12 Yaş üzeri: 2010’da 23.8 milyon 2011’de 24.8 milyon.

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
Burkay Yapağcıoğlu.
Advertisements

Google Görüntülü Ağ’da Video Reklamları
Pazarlamanızı sosyalleştirin.Bir + ekleyin Pazarlama faaliyetlerinizi Google’ın sosyal ağına dahil etmek için bir + ekleyin.
OBEZİTE İSTATİSTİKLERİ
Pazarlama ve İletişim Dünyasında Sosyal Medya Trendleri Araştırması
Performans, etkinlik, erişim ve fiyat önemli ise...
INTERNET SUNUMU.
Halit Yıldırım
Web 2.0 AraçlarI OĞUZ TEKE
Anketten Foruma, Forumdan Bloga Sosyal Dengeler. •Kod Trendleri •İnternet Trendleri •Medya Trendleri.
T.C. İNÖNÜ ÜNİVERSİTESİ Arapgir Meslek YÜKSEKOKULU
Web 2.0 Araçları Rıdvan Gezici
İNTERNET VE SOSYAL AĞLAR.
TÜRKİYE’DE FACEBOOK KULLANIMI ARAŞTIRMASI
Facebook, insanların başka insanlarla iletişim kurmasını ve bilgi alışverişi yapmasını amaçlayan bir sosyal paylaşım sitesidir. 4 Şubat 2004 tarihinde.
13 Mart 2009 itibarıyla Facebook'un yeni arayüzü tüm hesaplarda kullanılmaya başlamıştır. Ancak bu arayüz, kullanıcılar arasında ikilik yaratmıştır.
Hareket halindeki insanlara ulaşın.Mobil Arama Ağı Reklamları Mobil Arama Ağı Reklamları ile kullanıcılara ulaşın.
Sosyal Medya.
Atlayarak Sayalım Birer sayalım
Aktif Gelişim Derneg ̆ I I ̇ letis ̧ im Briefi. Amaç Sosyal medyanın hayatımızın önemli bir parçası haline gelmesi, sosyal ilişkilerimiz ve günlük yaşamdaki.
ALIŞVERİŞ ALIŞKANLIKLARI ARAŞTIRMASI ÖZET SONUÇLARI Haziran 2001.
05/02/2007 Mobile Monday - Ericsson Mobility WorldArda KUTSAL l l Web 2.0 ve Türkiye Fırsatları (v2) Arda Kutsal
Orta Öğretimden Üniversiteye Gelen Öğrencilerin Temel Bilgisayar Bilgilerinin İl ve Bölge Bazında İncelenmesi: Karadeniz Teknik Üniversitesi Uygulaması.
Sosyal Medya Pazarlaması Sihirbuzz
KIR ÇİÇEKLERİM’ E RakamlarImIz Akhisar Koleji 1/A.
ETİK ve İTİBAR YÖNETİMİ
Bankacılık ‘ta Yeni CRM Yaklaşımları M
HAZIRLAYAN:SAVAŞ TURAN AKKOYUNLU İLKÖĞRETİM OKULU 2/D SINIFI
1/25 Dört İşlem Problemleri A B C D Sınıfımızda toplam 49 öğrenci okuyor. Erkek öğrencilerin sayısı, kız öğrencilerin sayısından 3 kişi azdır.
 Demet Cengiz, “Bilişim Teknolojilerinin Öğrenciler Tarafından Kullanılmasını Sağlayacak Unsurların Belirlenmesi,” TBD Bilişim Kurultayı, Ankara, Eylül.
Dijital Pazarlama İletişimi Semineri 15 Haziran 2013.
Dijital Dünya Verilerine Genel Bakış Dünya Nüfusu : Dünyadaki İnternet Kullanıcıları : Dünyadaki Domain Sayısı:
Dünyada iki milyardan fazla kişi internet kullanıcısı
@isilyilmaz 1 SOSYAL MEDYA ÇAĞINDA YENİ TÜKETİCİLER.
İKİ BASAMAKLI DOĞAL SAYILARIN
SOSYAL MEDYA.
Tüketici Trend Araştırması Aralık 2009 Sosyal Telefon.
E-Ticaret (Rakamlarla Giriş)
Günümüzde internet, en çok kullanılan haber kaynağı Gazetecilerin % 97’si haber yazmadan önce mutlaka Google’da ve sosyal medyada araştırma yapıyor.
Aksaray Üniversitesi Sn Proje AdıSektörüYeriProjenin Durumu 1 Proje Hizmet İşiEğitimMerkezBitti 2 Merkezi Araştırma LaboratuvarıEğitimMerkezBitti 3 Kampüs.
- 1 Web 2.0 Teknolojileri ve Uygulamaları Çalıştayı, 4 Aralık 2009, Beytepe-Ankara Umut Al Hacettepe Üniversitesi Bilgi ve Belge Yönetimi Bölümü
Sosyal Medya Sosyal medya ; İçeriğinin alıcıları tarafından oluşturulup, yine başka alıcıların kullanımına sunulduğu alandır. 1.
GLOBALCV İŞTESOSYAL PROJESİ İLE ARADIĞINIZ ADAYA ULAŞIR Türkiye’nin ilk sosyal kariyer sitesi İŞTESOSYAL ve en güncel dataya sahip portalı GLOBALCV ’nin.
SAYILAR NUMBERS. SAYILAR 77 55 66 99 11 33 88.
Hayat boyu öğrenme programı
Festival veya konser gibi etkinliklere giderken kimlik, para ve kredi kartından önce akıllı telefonlarını alanların oranı 92% Müzikseverler Telefonlarını.
1 STRICTLY CONFIDENTIAL & FOR PERSONAL USE ONLY TURKCELL LALE SARAL DEVELİOĞLU GENEL MÜDÜR YARDIMCISI PAZARLAMA.
GENÇ KIRMIZI 2014 YARIŞMA BRİEFİ
Diferansiyel Denklemler
Rıdvan Gezici  Web 2.0 nedir ?  Web 2.0 araçları  Eğitimde web 2.0 ‘nin kullanımı  Web 2.0 Araçlarının Tanıtımı.
HAZIRLAYAN: BURCU OLGUN
 UGUR ÖZBİLEN   TÜRKÇE ÖĞRETMENLİĞİ (İ.Ö)  2.SINIF.
WEB 2.0 ARAÇLARI Semra ACAR
İşletme Doktora Programı Bilgi Teknolojileri ve Yönetim (IYO 713)
İnteraktif Medya Dünü Bugünü Yarını Uğur Şeker / Dijital Büro İstanbul Yıldız Teknik Üniversitesi Sürekli Eğitim Merkezi 'Mobile Marketing Conference'
SOSYAL PAYLAŞIM SİTELERİ
ÇOCUKLARDA İNTERNET BAĞIMLILIĞI
ONLINE MEDYA TAKİBİ “FIRSATLAR”. Online Medya Takibi DİNLE -> KATIL -> ÜRET.
Viral Reklam? Viral reklam; genellikle elektronik yollarla hızlı bir yayılma davranışı gösteren, başkalarına aktarmak ya da başkalarıyla paylaşmak amacıyla.
Sosyal Medya Nedir? Çağlar GÜLCEK.
Sosyal Medya Kişilerin internet üzerinde birbirleriyle yaptığı diyaloglar ve paylaşımlar bütünüdür.  Zaman ve mekân sınırlaması olmadan (mobil tabanlı),
SOSYAL MEDYANIN ETKİSİ - KOZMETİK ÜRÜNLERİN SATIN ALINMASINDA BİR UYGULAMA Danışman Unvan İsim Öğrenci İsim, Numara.
SOSYAL MEDYA VURGUSU TEKSTİL ENDÜSTRİSİNDE
SOSYAL MEDYA.
WEB 2.0 ARAÇLARI.
Ask Question.
Elektronik-Ticaret’te Arama Motoru Optimizasyonu ve Sosyal Medya
Sunum transkripti:

12 Yaş üzeri: 2010’da 23.8 milyon 2011’de 24.8 milyon

İnternet kullanıcılarının %43 ’ünü kadınlar oluşturuyor. Arkadaşları ile haberleşmek ve bilgi aramak için internet kullanıyorlar.

İnternet kullanıcılarının %57 ’sini erkekler oluşturuyor. Haber okumak, futbolu takip etmek ve güncel kalmak için internet kullanıyorlar.

yaş arası internet kullanıcılarının sayısı 12.1 milyon. Bu gençlerin %72’si her gün internete bağlanıyor.

Mobil cihazlardan internete bağlanma oranları %50 ’i civarında.

Gençlerin %68 ’i sosyal medyayı kullanıyor. Arkadaşları ile haberleşmek, eğlenmek istiyorlar.

Lise öğrencilerinin ortalama arkadaş sayısı 450. Üniversite öğrencilerinin ise 400 civarında.

Lise öğrencilerinin %67 ’si 16:00 – 00:00 arası Facebook’ta. Üniversite öğrencileri nin %71 ’i 20:00 – 02:00 arası Facebook’a giriyor.

Facebook 6 gün Twitter 4 gün Gençler hangi sitelerde daha fazla vakit geçiriyorlar?

Haftada ortalama 2 kere paylaşım yapıyor. 10 kişiden 1’inin blogu var.

TÜRK TÜKETİCİSİNİN DEĞİŞEN SATIN ALMA DAVRANIŞI

Yeni Tüketici

Güç tüketicilerin elinde. Kontrolü onlar sağlıyorlar. Tüketiciler reklama güvenmiyorlar.

Word of mouth = Word of mouse

%89 satın alma öncesi internetten araştırma yapıyor. %62 satın almayı düşündüğü ürün hakkında araştırmak en önemli internet kullanma sebebi Kaynak: Global Web Index Türkiye, Haziran 2011

SOSYAL MEDYA PLANLAMA

Dinleyin!

Araçlarınızı seçin.

İletişim kurun!

Raporlama

SOSYAL MEDYANIN GELECEĞİ

TEŞEKKÜRLER Işıl