GÖREV DOSYASI.

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
SASKİ GENEL MÜDÜRLÜĞÜ SAMSUN 2007.
Advertisements

Bilgisayar ve Internet Bağımlılığı
KANIN VÜCUTTA DOLAŞIMI DARICA HALİDE EDİP İLKÖĞRETİM OKULU
ORAN VE ORANTI Ahmet’in parası 40 TL ve Halil’ in parası 20 TL dır. Ahmet’in parasına göre Halil’in parasını nasıl ifade edersiniz? Tartışınız. SÖZEL.
SES Sesin Özellikleri Mustafa ÇELİK.
Ürolojide Uzmanlık Sonrası Doktora Eğitiminin Yararları
ÜLVİ MEMMEDLİ FERİD QASİMOV İLKİN NECEFLİ ABDUL KADİR KALCIOĞLU EDİP ÇELİK YUNUS EMRE KARAKELLE.
SU DÖNGÜSÜ (HİDROLOJİK SİKLUS).
Karışım Problemleri.
SUYUMUZU BOŞA HARCAMAYALIM !.
ENERJİ VERİMLİLİĞİ NEDİR?
Sıvı Ölçüleri Değerlendirme.
Su Yaşamın Temel Kaynağı SU YOKSA, HAYAT DA YOK!
SUNU HAZIRLAYAN ERGÜN GÜMÜŞ.
Verimli Ders Çalışma Yöntemleri
1/20 ÖLÇÜLER (Sıvı) 7 litrede kaç tane yarım litre vardır? A B C D.
40×6= = 245 BÖLÜNEN. BİR BÖLME İŞLEMİNDE BÖLEN 6 BÖLÜM 40 KALAN 5 OLDUĞUNA GÖRE BÖLÜNEN KAÇTIR?
PANEL ÇEVRE KİRLİLİĞİ.
DAHA VERİMLİ KULLANABİLİRİZ?
ÜRETİMDEN TÜKETİME YOLCULUK
Ülkemizin Doğal Kaynakları
TARTMA.
3tane3=9 3kere3=9 3 x 3 =9 4tane3=12 4kere3=12 4 x 3 =12.
SAKLI SU GÖREV DOSYASI.
SU PİRİLİLER SU KAŞİFİ OLMA YOLUNDA
DÜNYA SU GÜNÜ 22 MART 2015.
Bir bölme işleminde bölen 8,Bölüm 7, kalan 1ise bölünen Kaçtır?
FAİZ PROBLEMLERİ FAİZ YÜZDESİ FAİZ FAİZ YÜZDESİ ANA PARA ANA PARA

BİR ORGAN BİR HAYAT.
İlköğretim Okulları Kişisel Hijyen Eğitim Projesi.
VERİ İŞLEME VERİ İŞLEME-4.
SU KAŞİFLERİ.
Beklenen Getirinin ve Riskin Ölçülmesi
TMMOB ELEKTRİK MÜHENDİSLERİ ODASI MERSİN İLİ ELEKTRİK SORUNLARININ TESPİTİ İÇİN DÜZENLENEN ANKET SONUÇLARI.
Vücudun iskelet kasları tarafından oluşturulan her türlü hareketi sonucu enerji harcamasıdır. FİZİKSEL AKTİVİTE.
SAKLI SU.
ÇARPMA PROBLEMLERİ VE ÇÖZÜMLERİ.
MERHABA ARKADAŞLAR .
GÖREV DOSYASI. TOP İLE ÜLKE İSİMLERİ VE ÜLKELERİN SU KAYNAKLARI OYUNU OYNANDI.
SORU: Bir madeni para ardı ardına 10 kez atıldığında kaç kez tura gelir? Tahmin edin. : : : :
İlköğretim Okulları Kişisel Hijyen Eğitim Projesi.
Su tasarrufu için alınacak tedbirler
IĞDIR REHBERLİK VE ARAŞTIRMA MERKEZİ
SU KAŞİFİ DaçKaşiF.
PROBLEMLER.
SUYUN SESİNE KULAK VERİN! Poseidon Su Kaşifleri
EMİNE KARAAĞAÇ DENİZ TAŞKIN REHBER ÖĞRETMENLER
SU KAŞİFİ PROGRAMI ATAŞEHİR AMERİKAN KÜLTÜR KOLEJİ
DEĞERLİ SU GÖREV DOSYASI.
ÖZEL MÜZEYYEN ÇELEBİOĞLU İLKÖĞRETİM OKULU.
HİJYEN.
KİŞİSEL HİJYEN EĞİTİMİ
SUYUN İNSAN YAŞAMINDAKİ YERİ
ZAMAN PROBLEMLERİ.
3.SINIF Hayat Bilgisi Tasarruf Yapıyoruz.
SAMSUN ATAKUM ALTINKUM İLKOKULU
2 yarım Litreden oluşur 1 Litre.
Çamaşır makinesinin icadı
4 tane 26 X 4 4 kere x 26 Kaç tane 26 vardır?
su kaşifi çalışma ekibimiz
İlköğretim Okulları Kişisel Hijyen Eğitim Projesi.
İlköğretim Okulları Kişisel Hijyen Eğitim Projesi.
ÇEVRE KİRLİLİĞİ.
PANEL ÇEVRE KİRLİLİĞİ. ÇEVRE KİRLİLİĞİNE GENEL BAKIŞ Çevre kirliliği günümüzün en büyük sorunlarından biridir. Yaşamımızı olumsuz etkileyen çevre kirliliği.
TMMOB Gemi Mühendisleri Odası
ZAMAN SERİSİ YÖNTEMLERİ
PANEL ÇEVRE KİRLİLİĞİ. ÇEVRE KİRLİLİĞİNE GENEL BAKIŞ Çevre kirliliği günümüzün en büyük sorunlarından biridir. Yaşamımızı olumsuz etkileyen çevre kirliliği.
Elektronik-Ticaret’te Arama Motoru Optimizasyonu ve Sosyal Medya
Sunum transkripti:

GÖREV DOSYASI

‘’Su, tüm gezegenimizin %70'ini oluşturuyorsa da, bunun %1'inden azı erişilebilir ve içilmesi yeterince güvenlidir. Bunun anlamı temiz suyun çok değerli olduğudur ve onu korumak için çok çalışmalıyız.’’ gerçeği paylaşıldı.

Ellerimizi yıkamamız için ortalama 5L su gerektiği bilgisi paylaşıldı. Bir el yıkama için ortalama 5 lt harcandığını BİLİYOR MUSUNUZ?

ortalama el yıkama için harcadığı su miktarı 8000 lt Tüm okulun günde iki kere ellerini yıkadığını varsayarak ne kadar su harcandığı hesaplandı. Bir günde okulumuzun ortalama el yıkama için harcadığı su miktarı 8000 lt

Su kaşifleri 6 gruba ayrıldı. Her bir gruba bir kart ( Su kaşifleri 6 gruba ayrıldı. Her bir gruba bir kart (*Kaynak 2'den) verildi *Etkinlik kartları su kullanan günlük etkinlikleri gösterir).

Her bir grup kendi aktivitelerinde kaç litre su harcandıklarını tahmin etti.Okuldaki herkesin bu aktiviteyi günde bir kere yaptığını var sayarak ne kadar su tüketildiği hesaplandı.

En az ve en fazla su kullanımını tahminlerine göre sıraladılar.

5 dakikalık duş 35 lt Okulumuzdaki öğrencilerin bir günde duş için harcadıkları su miktarı 28 000 litredir.

Musluk açık olarak diş fırçalamak 12 lt Okulumuzdaki öğrencilerin bir günde duş için harcadıkları su miktarı 9600 litredir.

Damlayan açık kalmış bir musluk 20 lt Okulumuzdaki öğrencilerin bir günde damlayan bir musluğu görmezden gelmeleri harcadıkları su miktarı 16000 litredir.

Sifonu bir kere çekmek 12 lt Okulumuzdaki öğrencilerin günde iki kez sifon çektikten sonra harcadıkları su miktarı 9600 litredir.

Bir çamaşır makinesi Yıkama döngüsü 50 lt Okulumuzdaki öğrencilerin ailelerinin haftada iki kez çamaşır makinesi çalıştırdıkları düşünülürse günlük harcadıkları su miktarı 1100 litredir.

Musluk açık bulaşık yıkamak 30 lt Okulumuzdaki öğrencilerin ailelerinin günde üç kez musluk açık bulaşık yıkadıkları düşünülürse günlük harcadıkları su miktarı 72000 litredir.

Su kaşifleri su resimleme oyunu oynandıktan sonra hesaplanan veriler kartonlara aktarılarak okul panosunda sergilendi ardından su tasarrufu ile ilgili kamu spotu izletilerek kendi reklam filmini çeken su kaşifleri suyun yolculuğu görevine giriş yaptılar.

TEŞEKKÜRLER