen tüzel kişiler tarafından açılan okul öncesi eğitim, ilköğretim, ortaöğretim kurumları ve bu düzeyde haberleşme ile öğretim yapan kuruluşlar, çeşitli kurslar, dershaneler, öğrenci etüt eğitim merkezlerinin açılması, bu kurumlar ile açılmış olan azınlık ve yabancı okulların eğitim, öğretim ve yönetimine ilişkin plan ve programları yapmak, denetim ve gözetimini yürütmek veya yürütülmesini sağlamakla görevliyiz. ÖZEL ÖĞRETİM KURUMLARI GENEL MÜDÜRLÜĞÜ

MEHMET TAŞ9 Öğrencilerimizi, Türk milli eğitiminin amaçları doğrultusunda yüksek karakterli, çağın gelişimlerini takip edebilen, dürüst gelecekte ülkenin yönetiminde ben de varım diyen bireyler olarak yetiştirmek. Bahşili İlçe MEM

MEHMET TAŞ10 Y üksek özgüvenimizle, etik değerlere bağlı, görevdeşlik ruhuyla hareket ederek adil, şeffaf ve bilimsel bir yönetim anlayışıyla, donanımlı öğrenme ortamlarında yapacağımız, eğitim ve öğretim faaliyetleri ile toplum tarafından memnuniyetle karşılanan yüksek nitelikli bireyler yetiştirmektir. Balışeyh İlçe MEM

MEHMET TAŞ11 Sulakyurt ilçe milli eğitim müdürlüğü olarak misyonumuz; toplumumuzun her kesimine, milli ve manevi değerlerimizden hareketle,sevgi, saygı ve hoşgörü ortamında, yenilenerek ve gelişerek, birlik ve beraberlik içerisinde, etkili iletişim yollarını kullanarak takım çalışması ile Türk Milli Eğitiminin amaçlarını gerçekleştirmektir. Sulakyurt İlçe MEM

MEHMET TAŞ12 Okulumuz, eğitim ve öğretim faaliyetlerinin geliştirilmesi ve bilgi çağının gerektirdiği iş hayatında ve sosyal hayatta rekabet gücü yüksek nitelikli insan gücünün yetiştirilmesine katkı sağlamak. Kırıkkale Fatih İlköğretim Okulu MİSYON ÖRNEĞİ

MEHMET TAŞ13 MİSYONUMUZ Okulumuz, toplumun milli ve manevi değerlerini benimseyen, analitik düşünce yetisine ve demokratik düşünce yapısına sahip, azimli, ilkeli, sorumluluk duygusu gelişmiş, sahip olduğu bireysel ve toplumsal hak ve ödevlerini bilen ve bu kavramları savunabilen vatandaş kimliği oluşturmayı gaye edinmiş bir eğitim kurumudur. Kırıkkale Namık Kemal İlköğretim Okulu

MEHMET TAŞ14 Kırıkkale Milli Eğitim Müdürlüğünün misyonu nedir?

MEHMET TAŞ15 “KIRIKKALE MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ OLARAK ÖZ GÖREVİMİZ, TAKIM ÇALIŞMASI VE ADANMIŞLIK RUHU İLE HAREKET EDİP, UYGUN ÖĞRENME ORTAMLARINI SÜREKLİ GELİŞTİREREK, ETİK DEĞERLERE BAĞLILIK ANLAYIŞIYLA; SORUMLULUĞUNUN GEREĞİ OLARAK BİLİMSEL YÖNTEMLERLE, MİLLETİMİZİN EN YÜKSEK MEDENİYET SEVİYESİNE VE REFAHA ULAŞMASINA KATKI SAĞLAYACAK NİTELİKLİ BİREYLER YATİŞTİRMEKTİR.”

MEHMET TAŞ16 Teşekkürler Kırıkkale MEM Strateji Geliştirme Birimi Mehmet TAŞ