Çocuklarımızın geli ş imini spor ve e ğ lenceyle sa ğ layan program :)

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
Dr. Şeyda Serdar-Asan İTÜ Endüstri Mühendisliği Bölümü
Advertisements

ORİJİNAL YOGA SİSTEMİ İLE BAŞARIYA GİDEN YOL
TED ANTALYA KOLEJİ REHBERLİK HİZMETLERİ.
FİZİKSEL AKTİVİTENİN ENGELLİ BİREYLER ÜZERİNDEKİ KATKILARI
NEDEN KAREKTER EĞİTİMİ?
Çocuğunuza Dair Hayallerinize Değecek Bir Okul
REHBERLİK VE PSİKOLOJİK DANIŞMA SERVİSİ ETKİNLİKLERİ
GENÇLERDE ÖZGÜVEN GELİŞİMİ.
DRAMA 1.HAFTA EĞİTİMDE DRAMA Hazırlayan: Dr. Uğur Altay MEMİŞ.
SPORDA BECERİ ÖĞRENİMİ
Uluslararası Gençlik Ödülü yaş arasındaki gençlerin katılabilece ğ i, onların bireysel ve sosyal gelişimlerine katkıda bulunmayı hedefleyen gönüllülük.
OKUL ÖNCESİ EĞİTİMİN ÖNEMİ
“Çocuğunuzun Yaşam Kalitesini Yükseltin”
SPORDA BECERİ ÖĞRENİMİ
ÇOCUKLARDA SPORUN VE YÜZMENİN BİLİŞSEL GELİŞİME ETKİLERİ
ÇOKLU ZEKA.
E Ğİ T İ M PS İ KOLOJ İ S İ. GİRİŞ: EN KÜÇÜĞÜNDEN EN BÜYÜĞÜNE KADAR BÜTÜN İŞYERLERİ BELİRLİ BİR ÖRGÜTLENME İLE MEYDANA GELİP ÇALIŞMAKTADIR. BU ÖRGÜTLENMENİN.
OKULÖNCESİ EĞİTİM NEDİR?
BURSA BELEDİYESPOR ÇALIŞMALARI. Amacımız; Kent ve ülke sporuna başarılı sporcular yetiştirmek Bursalı hemşehrilerimize, kurum çalışanlarına ve ailelerine.
Öğrenme Öğretim sürecinde kullanılan stratejiler genel olarak üç grupta toplanabilir: Pasif öğretim (öğretmen merkezli) Etkileşimli öğretim Aktif öğrenme.
MÜZİKSEL/RİTMİK ZEKÂ.
MEB HİZMET İÇİ EĞİTİM SEMİNERİ
ÇOKLU ZEKA KURAMI (MULTİPLE İNTELLİGENCE MI TEORY)
Evrim Suna ARIKAN Özlem YAŞAR UĞURLU
ERGENLİK DÖNEMİNDE ARKADAŞ ETKİSİ
EĞİTİM ORTAMLARINDA ŞİDDETİN ÖNLENMESİ VE AZALTILMASI
Dİjİtal oyun tabanlI öğrenme
ÇOCUĞUN OKULA UYUM BAŞARISINI ARTTIRMAK İÇİN VELİYE DÜŞEN GÖREVLER
FİZİKSEL AKTİVİTE VE HAREKETLİ YAŞAM
16 - ÖĞRENCİ DEĞERLENDİRMELERİNİN ÖLÇME DEĞERLENDİRME SÜRECİNE KATILMASI
Brifing Dosyası Üstay Ortaokulu.
ATÇA MESLEKİ VE TEKNİK ANADOLU LİSESİ
KREŞ MÜDÜRLÜĞÜ 2014 YILI SUNUMU. *Atatürk İlke ve İnkılaplarını Hayata Geçirebilen, *Bilgi Toplumunun İnsanını Yetiştirmeyi Amaçlayan, *Farklılıkları.
Ana sınıflarımıza Karagöz-Hacivat Tiyatro Gösterisi düzenlendi.
Mentör Öğretmenlik.
ÇOCUK ANTRENMANINDA TEMEL HAREKET EĞİTİMİNİN ÖNEMİ
BÖLÜM 11 ORTA ÇOCUKLUK DÖNEMİNDE FİZİKSEL GELİŞİM.
BİLSEM EĞİTİM PROGRAMLARI
1922 SALİHLİ GENÇLİK ve SPOR KULÜBÜ
ANTRENMAN BİLGİSİ DERS NO 4 ANTRENMANA HAZIRLIK.
BRUNER’İN BİLİŞSEL GELİŞİM DÖNEMLERİ
EĞİTSEL REHBERLİK Yrd.Doç.Dr. İsmail Hakkı TOMAR
OLİMPİYATLAR.
Çocuk ve Spor Bahadır Özdilek.
SPORLA İLGİLİ HAREKETLER DÖNEMİ (7-12 yaş)
Çocuklar niçin spor yapmalı? Spor büyüyen çocuğun fiziksel gelişiminin yanında psikolojik, sosyal yönden gelişimine katkıda bulunur.
Dr. Mustafa Ayral: Altındağ Rehberlik ve Araştırma Merkezi Müdürü Erol Bozkurt : Altındağ İlçe Milli Eğitim Müdürü Vural Çakır : Altındağ İlçe Milli Eğitim.
EĞİTSEL OYUNLAR DOÇ. DR. GÜLTEN HERGÜNER BÖLÜM: 2
TÜRK EĞİTİM SİSTEMİ VE OKUL YÖNETİMİ Ders Notları
21. YÜZYIL BECERİLERİ VE ‘Z KUŞAĞI’NIN EĞİTİMİ
YÜZME – BASKETBOL – TENiS – VOLEYBOL FUTBOL - MASA TENiSi – JiMNASTiK
Oyun ve Din Öğretimi Dr. H. Kader ZENGİN.
MEB HİZMET İÇİ EĞİTİM SEMİNERİ
BATMAN İL MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ REHBERLİK ve ARAŞTIRMA MERKEZİ
HAREKET EĞİTİMİ Temel hareket becerileri ve
Erken çocukluk dönemi fen ve matematik eğitimi için ortam hazırlama
ROLLER ve SORUMLULUKLAR
Deney Bilimsel bir gerçeği kanıtlamak için yapılan deneyler, bilimsel olayların çocuklar tarafından somut bir şekilde yapılmasını sağlamakta ve çocukların.
ÇOKLU ZEKA Hazırlayan Figen BERBER.
Spor; birey yada grupların sağlık, eğlence veya gösteri amacı ile yaptıkları fiziksel ve / veya beyinsel aktivite gerektiren, bazı kurallar içinde uygulanan.
VÜCUT KOMPOZİSYONU NEDİR?
ROLLER ve SORUMLULUKLAR
Erken Çocukluk Döneminde Sağlık Bilimleri Fakültesi
Sağlık Bilimleri Fakültesi
BİREYSEL FARKLILIKLAR
EĞİTİME GİRİŞ Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi
Erken Çocukluk Döneminde Sağlık Bilimleri Fakültesi
Spor hareketleri dönemi
Sunum transkripti:

Çocuklarımızın geli ş imini spor ve e ğ lenceyle sa ğ layan program :)

 Sportif Beceri ve Koordinasyon Eğitimi, çocukların sosyal, duyusal, bilişsel ve fiziksel gelişimi dikkate alınarak hazırlanmış özel bir eğitim programıdır. Bu programla amacımız; belli bir plan ve sistem çerçevesinde çeşitli aktivite, egzersiz ve oyunlarla çocuğun sürat, denge, kuvvet, esneklik ve koordinasyon gibi motor becerilerinde mevcut durumunu, gelişim sürecini ve gelecek için yol haritasını belirlemektir.  Eğitici ve eğlenceli takım oyunlarıyla çocuklarımıza; yardımlaşma, takım ruhu oluşturma, özgüven sağlama ve sorumluluk sahibi bireyler olabilmeleri için uygun ortam oluşturup, çocukların eğlenerek öğrenmesi sağlanmaktadır.

Bedensel Zekâya Sahip İnsanların Özellikleri:  Zihin ve vücut koordinasyonlarını etkili bir biçimde kullanır.  Fiziksel işlerde, görevlerde denge, zarafet, maharet ve dakiklik gösterir.  Çevresini, nesneleri, eşyaları dokunarak ve hareket ederek inceler.  Fiziksel maharet isteyen alanlarda( dans, spor) yenilikler keşfeder ve farklılıklar ortaya çıkarır.  Rol yapma, atletizm, dans, dikiş nakış gibi alanlarda yeteneği vardır.  Aktif katılımla daha iyi öğrenir. Söylenenden daha çok yapılanı hatırlar.  Gezi-inceleme-model / maket yapma gibi fiziksel aktivitelere katılımdan zevk alır.  Organizasyon yapma özelliği gelişmiştir.  Bulundukları çevreye ve onu kapsayan sistemlere karşı duyarlıdır ve sorumlu davranır.

Bedensel Zeka İçin Öğrenme Stratejileri Kesip yapıştırma Dans etme Gezilere katılma(Aktif çalışma alanı gezileri) Pandomim Beden dilini kullanma Drama yapma Okunan bir şeyi canlandırma Konuyu açıklayıcı hareket zinciri yaratma PEKİ, BİZ TAM OLARAK NE YAPACAĞIZ? 6-10 yaş arası çocuklar kısıtlı veya yanlış hareket edebilir; Odaklanma beceresi düşük olabilir, enerjisini ekonomik olarak kullanamayabilir ve yön aktarımı zayıftır. Kuvvet, transfer, yön değiştirme, koordinasyon ve sürat gerekli ortam olmadığından gelişimini tam sağlayamaz. Ham hareket genişliğini disipline etmek amaca uygun geliştirmek ve ortaya çıkan özellikleri değerlendirmek bu programın ve bizim amacımızdır

YAPILAN ÇALIŞMADA ÇOCUKLARIMIZDAN BEKLENTİLERİMİZ, -Kemik ve kas yapılarının güçlenmesi, -Sinir kas koordinasyonlarının gelişmesi, -Sürat, çeviklik, kuvvet, esneklik ve koordinasyon özelliklerinin gelişmesi, -Vücuttaki oksijen kapasitesinin arttırılması, -Özgüven ve karar verebilme beceresinin artması -Liderlik özelliğinin artması takım olarak çalışmak.

AİLELER, ÇOCUKLARINI NEDEN BU PROGRAMA GÖNDERMELİLER? Sayın Veli, Zekanın tek boyutlu olmadığına dair çalışmalar her geçen gün artmakta ve bu alandaki yaklaşımlar gün geçtikçe kabul görmektedir. Her insanda 8 farklı zeka türü bulunmaktadır. Fakat zeka türlerinin bireylerdeki dağılımı farklılık göstermektedir. Çoklu zeka kuramına göre zeka türleri; Dilsel (sözel) zeka, matematiksel (sayısal) zeka, görsel (alansal) zeka, bedensel zeka, Müziksel (ritmik) zeka, sosyal (kişiler arası) zeka, kişiye dönük (içsel) zeka ve doğacı zekadır. Bireydeki zeka türünü belirlemek için birçok yöntem birlikte kullanılır. Çeşitli çalışmalar ve gözlemlemeler sonucunda güçlü ve zayıf yönleri belirlenir, yani var olan zeka türleri hakkında doğru sonuca ulaşılabilir. Çocuğunuzun bedensel zeka düzeyini biliyor musunuz? Bedensel zeka gelişimi için yapmayı planladığınız bir çalışma var mı? Bu çalışmaları sizin için biz yapalım mı?

BU ÇALIŞMA ÇOCUĞUNUZUN AKADEMİK BAŞARISINI ETKİLEYECEK Mİ? Spor, bireyin sadece fiziksel gelişimini değil bedensel gelişimini de olumlu yönde etkileyen bir olgudur. Sporu verimli bir şekilde, amaçlarına uygun uygulayan bir birey akademik olarak da başarı gösterecektir. Amerika’nın en saygın sağlık kuruluşlarından American College of Sports Medicine’nin araştırmasında 4. ve 5. sınıf öğrencilerinin matematik sınavındaki performanslarına bakılmış, öğrenciler arasında koşu ve yoğun egzersiz yapan öğrencilerin aldığı puanın, bir fiziksel aktivite yapmayan öğrencilere göre daha yüksek olduğu görülmüştür. Bu araştırma gibi daha birçok araştırma, spor yapan bireylerin, beden algısına sahip, özgüveni yüksek, sosyal bireyler olduğu, sosyal ve bedensel kaygı yaşamadıkları, zekâlarını ve bedenlerini kontrol edip konsantre olabildikleri için akademik anlamda daha başarılı oldukları gözlenmiştir. Sonuç olarak; fiziksel aktivite akademik başarıyı olumlu yönde etkilemekte, başarıya destek olmaktadır.

Park Antalya, sporcularına spor sevgisini aşılamak, ahlaklı ve mücadele gücü üstün sporcular yetiştirmek amacıyla kurulmuştur. Eğitimin sadece fen, ilim ve matematik ile olmadığını, spordan yoksun olan bir gençliğin ülkeyi muasır medeniyetler seviyesine taşıyamayacağını, kişilerin gelişimindeki en büyük unsurun bedensel gelişimlerle tamamlayacağının farkında olan PARK ANTALYA SPOR VE YAŞAM MERKEZİ, kuruluşundan bu yana FUTBOL, BASKETBOL, VOLEYBOL, TENİS ve MASA TENİSİ branşlarında eğitim vermektedir... Tesisimiz de 1 Açık, 3 Kapalı Futbol Sahası, 1 çok Amaçlı Salon ( Basketbol, Voleybol, Masa Tenisi, Badminton ve Jimnastik) ve 3 Kapalı Tenis Kortu bulunmaktadır. Türkiye'nin eğitimci kadrosu olarak en seçkin spor okulları içerisinde yer alan Park Antalya, Türkiye'nin en iyisi olma yolunda hızlı ve emin adımlar ile ilerliyor.

İLETİŞİM Güneş ERKOÇ Gülşen DURAN Koordinatör Beden Eğitimi ve Spor Öğretmeni Park Antalya Yaşam ve Spor Merkezi Telefon : 242 – e-posta : Adres: Kızıltoprak Mah. 965 Sokak No:8 Muratpaşa / ANTALYA facebook.com/parkantalya, facebook.com/parkantalyatesisifacebook.com/ Twitter.com/parkantalya