MATEMATİK ÖĞRENEBİLİR

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
POLİNOMLAR TANIM: P(x)=anxn+an-1xn a2x2+a1x+a0 biçimindeki ifadelere reel katsayılı bir bilinmeyenli polinom denir. anxn, an-1xn-1, ... , a1x+a0.
Advertisements

Özel Tanımlı Fonksiyonlar
FIRAT ÜNİVERSİTESİ TEKNOLOJİ FAKÜLTESİ
MATEMATİK ÖĞRENEBİLİR
MATEMATİK ÖĞRENEBİLİR
MATEMATİK ÖĞRENEBİLİR
HER GENÇ MATEMATİK ÖĞRENEBİLİR MURAT GÜNER KELKİT
HER GENÇ MATEMATİK ÖĞRENEBİLİR MURAT GÜNER KELKİT
PARABOLLER.
ÖZEL TANIMLI FONKSİYONLAR
Birinci Dereceden Denklemler
MATEMATİK ÖĞRENEBİLİR
Bir eşitliğin her iki yanına aynı sayıyı eklersek eşitlik bozulmaz.
BİRİNCİ DERECEDEN BİR BİLİNMEYENLİ DENKLEMLER
TBF Genel Matematik I DERS – 1 : Sayı Kümeleri ve Koordinatlar
MATEMATİK ÖĞRENEBİLİR
1.Dereceden 1 Bilinmeyenli Denklemler
HER ÖĞRENCİ MATEMATİK ÖĞRENEBİLİR MURAT GÜNER ATAŞEHİR
MATEMATİK ÖĞRENEBİLİR
HER GENÇ MATEMATİK ÖĞRENEBİLİR MURAT GÜNER ATAŞEHİR
2.DERECE DENKLEMLER TANIM:
MURAT GÜNER ATAŞEHİR HER ÖĞRENCİ MATEMATİK ÖĞRENEBİLİR.
HER ÖĞRENCİ MATEMATİK ÖĞRENEBİLİR MURAT GÜNER ATAŞEHİR
MATEMATİK ÖĞRENEBİLİR
HER ÖĞRENCİ MATEMATİK ÖĞRENEBİLİR MURAT GÜNER ATAŞEHİR
BİRİNCİ DERECEDEN İKİ BİLİNMEYENLİ DENKLEMLER
Ders : MATEMATİK Sınıf : 8.SINIF
BİRİNCİ DERECEDEN BİR BİLİNMEYENLİ
DENKLEMLER. DENKLEMLER ÜNİTE BAŞLIĞI X kimdir neye denir,neden gereksinim duyulmuştur.Bilinmeyeni denklem kurmada kullanırız.Bilinmeyen problemlerde.
Birinci Dereceden Denklemler
DERSİMİZİ ŞU ANA BAŞLIKLAR HALİNDE İNCELEYECEĞİZ.
HER ÖĞRENCİ MATEMATİK ÖĞRENEBİLİR MURAT GÜNER KELKİT
HER GENÇ MATEMATİK ÖĞRENEBİLİR MURAT GÜNER KELKİT
HER ÖĞRENCİ MATEMATİK ÖĞRENEBİLİR MURAT GÜNER ATAŞEHİR
HER ÖĞRENCİ MATEMATİK ÖĞRENEBİLİR MURAT GÜNER ATAŞEHİR
MATEMATİK ÖĞRENEBİLİR
HER GENÇ MATEMATİK ÖĞRENEBİLİR MURAT GÜNER KELKİT
MATEMATİK ÖĞRENEBİLİR
MATEMATİK ÖĞRENEBİLİR
MATEMATİK ÖĞRENEBİLİR
İKİNCİ DERECEDEN DENKLEMLER
İLKÖĞRETİM MATEMATİK 6.SINIF
MATEMATİK 1 POLİNOMLAR.
HER GENÇ MATEMATİK ÖĞRENEBİLİR MURAT GÜNER KELKİT
MATEMATİK ÖĞRENEBİLİR
MATEMATİK DERSİ KONU : DENKLEM ÇÖZME SEMİH YAŞAR
İSMAİL EKSİKLİ Öğr. No:
KARMAŞIK SAYILAR.
HER ÖĞRENCİ GEOMETRİ ÖĞRENEBİLİR MURAT GÜNER KELKİT
HER GENÇ MATEMATİK ÖĞRENEBİLİR MURAT GÜNER ATAŞEHİR
İLKÖĞRETİM MATEMATİK 8.SINIF
CEBİR CEBİRSEL İFADELER Cebirsel ifadelerde toplama ve çıkarma işlemi
HER ÖĞRENCİ MATEMATİK ÖĞRENEBİLİR MURAT GÜNER ATAŞEHİR
MATEMATİK DENKLEMLER.
HER GENÇ MATEMATİK ÖĞRENEBİLİR MURAT GÜNER ATAŞEHİR
Denklemeler içerdiği değişkenin sayısına ve kuvvetine göre sınıflandırılır. Aşağıdaki örneklere bakarsak; 2x+4=15I. Dereceden I Bilinmeyenli Denklem x.
İKİNCİ DERECEDEN DENKLEMLER
Yeşilköy Anadolu Lisesi. TANıM (KONUYA GIRIŞ) a, b, c gerçel sayı ve a ¹ 0 olmak üzere, ax 2 + bx + c = 0 biçimindeki her açık önermeye ikinci dereceden.
MATEMATİK ÖĞRENEBİLİR
Ders : MATEMATİK Sınıf : 8.SINIF
5.1 POLİNOMİNAL REGRESSİYON
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
DERSİMİZİ ŞU ANA BAŞLIKLAR HALİNDE İNCELEYECEĞİZ.
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
DERSİMİZİ ŞU ANA BAŞLIKLAR HALİNDE İNCELEYECEĞİZ.
..Denklemler..
DERSİMİZİ ŞU ANA BAŞLIKLAR HALİNDE İNCELEYECEĞİZ.
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
Sunum transkripti:

MATEMATİK ÖĞRENEBİLİR www.muratguner.net EŞİTSİZLİKLER HER ÖĞRENCİ MATEMATİK ÖĞRENEBİLİR MURAT GÜNER ATAŞEHİR-2012 1 1

www.muratguner.net İÇİNDEKİLER 2 f(x) = ax +b FONKSİYONUNUN ALACAĞI DEĞERLERİN İŞARETİ VE BİRİNCİ DERECEDEN BİR BİLİNMEYENLİ EŞİTSİZLİKLER 4 f( x ) =ax2 + bx + c FONKSİYONUNUN ALACAĞI DEĞERLERİN İŞARETİ VE İKİNCİ DERECEDEN BİR BİLİNMEYENLİ EŞİTSİZLİKLER 9 BİRİNCİ VE İKİNCİ DERECEDEN POLİNOMLARIN ÇARPIMI VEYA BÖLÜMÜ BİÇİMDE VERİLEN EŞİTSİZLİKLERİN ÇÖZÜMÜ 40 BİRİNCİ VEYA İKİNCİ DERECEDEN EŞİTSİZLİK SİSTEMLERİNİN ÇÖZÜMÜ 97 İKİNCİ DERECEDEN BİR BİLİNMEYENLİ BİR DENKLEMİN KÖKLERİNİN VARLIĞI VE İŞARETİNİN İNCELENMESİ 106 PARAMETRE İÇEREN İKİNCİ DERECEDEN BİR BİLİNMEYENLİ BİR DENKLEMİN KÖKLERİNİN VARLIĞININ İNCELENMESİ 108 KAYNAKÇA 115 2

Ana Sayfa

Ana Sayfa

ÖRNEK Ana Sayfa

TANIM Ana Sayfa

Ana Sayfa

ÖRNEK Ana Sayfa

Ana Sayfa

Ana Sayfa

ÖRNEK Ana Sayfa

ÖRNEK Ana Sayfa

Ana Sayfa

ÖRNEK TANIM Ana Sayfa

Ana Sayfa

ÖRNEK Ana Sayfa

Ana Sayfa

ÖRNEK Ana Sayfa

Ana Sayfa

Ana Sayfa

Ana Sayfa

Ana Sayfa

ÖRNEK Ana Sayfa

Ana Sayfa

ÖRNEK Ana Sayfa

Ana Sayfa

ÖRNEK Ana Sayfa

ÖRNEK Ana Sayfa

Neden  < 0 olmalıdır? Çünkü; kökte işaret değişir Ana Sayfa

Ana Sayfa

Ana Sayfa

Ana Sayfa

Ana Sayfa

Ana Sayfa

ÖRNEK Ana Sayfa

ÖRNEK Ana Sayfa

ÖRNEK Ana Sayfa

ÖRNEK Ana Sayfa

ÖRNEK Ana Sayfa

ÖRNEK SAKIN HA! Ana Sayfa

Ana Sayfa

Ana Sayfa

– + 4. Ana Sayfa

ÖRNEK Ana Sayfa

ÖRNEK Ana Sayfa

ÖRNEK Ana Sayfa

ÖRNEK Ana Sayfa

ÖRNEK Ana Sayfa

ÖRNEK Ana Sayfa

Ana Sayfa

Ana Sayfa

ÖRNEK 1993- II Ana Sayfa

Ana Sayfa

Ana Sayfa

Ana Sayfa

Ana Sayfa

Ana Sayfa

ÖRNEK Ana Sayfa

Ana Sayfa

Ana Sayfa

Ana Sayfa

Ana Sayfa

ÖRNEK Ana Sayfa

Ana Sayfa

Ana Sayfa

Ana Sayfa

Ana Sayfa

Ana Sayfa

Ana Sayfa

Ana Sayfa

Ana Sayfa

Ana Sayfa

Ana Sayfa

Ana Sayfa

Ana Sayfa

Ana Sayfa

Ana Sayfa

Ana Sayfa

Ana Sayfa

ÖRNEK Ana Sayfa

ÖRNEK Ana Sayfa

ÖRNEK AT! GİTSİN! Ana Sayfa

Ana Sayfa

Ana Sayfa

Ana Sayfa

Ana Sayfa

Ana Sayfa

Ana Sayfa

Ana Sayfa

Ana Sayfa

Ana Sayfa

Ana Sayfa

Ana Sayfa

Ana Sayfa

Ana Sayfa

Ana Sayfa

Ana Sayfa

ÖRNEK Ana Sayfa

ÖRNEK Ana Sayfa

ÖRNEK x + 2  x2 – x – 1 < x + 7 eşitsizliğinin gerçek sayılardaki çözüm kümesini bulunuz. Ana Sayfa

ÖRNEK Ana Sayfa

ÖRNEK Ana Sayfa

ÖRNEK Ana Sayfa

Ana Sayfa

Ana Sayfa

ÖRNEK Ana Sayfa

NOT Ana Sayfa

ÖRNEK Ana Sayfa

ÖRNEK Ana Sayfa

Ana Sayfa

ÖRNEK Ana Sayfa

ÖRNEK Ana Sayfa

ÖRNEK Ana Sayfa

Ana Sayfa

BU ÇALIŞMAYI HAZIRLARKEN AŞAĞIDAKİ KİTAPLARDAN İKTİBAS YAPILMIŞTIR. www.muratguner.net BU ÇALIŞMAYI HAZIRLARKEN AŞAĞIDAKİ KİTAPLARDAN İKTİBAS YAPILMIŞTIR. 1- FEM YAYINLARI 2-ZAFER YAYINLARI 3-FDD YAYINLARI 4-KAREKÖK YAYINLARI 5- FDD YAYINLARI Ana Sayfa