MEZUNİYET ÖNCESİ TIP EĞİTİMİ ÇALIŞTAYI

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
Program Geliştirme “uzmanlık eğitimi”
Advertisements

Özgür GÜVEN GÜNAY, Prof. Dr. Pars TUNÇYÜREK
REHBERLİK SERVİSİ TANITIMI
Bilgi Paketi Çalışmaları
KOCAELİ ÜNİVERSİTESİ TIP FAKÜLTESİ 1.TIP EĞİTİMİ ÇALIŞTAYI ÖĞRENCİ ANKETİ.
Probleme Dayalı Öğrenme -İki Yıllık Deneyim-
KOÜTF Tıp Eğitimine Öğrenci Bakışı
EVRE 1 BLOK 1 Uygulamalı Bilgisayar Eğitimi Öğr. Gör. A. Murat ERGİN E.Ü.T.F. Biyoistatistik ve Tıbbi Bilişim A.D.
Genel Öğretim Yöntemleri [Öğretim Sistemleri]
Tanı ve tedavi için gerekli olan laboratuvar hizmetlerini yapmak.
MERSİN ÜNİVERSİTESİ. Yaz Dönemi Öğretiminin Tanımı ve Amacı MADDE 5-(1) Yaz Dönemi Öğretimi, bir eğitim öğretim yılının güz ve bahar yarıyıllarının dışında,
ERCİYES ÜNİ. TIP FAKÜLTESİ TIP EĞİTİMİ ANABİLİM DALI
2009 Eğitim Yılı Çalıştayı Dönem 4 ve 5 Raporu. Başlıklar  Stajlar  Teorik dersler  Pratik eğitimi  Sınavlar  Yardımcı eğitim alanları  Öğretim.
Comenius Programı Onur AYDEMİR
“Tıp E ğ itimi Çalıştayı” Mayıs 2014 DÖNEM II Koordinatorlük Dr. Aynur KARADEN İ ZL İ Dr. Meltem D İ LL İ O Ğ LUG İ L Dr. Çi ğ dem VURAL.
Yönetim Kurulu Problem Çözme ve Yönlendirme Yeterliliği.
Cerrahpaşa’da kayboldum İntörn Dr.Aslı Tıp Eğitiminde Etik Paneli
TIP FAKÜLTESİ ÖĞRENCİLERİNİN BAŞARISINDA
HANGİ ÖĞRENİM SİSTEMİ DAHA MEMNUN EDİCİ?
Kocaeli Üniversitesi tıp fakültesi PREKLİNİK çalışma komisyonu raporu Alişan Burak Yaşar.
MERSİN ÜNİVERSİTESİ. Yaz Dönemi Öğretiminin Tanımı ve Amacı MADDE 5-(1) Yaz Dönemi Öğretimi, bir eğitim öğretim yılının güz ve bahar yarıyıllarının dışında,
İç Hastalıkları Klinik Stajı GİRİŞ DERSİ
İSTANBUL TIP FAKÜLTESİ
KOÜ TIP FAKÜLTESİ ÇOCUK CERRAHİSİ ANABİLİM DALI STRATEJİK PLAN TASLAĞI
KOCAELİ ÜNİVERSİTESİ TIP FAKÜLTESİ EĞİTİM-ÖĞRETİM YILI DÖNEM I.
Kocaeli Üniversitesi Tıp Fakültesi Farmakoloji Anabilim Dalı Stratejik Planı Misyon
KAREKOD KULLANIMI.
PSİKOLOJİ EĞİTİM.
Hacettepe Üniversitesi Tıp Fakültesi
Akademik Genel Kurul Toplantısı
1 Kocaeli Tıp Fakültesi Mezuniyet Öncesi Tıp Eğitiminde Kilit Sorunlar Tıp Eğitimi Çalıştayı 14 Mayıs 2010.
Mesleki Bilgi Sistemi, yaşam boyu sürecek öğrenme ve gelişim yolculuğunda size rehberlik etmeyi amaçlamaktadır.
Öğrenci İş Yüküne Dayalı AKTS Kredisi Hesaplama. Giriş Üniversitemiz senatosunun 3 Mayıs 2013 tarihinde aldığı karar gereği eğitim öğretim yılından.
DERS PROGRAMI OLUŞTURMA
İstanbul Tıp Fakültesi Tıp Eğitimi Anabilim Dalı 16 Mart 2006 “İstanbul Tıp Fakültesi’nde Eğitim Merkezi’nden Anabilim Dalına”
ULUSAL MESLEKİ BİLGİ SİSTEMİ
DİĞER TUTUMLAR.
“Tıp Eğitimi Çalıştayı” 5 Mayıs 2016 DÖNEM II Koordinatörlük Dr. Hale MARAL KIR Dr. Devrim DÜNDAR Dr. Aylin KANLI.
9. MEZUNİYET ÖNCESİ TIP EĞİTİMİ ÇALIŞTAYI TIP EĞİTİMİ ÖĞRENCİ KOMİSYONU DÖNEM 5 Sıla Birce Bilgiç & Melike Pelin Özdoğru.
Eğitim ve öğretmenlikle ilgili kitapların incelenmesi seminer konusu
MEZUNİYET ÖNCESİ TIP EĞİTİMİ ÇALIŞTAYI
10. MEZUNİYET ÖNCESİ TIP EĞİTİMİ ÇALIŞTAYI TIP EĞİTİMİ ÖĞRENCİ KOMİSYONU DÖNEM 1 AMİNE YUGRUŞ NECİP SELMAN ÖZKAN.
Kocaeli Üniversitesi Tıp Fakültesi Araştırma Görevlileri Akademik Kurulu 30 Kasım 2016 Ayşegül AYTEKİN.
10. MEZUNİYET ÖNCESİ TIP EĞİTİMİ ÇALIŞTAYI TIP EĞİTİMİ ÖĞRENCİ KOMİSYONU DÖNEM 2 ELİF SÖNMEZ.
“Tıp Eğitimi Çalıştayı” 8 Mayıs 2017 DÖNEM II
KOÜ Tıp Fakültesi Program Değerlendirme Kurulu sunumu, Kapanış ve Temenniler Dr. Kenan BEK
  PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ TIP FAKÜLTESİ PROBLEME DAYALI ÖĞRENME OTURUMLARININ DEĞERLENDİRİLMESİ Hülya Aybek, Gülçin ABBAN METE*, Melek KÜÇÜKATAY**, Dilek.
EĞİTİM YILI 2. SINIF 5. KURUL SINAV DEĞERLENDİRİLMESİ
***PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ SAĞLIK KÜLTÜR VE SPOR DAİRE BAŞKANLIĞI
PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ SAĞLIK KÜLTÜR VE SPOR DAİRE BAŞKANLIĞI9
HALK SAĞLIĞI HEMŞİRELİĞİ İNTÖRN DERSİ
Dönem III Tıp Eğitiminde Mevcut Durum ve Öneriler
DÖNEM IV Dr. Özgür Mehtap.
Kadın Hastalıkları ve Doğum Klinik Stajı
Hülya Aybek*, Nural Cevahir**
EĞİTİMDE BİLİŞİM TEKNOLOJİLERİ KULLANIMI
EGE ÜNİVERSİTESİ HEMŞİRELİK FAKÜLTESİ
EĞİTİM YILI 1. SINIF 4. KURUL SINAV DEĞERLENDİRİLMESİ
1 Kasım 2017 Tıp Fakültesi Dekanlığı
MİSYON Histoloji ve Embriyoloji alanında mezuniyet öncesi ve mezuniyet sonrası düzeyinde eğitim ve öğretim kapsamında bilimsel düzeyde eğitim vermek, Araştırma.
Eğitim-öğretim Yılı Öğrenci Uyum Programı KTÜ TIP FAKÜLTESİ
EĞİTİM ÖĞRETİM YILI 1. SINIF DERS PROGRAMI.
11. MEZUNİYET ÖNCESİ TIP EĞİTİMİ ÇALIŞTAYI TIP EĞİTİMİ ÖĞRENCİ KOMİSYONU DÖNEM 2 ELİF YÜKSEL FURKAN CAN ÖZMEN.
Dönem III Tıp Eğitiminde Mevcut Durum ve Öneriler
Dönem 5 Tıp Eğitimi Çalıştayı 3 Mayıs 2018 Dr. Cem Cerit Dr. Ilgın Sade Dr. Neslihan Alagöz.
KOÜ Tıp Fakültesi Program Değerlendirme Kurulu Sunumu
“Tıp Eğitimi Çalıştayı” 3 Mayıs 2018 DÖNEM II
MERAKLI MARLOV ANKET RAPORU
9. MEZUNİYET ÖNCESİ TIP EĞİTİMİ ÇALIŞTAYI TIP EĞİTİMİ ÖĞRENCİ KOMİSYONU DÖNEM 2 ÖMER TAYYİP ÖZEN.
ÖĞRETİM YILI “SAĞLIKLI YAŞAM VE HEMŞİRELİK” DERSİ DEĞERLENDİRME SONUÇLARI EGE ÜNİVERSİTESİ HEMŞİRELİK FAKÜLTESİ
Sunum transkripti:

MEZUNİYET ÖNCESİ TIP EĞİTİMİ ÇALIŞTAYI Dönem 2 Ceylan KİY

Dönem 2 Dolaşım ve Solunum Sistemi Sindirim Sistemi ve Metabolizma Ürogenital ve Endokrin Sistem Sinir Sistemi ve Duyu Organları Hastalıkların Biyolojik ve Psikososyal Nedenleri

Öğretim Üyelerinin Yaklaşımı, Düşüncelerimize, Bize, Tıp Eğitimine Önem Vermesi Ulusal ve uluslar arası araştırma çalışmaları için olanak sağlaması Modern tıp eğitimi Kişisel gelişimimizi destekleyen tutum Hoşgörülü tavır

Okulun Fiziki Şartları Multidisipliner Laboratuvarlar Öğrenci Çalışma Odası Kütüphane Amfi Yemekhane

Laboratuvarlar Anatomi Histoloji Fizyoloji Biyokimya Telafi ve serbest çalışma saatleri Grupların saat aralıklarının belirsizliği Pratik çalışmalarının çok sık çakışması Mağduriyet

ÖBS ve Geribildirim Dekanımızın ve öğretim üyelerimizin sorunlarımızla ilgili gösterdiği samimiyet Tıp eğitimi çalıştayları ve bireysel çalışmalarla öğrenciye değer verilmesi Verilen geribildirimlerin bütün sınıfa bazen bir alt sınıfa bile yansıtılması Geribildirim sisteminin güncellenmeyişi İnternet üstünden verilen bildirimlerde güven arayışına girilmesi

Kliniğe Yönelik Veriler Mümkün olduğu ölçüde klinik verilere daha fazla yer verilip, öğrencinin ilgisi diri tutulabilir PDÖ sistemi Klinik Beceri Laboratuvarı

Gönüllü Yaz Stajı

Ders Programımız Sabah saatlerinde pratik derslerin; öğleden sonra teorik derslerin olması 09:40 ta başlayan derslerin olması

Programdaki Boşluklar Serbest çalışma saatlerinin programdaki yerleşimi bazen problem oluşturuyor. 1. kurulda 15 gün boşluk varken 2. kurulda 1 gün boşluk olması Bazı kurullara fazlasıyla telafi laboratuvarı için zaman konulmasına rağmen bazılarına hiç zaman ayrılmaması

Programın İyi Yanları Kurul sınavından önce olan serbest çalışma günleri çok önemli ve değerli. Bunlar her senenin programında var olmalı, mümkünse artırılmaya çalışılmalı. En az 3 gün serbest çalışma günü olması iyi bir avantaj olabilir.

Programdaki Değişikliklerin, Laboratuvar Saatlerinin Etkin Biçimde ve Zamanında Bildirilmesi Okulun sitesinde, ÖBS’de bu veriler için alan açılabilir veya bildirdiğimiz mail adreslerine mail atılabilir. Öğrenci işlerinin ders değişimleriyle ilgili duyuru ve yazılı belge konusunda yetersiz kalması

Ders Slaytları Hakkında Slaytlar önceden mail atılabilir veya okulun sitesine koyulabilir. Anabilim dallarının da önerileri doğrultusunda yardımcı ders kitaplarından (textbook) daha fazla yararlanabiliriz. Böylelikle konuların bütünlüğünü daha rahat kavrayabiliriz.

Kurul Sınavlarına Dair İtiraz süresinin netleştirilmesi Sınavların çok geç okunuyor olması Kuruldan sonra 1 gün boşluk olması Kurul değerlendirme saatlerinin yararları Kurul koordinatörlerimizin biraz daha ilgili olması Not analizi yapılması

Bir öğrencinin günü; Okul Uyku Diğer

Tıp fakültesinde sınav başkadır Kurul Sınavı Hayatımızda bu kadar önem arz eden derslerin ölçülüp başarıya döküldüğü “Bu sene böyleyse ilerde nasıl olacak bu sınavlar?!” diye düşündüğümüz anlar toplamıdır. Tıp fakültesinde sınav başkadır

Kurul Soruları Notlarımızı bazen önemsemiyor gibi gözüksek de; her öğrencinin ruhunda bir yaradır. Soruların kalitesini artırmak amacıyla yapılan girişimler bazen dozu kaçırabiliyor. Bu da öğrenci motivasyonunu, azmini ve derslere olan ilgisini kırabiliyor.

Genel Bakış Ders programının, yapılanların amacı öğrencilere hekimliği benimsetmek olmalı. Okumaya, hekimlik kimliğine, öğrenmeye teşvik edecek, öğrenciye moral ve güç katacak adımlar atılmalı.

Birçok tıp fakültesi içerisinden burayı seçtiğim için bana asla “keşke” dedirtmeyen aksine her geçen gün daha da memnun kaldığım fakülteme TEŞEKKÜR EDERİM