1 DİYALOĞU 2 ÖĞRENCİ DİYALOĞU I-ONLAR BİZE BİRER EMANETTİR. II-BÜTÜN MESELE O’NU YETİŞTİRMEKTİR.

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
8. SINIF 3. ÜNİTE BİLGİ YARIŞMASI
Advertisements

TÜRKİYE ESNAF ve SANATKARLARI KONFEDERASYONU HİZMETİÇİ EĞİTİM SEMİNERİ
Matematik Öğretmeni RAGIP ŞAHİN
BAŞARILI BİR ÖĞRETMEN NASIL OLUNUR? Dersimiz.com Katkılarıyla
Soru 1 CEVAP.
Konu Başlıkları Müfredat Oluşturulurken Dikkat Edilmesi Gereken Hususlar Çalışmalardaki Olumsuz Örnekler ve İstatistiksel Bilgiler Anket Çalışmaları Teknik.
DERSİN AMACI: - Çeşitli öğretim teknolojilerinin özellikleri, öğretim süreçlerindeki yeri ve kullanımı, öğretim teknolojileri yoluyla kendi branşınızla.
SINAVLARA HAZIRLIKTA AİLELERİN DİKKAT ETMESİ GEREKEN HUSUSLAR.
4 Kare Problemi 4 Kare Problemi Hazır mısın? B A Bu şekle iyi bak
ÜNİTE DEĞERLENDİRMESİ 1.Sınıf Türkçe
TEKNIK EGITIM FAKULTESI ÖĞRETİM YILI AKADEMİK KURUL TOPLANTISI HAZİRAN Dönem başında dersin hedefi, içeriği ve öğrencilerden beklentiler.
ÖĞRENCİ PSİKOLOJİSİ Mustafa ÖNDER.
4 Kare Problemi 4 Kare Problemi Hazır mısın? B A Bu şekle iyi bak
Öğrt. Gör. Dr. Aykut Eren CANÜZMEZ
HASTA ODAKLI KALİTE YÖNETİM STANDARTLARI VE HİZMET KALİTE STANDARTLARI İLİŞKİSİ Yrd. Doç. Dr. Ufuk Cebeci İTÜ Sağlık İşletmeleri Sertifika Program Koordinatörü.
Eğitim Materyali Departmanı Kadınlar I. ve II. Lig Müsabaka Sistemi ve Fikstürü.
4 KARE.
ORHAN EREN İLKOKULU 1-A.
Örnek Bİr VerİtabanI TasarImI
Karenin Çevre Uzunluğu
Eğitim Materyali Departmanı Kadınlar I. ve II. Lig Müsabaka Sistemi ve Fikstürü.
Tam sayılarda bölme ve çarpma işlemi
1/13 ROMA RAKAMLARI A B C D I V X Hiçbiri Aşağıdaki roma rakamlarından hangisi yan yana iki defa yazılmaz?
Ölçme ve Değerlendirme Semineri
TEST – 1.
Üsküdar Halk Eğitim Merkezi Eczane Çalışanlarının Eğitimi
TOPLAMA İŞLEMİNDE VERİLMEYEN TOPLANANI BULMA.
2 ve 1’in toplamı 3 eder..
TAŞIYICI İHTİVA ETMEYEN PLASTİK KATKI MALZEMELERİ ADDILUB 74.
8 ? E K S İ L E N EKSİLEN _ 5 5 ÇIKAN FARK(KALAN) 8.
PROGRAM TASARIMI
TAŞIYICI İHTİVA ETMEYEN PLASTİK KATKI MALZEMELERİ ADDILUB 74.
FİİLDE ÇATI Fiillerin özne ve nesne ile olan ilişkisine çatı denir.
TAŞIYICI İHTİVA ETMEYEN PLASTİK KATKI MALZEMELERİ
HACETTEPE ÜNİVERSİTESİ HIV/AIDS TEDAVİ ve ARAŞTIRMA MERKEZİ HATAM Dr
TÜRKÇE / Noktalama İşaretleri
İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ AÇIK VE UZAKTAN EĞİTİM FAKÜLTESİ KPI ANALİZİ – ŞUBAT 2015 KALITE GELIŞTIRME AR-GE ŞUBESI.
ÖĞRETMEN’ İN KENDİNİ YENİLEMESİ (VİZYON MESELESİ) 1.
ROMEN RAKAMLARI.
Toplama Yapalım Hikmet Sırma 1-A sınıfı.
Eğitim Materyali Departmanı Kadınlar I. ve II. Lig Müsabaka Sistemi ve Fikstürü.
PERİFERİK SİNİRLER. PERİFERİK SİNİRLER *Periferik sinirlerde kayıt yöntemleri ve ileti hızı ölçümleri. *Kronaksi, reobaz *periferik sinir-kas patolojileri.
1/22 GEOMETRİ (Dikdörtgen) Aşağıdaki şekillerden hangisi dikdörtgendir? AB C D.
TAŞIYICI İHTİVA ETMEYEN PLASTİK KATKI MALZEMELERİ ADDILUB 74.
Kareköklü Sayılar KAREKÖKLÜ BİR İFADE İLE ÇARPILDIĞINDA SONUCU DOĞAL SAYI YAPAN ÇARPANLAR.
Kendinden MUTLU BIR INSAN yaratmak istiyorsan Hedeflerin olsun ve hic peşlerini birakma.
Eğitim Materyali Departmanı Kadınlar I. ve II. Lig Müsabaka Sistemi ve Fikstürü.
Bir hikaye …..
SUNUM İÇERİĞİ Giriş Süreç Ölçeğinde Analiz Şube Ölçeğinde Analiz .
Kraniyal Sinir Hastalıklarında Klinik Bulgular
1 Okul Hibesi Programının Tasarımında Dikkate Alınması Gereken Operasyonel Özellikler Juan Prawda Dünya Bankası Danışman 8 Mart 2010 Ankara, Türkiye.
SUNUM İÇERİĞİ Giriş Süreç Ölçeğinde Analiz Şube Ölçeğinde Analiz .
2 - ÖLÇME ARAÇLARININ TAŞIMASI GEREKEN NİTELİKLER
SE FLOW-300 PERFORMANS ARTTIRICI. SE FLOW-300 PERFORMANS ARTTIRICI KULLANIM ORANI % 0,1- % 0,5.
TÜRKİYE CUMHURİYETİ EĞİTİM FAALİYETLERİ-1.
VERİMLİ DERS ÇALIŞMA YÖNTEMLERİ
ADDILUB 85 TAŞIYICI İHTİVA ETMEYEN PLASTİK KATKI MALZEMELERİ.
 Öğrencinin; 1. Adı:Ahmet Fatih 2. Soyadı:Seven 3. Sınıfı:9/C 4. Numarası:1339  Öğretmenin; 1. Adı:Ramazan 2. Soyadı:  Okul:Ali Güral Lisesi.
MİCROSOFT WİNDOWS 8 I.WİNDOWS 8’İ NASIL YÜKLEYEBİLİRİM ?
ROMEN RAKAMLARI I = 1 V = 5 X = 10 L = 50 C = 100 D = 500.
DOÇ. DR. HATİCE BAKKALOĞLU
DOÇ. DR. HATİCE BAKKALOĞLU
LOGGER PRO ile GRAFİK ÇİZMEK
Pedagojİk formasyon sertİfİka programI ÖğreTİM İLKE VE YÖNTEMLERİ Hafta I Prof.Dr.Bülent ÇAVAŞ.
Pedagojİk formasyon sertİfİka programI ÖğreTİM İLKE VE YÖNTEMLERİ Hafta I Prof.Dr.Bülent ÇAVAŞ.
TEMEL SİGORTACILIK BİLGİLERİ
PLANLAMA (FİZİBİLİTE) RAPORU
1.
Sunum transkripti:

1 DİYALOĞU

2 ÖĞRENCİ DİYALOĞU I-ONLAR BİZE BİRER EMANETTİR. II-BÜTÜN MESELE O’NU YETİŞTİRMEKTİR

3 III- III-MİLLETİN GELECEĞİ BUNA BAĞLI ! ÖĞRENCİ DİYALOĞU IV- IV- SORULARINDAN DOLAYI KIZMAMALI VE KINAMAMALI

4 ÖĞRENCİ DİYALOĞU V-ÖĞRETMEDE TEDRİCÎ DAVRANMALI VI-DERSİN NE KAVRANDIĞINI İYİ BİLMELİ

5 VII-TEKNOLOJİDEN MUTLAKA FAYDALANMALI VIII-BİLGİLERİN GEÇERLİĞİNE DİKKAT ETMELİ! ÖĞRENCİ-DİYALOĞU

6 X- X- “BİLMİYORUM” YERİNE “ARAŞTIRALIM” IX- IX- DERSİ LATİF FIKRALARLA LATİFLEŞTİRMELİ... ÖĞRENCİ-DİYALOĞU

7 XI- XI- SÜRPRİZ SORULARA HAZIRLIKLI OLMALI XII-KURALCILIKTAN UZAK DURMALI

8 XIV-ÖĞRETMEDE YENİ METOD VE YOLLAR ARANMALI. ÖĞRENCİ-DİYALOĞU XIII-TEPKİMİZ ÖLÇÜSÜZ OLMAMALI.

9 XV-RUH HALETİMİZ DAVRANIŞLARIMIZA TE’SİR ETMEMELİ. ÖĞRENCİ-DİYALOĞU

10 XVI-HATALARINI HAKARET EDEREK DÜZELTMEMELİYİZ. ÖĞRENCİ-DİYALOĞU

11 XVII-ARKADAŞLARIYLA OLAN BERABERLİĞİNE DİKKAT ETMELİYİZ! ÖĞRENCİ-DİYALOĞU

IX- DAVRANIŞLARIMIZ SAMİMİ VE ÖLÇÜLÜ OLMALI. XVIII-FİKİRLERİMİZİ SUNMALIYIZ. ÖĞRENCİ-DİYALOĞU 12 ŞAHSÎLEŞTİRMEDEN

KENDİNİZİ X-KENDİNİZİ SORULARLA İSPATLAMAYIN ÖĞRENCİ-DİYALOĞU 13 XI-CEVAPLARINI DEĞERLENDİRMEDE OBJEKTİF OLUN.

14 XII-ÖĞRENCİYE OKUL DIŞINDA DA YARDIMCI OLUNUZ. ÖĞRENCİ-DİYALOĞU

15 XIII-ÖĞRENCİ HAKKINDA PEŞİN HÜKÜMDEN KAÇINMALIYIZ. ÖĞRENCİ-DİYALOĞU

16 ÖĞRENCİ-DİYALOĞU XIV-ÖĞRENCİ ŞAHSİYET GELİŞİMİ... XV-ONLARI, BAŞKALARINA CEPHE ALDIRMAMALIYIZ...

17 XIV- O’NUN İÇİN DUA EDİNİZ.... ÖĞRENCİ-DİYALOĞU