AVM’LERİ FARKLILAŞTIRAN ETKİNLİKLERİ GELİŞTİRMEK VE YÖNETMEK

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
Yrd. Doç. Dr. Mustafa Akkol
Advertisements

BASIN TOPLANTISI 15 Nisan Yeni dönemde AMPD AMPD’nin yeni yönetim döneminde amacı, bilimsellik platformu çerçevesinde; Sektörün büyümesini sağlamak,
OTS Platformu ile Şifre[PIN] ile Promosyon Yönetimi
ERSAĞ TEMİZLİK & KOZMETİK ÜLKEMİZİN MARKASI.
Araştırma Tasarımı Shopper Index : 9 il kent merkezinde
T.C. İNÖNÜ ÜNİVERSİTESİ Arapgir Meslek YÜKSEKOKULU
Kobi Tanımı 150 kişiden daha az çalışanı olan kurumlar
Amaç Yeni yetişen nesillerde vergi bilincini oluşturmak ve belge alma alışkanlığını kazandırmak amacıyla Gelir İdaresi Başkanlığımızca "Ülkemi Seviyorum.
Selda Aydın Seyhan Kamçı
Maliyet, Hacim, Kar Analizi
Sosyal Medya.
Atlayarak Sayalım Birer sayalım
Diferansiyel Denklemler
BIMEKS Teknolojinin kalbi burda atiyor
VOLEYBOL İNDEKS (OYUNCULARIN FİZİK YETENEKLERİNİN ÖLÇÜMÜ)
REKLAMCILIK Hafta 5.
AR-GE ve Devlet Yardımları Şubesi
ALIŞVERİŞ ALIŞKANLIKLARI ARAŞTIRMASI ÖZET SONUÇLARI Haziran 2001.
REKLAM KAMPANYALARI VE UYGULAMALARI
ÇEVKO ‘nun Sorumlulukları ve Belediyelerle Çalışma Sistemi
Türkiye / Bölüm II Her alışverişte para kazanın..
KIR ÇİÇEKLERİM’ E RakamlarImIz Akhisar Koleji 1/A.
2. Ankara çağrI merkezİ konferansI - KAMU
“Dünyada ve Türkiye’de Pamuk Piyasaları ile İlgili Gelişmeler”
HAZIRLAYAN:SAVAŞ TURAN AKKOYUNLU İLKÖĞRETİM OKULU 2/D SINIFI
YASED BAROMETRE 2006 AĞUSTOS.
GIDA GÜVENLİĞİ TÜKETİCİ HATTI 2008 YILI FAALİYET RAPORU “GÜVENLİ GIDA SAĞLIKLI TÜRKİYE”
TÜRKİYE KAMU HASTANELERİ KURUMU
1 YASED BAROMETRE 18 MART 2008 İSTANBUL.
VAL D’EUROPE - ETUDE CLIENTELE - Juin 2008
YILDIZ TEKNİK ÜNİVERSİTESİ. AÇIKLAMA BÜTÇ E ÖDENEGİ AYRILAN PAY (%) 01 Personel Gideri Sosyal Güvenlik Kurumuna Devlet Primi Gid. 4,886,500.
Konut Sektörü Değerlendirme Sunumu Haziran
Dijital Pazarlama İletişimi Semineri 15 Haziran 2013.
Türkiye Telekomünikasyon Sektöründeki Gelişmeler Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumu 9 Nisan 2009, İstanbul Galip ZEREY Kurul II. Başkanı.
İşletme & Tarım Bankacılığı Gökhan ERTÜRK İşletme ve Tarım Bankacılığı Grubu - Genel Müdür Yardımcısı 4 Mayıs İstanbul.
İçişleri Bakanlığı Mahalli İdareler Genel Müdürlüğünün ulusal ortağı ve temel paydaşı olduğu Kadın Dostu Kentler Programı, Birleşmiş Milletler Nüfus Fonu-
iPara Üyeliksiz Ödeme Altyapısı
PÇAĞEXER / SAYILAR Ali İhsan TARI İnş. Yük. Müh. F5 tuşu slaytları çalıştırmaktadır.
19 Ekim 2006 GfK TürkiyeCustom ResearchGrowth from Knowledge 1 TUHID - İDA İletişim Hizmetleri Algılama Araştırması Eylül 2006.
2/H Sınıfı Bilgi Yarışması
HAFTA I.
SOFRALIK VE YAĞLIK ZEYTİNDE ÜRETİM MALİYETLERİ VE KARLILIK

EĞİTİMDE ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME
4 X x X X X
T.C. EKONOMİ BAKANLIĞI DEVLET DESTEKLERİ.
Getiri Ltd. Şir. Mayıs 2008 hesap döneminde aşağıdaki ticari işlemleri yapmıştır. Tek düzen hesap planını ve 7/A Maliyet Hesapları’nı kullanarak bu ticari.
1 FİNANSBANK A.Ş Sinan Şahinbaş Finansbank Genel Müdürü
ALIŞVERİŞ MERKEZİ BURSA VAL D’EUROPE - ETUDE CLIENTELE - Juin 2008
AVM’LERİ FARKLILAŞTIRAN ETKİNLİKLERİ GELİŞTİRMEK VE YÖNETMEK
Yetişkin Öğrenimi İçin Avrupa Uygulamaları YETİŞKİN ÖĞRENME GÜNDEMİ-2
ANA BABA TUTUMU ENVANTERİ
1 DEĞİŞMEYİN !!!
VERİ İŞLEME VERİ İŞLEME-4.
LATİN AMERİKA BREZİLYA VENEZUELA.
MART AYI MECLİS TOPLANTISI ENDER YORGANCILAR Yönetim Kurulu Başkanı 30 Mart 2009.
Çocuklar,sayılar arasındaki İlişkiyi fark ettiniz mi?
Sermaye Maliyeti Yatırımcı açısından sermaye maliyeti;
SAYILAR NUMBERS. SAYILAR 77 55 66 99 11 33 88.
Çalışma Sermayesi Finansmanı
PÇAĞEXER / SAYILAR Ali İhsan TARI İnş. Yük. Müh. F5 tuşu slaytları çalıştırmaktadır.
ÜNİTE 17 HİSSE SENEDİ DEĞERLEMESİ
Diferansiyel Denklemler
Yrd. Doç. Dr. Doğan AYDOĞAN
İstanbul Su ürünleri ve Hayvansal Mamuller İhracatçıları Birliği 2015
VAL D’EUROPE - ETUDE CLIENTELE - Juin 2008
VAL D’EUROPE - ETUDE CLIENTELE - Juin 2008
Mobil pazar verileri – Abone sayısı ve penetrasyon – Mobil abone profili – Mobil trafik hacmi – Mobil gelir – Aylık kullanım miktarı – Mobil yatırım.
TURİZM PAZARLAMASI Emir Hilmi Üner.
Stratejik Gıda Hizmetleri Danışmanlığı/Tasarımı Amacımız; Hizmet Standardını sağlamak; Zincir mağaza olarak tüketicilerin gideceği diğer AUM mağazalarında.
Sunum transkripti:

AVM’LERİ FARKLILAŞTIRAN ETKİNLİKLERİ GELİŞTİRMEK VE YÖNETMEK AVM’LERDE ETKİNLİK YÖNETİMİ KONFERANSI AVM’LERİ FARKLILAŞTIRAN ETKİNLİKLERİ GELİŞTİRMEK VE YÖNETMEK MODERATÖR: FAHİR ÇAM ASMERKEZ OUTLET AVM GENEL MÜDÜRÜ KONUŞMACILAR: ALİ MURAT KIZILTAŞ AMPD YÖNETİM KURULU BAŞKAN YARDIMCISI, ZİNCİR MAĞAZALAR SEKTÖREL GRUP BAŞKANI, İNCİ DERİ YÖNETİM KURULU BAŞKANI AYTAÇ ÖZÇİÇEK OLIVIUM AVM GENEL MÜDÜRÜ AYŞEN YERŞEN PROFILO AVM PAZARLAMA MÜDÜRÜ FEYZA ACAR KORUPARK AVM PAZARLAMA MÜDÜRÜ KADİRCAN ERKIRALP TEKNOSA GENEL MÜDÜR YARDIMCISI KAMİL ATLİMAN OYUNCU&YAZAR YUSUF ESENKAL CEVAHİR AVM PAZARLAMA MÜDÜRÜ

Alışveriş merkezlerinde bir ilk “PUANLI” KORUPARK ALIŞVERİŞ MERKEZİ / BURSA Alışveriş merkezlerinde bir ilk “PUANLI”

Alışveriş merkezlerinde bir ilk “PUANLI” KAMPANYANIN AMACI: Alışveriş merkezindeki satış hacmini arttırmak, Kiracı ve kiralayan arasında çapraz fayda yaratmak, Tüketiciyi daha önce hiç tanışmamış olduğu mağazalara yönlendirmek, Tüketicinin alışverişlerini ödüllendirmek. HEDEF KİTLE PROFİLİ 18-55 yaş arası B+, B, C grup tüketici Alışveriş merkezinde alışveriş yapan, kampanyalara duyarlı tüketiciler PLANLANAN BÜTÇE Dağıtılacak hediye çeki : 1 milyon tl Diğer hediyeler : 50 bin tl Reklam – Tanıtım Bütçesi : 250 bin tl

KAMPANYA AFİŞİ NASIL ANLATTIK? PUANLI - DALMAÇYALI Gazete ve dergi ilanları ile Radyo spotları ile, Outdoor çalışmalarımız ile, basılı işlerimiz ile, Tüm mağazaların kasalarının yanına koyduğumuz bilgilendirmeler ile, AVM içerisinde oluşturulan cut-out uygulama ve yönlendirme afişleri ile.

DEKORASYON Cut-out çalışmaları

KAMPANYA İŞLEYİŞİ KAMPANYAYI DESTEKLEYİCİ AKTİVİTELER Mağazalarımızın kiralarının %50’sini aşmamak kaydıyla her mağazaya belirli oranda katılım oranları belirlendi. Belirlenen katılım paylarının %25’i mağazalarımız tarafından karşılanırken, %75’i yatırımcı tarafından finanse edildi. Katılım tutarları oranında mağazaların 10-20-30-40 TL’lik hediye çekleri sisteme dahil edildi. 50 TL’lik alışveriş fişi ile kampanyaya katılan müşterilerimiz hazırlanan platformda dijital çekiliş kampanyasına katılarak anında hediye çeklerini kazandılar. KAMPANYAYI DESTEKLEYİCİ AKTİVİTELER Tugba Ünsal ile kampanya başlangıcında basın toplantısı düzenlendi. Alışveriş merkezi atriumda veteriner kontrolünde yavru dalmaçyalıların bulunduğu bir havuz oluşturuldu. Anneler babalar PUANLI kampanya katılımı için sıraları beklerken, çocuklar kendi PUANLI çorap kuklalarını yapma fırsatı buldular Dalmaçyalı kostümü giymiş animatörlerimiz, kampanya hakkında ziyaretçilerimize bilgilendir yaparak kampanyaya katılımı arttırdı.

BASINDA YER ALMA YAZILI BASIN (GAZETE- DERGİ VB) : 2.955 STXCM ERİŞİM : 1.776.909 (traj – kaynak MTM)

RAKAMSAL SONUÇLAR CİRO’YA KATKI Kampanya katılım : 60 günde 31.060 kişi – 75.951 kupon - %57 BAYAN KATILIMCI Dağıtılan kart sayısı : 19.367 ZİYARETÇİ SAYI PERFORMANSI : %6,81 ARTIŞ Kampanya öncesi dönem ortalama gün : 23.578 kişi Kampanya dönemi ortalama gün : 25.183 kişi ÇEK GERİ DÖNÜŞÜ = TOPLAMDA % 69,75 Departman Store : %93 Erkek Giyim : % 70 Kadın Giyim : % 85 Unisex : LÜX markalar = %28 - DİĞER = %65 Aksesuar : %78 Kozmetik : %85 Yeme – İçme : %95 CİRO’YA KATKI Kampanya döneminde çek geri dönüşünün yüksek olduğu mağazalarda %15 - %20 ciro artışı olmuştur. Kampanya satışlara hareketlilik getirmiştir. Motivasyonu arttırmıştır.

Kampanya Maliyeti Basılı Reklam Harcamaları 92.714,55 Outdoor Reklam Harcamaları 46.005,50 Basılı İşler 27.675,40 Diğer 14.250,00 TOPLAM 180.645,45 Hediye çekleri toplam 800,000-tl Yatırımcı payı 600.000-tl Kiracı payı 200.000-tl

Başarılı olmayı sağlayan 2 önemli unsur Mağaza AVM yönetimin düzenlediği ortak bir kampanya olması Hemen katıl, hemen kazan, hemen harca ve boş yok olması sebebi ile katılımcıların kampanyaya ilgisinin yüksek olması ve müşteri memnuniyeti. 15 EKİM 30 KASIM 2008 Kampanya hedefine ulaşmıştır ve 2 ayrı dönem daha devam etmiştir.

Kampanya tasarımlarında fark yaratılmaya önem verilmiştir. Yerel seçim dönemine denk gelen kampanya uygulamaları 19 MART 30 NİSAN 2009