MEDYANET DISPLAY REKLAM ÜRÜNLERİ satis@medyanet.com.tr www.medyanet.com.tr @MedyaNet360 Facebook/MedyaNet360
Hakkımızda MedyaNet, Türkiye’nin en geniş online reklam ağıdır. Display, Mobil, Online Video, Performans Odaklı Dijital Pazarlama olmak üzere 4 dijital alanda hizmet vermektedir. MedyaNet IAB Türkiye üyesidir.
Felsefemiz Reklamverenlere ve yayıncılara dijital dünyada yarattığımız değer ve tecrübe ile şeffaf bir hizmet sunmaktayız. Reklamverenlerin dijital reklamcılıkta çözüm ortağı olarak maksimum potensiyellerine ulaşmaları için çalışmaktayız.
TÜRKİYE DİJİTAL ORTAMI
18 MİLYON+ GENİŞBANT KULLANIMI Türkiye’de Online Nüfus 18 MİLYON+ GENİŞBANT KULLANIMI 35 milyon kullanıcı TC Ulaştırma Bakanlığı
Türkiye’de Online Nüfus Internet Penetrasyonu: %45 Dünyada 13. sırada Avrupada 5. sırada
Türkiye’de Online Nüfus: cinsiyet dağılımı Gemius
Türkiye’de Online Nüfus: yaş dağılımı Gemius
Avrupa’da en yüksek «ENGAGEMENT»a sahip 3. ülke Türkiye’de Online Nüfus: reklam etkileşimi Avrupa’da en yüksek «ENGAGEMENT»a sahip 3. ülke Comscore
Türkiye’de Online Nüfus: online davranışlar Türkiye internet kullanıcılarının yaklaşık %50’i internetten gazete ve haber okumaktadır. Türkiye AB SES grubu internet kullanıcılarının yaklaşık %60’ı internetten gazete ve haber okumaktadır. Türkiye internet kullanıcılarının yaklaşık %30’u internetten TV, film, video izlemek te veya bedava indirmektedir. Türkiye 18-35 yaş arası internet kullanıcılarının %20’si internetten radyo dinlemektedir. Gemius
MedyaNet Display
İlk bakışta; 41 yayıncı 35.000.000 tekil kullanıcı 2.750.000.000 sayfa görüntülenmesi Türkiye Internet kullanıcılarının %86*’sına erişim *Gemius
Yayıncılar
Kategoriler Sağlık Spor Rehber ve Kaynak Finans Oyun Eğlence Sosyal Ağ Teknoloji Spor Rehber ve Kaynak Yiyecek& İçecek Finans Oyun Seyehat ve Tatil Otomobil TV Kanalları Eğlence Sosyal Ağ Portal Haber Müzik Kadın Erkek
Display Reklam Modelleri Bilinirlik yaratma Markalı içeriğin deneyimletilmesi Bilgi toplama Çizgi üstü aktivitelerin tamamlanması ya da geliştirilmesi Ürünle ilgili satınalma kararına yönlendirme ve kazanılan medya kapabilitesi yaratmak
MedyaNet Display Reklam Modelleri Standart banner Rich media Advertorial Sponsorluk Mailing
Standart Banner
Banner: Kampanya Modelleri & Fiyatlandırma Gösterim bazlı yayınlar (CPM) - Bombardıman - Portal bazlı Tıklama bazlı yayınlar (CPC)
Banner: Raporlama Gösterim Hacmi (toplam & unique) Yayıncının Sitesinde Gösterim Hacmi (toplam & unique) Click Hacmi (Toplam & unique) CTR CPC
Tasarımın püf noktaları & Yönlendirme Nereye yönlendirdiğiniz çok önemli! Fark edilir Küçük dosyalar Tıklanabilir – Call to action Parlak renkler Az yazı
Banner: Başarılı Banner Örneği
Rich Media
Konfüçyüs Anlat bana, ben unuturum.. Gösterirsen, belki hatırlarım.. Dahil et ve anlayayım...
70-90% hatırlarsın! Gördüklerini 30% Görüp duyduklarını 50% Görüp, duyup, dokunduklarını 70-90% hatırlarsın!
Rich media etkisi
Rich Media: Kullanım Amacı Markalı içeriğin deneyimletmesi Çizgi üstü aktivitelerin tamamlanması ya da geliştirilmesi Data Toplamak Kazanılan medya kapabilitesi yaratmak Markalı içeriğin deneyimletmesi ATL aktivitelerin tamamlanması ya da geliştirilmesi Etkileşim, deneyime dahil olm a ve ürünle ilgili satınalma kararına yönlendirme Aksiyon Alma Satış/ Lead Yaratmak Data Toplamak Siteye Yönlendirmek Birebir diyaloglara ilham verme ve kamçılamak Marka bağlılığı yaratmak Kazanılan medya kapabilitesi yaratmak
Rich Media, site ziyaretlerini üç-kat arttıyor; Video kullanılırsa, altı-kat arttırıyor Formatlar bazında site ziyaretleri 600% 500% 400% 300% 200% 100% 0% Standart Banner Rich Media Rich Media + Video x3 x6
Fiyat ve Satınalma Modelindeki Esneklik Impression Bazlı Satın Alma!
Herkese her seferinde göstereceğim Yayın Modelleri Herkese her seferinde göstereceğim
Yayın Modelleri Hedefleme Coğrafi Davranışsal
Yayın Modelleri Kategorik kullanım
Yayın Modelleri Frequency Capping
Yayın Modelleri Retargeting
Rich Media: Kampanya Modelleri Rising Stars
Rich Media: Kampanya Fiyatlandırma Yaratıcı çalışmanın ağırlığı (banner & rich media) Kullanılacak banner yeri
Rich Media: Raporlama Yayıncının Sitesinde Gösterim Hacmi (toplam & unique) Click Hacmi (Toplam & unique) CTR CPC Etkileşim Oranı, hacmi ,süresi, maliyeti
Rich Media: Tasarımın Püf Noktaları & Yönlendirme Multimedia kullanımı Interaktivite Kampanyaya uyumlu İlişki yaratacak
MedyaNet Rich Media: MedyaNet Adserver altyapısı ile sunulan rich media modülü; reklamverenlerin zenginleştirilmiş dijital reklam içeriklerinin, uygun bütçelerle geniş kitlelere ulaşmasını sağlar. MedyaNet Adserver altyapısı ile yayınlanan rich media örnekleri:
Advertorial
Advertorial: Kullanım Amacı «İçerik kraldır!» Bilinirlik / farkındalık yaratma İçerikle bütünleşik marka konumlaması:daha entegre, daha güvenilir Ürün, hizmet, servis, aktivite ile ilgili daha detaylı bilgi verilmesi
Advertorial: Kampanya Modelleri & Fiyatlandırma Gün bazlı fiyatlandırma Portal bazlı fiyatlandırma
Advertorial: Performans / Ölçüm Kriterleri Yayıncının Sitesinde Haber görüntülenme hacmi Haber detay clicklenme hacmi Haber paylaşım oranı Sayfada kalış süresi Click Hacmi (Toplam & unique) CTR CPC
Başarılı örnek: UIP – Battleship Advertorial
Advertorial: Tasarımın Püf Noktaları & Yönlendirme Uygun mecra seçimi Reklam gibi görünmemesi Dikkat çekici görsel Kısa ve net başlık spot kullanımı Portal içeriğine uyum olması Detay sayfa kısa ve anlaşılır bilgi verilmesi Detay bilgi için yönlendirme yapılması
Sponsorluklar
Sponsorluklar: Kullanım Amacı Bilinirlik / farkındalık yaratma İçerikle bütünleşik marka konumlaması
Sponsorluklar : Performans / Ölçüm Kriterleri Yayıncının Sitesinde Erişim, frekans Gösterim Hacmi (toplam & unique) Click Hacmi (Toplam & unique) CTR CPC Etkileşim Oranı, hacmi ,süresi, maliyeti Yeniden gelme oranı Paylaşım oranı
Sponsorluklar: Kampanya Modelleri & Fiyatlandırma Mecra ve proje bazlı fiyatlandırma
Sponsorluklar: Başarılı Örnekler
Mailing
Mailing: Kullanım Amacı Direct marketing Bilinirlik / farkındalık yaratma İçerikle bütünleşik marka konumlaması Hedefleyebilme, kişiselleştirebilme
Mailing: Performans / Ölçüm Kriterleri Yayıncı Tarafında Gönderim adedi,maliyeti Açılma oranı, maliyeti Etkileşim Oranı, hacmi ,süresi, maliyeti
bilgi@medyanet.com.tr www.medyanet.com.tr @MedyaNet360 Facebook/MedyaNet360