MEDYANET DISPLAY REKLAM ÜRÜNLERİ

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
SLIDEPLAYER.COM.TR Size sunuyoruz
Advertisements

SLIDEPLAYER.COM.TR Size sunuyoruz
SLIDEPLAYER.BIZ.TR Size sunuyoruz
Burkay Yapağcıoğlu.
• Voyager, gezi dergileri* içinde AB okur oranı en yüksek dergidir. (%90) • Voyager okurlarının tamamı ABC1 SES grubunda yer alır • Voyager, okurlarının.
Google Görüntülü Ağ’da Video Reklamları
Performans, etkinlik, erişim ve fiyat önemli ise...
Performans Odaklı Sponsor Reklam Kampanyaları Mart – Aralık 2013
HERKESE KAZANDIRAN ACENTE SİSTEMİ
Facebook Reklamları.

.com İletişimde Kökten Çözüm...
MedyaNet Performans Reklam Ürünleri
İnternet Sitemizi Açarız! Çok Heyecanlıyız !. Fakat Ziyaretçi Gelmez..
Google Görüntülü Reklam Ağı. Görüntülü Reklamcılık Neden Önemlidir?
Reklamcılar Derneği Medya Paylaşım Toplantıları 4 Eylül 2008.
INTERNET SUNUMU.
Google Analytics Nedir?
E-TİCARET SATIŞ SİTELERİ. E-TİCARET “Doğrudan fiziksel bağlantı kurmaya ya da fiziksel değiş tokuş işlemine gerek kalmadan tarafların elektronik olarak.
Sinaps Alternatif İletişim Çözümleri
İNTERNET VE SOSYAL AĞLAR.
Mobil Pazarlama Promosyon Kart Sunumu
2009. Logaritma 2009 Logaritma 2002’de internet reklam satış şirketi olarak Ekin İlyasoğlu ve Fatih Muslu ortaklığı ile kuruldu. Ortaklar eğitimleri ile.
Internette nasıl müşteri kazanacaksınız?
Sosyal Medya.
Proje Önerileri 08 Ekim 2012.
REKLAMCILIK Hafta 5.
REKLAM KAMPANYALARI VE UYGULAMALARI
Sosyal Medya Pazarlaması Sihirbuzz
E TİCARETİN REKLAM BOYUTU
HAKKIMIZDA. İstatistiki Veriler Özgeçmiş Sayısı: Kurumsal Üye Sayısı: Günlük Tekil Ziyaretçi Sayısı: Aylık Tekil Ziyaretçi Sayısı:
242/102/49 0/51/59 181/172/166 Primary colors 248/152/29 PMS 172 PMS 137 PMS 546 PMS /206/ /227/ /129/123 Secondary colors 114/181/204.
Digital Signage teknolojisini ülkemize getiren ilk kuruluşlardan biri olan Sistem 9 Medya, Türkiye’nin en geniş, en yaygın, en güvenli ve işlevsel Digital.
Görüntülü Reklam Kampanyalarınızın toplam değerini ölçün Google Görüntülü Reklam Ağı üzerinde Görüntüleme Dönüşümlerini İzleme.
Yandex Reklamları.
 Demet Cengiz, “Bilişim Teknolojilerinin Öğrenciler Tarafından Kullanılmasını Sağlayacak Unsurların Belirlenmesi,” TBD Bilişim Kurultayı, Ankara, Eylül.
Math in Advertising....
242/102/49 0/51/59 181/172/166 Primary colors 248/152/29 PMS 172 PMS 137 PMS 546 PMS /206/ /227/ /129/123 Secondary colors 114/181/204.
Dijital Pazarlama İletişimi Semineri 15 Haziran 2013.
Medya Paylaşım Toplantıları Reklam Yatırımları 2010/2011 Yıllık Değişim Büyüyen Sektörler Gündemimizdeki Konular 1.
TÜRK İNTERNETİ’NDE REKLAM UYGULAMALARI GÜLDEN TOZKOPARAN 17 KASIM  2001.
Dijital Dünya Verilerine Genel Bakış Dünya Nüfusu : Dünyadaki İnternet Kullanıcıları : Dünyadaki Domain Sayısı:
Garanti Bankası-11 Aralık 2007 Gündem Garanti Bankası Online Stratejisi ve Örnekleri Study Case: 5 dk.da Kredi Mobil Mecra.
Dijital Pazarlama Merve Öztürkcan.
HAFTA I.
Ebru Çapa Emerging Markets Country Manager
Yrd. Doç. Dr. Doğan AYDOĞAN
Günümüzde internet, en çok kullanılan haber kaynağı Gazetecilerin % 97’si haber yazmadan önce mutlaka Google’da ve sosyal medyada araştırma yapıyor.
Sponsorluk 1.
GLOBALCV İŞTESOSYAL PROJESİ İLE ARADIĞINIZ ADAYA ULAŞIR Türkiye’nin ilk sosyal kariyer sitesi İŞTESOSYAL ve en güncel dataya sahip portalı GLOBALCV ’nin.
Facebook.com/HotMobilePress Twitter.com/HotMobilePress :: EYLÜL 2012 :: MOBİL TEKNOLOJİLERE ODAKLI İLK ve TEK TÜRKÇE ONLINE YAYIN.
E- Ticaret Altyapısı.
TÜRKİYE’NİN EMLAK SİTESİ
İnteraktif Medya Dünü Bugünü Yarını Uğur Şeker / Dijital Büro İstanbul Yıldız Teknik Üniversitesi Sürekli Eğitim Merkezi 'Mobile Marketing Conference'
VESTEL YEREL MEDYA SUNUMU
Türkiyenin ilk içerik bazlı reklam modeli! ULUDAĞ
CEO Web Sitesi Kurduğu Üyelerine, –Sanal kimlik ( vb.) –CV ve iletişim bilgilerini güncel tutmak –Eğitici ve bilgilendirici.
Malzeme Bilimi & Mühendisliği online veritabanı © Trans Tech Publications Inc.
Biz Kimiz 9 senelik satış evi tecrübesi 100+ premium yayıncı Türkiye’ nin ilk bağımsız network’ ü.
Sosyal medya pazarlamasında adımlar: – Müşterileri dinlemek – Uygun sosyal medya platformuna üye olmak – Sektörle ilgili topluluklara katılmak – Kendi.
Müşteri Odaklı Mobil Pazarlama ve Mobil Reklam
Elektronik pazarlama: – internetin kar yaratmak amacıyla kullanılması – birçok aşamayı ortadan kaldırmakta – daha hızlı ve daha düşük maliyetli –
EBA nedir? Eğitim Bilişim Ağı (EBA) sınıf seviyelerine uygun, güvenilir ve incelemeden geçmiş doğru e-içerikleri bulabileceğiniz sosyal bir platformdur. 
Temel Bilgiler İlgili Çalışmalar Araştırmanın Yöntemi Bulgu ve Sonuçlar Araştırmanın Kısıtları ve Gelecek Çalışmalar.
Çözümlerimiz Algı Yönetimi Sosyal Medya İçerik Yönetimi Dijital Pazarlama Mobil Reklam Web Tasarım Marka / Kurumsal Kimlik SEO (Search Engine Optimization)
Çok Kanallı Dijital Pazarlama
E - MIY. E - MIY Ülkemizden Veriler… ….. internete erişimi olan insan …..facebook kullanıcısı Haftalık 21,5 saat……internette geçirilen.
SOSYAL MEDYA DANIŞMANLIĞI. Sosyal Medya Danışmanlığı; Markanızın Sosyal medya ortamındaki hedef kitlelerini analiz edip hazırlayan, Hedef kitlelerinizin.
Medya Planlaması ve Stratejisi
Star Medya Digital Sunum
Sunum transkripti:

MEDYANET DISPLAY REKLAM ÜRÜNLERİ satis@medyanet.com.tr www.medyanet.com.tr @MedyaNet360 Facebook/MedyaNet360

Hakkımızda MedyaNet, Türkiye’nin en geniş online reklam ağıdır. Display, Mobil, Online Video, Performans Odaklı Dijital Pazarlama olmak üzere 4 dijital alanda hizmet vermektedir. MedyaNet IAB Türkiye üyesidir.

Felsefemiz Reklamverenlere ve yayıncılara dijital dünyada yarattığımız değer ve tecrübe ile şeffaf bir hizmet sunmaktayız. Reklamverenlerin dijital reklamcılıkta çözüm ortağı olarak maksimum potensiyellerine ulaşmaları için çalışmaktayız.

TÜRKİYE DİJİTAL ORTAMI

18 MİLYON+ GENİŞBANT KULLANIMI Türkiye’de Online Nüfus 18 MİLYON+ GENİŞBANT KULLANIMI 35 milyon kullanıcı TC Ulaştırma Bakanlığı

Türkiye’de Online Nüfus Internet Penetrasyonu: %45 Dünyada 13. sırada Avrupada 5. sırada

Türkiye’de Online Nüfus: cinsiyet dağılımı Gemius

Türkiye’de Online Nüfus: yaş dağılımı Gemius

Avrupa’da en yüksek «ENGAGEMENT»a sahip 3. ülke Türkiye’de Online Nüfus: reklam etkileşimi Avrupa’da en yüksek «ENGAGEMENT»a sahip 3. ülke Comscore

Türkiye’de Online Nüfus: online davranışlar Türkiye internet kullanıcılarının yaklaşık %50’i internetten gazete ve haber okumaktadır. Türkiye AB SES grubu internet kullanıcılarının yaklaşık %60’ı internetten gazete ve haber okumaktadır. Türkiye internet kullanıcılarının yaklaşık %30’u internetten TV, film, video izlemek te veya bedava indirmektedir. Türkiye 18-35 yaş arası internet kullanıcılarının %20’si internetten radyo dinlemektedir. Gemius

MedyaNet Display

İlk bakışta; 41 yayıncı 35.000.000 tekil kullanıcı 2.750.000.000 sayfa görüntülenmesi Türkiye Internet kullanıcılarının %86*’sına erişim *Gemius

Yayıncılar

Kategoriler Sağlık Spor Rehber ve Kaynak Finans Oyun Eğlence Sosyal Ağ Teknoloji Spor Rehber ve Kaynak Yiyecek& İçecek Finans Oyun Seyehat ve Tatil Otomobil TV Kanalları Eğlence Sosyal Ağ Portal Haber Müzik Kadın Erkek

Display Reklam Modelleri Bilinirlik yaratma Markalı içeriğin deneyimletilmesi Bilgi toplama Çizgi üstü aktivitelerin tamamlanması ya da geliştirilmesi Ürünle ilgili satınalma kararına yönlendirme ve kazanılan medya kapabilitesi yaratmak

MedyaNet Display Reklam Modelleri Standart banner Rich media Advertorial Sponsorluk Mailing

Standart Banner

Banner: Kampanya Modelleri & Fiyatlandırma Gösterim bazlı yayınlar (CPM) - Bombardıman - Portal bazlı Tıklama bazlı yayınlar (CPC)

Banner: Raporlama Gösterim Hacmi (toplam & unique) Yayıncının Sitesinde Gösterim Hacmi (toplam & unique) Click Hacmi (Toplam & unique) CTR CPC

Tasarımın püf noktaları & Yönlendirme Nereye yönlendirdiğiniz çok önemli! Fark edilir Küçük dosyalar Tıklanabilir – Call to action Parlak renkler Az yazı

Banner: Başarılı Banner Örneği

Rich Media

Konfüçyüs Anlat bana, ben unuturum.. Gösterirsen, belki hatırlarım.. Dahil et ve anlayayım...

70-90% hatırlarsın! Gördüklerini 30% Görüp duyduklarını 50% Görüp, duyup, dokunduklarını 70-90% hatırlarsın!

Rich media etkisi

Rich Media: Kullanım Amacı Markalı içeriğin deneyimletmesi Çizgi üstü aktivitelerin tamamlanması ya da geliştirilmesi Data Toplamak Kazanılan medya kapabilitesi yaratmak Markalı içeriğin deneyimletmesi ATL aktivitelerin tamamlanması ya da geliştirilmesi Etkileşim, deneyime dahil olm a ve ürünle ilgili satınalma kararına yönlendirme Aksiyon Alma Satış/ Lead Yaratmak Data Toplamak Siteye Yönlendirmek Birebir diyaloglara ilham verme ve kamçılamak Marka bağlılığı yaratmak Kazanılan medya kapabilitesi yaratmak

Rich Media, site ziyaretlerini üç-kat arttıyor; Video kullanılırsa, altı-kat arttırıyor Formatlar bazında site ziyaretleri 600% 500% 400% 300% 200% 100% 0% Standart Banner Rich Media Rich Media + Video x3 x6

Fiyat ve Satınalma Modelindeki Esneklik Impression Bazlı Satın Alma!

Herkese her seferinde göstereceğim Yayın Modelleri Herkese her seferinde göstereceğim

Yayın Modelleri Hedefleme Coğrafi Davranışsal

Yayın Modelleri Kategorik kullanım

Yayın Modelleri Frequency Capping

Yayın Modelleri Retargeting

Rich Media: Kampanya Modelleri Rising Stars

Rich Media: Kampanya Fiyatlandırma Yaratıcı çalışmanın ağırlığı (banner & rich media) Kullanılacak banner yeri

Rich Media: Raporlama Yayıncının Sitesinde Gösterim Hacmi (toplam & unique) Click Hacmi (Toplam & unique) CTR CPC Etkileşim Oranı, hacmi ,süresi, maliyeti

Rich Media: Tasarımın Püf Noktaları & Yönlendirme Multimedia kullanımı Interaktivite Kampanyaya uyumlu İlişki yaratacak

MedyaNet Rich Media: MedyaNet Adserver altyapısı ile sunulan rich media modülü; reklamverenlerin zenginleştirilmiş dijital reklam içeriklerinin, uygun bütçelerle geniş kitlelere ulaşmasını sağlar.   MedyaNet Adserver altyapısı ile yayınlanan rich media örnekleri:

Advertorial

Advertorial: Kullanım Amacı «İçerik kraldır!» Bilinirlik / farkındalık yaratma İçerikle bütünleşik marka konumlaması:daha entegre, daha güvenilir Ürün, hizmet, servis, aktivite ile ilgili daha detaylı bilgi verilmesi

Advertorial: Kampanya Modelleri & Fiyatlandırma Gün bazlı fiyatlandırma Portal bazlı fiyatlandırma

Advertorial: Performans / Ölçüm Kriterleri Yayıncının Sitesinde Haber görüntülenme hacmi Haber detay clicklenme hacmi Haber paylaşım oranı Sayfada kalış süresi Click Hacmi (Toplam & unique) CTR CPC

Başarılı örnek: UIP – Battleship Advertorial

Advertorial: Tasarımın Püf Noktaları & Yönlendirme Uygun mecra seçimi Reklam gibi görünmemesi Dikkat çekici görsel Kısa ve net başlık spot kullanımı Portal içeriğine uyum olması Detay sayfa kısa ve anlaşılır bilgi verilmesi Detay bilgi için yönlendirme yapılması

Sponsorluklar

Sponsorluklar: Kullanım Amacı Bilinirlik / farkındalık yaratma İçerikle bütünleşik marka konumlaması

Sponsorluklar : Performans / Ölçüm Kriterleri Yayıncının Sitesinde Erişim, frekans Gösterim Hacmi (toplam & unique) Click Hacmi (Toplam & unique) CTR CPC Etkileşim Oranı, hacmi ,süresi, maliyeti Yeniden gelme oranı Paylaşım oranı

Sponsorluklar: Kampanya Modelleri & Fiyatlandırma Mecra ve proje bazlı fiyatlandırma

Sponsorluklar: Başarılı Örnekler

Mailing

Mailing: Kullanım Amacı Direct marketing Bilinirlik / farkındalık yaratma İçerikle bütünleşik marka konumlaması Hedefleyebilme, kişiselleştirebilme

Mailing: Performans / Ölçüm Kriterleri Yayıncı Tarafında Gönderim adedi,maliyeti Açılma oranı, maliyeti Etkileşim Oranı, hacmi ,süresi, maliyeti

bilgi@medyanet.com.tr www.medyanet.com.tr @MedyaNet360 Facebook/MedyaNet360