TÜRK İNTERNETİ’NDE REKLAM UYGULAMALARI GÜLDEN TOZKOPARAN 17 KASIM 2001  2001.

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
Burkay Yapağcıoğlu.
Advertisements

Toplu SMS Toplu MMS Hedefli Mesaj Sesli Mesaj / IVR Akıllı Yetenekler
MURATOĞLU ÇARŞISI WEB TASARIM PROJESİ
Performans, etkinlik, erişim ve fiyat önemli ise...
HERKESE KAZANDIRAN ACENTE SİSTEMİ
Facebook Reklamları.
.com İletişimde Kökten Çözüm...
Google Görüntülü Reklam Ağı. Görüntülü Reklamcılık Neden Önemlidir?
BRS, Türkiye’de bir ilki başlatarak birçok firmadan alınacak hizmetleri tek bir kuruluştan alınmasını sağlayacak profesyonel bir kadroyla iyi bir hizmeti.
Reklamcılar Derneği Medya Paylaşım Toplantıları 4 Eylül 2008.
Google Analytics Nedir?
Anketten Foruma, Forumdan Bloga Sosyal Dengeler. •Kod Trendleri •İnternet Trendleri •Medya Trendleri.
İNTERNET VE SOSYAL AĞLAR.
Fügen Toksü.
 Web-Log kelimesinden türetilen bloglar, yazarların herhangi bir konu hakkında hızlı ve kolay ş ekilde yorumlarını, ba ğ lantılarını yazılarını, resimlerini,
2009. Logaritma 2009 Logaritma 2002’de internet reklam satış şirketi olarak Ekin İlyasoğlu ve Fatih Muslu ortaklığı ile kuruldu. Ortaklar eğitimleri ile.
Eczane ve Finans Yönetimi Sunumu 2014
Sosyal Medya.
REKLAMCILIK Hafta 5.
REKLAM KAMPANYALARI VE UYGULAMALARI
Mobile Monday Istanbul | June Meeting June 4, 2007 Ericsson Mobility World Mehmet Subaşı.
Sizin sosyal medya danı ş manınız olarak Markanız için sosyal medya stratejilerinin olu ş turulması ve yönetimini yapıyoruz. Ayrıca kriz durumlarında.
SİVİL TOPLUM KURULUŞLARINDA ETKİLİ YÖNETİM
E TİCARETİN REKLAM BOYUTU
HAKKIMIZDA. İstatistiki Veriler Özgeçmiş Sayısı: Kurumsal Üye Sayısı: Günlük Tekil Ziyaretçi Sayısı: Aylık Tekil Ziyaretçi Sayısı:
Su Yaşamın Temel Kaynağı SU YOKSA, HAYAT DA YOK!
BABAM DER Kİ STRATEJİNİN YARATICILIĞI, FARKLILIĞI, YENİLİĞİ VE ÖZGÜNLÜĞÜ: Yeni Linea ATL lansmanının hedef kitlesi, otomobil satın alma kararını veren.
Biyoteknoloji işbirlikleri Üretim Üretim teknoloji teknoloji global global miktar miktar sonuç sonuç gelişmiş gelişmiş özel sektör özel sektör Paylaşım.
Yandex Reklamları.
 Demet Cengiz, “Bilişim Teknolojilerinin Öğrenciler Tarafından Kullanılmasını Sağlayacak Unsurların Belirlenmesi,” TBD Bilişim Kurultayı, Ankara, Eylül.
EDM Araç Kiralama Paketi. EDM Web Paketi EDM Web Paketini satın alan müşterilerimiz kendi web sitelerini hem de en gelişmiş dizayn özellikleri ve en zengin.
Dijital Pazarlama İletişimi Semineri 15 Haziran 2013.
Daha Şeffaf Bir Siyaset İçin. Doğruluk Payı  20 Haziran 2014 tarihinde yayın hayatına başladı.  ‘fact-checking’ kavramının Türkiye’deki temsilcisi.
MEDYANET DISPLAY REKLAM ÜRÜNLERİ
Spor’un Gelişmesini İstiyorsak…
HAFTA I.
PLANLAMA VE STRATEJİK PLANLAMA S.Nazik Işık Nisan 2008.
İNTERNET ADRESLERİ Ahmet SOYARSLAN biltek.info.
JOLLY TOURS FİRMA ANALİZ RAPORU
Web 2.0 Yeni nesil Internet.
2. Pazarlama Planının Hazırlanması
Proje Web Sitesi ve IPPC Envanter Veri Tabanı Onur Mat
Hayat boyu öğrenme programı
TÜRKİYE’DE VE DÜNYADA YOKSULLUK ANALİZİ
TARİHÇE 1990 yılında Anadolu Hayat Sigorta A.Ş Anadolu Anonim Türk Sigorta Şirketinin yürüttüğü hayat sigortacılığı faaliyetlerini devraldı.Böylece ülkenin.
YÜKSEKÖĞRETİMDE BURSLAR VE YURTLAR
SANAL MAĞAZA UYGULAMALARI VE STRATEJİLERİ
İNTERNET ADRESLERİ.
Badminton Federasyonu Sponsorluk Teklifi Badminton Federasyonu Badminton Online Oyun CD’si İsim Hakkı Teklifi Sponsorluğun Geri Dönüşü - Sponsor.
İNTERNET ADRESLERİ.
İşletme Doktora Programı Bilgi Teknolojileri ve Yönetim (IYO 713)
TÜRKİYE’NİN EMLAK SİTESİ
İnteraktif Medya Dünü Bugünü Yarını Uğur Şeker / Dijital Büro İstanbul Yıldız Teknik Üniversitesi Sürekli Eğitim Merkezi 'Mobile Marketing Conference'
Türkiyenin ilk içerik bazlı reklam modeli! ULUDAĞ
Dijital Büro İstanbul Mayıs ADK Kampanyaları.
ONLINE MEDYA TAKİBİ “FIRSATLAR”. Online Medya Takibi DİNLE -> KATIL -> ÜRET.
Yaşlı Turizminde Türkiye
T.C. KIRKLARELİ ÜNİVERSİTESİ BABAESKİ MESLEK YÜKSEK OKULU SATI Ş I ARTIRMANIN YOLLARI İ LKNUR ÖZDEM İ R.
Pazarlama İlkeleri.
Reklam ve Halkla İlişkiler
Click für Ende.
İNTERNET ADRESLERİ.
Çok Kanallı Dijital Pazarlama
İNTERNET ADRESLERİ.
YENİ YILDA BULUŞALIM..
E - MIY. E - MIY Ülkemizden Veriler… ….. internete erişimi olan insan …..facebook kullanıcısı Haftalık 21,5 saat……internette geçirilen.
GOOGLE ADWORDS BÜŞRA AKAR – CANSU GÜLTEN. GOOGLE ADWORDS REKLAM NEDİR? Reklam firmaların ya da bireylerin sattıkları, ürettikleri ya da tanıttıkları bir.
Elektronik-Ticaret’te Arama Motoru Optimizasyonu ve Sosyal Medya
Sunum transkripti:

TÜRK İNTERNETİ’NDE REKLAM UYGULAMALARI GÜLDEN TOZKOPARAN 17 KASIM  2001

Online reklamda sorunlar  Yeterli araştırmalar ve hedef kitlesi bilgileri yok. Dünyada çok profesyonel olarak kime ulaşıldığı görülebiliyor. Türkiye’de profillenme makinaları tam olarak çalışmaya başlamadı. Aslında birçok içerik sitesinin bu olanağı var ama kullanmıyorlar.  Kampanya başarısını ölçümlemede sorunlar yaşanıyor. Ölçüm teknikleri, görüntüleme ve click sayısı olarak minimize edildiği halde, bu rakkamlara bile sağlıklı olarak ulaşmak mümkün değil.

 Türkiye ’ de ölçüm rakamları aylık olarak topluca alınıyor. Oysa ABD ve Avrupa ’ da haftalık ve günlük olarak rakamlara ulaşılıyor. Bu sorun nedeniyle, reklamverenler, kampanyanın verimini tesbit edemiyor. El yordamı ile ilerliyor.  Yurtdışında içerik siteleri çok fazla sayıda. Türkiye ’ de ise az sayıda. Sitelerin çoğu genel popülasyona yönelik siteler. Yani, spesifik değil. Oysa, şimdi portal değil de spesifik siteler daha gündemde. Böylece hedef kitleye daha rahat ulaşmak mümkün.  Reklam alımları genelde 3 aylık yapılıyor. Uzun vadeli reklam alım-satımında sorunlar yaşanıyor.

 Yeterli ve güvenli ölçümleme.  Hedef kitle bilgileri.  İnternetin ulaştığı kitleler üzerindeki çeşitli araştırmalar.  Bin kişilik görüntülenme (CPM) üzerinden maliyet hesabı.  Haftalık ve günlük ölçümleme raporları  İçerik bakımından spesifik siteler.  Uzun dönemli medya planı. NE YAPILMALI?