TEGV PROJESİ GÖRÜŞME ANALİZİ 20.05.2009. DEMOGRAFİK BİLGİLER GÖNÜLLÜLER n= 15 Cinsiyet: 9 Kadın 6 Erkek Aldığı Eğitimler: Yaş Ortalaması: 29 İletişim.

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
Eğitim İçeriğinin Sunumu
Advertisements

Mesleki Eğitim Ögrenci ve Çalışan Hareketlilik Bütçeleri Katılımcı ve rafakatçi için seyahat edilecek ülkeye gidiş dönüş için Seyahat Edilen mesafe 100.
BİLGİSAYAR DESTEKLİ EĞİTİM LON-CAPA
EĞİTİM VE ÖĞRETİM YILI MEZUNLARIMIZ 1 ÖĞRENCİMİZ TIP FAKÜLTESİ 1 ÖĞRENCİMİZ HUKUK FAKÜLTESİ 1 ÖĞRENCİMİZ MİMARLIK 1 ÖĞRENCİMİZ İNŞAAT MÜHENDİSLİK.
JAPONYADA EĞİTİM SİSTEMİ
DERSLERDE ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİNİN KULLANIMI İLE İLGİLİ ÖĞRENCİ BEKLENTİLERİ: ODTÜ ÖRNEKLEMİ Nergis A. Gürel Köybaşı, Öğretim Teknolojileri Destek Ofisi,
Günlük Plan Yrd. Doç. Dr. Cenk Akbıyık.
Yüz Yüze Eğitimin Dezavantajlarına Açık ve Uzaktan Eğitimin Katkısı
Prof. Dr. Seydi DOĞAN Proje Koordinasyon Ofisi Birim Sorumlusu
TÜBİTAK Bilimsel Araştırma Projelerini Hazırlama Eğitimi Şubat 2014
Eğitim Öğretimde Planlama
DERS VE MESLEK SEÇİMİ MUSTAFA KAYNAK ANADOLU LİSESİ REHBERLİK VE PSİKOLOJİK DANIŞMANLIK SERVİSİ Mustafa Kaynak Anadolu Lisesi.
GEMLİK TİCARET MESLEK LİSESİ YGS VE LYS SUNUSU.
HERKES İÇİN FUTBOL-GRASSROOTS
MAMAK KIZ TEKNİK VE MESLEK LİSESİ YGS BİLGİLENDİRME VE MOTİVASYON SEMİNERİ FARUK SÜZER PSİKOLOJİK DANIŞMAN.
. Hülya SUFRACI PSi. Dan ve Reh. Öğr YGS- LYS 2015 Fahrettin Arar Çok Programlı Anadolu Lisesi.
Uzaktan Eğitimde Öğretmen ve Öğrenci Rolleri
Çukurova Üniversitesi Anaokulu Hoş GeldinizToplantısı 04-05/09/2014
EYOKA Mezun Takip Sistemi
YAŞAMBOYU ÖĞRENME BAĞLAMINDA BATI AVRUPA e-SERTİFİKA PROGRAMLARI
OKULLARIN INTERNETE TAŞINMASINDA BÖTEB’ LERİN (BİLGİSAYAR ve ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ EĞİTİMİ BÖLÜMÜ) ROLÜ.
TEGV PROJESİ GÖRÜŞME ANALİZİ DEMOGRAFİK BİLGİLER GÖNÜLLÜLER (n=15) n= 15 Cinsiyet: 9 Kadın 6 Erkek Aldığı Eğitimler: Yaş Ortalaması: 29 İletişim.
TIP ÖĞRENCİLERİNDE DERSLERE KATILIMI ETKİLEYEN FAKTÖRLER İnsan hayatının yegâne bekçisi olan doktorların şüphesiz ki nitelikli bir eğitim almaları hem.
MESLEKİ VE TEKNİK EĞİTİMİ TANITIM VE YÖNELTME SEMİNERİNE
TEGV PROJESİ GÖRÜŞME ANALİZİ DEMOGRAFİK BİLGİLER GÖNÜLLÜLER.
DERS SEÇİMİ NASIL YAPILIR?
REHBERLİK VE PSİKOLOJİK DANIŞMANLIK
Genel Öğretim Yöntemleri [Öğretim Stratejileri]
TEGV PROJESİ GÖRÜŞME ANALİZİ DEMOGRAFİK BİLGİLER GÖNÜLLÜLER n= 15 Cinsiyet: 9 Kadın 6 Erkek Aldığı Eğitimler: Yaş Ortalaması: 29 İletişim.
SULUOVA FEN (ANADOLU ÖĞRETMEN ) LİSESİ
TEGV PROJESİ GÖRÜŞME ANALİZİ DEMOGRAFİK BİLGİLER GÖNÜLLÜLER.
TRABZON İL MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ AR-GE BİRİMİ
Bu BEP’in Geliştirildiği BEP Toplantısı
2014 SINAV SİSTEMİ.
HANGİ ALAN-HANGİ MESLEK?
MESLEK LİSESİ ÖĞRENCİLERİ KATSAYI ENGELİ KALKTI
İstanbul Tıp Fakültesi İlkyardım Eğitimcisi Eğitimi Deneyimi
GÖREVNORMMEVCUTİHTİYAÇ Müdür Müdür Baş Yardımcısı Müdür Yardımcısı Öğretmen VHKİ – Memur Teknisyen Yardımcı Personel (Hizmetli) TOPLAM.
T.C ADANA VALİLİĞİ İL MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ TÜBİTAK PROJELERİ
PROJENİN HEDEFİ İstanbul’da faaliyet gösteren, eğitilebilir öğretilebilir düzeyde zihin engeline sahip çocuk ve gençlerin öğrenim gördüğü 2 İş Okulu’nda.
Aile Atölyeleri Projesi
TÜRKİYE İSTATİSTİK KURUMU Metaveri ve Standartlar Daire Başkanlığı Sınıflamalar Grubu ISCED 2011 (Uluslararası Standart E ğ itim Sınıflaması)
ÖĞRETİM İLKELERİ ÖZCAN PALAVAN.
MORE ENSTİTÜ UZAKTAN EĞİTİM
TÜBİTAK 47. ORTAÖĞRETİM ÖĞRENCİLERİ PROJE YARIŞMASI
Çayeli Hizmetiçi Eğitim Enstitüsü
GÖREVNORMMEVCUTİHTİYAÇ Müdür Müdür Baş Yardımcısı Müdür Yardımcısı Öğretmen VHKİ – Memur Teknisyen Yardımcı Personel (Hizmetli) TOPLAM.
St. Antuan Katolik Kilisesi
MESLEK SEÇİMİ ve MESLEKLERİ TANITMA
İŞKUR İSTATİSTİKLERİ.  2013 AĞUSTOS AYINDA; KİŞİ İŞKUR’A BAŞVURU YAPMIŞ Bunların: u erkek si kadın  2014 AĞUSTOS AYINDA
Lisans Yerleştirme Sınavları (LYS) GÖLCÜK RAM REHBERLİK VE PSİKOLOJİK DANIŞMA BÖLÜMÜ 2016.
Bitirme Tezi/Mühendislik Tasarımı Proje Türkçe Başlığı
Sibel KARABULUT Acil Yardım ve Afet Yönetimi
Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi Eğitim Alanında Teknolojik Gelişmeler
2016/2017 ÖSYS TERCİH HAZIRLIK SUNUMU
ROLLER ve SORUMLULUKLAR
ALAN – DERS SEÇİMİ.
ROLLER ve SORUMLULUKLAR
YGS ve LYS.
SİMAV İBNİ SİNA MESLEKİ VE TEKNİK ANADOLU LİSESİ
ÜNİVERSİTE SINAV SİSTEMİ
YÜKSEK ÖĞRETİM KURUMLARI SINAVI
MEHMET AKİF ERSOY ÜNİVERSİTESİ ULUSLARARASI İLİŞKİLER KOORDİNATÖRLÜĞÜ
Bitirme Tezi/Mühendislik Tasarımı Proje Türkçe Başlığı
Y ÜKSEKÖĞRETİM KURUMLARI AKSARAY REHBERLİK ARAŞTIRMA MERKEZİ
Büro Yönetimi ve Yönetici AsistanLIğI PROGRAMI
Ortaöğretim Matematik Konularındaki Güçlük Düzeylerinin Belirlenmesi
PSİKOLOJİ VE EĞİTİM PSİKOLOJİSİNİN TANIMI VE İŞLEVLERİ
Sunum transkripti:

TEGV PROJESİ GÖRÜŞME ANALİZİ

DEMOGRAFİK BİLGİLER GÖNÜLLÜLER n= 15 Cinsiyet: 9 Kadın 6 Erkek Aldığı Eğitimler: Yaş Ortalaması: 29 İletişim (13) Eğitim Durumu: Lise (3) Sınıf Yönetimi (1) Önlisans (1) Eğitici Eğitimi (1) Lisans Öğrencisi: 6 Sağ.Gel. Projesi (1) Lisans Mezunu: 5 Yok (1) Gönüllülük: 1 yıldan az (13) 3 yıl (1) 4 yıl (1)

Bölüm: Meslek: Sağlık Kurum. İşl. (1) Hemşire (1) Grafik Tasarım (1) Grafiker (1) Sınıf Öğretmenliği (1) Sınıf Öğretmeni (1) Sosyoloji (1) Rehber Danışman (1) Kimya (1) Arkeolog (1) Makine Mühendisliği (1) Proje Teknisyeni (1) Biyoloji Öğretmenliği (1) İşletmeci (1) Arkeoloji (1) Öğrenci (7) Resim İş öğretmenliği (1) Belirtilmemiş (1) İşletme (1) Kimya Öğretmenliği (1) Çocuk gelişimi (1 lise, 1 lisans) Belirtilmemiş (1) DEMOGRAFİK BİLGİLER GÖNÜLLÜLER

GÖNÜLLÜLER (n=15) 1. Bu iki günlük eğitim sonucunda neler öğrendiniz?  Çocuklarla iletişim (11)  Teorik bilgi (9)  Çocukların aktif katılımını sağlama (4)  Olumsuz durumlarla başa çıkma (4)

GÖNÜLLÜLER 2. Eğitimdeki hangi konuların çalışmalarınız sırasında size yardımcı olacağını düşünüyorsunuz? Neden?

GÖNÜLLÜLER 3. Eğitimdeki hangi konuların çalışmalarınız sırasında size yardımcı olmayacağını düşünüyorsunuz? Neden?

GÖNÜLLÜLER 4. Eğitim boyunca daha detaylı olarak tartışılmasına ihtiyaç duyduğunuz konular oldu mu? Olduysa, neler? Evet (11) Hayır (4) Eğitim daha uzun ve detaylı olmalı (2) Daha fazla etkinlik olmalı (1) İstasyon ve grup drama (2) Sunuş yoluyla eğitim ve belli başlı yöntemler (1) Daha fazla örnek olay olabilirdi (2) Birleştirme teknikleri ve takım oyunu (1) Buluş yöntemi ve farklılaştırılmış eğitim (1)

GÖNÜLLÜLER 5. Eğitimde kullanılan aktiviteler öğrenmenizi kolaylaştırdı mı? Özellikle hangileri? Neden?

GÖNÜLLÜLER 6. Eğitimde faydalanmadığınız aktiviteler oldu mu? Olduysa, hangileri? Neden?

GÖNÜLLÜLER 7. Bu eğitimin yeterli olduğunu düşünüyor musunuz? (Süre, içerik, eğitimci ve katılımcı profili, eğitimci ve katılımcı sayısı, yöntem, materyaller açısından)

GÖNÜLLÜLER 8. Eğitim için gelişim önerileriniz var mı? Varsa, neler? Yanıtsız (2) Evet (12)  Süre uzatılmalı (5)  Drama kullanılmalı (2)  Daha fazla etkinlik olmalı(1)  Kuramsal bilgi azaltılmalı (1)  Katılımcı sayısı fazla olmalı (1)  Video kullanılmalı (1)  Daha fazla etkinlik olmalı (1)  İnsan ve öğrenci psikolojisi hakkında bilgi verilmeli (1)  Eğitimciler daha iyi seçilmeli (1)  Bazı konular daha yüzeysel geçilmeli (1)  Süre uzatılmalı (5)  Drama kullanılmalı (2)  Daha fazla etkinlik olmalı(1)  Kuramsal bilgi azaltılmalı (1)  Katılımcı sayısı fazla olmalı (1)  Video kullanılmalı (1)  Daha fazla etkinlik olmalı (1)  İnsan ve öğrenci psikolojisi hakkında bilgi verilmeli (1)  Eğitimciler daha iyi seçilmeli (1)  Bazı konular daha yüzeysel geçilmeli (1)

DEMOGRAFİK BİLGİLER EĞİTMENLER n:15 Cinsiyet: 4 Kadın – 11 Erkek Eğitmenlik: 1 yıldan az (3) Yaş Ortalaması: 31,5 1 yıl (2) 1,5 yıl (2) Eğitim Durumu: Önlisans (1) 2 yıl (2) Lisans öğrenci (1) 3 yıl (2) Lisans Mezunu (10) 4 yıl (1) Yüksek Lisans (3) 4,5 yıl (1) 5 yıl (2)

DEMOGRAFİK BİLGİLER EĞİTMENLER Bölüm: Meslek: İşletme (2) Sınıf Öğretmeni (3) Sınıf Öğretmenliği (2) Rehber Danışman (3) Tarih (2) Öğretim Görevlisi (1) Psk. Dan. Ve Reh. (3) Anaokulu Öğretmeni(1) Okul Öncesi Eğitimi (1) Satış Uzmanı (1) İnşaat (1) İnşaat Teknikeri (1) Coğrafya (1) Coğrafya Öğretmeni (1) Psikoloji (1) Psikolog (1) Halkla İlişkiler ve Tanıtım (1) İletişim Danışmanı (1) Turizm işletmeciliği (1) Hasar Servis Sorumlusu (1) Çalışmıyor (1)

EĞİTMENLER (n=15) 1. Bu iki günlük eğitimin amacına ulaştığınızı düşünüyor musunuz? Neden?  Evet (5)  Evet, ancak…(8)  Hayır (2)  Süre yetersiz (4)  Uygulama gerekli (3)  Uygulama takibi eksik (2)  Gönüllülerin hazırbulunuşlukları yeterli değil (1)  Süre yetersiz (4)  Uygulama gerekli (3)  Uygulama takibi eksik (2)  Gönüllülerin hazırbulunuşlukları yeterli değil (1)  Teorik bilgi için süre yetersiz (1)  Kuramsal bilgi anlaşılır düzeyde değil (1)  Teorik bilgi için süre yetersiz (1)  Kuramsal bilgi anlaşılır düzeyde değil (1)

EĞİTMENLER 2. Eğitimdeki hangi konuların gönüllülerin çalışmaları sırasında yardımcı olacağını düşünüyorsunuz? Neden?

EĞİTMENLER 3. Gönüllülerin çalışmaları sırasında yardımcı olmayacağını düşündüğünüz konular var mı? Varsa, hangileri? Neden?

EĞİTMENLER 4. Eğitim boyunca daha detaylı olarak aktarılmasına ihtiyaç duyduğunuz konular oluyor mu? Oluyorsa, neler? Evet (14) Hayır (1)  Katlı öğretim (2)  Farklılaştırılmış yöntem ve teknikler (3)  İstasyon yöntemi (1)  Daha fazla uygulama olmalı (3)  İşbirlikli öğrenme (2)  Gelişim psikolojisi hakkında bilgiler verilmeli (1)  Video, görüntü kullanımı olmalı (2)  Yöntemler zamana yayılarak işlenmeli (1)  Katlı öğretim (2)  Farklılaştırılmış yöntem ve teknikler (3)  İstasyon yöntemi (1)  Daha fazla uygulama olmalı (3)  İşbirlikli öğrenme (2)  Gelişim psikolojisi hakkında bilgiler verilmeli (1)  Video, görüntü kullanımı olmalı (2)  Yöntemler zamana yayılarak işlenmeli (1)

EĞİTMENLER 5. Eğitimde uyguladığınız hangi aktivitelerin katılımcıların öğrenmesini kolaylaştırdığını düşünüyorsunuz? Nasıl?

EĞİTMENLER 6. Uyguladığınız aktivitelerden etkili bulmadıklarınız var mı? Varsa, hangileri? Neden?

EĞİTMENLER 7. Bu eğitimin yeterli olduğunu düşünüyor musunuz? (Süre, içerik, eğitimci ve gönüllü profili, eğitimci ve katılımcı sayısı, yöntem, materyaller açısından)

EĞİTMENLER 8. Eğitim için gelişim önerileriniz var mı? Varsa, neler? 1. Hayır (1) 2. Evet (14)  Süre arttırılmalı(6)  Gönüllü profili değiştirilmeli (1)  Kuramsal bilgiden çok aktiviteye dayalı olmalı (6)  Eğitimi formasyon almış kişiler vermeli (2)  Slaytların dili sadeleştirilmeli (2)  Katılımın fazla olması için eğitim mayıs yada eylülde verilmeli(1)  Eğitmenlerin yılda 2 kez paylaşma ve değerlendirme toplantıları olmalı (1)  İki günün sonunda bir ürün ortaya koyulmalı (dergi,poster,vs.) (1)  Çocukların gelişim dönemi ve istenmeyen davranışlar üzerinde durulmalı(1)  Eğitimin gönüllüler tarafından uygulanıp uygulanmadığı takip edilmeli(1)  Eğitimi veren kişiler tek tek izlenmeli(1)  Profesyonelden önce temel bilgiler verilmeli (1)  Süre arttırılmalı(6)  Gönüllü profili değiştirilmeli (1)  Kuramsal bilgiden çok aktiviteye dayalı olmalı (6)  Eğitimi formasyon almış kişiler vermeli (2)  Slaytların dili sadeleştirilmeli (2)  Katılımın fazla olması için eğitim mayıs yada eylülde verilmeli(1)  Eğitmenlerin yılda 2 kez paylaşma ve değerlendirme toplantıları olmalı (1)  İki günün sonunda bir ürün ortaya koyulmalı (dergi,poster,vs.) (1)  Çocukların gelişim dönemi ve istenmeyen davranışlar üzerinde durulmalı(1)  Eğitimin gönüllüler tarafından uygulanıp uygulanmadığı takip edilmeli(1)  Eğitimi veren kişiler tek tek izlenmeli(1)  Profesyonelden önce temel bilgiler verilmeli (1)