Neden açıkhava?. Televizyondan sonra en hızlı ulaşan mecra! %88 %56 %48 %42 %30 %14 %6 Kaynak: TGI 2013r1 İlkbahar (Mart 12- Şubat 13) (TV, açıkhava,

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
Yrd. Doç. Dr. Mustafa Akkol
Advertisements

Prof.Dr.Şaban EREN Yasar Üniversitesi Fen-Edebiyat Fakültesi
DOĞAL SAYILAR.
Orta Doğu Teknik Üniversitesi
T.C. İNÖNÜ ÜNİVERSİTESİ Arapgir Meslek YÜKSEKOKULU
Sinaps Alternatif İletişim Çözümleri
Deniz’e Hoşgeldiniz.
Mobil Pazarlama Promosyon Kart Sunumu
Internette nasıl müşteri kazanacaksınız?
4-4-2 OYUN DİZİLİŞİ.
KÜLTÜR MÜDÜRLÜĞÜ. KÜLTÜR MÜDÜRLÜĞÜ ETKİNLİKLERİ Sosyal, sanatsal ve kültürel bir eğitim-öğretim merkezi olan Kültür Müdürlüğümüz, Öğrenci kulüpleri ve.
Atlayarak Sayalım Birer sayalım
BEIER CÜMLE TAMAMLAMA TESTİ
Diferansiyel Denklemler
Açıköğretim Fakültesi “Yapısı ve İşleyişi”
ÖRNEKLEME DAĞILIŞLARI VE TAHMİNLEYİCİLERİN ÖZELLİKLERİ
İNFERTİLİTE TEDAVİSİ İÇİN BAŞVURAN ERKEK HASTALARDA TAMAMLAYICI VE ALTERNATİF TIP YÖNTEMLERİ KULLANIMI H.Volkan ACAR, Aydın KENDİRCİ, Kubilay VİCDAN,
ALIŞVERİŞ ALIŞKANLIKLARI ARAŞTIRMASI ÖZET SONUÇLARI Haziran 2001.
İZMİR EKONOMİ ÜNİVERSİTESİ TEKNİK ve İDARİ İŞLER MÜDÜRLÜĞÜ (T.İ.İ.M) “HİZMET MEMNUNİYETİ ÇALIŞMASI” Temmuz, 2010.
Orta Öğretimden Üniversiteye Gelen Öğrencilerin Temel Bilgisayar Bilgilerinin İl ve Bölge Bazında İncelenmesi: Karadeniz Teknik Üniversitesi Uygulaması.
KIR ÇİÇEKLERİM’ E RakamlarImIz Akhisar Koleji 1/A.
HİSTOGRAM OLUŞTURMA VE YORUMLAMA
ETİK ve İTİBAR YÖNETİMİ
Soruya geri dön
“Dünyada ve Türkiye’de Pamuk Piyasaları ile İlgili Gelişmeler”
HAZIRLAYAN:SAVAŞ TURAN AKKOYUNLU İLKÖĞRETİM OKULU 2/D SINIFI
1/25 Dört İşlem Problemleri A B C D Sınıfımızda toplam 49 öğrenci okuyor. Erkek öğrencilerin sayısı, kız öğrencilerin sayısından 3 kişi azdır.
1/20 BÖLME İŞLEMİ A B C D : 4 işleminde, bölüm kaçtır?
TÜRKİYE KAMU HASTANELERİ KURUMU
1 YASED BAROMETRE 18 MART 2008 İSTANBUL.
Güncel Pazarlama Yaklaşımları -6
Sayı Doğrusunda Toplama İşlemi Yapalım
İmalat Yöntemleri Teyfik Demir
İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ Açık ve Uzaktan Eğitim Fakültesi
Medya Paylaşım Toplantıları Reklam Yatırımları 2010/2011 Yıllık Değişim Büyüyen Sektörler Gündemimizdeki Konular 1.
Açık Dergi Sistemleri orçun madran. Open Journal Systems (OJS) Web 2.0 Teknolojileri ve Uygulamaları Çalıştayı, Ankara - 4 Aralık
Dünya hep dönüyor.
Proje Hakkında  Proje T.C. Aile ve Sosyal Politikalar Bakanlığı, Intel Türkiye ve KAGİDER tarafından hayata geçirilmektedir.
PÇAĞEXER / SAYILAR Ali İhsan TARI İnş. Yük. Müh. F5 tuşu slaytları çalıştırmaktadır.
19 Ekim 2006 GfK TürkiyeCustom ResearchGrowth from Knowledge 1 TUHID - İDA İletişim Hizmetleri Algılama Araştırması Eylül 2006.
TEST – 1.
YÜZDELER YÜZDELER.
3tane3=9 3kere3=9 3 x 3 =9 4tane3=12 4kere3=12 4 x 3 =12.
HAFTA I.
Tüketici Trend Araştırması Aralık 2009 Sosyal Telefon.
REKLAMCILIK Hafta 3 KISIM 1.
4 X x X X X
8 ? E K S İ L E N EKSİLEN _ 5 5 ÇIKAN FARK(KALAN) 8.
E-Ticaret (Rakamlarla Giriş)
1/20 ÖLÇÜLER (Zaman) A B C D Bir saat kaç dakikadır?
ERGENLİK: FIRTINALI DÖNEM AMA KİMİN İÇİN? Dr. Gülden AYKANAT İzmir Tepecik Eğitim ve Araştırma Hastanesi Gençlik Danışmanlık ve Sağlık Hizmet Merkezi.
Bir bölme işleminde bölen 8,Bölüm 7, kalan 1ise bölünen Kaçtır?
Metin’in yaşı kardeşinin yaşının 3 katı kadardır
BİR ORGAN BİR HAYAT.
ANA BABA TUTUMU ENVANTERİ
1 DEĞİŞMEYİN !!!
BANKACILIK SEKTÖRÜ REKLAM / İLANLARI VE TÜKETİCİ Özcan PEKTAŞ Tüketici ve Çevre Eğitim Vakfı TÜKÇEV.
SIĞIR VE DANA ETİ PAZAR DURUMU 16 MAYIS AB TOPLAM SIĞIR HAYVANCILIK ARALIK ANKETİ HAYVANCILIK ARALIK ANKETİ ARALIK-TOPLAM ÇİFTLİK HAYVANLARI SIĞIR.
Mevsim Şeridi
HAYAT BİLGİSİ SORULARI.
Mitat Zorlu 1 ALİ YALKIN İLKÖĞRETİM OKULU 2/A SINIFI ÇALIŞMA SAYFASI Adı ve Soyadı: ……….…………………………………..…… 20 Kasım 2009 Cuma İki yıl, kaç aydır? Aşağıdaki.
PÇAĞEXER / SAYILAR Ali İhsan TARI İnş. Yük. Müh. F5 tuşu slaytları çalıştırmaktadır.
Diferansiyel Denklemler
VESTEL YEREL MEDYA SUNUMU
Malzeme Bilimi & Mühendisliği online veritabanı © Trans Tech Publications Inc.
YARATICI SENARYO KONSEPT SUNUMU Müşteri : Akman Holding Marka : Ersu
ZAMANI ÖĞRENELİM.
MEDYA VE ÇOCUK
TEST.
Sunum transkripti:

Neden açıkhava?

Televizyondan sonra en hızlı ulaşan mecra! %88 %56 %48 %42 %30 %14 %6 Kaynak: TGI 2013r1 İlkbahar (Mart 12- Şubat 13) (TV, açıkhava, radyo, gazete, internet haftalık; dergi & sinema aylık erişim)

Kadın %51 Erkek %55 Çalışanların %57 ‘si Üniversite Lise İlköğretim %69 %64 %53 Kaynak: TGI 2012r2 Sonbahar Peki kime ulasıyor?

Hatırlama oranı yüksektir. Her 10 kisiden 7’si kampanyayı acıkhavadan hatırlıyor.

Dikkat çeker! Merak uyandırır!

Satın almaya yönlendirir!

5 saniye = 7 kelime

“Take us” = 5 kelime “Jim” = 9 kelime

Tek fikir = Tek mesaj

Okutun!

Imajın gücü!

17 Test edin!

Yaygın, yogun ve uzun süreli kullanın!

Açıkhava esnek bir mecra!

Amaca göre… Imaj? Satıs?

Mekana göre…

Farklı uygulamalara açık…

Açıkhava markalasma sürecinde en büyük destekçiniz…