GRUP NoNA 9.

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
8. SINIF 3. ÜNİTE BİLGİ YARIŞMASI
Advertisements

el ma 1Erdoğan ÖZTÜRK ma ma 2 Em re 3 E ren 4.
Yrd. Doç. Dr. Mustafa Akkol
BDP 2014 YEREL SEÇİM PERFORMANSI. GENEL VERİLER - 1 ● TOPLAM KAZANILAN BELEDİYE SAYISI 101 (2009'da 78) ● KAZANILAN İL SAYISI BŞB / 8 İL ● KAZANILAN.
NOKTA, DOĞRU, DOĞRU PARÇASI, IŞIN, DÜZLEMDEKİ DOĞRULAR
DOĞAL SAYILAR.
Saydığımızda 15 tane sayı olduğunu görürüz.
Orta Doğu Teknik Üniversitesi
T.C. İNÖNÜ ÜNİVERSİTESİ Arapgir Meslek YÜKSEKOKULU
TİE Platformu Yürütme Kurulu Başkanı
FAKÜLTE/BÖLÜM/ YÜKSEKOKUL ADI STRATEJİK PLANLAMA SUNUMU Not:Süreçler değişebilir…
-Demografik- Nüfus Analizi
Atlayarak Sayalım Birer sayalım
ÇÖZÜM SÜRECİNE TOPLUMSAL BAKIŞ
Diferansiyel Denklemler
1www.turkegitimsen.org.tr Şuayip ÖZCAN Türk Eğitim – Sen Genel Başkanı ÖĞRENCİLERİN, EĞİTİM VE EĞİTİM SORUNLARINA BAKIŞI.
Orta Öğretimden Üniversiteye Gelen Öğrencilerin Temel Bilgisayar Bilgilerinin İl ve Bölge Bazında İncelenmesi: Karadeniz Teknik Üniversitesi Uygulaması.
KIR ÇİÇEKLERİM’ E RakamlarImIz Akhisar Koleji 1/A.
Verimli Ders Çalışma Teknikleri.
HOŞGELDİNİZ 2005 Yılı Gelir Vergisi Vergi Rekortmenleri
HİSTOGRAM OLUŞTURMA VE YORUMLAMA
Soruya geri dön
Prof. Dr. Leyla Küçükahmet
Hastane Çalışanlarında Tüberküloz Bilgi Düzeyi ve Risk Algılanması
Yarbaşı İlköğretim Yarbaşı İlköğretim.
CAN Özel Güvenlik Eğt. Hizmetleri canozelguvenlik.com.tr.
GÖK-AY Özel Güvenlik Eğt. Hizmetleri
“Dünyada ve Türkiye’de Pamuk Piyasaları ile İlgili Gelişmeler”
1/20 PROBLEMLER A B C D Bir fabrikada kadın ve çocuk toplam 122 işçi çalışmaktadır. Bu fabrikada kadın işçilerin sayısı, çocuk işçilerin sayısının 4 katından.
TOPLAMA İŞLEMİNDE VERİLMEYEN TOPLANANI BULMA
HAZIRLAYAN:SAVAŞ TURAN AKKOYUNLU İLKÖĞRETİM OKULU 2/D SINIFI
1/25 Dört İşlem Problemleri A B C D Sınıfımızda toplam 49 öğrenci okuyor. Erkek öğrencilerin sayısı, kız öğrencilerin sayısından 3 kişi azdır.
ÖRNEKLEM VE ÖRNEKLEME Dr.A.Tevfik SÜNTER.
USLE R FAKTÖRÜ DR. GÜNAY ERPUL.
BESLENME ANEMİLERİ VE KORUNMA
EBOB EKOK.
YASED BAROMETRE 2006 AĞUSTOS.
ARALARINDA ASAL SAYILAR
1/20 BÖLME İŞLEMİ A B C D : 4 işleminde, bölüm kaçtır?
Tırnak Hastalıklarına Birinci Basamakta Hekimlerin Bakışı Dr. Kendal Tekeş Dr. Yusuf Azizoğlu Silvan Devlet Hastanesi, Silvan, Diyarbakır.
TOPLAMLARI 10 EDEN SAYI İKİLİLERİNİ BULALIM
TÜRKİYE KAMU HASTANELERİ KURUMU
(*Ankara Onkoloji Hastanesi Pediatrik Onkoloji Kliniği)
 Demet Cengiz, “Bilişim Teknolojilerinin Öğrenciler Tarafından Kullanılmasını Sağlayacak Unsurların Belirlenmesi,” TBD Bilişim Kurultayı, Ankara, Eylül.
Sayı Doğrusunda Toplama İşlemi Yapalım
ASİSTAN ANKETİ Dr. Ahmet Fazıl NOHUTÇU Oftalmolojide Eğitim Buluşması
İmalat Yöntemleri Teyfik Demir
Matematik 2 Örüntü Alıştırmaları.
A.Ü ARAŞTIRMA HASTANESİNE BAŞVURAN HASTALAR MEMNUN MU?
İKİ BASAMAKLI DOĞAL SAYILARIN
Onluk ve birliklere ayırarak toplama işlemi
PÇAĞEXER / SAYILAR Ali İhsan TARI İnş. Yük. Müh. F5 tuşu slaytları çalıştırmaktadır.
19 Ekim 2006 GfK TürkiyeCustom ResearchGrowth from Knowledge 1 TUHID - İDA İletişim Hizmetleri Algılama Araştırması Eylül 2006.
Güzel DİŞCİGİL, Ayfer GEMALMAZ, Serpil DEMİRAĞ, Okay BAŞAK
HABTEKUS' HABTEKUS'08 3.
Tüketici Trend Araştırması Aralık 2009 Sosyal Telefon.
4 X x X X X
MEMNUNİYET ANKETİ ANALİZİ
ZEYTİN ÇEŞİTLERİ.
BİR ORGAN BİR HAYAT.
ANA BABA TUTUMU ENVANTERİ
Test : 2 Konu: Çarpanlar ve Katlar
VERİ İŞLEME VERİ İŞLEME-4.
Abra-Kadavra A4 Grubu Toplumsal Duyarlılık Projesi
Katsayılar Göstergeler
Çocuklar,sayılar arasındaki İlişkiyi fark ettiniz mi?
Toplama Yapalım Hikmet Sırma 1-A sınıfı.
SAYILAR NUMBERS. SAYILAR 77 55 66 99 11 33 88.
PÇAĞEXER / SAYILAR Ali İhsan TARI İnş. Yük. Müh. F5 tuşu slaytları çalıştırmaktadır.
Diferansiyel Denklemler
Sunum transkripti:

GRUP NoNA 9

DANIŞMANIMIZ Yrd . Doç. Dr. AYSUN ŞİKAR AKTÜRK GRUP BAŞKANI EMRE ESERLİ

ÜYELERİMİZ AHMET ÇAĞRI TATAROĞLU RUMEYSA GÜLİSTAN KARADUMAN AHMET ATLI FATİH CUMHUR EMRE ESERLİ ELVİDE NUR ÇELİK EMRE SABUNCU MESUT TOMO TAYFUN KAHRAMAN

ÇALIŞMAMIZ TOPLUMUN HEKİME BAKIŞ AÇISI HEKİMDEN BEKLENTİLERİ ve HASTALARIMIZIN SORUNLARI

ANKETTEN GÖRÜNTÜLER

ANKETİMİZ

Elde ettiğimiz sonuçlar

Anketi uyguladığımız kişilerin yaş aralığı %8,4 189 KİŞİ

Cinsiyet dağilimi 164 KİŞİ

EĞİTİM DÜZEYİNİN DOKTORA BAŞVURMA DURUMUNA GÖRE DEĞERLENDİRİLMESİ   Doktora Başvurma Durumu toplam Hasta olduğumda giderim Rutin kontroller için giderim Eğitim Düzeyi Okur yazar değil- İlköğretim 69 15 84 82.1% 17.9% 100.0% Lise 78 13 91 85.7% 14.3% Üniversite 114 20 134 85.1% 14.9% Toplam 261 48 309 84.5% 15.5%

EĞİTİM DÜZEYİNİN HEKİME BAŞVURMA SIKLIĞINA GÖRE DEĞERLENDİRİLMESİ   Hekime Başvurma Sıklığı Toplam ayda bir alti ayda bir yılda bir mecburi durumlar hiç Eğitim düzeyi İlköğretim-Okur yazar değil 10 9 5 59 1 84 12.0% 10.7% 5.9% 70.2% 1.2% 100.0% Lise 7 11 67 91 7.7% 12.1% 5.5% 73.6% 1.1% Üniversite 8 15 100 134 6.0% 11.2% 7.5% 74.6% .7% 25 35 20 226 3 309 8.1% 11.3% 6.5% 73.1% 1.0%

EĞİTİM DÜZEYİNİN BAŞVURULAN SAĞLIK KURULUŞUNA GÖRE DEĞERLENDİRİLMESİ   BAŞVURULAN SAĞLIK KURULUŞU Toplam Sağlık Ocağı Özel Hastane Devlet Hastanesi Üniversite hastanesi EĞİTİM DÜZEYİ İlköğretim-Okur yazar değil 10 12 46 16 84 11,9% 14.3% 54.8% 19.0% 100.0% Lise 7 15 43 26 91 7.7% 16.5% 47.3% 28.6% Üniversite 27 35 47 25 134 20.1% 26.1% 35.1% 18.7% 44 62 136 67 309 14.2% 44.0% 21.7%

Doktorlar aldıkları maaşı hakediyorlar mı AİLEDE HEKİM VARLIĞININ HEKİMİN MAAŞINI HAKETMESİNE GÖRE DEĞERLENDİRİLMESİ   Doktorlar aldıkları maaşı hakediyorlar mı Toplam Evet Hayır AİLEDE HEKİM VAR MI Ailede hekim var 51 16 67 76.1% 23.9% 100.0% Ailede hekim yok 199 43 242 82.2% 17.8% 250 59 309 80.9% 19.1%

Cinsiyet Ayrımı Yapma Yapmama Durumu Cinsiyetin Cinsiyet Ayrımı Yapma Yapmama Durumuna Göre Değerlendirilmesi   Cinsiyet Ayrımı Yapma Yapmama Durumu Toplam evet hayır Cinsiyet Erkek 18 146 164 11.0% 89.0% 100.0% Kadın 21 124 145 14.5% 85.5% 39 270 309 12.6% 87.4%

YAŞIN HEKİMİN ÖNERİLERİNE UYUP UYMAMA DURUMUNA GÖRE DEĞERLENDİRİLMESİ   Hekimin Önerilerine Uyup Uymama Durumu Toplam Evet Hayır Yaş 18-38 175 14 189 92.6% 7.4% 100.0% 39-58 84 10 94 89.4% 10.6% 59 ve üzeri 24 2 26 92.3% 7.7% 283 309 91.6% 8.4%

Sonuç olarak

Bilimsel bir araştırmanın nasıl yapılıp nasıl değerlendirileceğini öğrendik. Bu anket sayesinde hastanın bir sağlık kuruluşuna başvurmasındaki etkenler ve sıkıntıları konusunda fikir sahibi olduk. Hastanın nasıl bir hekim profili istediği konusunda kabaca bir fikrimiz oldu.