(EDS462) OKUL DENEYİMİ – II

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
EĞİTİM DENETİMİ VE SORUNLARI
Advertisements

SORU-CEVAP YÖNTEMİ Tuba Koç Gülpınar Gökşen.
Okulumuzda kurulacak olan Fatih projesi ile ilgili bilgi sahibi olmak.
STAJ UYGULAMASININ YAPILABİLECEĞİ İŞLETMELER
Beden Hareketleriyle Kontrol Edilen Kinect Teknolojisinin Zihinsel Engelli Öğrenciler Açısından Eğitimde Kullanım Potansiyeli Figen DEMİREL UZUN Şeyma.
ÖĞRETİM PROGRAMLARINDA ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME YÖNTEM VE TEKNİKLERİ
Eğitim Öğretimde Planlama
DENETİMDE ZAMAN EYLEM PLANI
Simülasyonların Kullanımı
Y USIF M AMMAD - ZADA : ,000 okulmuzdaki 620,000 dersliğimizi BT ekipmanları ile donatarak eğitimde öğrenci ve öğretmenlerimiz için fırsatları.
Okul Deneyimi Dersi Eser Çeker (Uz.). Okul Deneyimi Dersi Kaynakça: Aday Öğretmenler İçin Okul Deneyimi ve Öğretmenlik Uygulaması Editör: Yrd.Doç.Dr.
Öğretmenlik Uygulaması
İLKÖĞRETİM KURUMLARI STANDARTLARI YAZILIMI
Oguzhanhoca.com /oguzhanhocam /oguzhan_hoca.
Okul Deneyimi Dersi Eser Çeker (Uz.).
Öğretim Durumlarını Planlama
Okul Deneyimi Dersi Eser Çeker (Uz.).
MERHABA.
Okul Deneyimi Dersi Eser Çeker (Uz.).
ÖDEV VERME VE DEĞERLENDİRME Meral KOCABAY
YAPIM KUŞAĞINI TANIYALIM.
EĞİTİM SİSTEMİ VE ÖLÇMENİN SİSTEMDEKİ YERİ
DERECELİ PUANLAMA ANAHTARLARININ HAZIRLANMASI
Okul Deneyimi Dersi Eser Çeker (Uz.). Okul Deneyimi Dersi Kaynakça: Aday Öğretmenler İçin Okul Deneyimi ve Öğretmenlik Uygulaması Editör: Yrd.Doç.Dr.
YARIN SİZDEYİZ.
Okul Deneyimi Dersi Eser Çeker (Uz.).
Okul Deneyimi Dersi Eser Çeker (Uz.).
BİLİM Sanat Merkezine Öğrenci Seçimi
BİLİM Sanat Merkezine Öğrenci Seçimi
ÖZET Sınıf Öğretmenliği Anabilim dalındaki öğretmen adaylarına Öğretmenlik Uygulaması I ve II dersleri kapsamında anlattıkları derslere sistemli ve çok.
GİRİŞ Program İyileştirme Çalışmaları Kapsamında Gerçekleştirilen İşlemler Fakülte / Bölüm Amaçlarının Belirlenmesi Bölüm / Program Yeterliklerinin Belirlenmesi.
PowerPoint’te Görselleri Kullanarak Etkili Sunum Hazırlama
Portfolyo Nedir? Portfolyo Nasıl Hazırlanır? Elektronik Portfolyo Nedir? Fatma Taşkıran.
BEP GELİŞTİRME BİRİMİNİN GÖREVLERİ
Okul Deneyimi Dersi Eser Çeker (Uz.).
EDS462 Okul Deneyimi Dersi
YABANCI DİL EĞİTİM ORTAMLARININ BİLİŞİM VE İLETİŞİM TEKNOLOJİLERİ (BIT) KULLANARAK ZENGİNLEŞTİRİLMESİ Muhammet Berigel,Hasan KARAL Karadeniz Teknik Üniversitesi.
İNŞAAT MÜHENDİSLİĞİ BÖLÜMÜ
SERTİFİKASYONA İLİŞKİN İKİNCİ DANIŞMAN GÖRÜŞMESİ EEE PRATİKTE KULLANIM FAALİYETLERİNİN EVALÜASYONU Eğitimde Etniklerarası Entegrasyon Projesi.
EĞİTİM ÖĞRETİM YILI ÖĞRENCİ TANILAMA SÜRECİ
ÖLÇME DEĞERLENDİRME Yard. Doç.Dr. Deniz Özcan.
ÇAĞDAŞ DEĞERLENDİRME YAKLAŞIMLARI
MÜZE BİLİNCİ VE MÜZELERLE EĞİTİM
OTMG KAPSAMINDA YAPTIĞIMIZ ETKİNLİKLER GELİŞİM ALANLARI EYLÜLEKİMKASIMARALIKOCAKŞUBATMARTNİSAN MESLEKİ GELİŞİM KİŞİSEL VE MESLEKİ GELİŞM Öğrencilerin.
YAPIM KUŞAĞI ÜRETİYORUM.
ADAY ÖĞRETMEN YETİŞTİRME SÜRECİ
EĞİTİCİ DRAMANIN TANIMI Drama konusunda, farklı uzmanlar çeşitli tanımlar yapmışlardır. Lindvaag ve Moen'in (1980), genel tanımlarına göre, eğitim amaçlı.
CGL 310 OKUL ÖNCESİ EĞİTİM PROGRAMLARI II DERSİ
Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı
ADAY ÖĞRETMENİN Öğretme-Öğrenme Süreci (ders verme)
Okul Deneyimi Dersi Eser Çeker (Uz.).
Eğitimde ve Psikolojide ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME
Okul Deneyimi Dersi-II «Öğretmenlik Uygulaması»
Okul Deneyimi Dersi Eser Çeker (MSc., MEd.).
BİLİMSEL ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ ÜNİTE 9
(EDS462/OMB504) OKUL DENEYİMİ – II
Final Raporunda olması gerekenler
Okul Deneyimi Dersi Eser Çeker (Uz.).
EDS462/OMB504 Okul Deneyimi Dersi
OKUL ÖNCESİ EĞİTİM ROGRAMLARI-I
BİLİM SANAT MERKEZİ TANILAMA SÜRECİ
ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİNİN TARİHSEL GELİŞİMİ
Okul Deneyimi Dersi Eser Çeker (Uz.).
Okul Deneyimi Dersi Eser Çeker (Uz.).
Portfolyo çocuğun kişisel başarılarını, ilgi ve yeteneklerini, çaba ve ilerlemelerini çoklu ve çeşitli araçlar kullanarak oluşturduğumuz bir dokümantasyon.
BİLİM SANAT MERKEZİ TANILAMA SÜRECİ
Geliştirme Genel Müdürlüğü
Öğretim Teknolojisi ve Öğretim Tasarımı
Sosyal HİZMET UYGULAMALARI I Dersİ süreç/İŞLEYİŞ ÖNERİSİ
Sunum transkripti:

(EDS462) OKUL DENEYİMİ – II OKUL ÇALIŞMALARI

❶ EDS462 Dönem Planını hazırlama ❷ Günlük bir ders planını / etkinliğini hazırlama çalışması yapma

❸ “Ders Anlatımı” Uygulamaları yapmak (düz anlatım, lab ❸ “Ders Anlatımı” Uygulamaları yapmak (düz anlatım, lab. Uygulaması, sunum, tartışma, grup çalışması…vb şeklinde farklı öğretim tekniklerinden konu ve öğrenci için en uygun olan kullanılarak yapılabilir) [Çalışmanın değerlendirmesi önce sınıf öğretmeni tarafından ADAY ÖĞRETMEN DEĞERLENDİRME FORMUNA yapılacak..

❸ ..daha sonra bu form üzerinde sınıf öğretmeni, aday öğretmen ve koordinatör öğretmen tarafından yapılacak çoklu değerlendirmeler sonucuna göre, uygulama, gerekli görüldüğü takdirde “düzeltme önerileri dikkate alınarak” öğrenci tarafından tekrarlanabilecektir.]

Diğer Uygulamalar ❹ Öğrenciye soru sorma-cevap alma & Öğrenciden soru alma ve bunları cevaplama çalışması yapma ❺ Bir derste kullanılacak öğretim stratejisi & yöntemini hazırlama, sınıf öğretmeni ile tartışarak buna son şeklini verme, uygulamasına katılma & değerlendirme çalışması

Diğer Uygulamalar ❻ Okulun veya Bölümün bazı aktivitelerine/etkinliklerine katılım & katkı çalışması yapma ❼Öğretimde kitap, teksir-fotokopi, bilgisayar, resim, model, simülasyon,…vb gibi yardımcı ders araç-gereçlerinden ve teknolojilerinden yararlanma vasıtalarını kullanım çalışması yapma

Diğer Uygulamalar ❽Test hazırlama & testi kullanma & test sonuçlarını analiz etme çalışması yapma: (çalışmanın en az herhangi 2 aşaması aday öğretmen tarafından, max 1’i sınıf öğretmeni tarafından yapılabilir.)

Final çalışma ❾Öğretmenin mesleği öğrenme düzeyini ölçmek için yardımcı bir araç kullanımı çalışması. Bu etkinlikte yardımcı araç olarak ADAY ÖĞRETMEN DEĞERLENDİRME FORMU kullanılacaktır.

Final çalışma ❾Formu, hem aday öğretmenin bizzat kendisi (özdeğerlendirme amaçlı) dolduracak; hemde sınıf öğretmeni tarafından aday öğretmenin performans değerlendirmesi için ayrıca doldurulacaktır.

Final çalışma ❾ Sınıf öğretmeninin dolduracağı form, kapalı ve imzalı zarf içinde olacak şekilde- ve bunların ikisinin de portfolyo dosyası içinde olacak şekilde dönem sonunda teslim edilecektir.

Ders Öğretmeni Eser ÇEKER (M.Sc., M.Ed.)