IAB Türkiye Basın toplantısı
Büyük dönüşüm Dijital akıl
1996’da kuruldu. 34 ülkede faaliyet gösteriyor. Interactive Advertising Bureau (IAB)
2006’nın sonunda kurulan IAB Türkiye’nin 23’ü kurucu olmak üzere, toplam 87* üyesi var. Sektörün farklı gruplarını biraraya getiren IAB Türkiye, bu özelliğiyle dünyadaki IAB’ler Içinde tek örnek. * Reklamcılar Derneği, Reklamverenler Derneği, 44 yayıncı, 27 interaktif ajans, 14 mdya şirketi
Bilgi değişim ve aktarım merkezi Eğitim merkezi Ölçümlenme, denetim Endüstri standartları Veriye dayalı planlama
Eğitim komitesi İletişim komitesi İç ve dış ilişkiler komitesi Teknik komite Endüstri standartları komitesi IAB Türkiye komitelerinde yaklaşık 75 kişi görev yaptı.
8’den 11.5 milyar Euro’ya çıkış, %38’lik büyüme Almanya, Avusturya, Belçika, Danimarka, Finlandiya, Fransa, Hollanda, İngiltere, İspanya İtalya, Norveç, Polonya, Slovenya, Türkiye, Yunanistan Gelişmiş pazarlarda %30-40, gelişmekte olanlarda %70 seviyelerinde büyüme beklentisi
Web TV, mobil Internet 2010 eğilimleri / beklentileri Davranış hedeflemesi, sosyal medya
Teşekkürler