Grup SportyBTO302-İnternet Ortamında Yazarlık Dilleri 1 Sporty Dünyası Hazırlayanlar:Ayşe Gamze AKALIN Nazgül BARPİEVA Mehtap MERT Ümit NALBANT Hüseyin.

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
HAZIRLAYANLAR Sinan ALAGÖZ Dilek ÖZSERİN Abdullah BODUR Ali KARABULUT
Advertisements

A1 TURUNCU SINIF PROJE SUNUMU
WINDOWS Internet Ortamında Yazarlık Dilleri Dr. Hakan TÜZÜN.
Bilgisayarım Simgesinin Kullanımı Dosyaların Yönetimi
Tam Öğrenme Modeli (Mastery Learning)
MEDYA OKURYAZARLIĞI DERSİ BAĞLAMINDA EĞİTİM İHTİYACI VE KONYA’DA MEDYA OKURYAZARLIĞI DERSİ SEÇİMİNİ ETKİLEYEN FAKTÖRLER: 1.
Eyvah Öğrenciler Küçüldü: Üniversite Öğrencilerinin Çok-Kullanıcılı Sanal Bir Bilgisayar Ortamında Bilgisayar Okuryazarlığı Eğitimi Alması Araş. Gör. Gonca.
TEST – 1.
GRUP SPORTİF PROJE SUNUMU Ders Sorumluları: Yrd. Doç. Hakan Tüzün Ders Adı: BTÖ302 İnternet Ortamında Yazarlık Dilleri Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi.
GÖRSEL OKUMA GÖRSEL SUNU
Bünyamin GÜNAYDIN ( Sınıf Öğretmeni )
GRUP: Element GRUP ÜYELERİ: Nasri BAKTAŞ Seylani KARABACAK Gürsel MEŞE
OBEZİTE PİŞMANLIKTIR Dönem I TODUP çalışması
Bilgisayar Destekli Öğretim
Dünya Üzerine Yayılmış Çok-Kullanıcılı
2009 Eğitim Yılı Çalıştayı Dönem 4 ve 5 Raporu. Başlıklar  Stajlar  Teorik dersler  Pratik eğitimi  Sınavlar  Yardımcı eğitim alanları  Öğretim.
SUNAR….
Güvenli ve Pratik Web’de çalışma saatleri için;
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi 2007 – 2008 Bahar Dönemi Beytepe - ANKARA BTÖ302 - İNTERNET ORTAMINDA.
Temiz Su Türleri Koruyucuları
İnternet Ortamında Yazarlık Dilleri Uygulamaları
BTO-302 İnternet Ortamında Yazarlık Dilleri ve Uygulamaları BÖTE ORYANTASYONU GRUP ÇÖMlek Ders Sorumlusu Yrd. Doç. Dr. HAKAN TÜZÜN Hazırlayanlar.
T.C FIRAT ÜNİVERSİTESİ MÜHENDİSLİK FAKÜLTESİ BİLGİSAYAR MÜHENDİSLİĞİ BÖLÜMÜ DERSİN ADI:ALGORİTMA VE PROGRAMLAMA2 DERSİN HOCASI:YRD. DOÇ. GALİP AYDIN PROJENİN.
EĞİTİM ORTAMLARININ DÜZENLENMESİ
Quest Atlantis Dünya Üzerine Yayılmış Çok-Kullanıcılı Çevrim-İçi Eğitsel Bir Bilgisayar Oyununun Teknik Yapısı.
DOĞAL AFET BTÖ–302 Internet Ortamında Yazarlık Dilleri ve Uygulamaları
Quest Atlantis Çok-Kullanıcılı Sanal Ortamları Kullanan Eğitsel Bir Bilgisayar Oyunu Örneği: Quest Atlantis Projesi Öğr. Gör. Dr. Hakan Tüzün Hacettepe.
QUEST ATLANTİS Excell Üniversitesi
Öğretimde Teknoloji Kullanımı
Kütüphane Oryantasyonu
Hacettepe Üniversiteli | Bote 1 QUEST ATLANTİS NETWORK DÜNYASI (Net1) ( FOCUS = İŞİN ÖZÜ )
Gökhan Alaca Necip ihsan Arıkan Süleyman Işık Seçkin Aytaş Recep Tuna
BTO-304 İnternet Ortamında Yazarlık Dilleri & Uygulamaları
BTÖ 302-İnternet Ortamında Yazarlık Dilleri Uygulamaları
Ders Sorumlusu : Yrd.Doc. Dr Hakan TÜZÜN Hazırlayanlar : Mustafa SARITEPECİ Yeşim YENİLMEZ Yeşim YENİLMEZ Ebru KIRMAN Ebru KIRMAN Ramadan ŞEN Selahattin.
Okulumun dünü, bugünü, yarını…
GÖRSEL OKUMA GÖRSEL SUNU Yrd. Doç Dr. Özcan PALAVAN
MEDİKO ORYANTASYONU HAZIRLAYANLAR Seçil YAŞAR Rahim TEKİN Mehmet UÇAR
Windows adası os2 Hazırlayanlar: Azize Sertkaya Yasemin Dönmez Şaylan Durum Ali Bayandur Fatih Onur Yüler.
Quest Atlantis Yapısal Dünyası
Quest Atlantis Tasarımcılar: Kenan Akpınar Nuri Durna Pınar Tosun Nurcan Çoksusamış Yasin Tursun.
Grup üyeleri: Selen ERGÜ Galip Kaya Nazgül BARPİEVA
Ders Kitabında Görsel Düzen
1 / 12 BTÖ 302 İNTERNET ORTAMINDA YAZARLIK DİLLERİ UYGULAMASI Hakan TÜZÜN.
GRUP LABORANT PROJE SUNUMU
BTÖ302 - İNTERNET ORTAMINDA YAZARLIK DİLLERİ UYGULAMALARI
Bilgi Paylaşımı için Araçlar
Hazırlayan Hazırlayan: Aysun Kılıç-Bilal Şen Derya Köybaşı-Hasan Kara İ.Müfit Baloğlu-Selma Höçük Ders: Ders: İnternet Ortamında Yazarlık Dilleri ve Uygulamaları.
RAM DÜNYASI Hazırlayanlar: Abdullah DEDE Aygül ÇELİK Çiğdem AÇIKGÖZ Hikmet AKSOY Seyit GÜNÇAL Mesut SARITAŞ Ders: BTÖ 302 – Internet Ortamında Yazarlık.
PPT1 DÜNYASI Hazırlayanlar : Hazırlayanlar : Müzeyyen KUTLU Müzeyyen KUTLU Ferdi ERDEM Ferdi ERDEM F. Önder TOPAL F. Önder TOPAL Suat ÖZTÜRK Suat ÖZTÜRK.
GRUP:NET2 Grup üyeleri: Zehra Duman Buket Deringöl Abdulbaki Ensaroğlu
EXCEL 1 İNTERNET ORTAMINDA YAZARLIK DİLLERİ Dr. Hakan TÜZÜN (Ankara,2005)
BİLGİSAYAR DESTEKLİ EĞİTİM İÇİN ÖĞRETİM TASARIMI
BTO-302 İnternet Ortamında Yazarlık Dilleri ve Uygulamaları Dersi Grup Projesi Hazırlayan: Grup HIZLI ve ÖFKELİ Gülsüm KARABAĞLI Anıl ŞAHİN Sertaç KARATEKE.
1.Grup Aigai Öğrenci motivasyonunun arttırılması için yapılabilecek çalışmalar ve ödüllendirme kriterleri.
YAPIM KUŞAĞI ÜRETİYORUM ETKİNLİĞİ.
OYUN ve OYUNCAKLAR.
BİLGİ PAYLAŞIM ARAÇLARI
12. Ders Bilişsel becerilere hazırlık öğretimi
ÖĞRETİM TASARIMI DERSİ PROJE SUNUMU
İnternet Ortamında Yazarlık Dilleri Uygulamaları
Gökhan Alaca Necip ihsan Arıkan Süleyman Işık Seçkin Aytaş Recep Tuna
Robot Prenses ve Zombi Cüceler
Öğr. Gör. Dr. Hakan Tüzün Hacettepe Üniversitesi, BÖTE
İLKOKUL ÖĞRENCİLERİNİN AHLAK ALGILARI
Dünya Üzerine Yayılmış Çok-Kullanıcılı Çevrim-İçi Eğitsel
Eğitsel Bilgisayar Oyunları Tasarımı
Öğr. Gör. Dr. Hakan Tüzün Hacettepe Üniversitesi, BÖTE
TEST.
Sunum transkripti:

Grup SportyBTO302-İnternet Ortamında Yazarlık Dilleri 1 Sporty Dünyası Hazırlayanlar:Ayşe Gamze AKALIN Nazgül BARPİEVA Mehtap MERT Ümit NALBANT Hüseyin Can ŞENEL Ali ŞİŞMAN Ders Sorumlusu: Dr. Hakan TÜZÜN

Grup SportyBTO302-İnternet Ortamında Yazarlık Dilleri 2 Oyunun Amacı Oyunumuzun amacı, ilköğretim 1.kademe (8- 12 yaş) öğrencilerine okullarında (Büyük Kolej) bulunan yüzme havuzunun ve spor salonunun yerini, genel özelliklerini ve kurallarını; öğrenciyi eğlendirecek ve ilgisini artıracak şekilde öğretmektir.

Grup SportyBTO302-İnternet Ortamında Yazarlık Dilleri 3 Oyunun Amacı Kullanıcıya ipucu vermemiz, kullanıcının puan toplayarak ilerlemesi ve son olarak kullanıcının adının spor salonu ve havuza verilmesi oyunun sürükleyiciliğini sağlar. Oyunu bitirebilmek için kullanıcının ipuçlarına ulaşılmasının gerekliliği ve ipuçlarının yerini kullanıcının bulması oyunun zorlayıcı yönüdür.

Grup SportyBTO302-İnternet Ortamında Yazarlık Dilleri 4 Tasarımda İzlediğimiz Süreç Öncelikle projemiz için “focus” hazırladık. Focus doğrultusunda senaryomuzu yazdık. Daha sonra serbest çalışmalar ile Quest Atlantis ortamında neler yapabileceğimizi gördük.

Grup SportyBTO302-İnternet Ortamında Yazarlık Dilleri 5 Tasarımda İzlediğimiz Süreç Sporty Dünyamız için kuşbakışı görünüm haritasını oluşturduk. Büyük Kolej Oryantasyon gruplarından olduğumuz için Büyük Kolej’e yapılan incelemeye katıldık. Bu incelemeden sonra kuşbakışı görünüm haritamızı bütün katlarımız için tekrar çizdik.

Grup SportyBTO302-İnternet Ortamında Yazarlık Dilleri 6 Tasarımda İzlediğimiz Süreç Arayüz tasarım belgemizi oluşturduk. 3d ortamımızı geliştirmeye başladık. Nesne ve doku araştırmaları yaptık. Yapılan gezide katlar içerisindeki ayrıntıları yeteri kadar göremediğimizden inceleme için Büyük Kolej’e tekrar ziyarette bulunduk.

Grup SportyBTO302-İnternet Ortamında Yazarlık Dilleri 7 Tasarımda İzlediğimiz Süreç 2d ortam için görsel tasarım çalışmalarına başladık. 3d ortamımızı geliştirmeye devam ettik. Konumuza uygun olan çeşitli resimler ve simgeler bulduk ve düzenledik.

Grup SportyBTO302-İnternet Ortamında Yazarlık Dilleri 8 Tasarımda İzlediğimiz Süreç Kullanışlılık testleri için belgelerimizi hazırladık. Kullanışlılık testini hedef kitlemize uygun özelliklerdeki kullanıcılara uyguladık. Kullanışlılık testi sonuçları doğrultusunda 2d ve 3d ortamlarımızda düzenlemeler yaptık. Projemize son halini verdik.

Grup SportyBTO302-İnternet Ortamında Yazarlık Dilleri 9 Süreçte İyi Giden Olaylar Grup içerisinde bütün arkadaşların gayretli çalışması; Grup içerisinde herkesin görüşlerini bildirmesi; Grup içerisinde herkesin birbirine saygılı davranması;

Grup SportyBTO302-İnternet Ortamında Yazarlık Dilleri 10 Süreçte İyi Giden Olaylar Grup içerisinde dayanışma ve koordinasyonun yüksek olması; Grup üyelerinin kendiliğinden sorumluluk alması (özellikle üyelerin kendilerini yeterli gördükleri konularda); proje sürecimizde iyi giden olaylardır.

Grup SportyBTO302-İnternet Ortamında Yazarlık Dilleri 11 Süreçte İyi Gitmeyen Olaylar İhtiyacımız olan bazı nesneleri Quest Atlantis içerisinde bulamamamız; 3d programları hakkında bilgimiz olmaması ve bazı nesnelerde istediğimiz değişiklikleri yapamamamız;

Grup SportyBTO302-İnternet Ortamında Yazarlık Dilleri 12 Süreçte İyi Gitmeyen Olaylar 4 katlı yapı içerisinde nesne eklerken nesne limitinin dolması ve bu yüzden çeşitli değişikliklere gidilmesi; Kullanışlılık testinin Büyük Kolej’de yapılamaması; proje sürecimizde iyi gitmeyen olaylardır.

Grup SportyBTO302-İnternet Ortamında Yazarlık Dilleri 13 Bir Dahaki Sefere Neleri Farklı Yapardık? 3d programlar üzerine araştırma yapıp nesneler yaratabilirdik. Zamanı daha verimli kullanıp kullanışlılık testini daha önce yapardık. Kullanışlılık testini daha fazla kullanıcıya uygulardık.

Grup SportyBTO302-İnternet Ortamında Yazarlık Dilleri 14 Sporty Dünyası

Grup SportyBTO302-İnternet Ortamında Yazarlık Dilleri 15 Sporty Dünyası