Spor’un Gelişmesini İstiyorsak…

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
"HEDEFLERİMİZRDEN BİRİ, ÜLKEMİZİ YABANCI YATIRIMLAR İÇİN BİR CAZİBE MERKEZİ HALİNE GETİRMEKTİR“ Uygulamaya koyduğumuz orta ve uzun vadeli programlar.
Advertisements

By portakal kimdir? Ne yapar? Organizasyon, Marka ve Seçim Kampanyaları, Eventler konusunda 2005 yılından bu yana hizmet veren takımımız hedef kitle uzmanlığını.
2013 Tanıtım Sunumu Tanıtım Sunumu Üntaş A.Ş. dinamik yapısı, kaliteli, hızlı ve kusursuz organizasyonlarıyla sektöründe Türkiye’nin önde gelen.
SAĞLIK TURİZMİ DEVLET DESTEKLERİ
Kardanadam festival.
Açıkhava Reklamları Yarışması katılım koşulları
PROGRAMDA YAKLAŞIK MALİYETİ İKİ TÜRLÜ HAZIRLAMANIZ MÜMKÜNDÜR.
SIGN İSTANBUL 2011 Uluslararası 13. Açıkhava Reklamcılığı Fuarı ARALIK 2011 TÜYAP Fuar ve Kongre Merkezi İSTANBUL.
DÖVİZ KAZANDIRICI HİZMET TİCARETİNİN DESTEKLENMESİ HAKKINDA TEBLİĞ
İzmir 2. İstihdam Zirvesi ARALIK 2013
14 Mayıs 2013 Swissotel The Bosphorus. Women to Watch 1997 yılından beri dünyanın en büyük pazarlama iletişimi dergisi Advertising Age tarafından pazarlama,
PRIME AJANS m.
Kalabalık bir ofis, çeşitli departmanlar ve büyük ajansların sahip olduğu diğer olanaklar sizi kolayca aldatabilir. Geçerli olan, ajansın gerçek dürtü.
AR-GE ve Devlet Yardımları Şubesi
Badminton Federasyonu Örnek Sponsorluk Teklifi Türkiye Şampiyonaları ( Yaş ve Büyükler) İsim Hakkı Teklifi Sponsorluğun Geri Dönüşü-Sponsor.
Fenerbahçe Spor Kulübü
Badminton Federasyonu Sponsorluk Teklifi Badminton Federasyonu faaliyetlerinde Kort kenarlarında 80 Reklam Panosuna İsim Hakkı Teklifi Sponsorluğun Geri.
Fahri Trafik Müfettişleri Derneği
Tanıtım Etkinlikleri. Promosyon malzemesi dağıtımı Yer: kayıt masası Kapasite: maks. 5 firma Ücret: 5,000 Euro* / adet Üretim maliyeti dahil değildir.
Her gözden iyilik Uluslararası ÜNİVERSİTELER KISA FİLM FESTİVALİ
ALEXANDER KÜHNEL Genel Müdür HİFAŞ
Yandex Reklamları.
Badminton Federasyonu Sponsorluk Teklifi ………………………..Belediyesi Türkiye Badminton Şampiyonası (1 ) …………..Bld.Spor Günleri ( Badminton Eğitimi) ( 2 ) ………………………………..’da.
Squash Federasyonu Sponsorluk Teklifi Squash Türkiye Şampiyonaları ( Yaş ve Büyükler) İsim Hakkı Teklifi Sponsorluğun Geri Dönüşü-Sponsor.
Badminton Federasyonu Sponsorluk Teklifi 30 Engelliler Okulunda Badminton Eğitimi ve Engelliler Türkiye Şampiyonası yapılması. İsim Hakkı Teklifi Sponsorluğun.
Badminton Federasyonu Sponsorluk Teklifi 30 Çok Amaçlı Toplum Merkezleri Badminton Eğitimi İsim Hakkı Teklifi Sponsorluğun Geri Dönüşü-Sponsor hakları:
Medya Paylaşım Toplantıları Reklam Yatırımları 2010/2011 Yıllık Değişim Büyüyen Sektörler Gündemimizdeki Konular 1.
Badminton Federasyonu Sponsorluk Teklifi Milli, Başarılı, İhtiyaç sahibi “BİR SPORCUYA DA SEN BURS VER” İsim Hakkı Teklifi Sponsorluğun Geri Dönüşü-Sponsor.
TÜRK İNTERNETİ’NDE REKLAM UYGULAMALARI GÜLDEN TOZKOPARAN 17 KASIM  2001.
2010/8 SAYILI ULUSLARARASI REKABETÇİLİĞİN GELİŞTİRİLMESİ DESTEĞİNE YÖNELİK URGE PROJE YÖNETİMİ EĞİTİM PROĞRAMI T.C. EKONOMİ BAKANLIĞI İhracat Genel Müdürlüğü.
Badminton Federasyonu Sponsorluk Teklifi “Badminton Federasyonu Ana Sponsorluk” İsim Hakkı Teklifi Sponsorluğun Geri Dönüşü-Sponsor hakları: Badminton.
HAFTA I.
YÜKSEK SADAKAT KONSERİ
7. Uluslararası İstanbul Mutfak Günleri 21 – 24 Mart 2009 Tüyap Fuar ve Kongre Merkezi Büyükçekmece, İstanbul.
Badminton Federasyonu Örnek Sponsorluk Teklifi “ 81 ilde 1500 Spor Salonlu Okulda Sponsor’un adı ile Badminton Spor Okulları” İsim Hakkı Teklifi Sponsorluğun.
OYA KARAAĞAÇ ARYA SPONSORLUK VE İLETİŞİM DANIŞMANLIĞI
REKLAMCILIK Hafta 3 KISIM 1.
Yrd. Doç. Dr. Doğan AYDOĞAN
TURKCELL Proje Önerileri.
SPOR ENDÜSTRİSİ BÖLÜMLEME MODELİ
Arş. Gör. Tolga Çakmak Hacettepe Üniversitesi – Bilgi ve Belge Yönetimi Bölümü Sosyal Medya ile Değişen Pazarlama Anlayışları.
Badminton Federasyonu Sponsorluk Teklifi Badminton Milli Takımları Malzeme, Kıyafet, Burs,Yemek, İçecek, Kargo, Sağlık,Ulaşım vb. Sponsorluğu İsim Hakkı.
Badminton Federasyonu Sponsorluk Teklifi Mahalleler arası Badminton Turnuvası İsim Hakkı Teklifi Sponsorluğun Geri Dönüşü-Sponsor hakları: Projenin İsim.
Badminton Federasyonu Sponsorluk Teklifi Badminton Federasyonu Badminton Online Oyun CD’si İsim Hakkı Teklifi Sponsorluğun Geri Dönüşü - Sponsor.
TÜRKİYE’NİN EMLAK SİTESİ
YÜKSEK SADAKAT KONSERİ
PROGRAM ADI : SİHİRLİ MUTFAK PROGRAM YAYIN GÜNÜ : CUMARTESİ YAYIN SAATİ : 12:30-13:15 PROGRAM SÜRESİ : 45 dakika YAYIN KANALI : FOX PROGRAM SUNUCUSU :
ZİRVENİN AMACI • İş ve İstif Makinaları Kiralama Sektörünü bir araya getirmek • Kiralama sektöründe farkındalık yaratmak • Kiralama sektörünün gelişimini.
ZİRVENİN AMACI • İş ve İstif Makinaları Kiralama Sektörünü bir araya getirmek • Kiralama sektöründe farkındalık oluşturmak • Kiralama sektörünün gelişimini.
ZİRVENİN AMACI İş ve İstif Makinaları Kiralama Sektörünü bir araya getirmek Kiralama sektöründe farkındalık oluşturmak Kiralama sektörünün gelişimini.
ONLINE MEDYA TAKİBİ “FIRSATLAR”. Online Medya Takibi DİNLE -> KATIL -> ÜRET.
Jack Daniel’s Proje Önerileri. * Belirtilen trafik ve tekil kişi rakamları Gemius Aralık raporundan alınmıştır PV: imp / ay UV: kişi.
Sosyal medya pazarlamasında adımlar: – Müşterileri dinlemek – Uygun sosyal medya platformuna üye olmak – Sektörle ilgili topluluklara katılmak – Kendi.
Pazarlama İlkeleri.
Reklam ve Halkla İlişkiler
Sosyal Medyada Tanıtım ve Pazarlama
TÜKETİCİ AKADEMİSİ TOPLANTISI 1. Ulusötesi Proje Toplantısı Macaristan 17 Şubat 2016 Kurumsal İletişim Uzmanı Güldem Ulutürk.
Etkinliğe 300 kişinin katılımı hedeflenmektedir. Katılımcı detayı aşağıdaki gibi beklenmektedir. Katılım düzeyi olarak Kamu kurumlarının ilgili Genel.
İSMEK 14. Genel Sergi ve Festivali 31 Mayıs – 14 Haziran 2011 Feshane Kültür Merkezi / Eyüp – İstanbul ORGANİZASYON Dünyanın En Büyük El Sanatları Sergisi’nde.
Ben bir Yazarım Her öğretmen bir yazardır TPE-M ve TPE-M Sınıflarında Marka Tescili yapılmıştır.
dijitalmedyaajans Çünkü Dünyada 3,5 milyar insan internete bağlı yaşıyor.
Sektör Profesyonelleri Danışmanı
KONGRELER NASIL YAPILMALI?
İLAN NEDİR?.
Globalpiyasa.com’da Firma Web Sitesi Nasıl Oluşturulur?
“”éHayata İz Bırakan Kadınlar…
PAZARLAMA İLETİŞİMİ (Pİ)
İletişim ve Algı Yönetimi
Medya Planlaması ve Stratejisi
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
Sunum transkripti:

Spor’un Gelişmesini İstiyorsak… Sporcu, Sponsoruyla, Sponsor, Hedef Kitlesiyle Buluşmalı ! Bunu sağlamanın tek yolu: PAZARLAMA!

Amacımız Ne? Spor Sektörüne, pazarlama bakış açısını getirmek Markalara, spor pazarlamasındaki fırsatları anlatmak Bütün tarafları ortak bir gündemle, birbirine güç katması için buluşturmak

Nasıl bir kongre düzenlemek istiyoruz ? 1,000 katılımcı Türkiye’nin önde gelen kongre merkezinde (Hilton Convention Center) 2 tam gün sürecek Uluslararası Farklı: Sponsorluk Ödülleri Spor Fuarı Sponsorluk Fırsatları Almanağı 2006

Spor Pazarlaması Adına Bir İlk! Sporu Destekleyen Devlet Spor Kurumları Reklamverenler Pazarlama Sektörü (reklam ajansları, tedarikçiler,..) Spor Medyası Sektörün Dergisi Sektörün Enstitüsü BU KONGREDE BULUŞUYOR!

Kongrenin 4 Hedef Kitlesi Var 1 Özel sektör 2 Spor sektörü 3 Belediyeler 4 Kamu Sektörü

SPORDA SPONSORLUK FIRSATLARI ALMANAĞI 2006 Her yıl yayınlanacak bir Sponsorluk Fırsatları Almanağı Bu almanak, sponsor olmak isteyenlere bir menü sunacak ve sponsor olması muhtemel şirketlere ulaştırılacak

Kongre İçeriğinden Bazı Başlıklar… Özel Sektör Pazarlama Profesyonelleri için:Spor Markanıza Nasıl Değer Katar? Türkiye’den ve dünyadan spor pazarlaması vaka çalışmaları Türkiye’deki Spor Pazarlaması ürün alternatifleri ve kritik kararı doğru verebilmeniz için bilmeniz gerekenler Reklamveren gözüyle :Sponsor – marka ilişkisinde 10 günah

Kongre İçeriğinden Bazı Başlıklar… Spor Sektörü Spor federasyonları nasıl marka haline gelir? Sponsorluk Paketi Hazırlamanın İncelikleri: Markalar sponsordan ne bekler? Spor Sektörü gözüyle :Sponsor – marka ilişkisinde 10 günah

Kongre İçeriğinden Bazı Başlıklar… Medya Panel: Spor Pazarlamasında Medya İlişkileri Yönetimi Çalıştay Sponsorluk paketi nasıl hazırlanır?

Kongre İletişim Planı Basın Açıkhava Internet Doğrudan Postalama Gerilla

Sponsorluk Kategorileri Ana sponsorlar Co-sponsorlar Resmi sponsorlar Destekleyenler Seremoni sponsorları Oturum sponsorları İkram sponsorları

Ana Sponsorluk Ana sponsorlar, kongrenin bütün iletişiminde, diğer destekçilerin önünde ve temel markalar olarak konumlandırılacaktır

Ana Sponsorluk 5,000 adet basılarak dağıtılacak olan Spor’da Sponsorluk Fırsatları Almanağı 2006 ’da 2 tam sayfa özel bölüm Açıkhava mecrasında ana sponsor olarak ön planda logo kullanımı Kongre iletişim çalışmalarında logonun kullanımı Kongre dokümantasyonunda öncelikli logo kullanımı Kongrenin düzenlendiği alanda öncelikli ve en büyük stand alanı seçimi Toplantı salonlarının tümünde öncelikli logo kullanımı Kongre sonrasında katılımcılara gönderilecek teşekkür mesajlarında ana sponsor logosu ve özel mesajı Ana Sponsorluk Paketi Bedeli: ………….. YTL

Co-Sponsorluk 5,000 adet basılarak dağıtılacak olan Spor’da Sponsorluk Fırsatları Almanağı 2006 ’da 2 tam sayfa özel bölüm Açıkhava mecrasında ana sponsor olarak ön planda logo kullanımı Kongre iletişim çalışmalarında logonun kullanımı Kongre dokümantasyonunda logo kullanımı Kongrenin düzenlendiği alanda stand alanı Toplantı salonlarının tümünde öncelikli logo kullanımı Kongre sonrasında katılımcılara gönderilecek teşekkür mesajlarında co-sponsor logosu Ana Sponsorluk Paketi Bedeli: ………….. YTL

Resmi Sponsorlar Resmi sponsorlar, Kongre iletişim faaliyetlerinde ana sponsorun ardından organizasyonun sahibi olan markalar olarak konumlandırılacaklardır.

Resmi Sponsorlar Resmi sponsorların logoları, Kongreyle ilgili tüm basılı malzemelerde Kongre basılı reklam çalışmalarında Sporda sponsorluk Fırsatları Almanağı 2006’da Tüm outdoor çalışmalarında Web sitesinde Kongre alanında kuracakları standlarda yer alacaktır Resmi Sponsorluk Bedeli : ………….. YTL

Destekleyenler Destekleyen Markalar Açıkhava mecralarındaki reklamlarda Kongre dosyasında Kongre ilanlarında Sporda sponsorluk Fırsatları Almanağı 2006’da Web sitesinde Kongre alanında kuracakları standlarda resmi sponsorların ardında yer alacaktır. Destekleyen marka olma bedeli : …………. YTL

Seremoni Sponsoru Seremoni sponsoru olan marka; Ödül Töreninin gerçekleştiği mekanlarda, Açıkhava mecrasındaki reklamlarda Kongre dosyasında Kongre ilanlarında Sporda sponsorluk Fırsatları Almanağı 2006’da Web sitesinde yer alacaktır. Seremoni sponsoru olma bedeli : …………. YTL

Oturum Sponsorları Oturum sponsoru olan markaların logoları; Oturumların gerçekleştiği mekanlarda, Açıkhava mecralarındaki reklamlarda Kongre dosyasında Kongre ilanlarında Sporda sponsorluk Fırsatları Almanağı 2006’da Web sitesinde yer alacaktır. Oturum sponsoru olma bedeli : …………… YTL

İkram Sponsoru Fuar ve fuaye alanlarında yapılacak ikramlara sponsor olan marka; İkram alanlarında, Açıkhava mecralarındaki reklamlarda Kongre dosyasında Kongre ilanlarında Sporda sponsorluk Fırsatları Almanağı 2006’da Web sitesinde yer alacaktır. İkram sponsoru olma bedeli : ………….. YTL

Teşekkürler…