MEB & Intel Öğretmen Programı - Liderlik Forumu GRUP 6 "Liderlik Davranışları ve standartlarını “ oluşturmacı ve öğretimi zenginleştiren teknolojik yaklaşımlar.

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
SÖZCÜĞÜN YAPISI VE EKLER.
Advertisements

Okulumuzda kurulacak olan Fatih projesi ile ilgili bilgi sahibi olmak.
- Buraların yabancısıyım demiş.
BİLGİSAYAR ve ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ ÖĞRETMENLİĞİ
YAPAMAZSIN, BAŞARAMAZSIN, BU İŞ
ÜSTÜN BAŞARI BELGESİ Sevgili Öğrencim Elif ÇETİN
ORYANTASYON Doç. Dr. Hanifi BİNİCİ
DEĞERLER EĞİTİMİ Prof. Dr. Emin Karip Milli Eğitim Bakanlığı
ISTE Standartları Uluslararası Eğitim Teknolojileri (Derneği) Birliği (The International Society for Technology in Education-ISTE) Teknolojinin eğitimde.
OKUL YÖNETİCİLERİNİN TEKNOLOJİK LİDERLİK ÖZ YETERLİLİKLERİ
İmece usulü ders 44. Kütüphaneler Haftası Irmak Okulları / 1 Nisan 2008.
T.C. MİLLÎ EĞİTİM BAKANLIĞI TALİM VE TERBİYE KURULU BAŞKANLIĞI
Seni anarım sevdayla Seni düşünürüm ürpermeyle Çok mısra dökülür dudaklarımdan Çok şiir geçer yüreğimden.
İZMİR LİDERLİK FORUMU EKİBİ İZMİR LİDERLİK FORUMU EKİBİ2 Başlarken Forumu Tanıma Temel Soru Eğitim liderleri, öğrencilerin başarılarını.
MADDENİN HAL DEĞİŞİMİ.
Liderlik Davranış ve Standartlarını İncelemek 3. MODÜL DEĞERLENDİRME RAPORU.
MEB & Intel Öğretmen Programı - Liderlik Forumu GRUP 6 "Liderlik Davranışları ve standartlarını “ oluşturmacı ve öğretimi zenginleştiren teknolojik yaklaşımlar.
 Şiiri yorumlamak için önce şiir dikkatle okunmalıdır.Bunun yanında şiirin en doğru ve en gerçek yorumu söz konusu değildir.Çünkü bir şiirin gerçekte.
F5 e BASINIZ 47ADET RESİM.
1. 2 Başlarken Forumu Tanıma Temel Soru Eğitim liderleri, öğrencilerin başarılarını arttırmak amacıyla, öğretmenlerin daha etkili öğretim süreçleri yürütmelerine.
Web1.0-web2.0 “Yeni nesil sosyalle ş me aracı ” (GRUP 7)
Yapılandırmacı yaklaşımın dayandığı ilkeler
Aile eğitimi.
BURSA LİDERLİK FORUMU EKİBİ1. 2 Forum Gündemi  Başlarken | Forumun Tanıtımı  Modül 1 | İyi Uygulama ve Kaynakları İncelemek  Modül 2 | Web.
Eğitim – Yönetim – Örgüt
Öğrenme Öğretim sürecinde kullanılan stratejiler genel olarak üç grupta toplanabilir: Pasif öğretim (öğretmen merkezli) Etkileşimli öğretim Aktif öğrenme.
İnsan-Bilgisayar Etkileşimi
Nasıl Genç Kalırsınız?.
DEĞERLER EĞİTİMİ PROJESİ MAYIS-HAZİRAN VEFA VE SADAKAT
Anne, sana bir soru sorabilir miyim?
MEHMET GÖK 2/B SINIFI ÖĞRETMENİ
MERİÇ ŞEHİT ÖĞRETMEN AYDIN YILMAZ İLKÖĞRETİM OKULU 2/A SINIFI
ÖĞRENCİ VELİSİ GÖREV VE SORUMLULUKLARI
1.Yaş, kilo ve boy dahil tüm işe yaramaz rakamları unut. Bırakın bunlara doktorlar üzülsün. Onlara bunun için para ödemiyormusun?
Devinişsel Hedeflere Ulaşma Öğretim İlke ve Yöntemleri Yrd. Doç. Dr. Cenk Akbıyık.
GİRİŞ Program İyileştirme Çalışmaları Kapsamında Gerçekleştirilen İşlemler Fakülte / Bölüm Amaçlarının Belirlenmesi Bölüm / Program Yeterliklerinin Belirlenmesi.
TAVŞAN İLE KAPLUMBAĞA Güzel bir ilkbahar günüydü.
Intel® Öğretmen Programı
Ölçme ve Değerlendirme Semineri
Eğitimde Yeni Yaklaşımlar Eğitimi
STRATEJİK PLANI Silivri İlçe MEM Stratejik Planı
Hasan Özbay İmam Hatip Ortaokulu
YOMRA-MADEN ORTAOKULU MÜDÜRLÜĞÜ «OKULLAR HAYAT OLSUN» PROJESİ ÇALIŞMALARI- GİRİŞİMLER-KAZANIMLAR Projeyi Uygulayan: Uzm. Öğrt. Ali CAN Okul Müdürü.
Eğitimde Yeni Yaklaşımlar Eğitici Eğitimi
ETwinning PORTAL.
Ayın Öğrencisi Belgesi
Güzellikle yaşlanmanın yaşlanmanınsırrı Emekli dostlarıma Cool.
OSMANLI DEVLETİ’NİN PADİŞAHLARI
ZAMİRLER HAZIRLAYAN UMUT ÖZBEY TÜRKÇE ÖĞRETMENİ. 1- Aşağıdaki cümlelerin hangisinde zamir kullanılmamıştır? A) Onları geçen gün gördüm. B) Bu soruyu kim.
TEMEL HAREKETLER DÖNEMİ
Samet BALTA Bu Ayın En Başarılı Öğrencisi Olarak Seni Seçtik. Çünkü; ŞEHİT REFİK CESUR İLKOKULU Öğretim Yılı Mart Ayı 1/A sınıfında “Ayın Öğrencisi”
Lütfen doğal akışında izleyin. Kendi sesinden ( )
NOKTALAMA İŞARETLERİNİ TANIYALIM
Berfin DOĞAN Bu Ayın En Başarılı Öğrencisi Olarak Seni Seçtik. Çünkü; ŞEHİT REFİK CESUR İLKOKULU Öğretim Yılı Ocak Ayı 1/A sınıfında “Ayın Öğrencisi”
ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ VE MATERYAL TASARIMI
YILDIZ SINIFI OKULUM VE BEN Tarih/Sayı: Ekim 2017/1
Ayın Öğrencisi Belgesi
Ayın Öğrencisi Belgesi
- Buraların yabancısıyım demiş.
BİLGİSAYAR DESTEKLİ EĞİTİM İÇİN ÖĞRETİM TASARIMI
EĞİTİM ÖĞRETİM YILINDA BURDUR LİSESİNE HOŞ GELDİNİZ.
İLÇE MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRÜ NİHAT TOPKARA BİZİM SINIF TARİH DERSİNDE.
İçindekiler (Fihrist) 1.Sayfa Türkiye 2.Sayfa Bayburt ili 3.Sayfa Aydıntepe İlçesi 4.Sayfa Demirözü İlçesi 5.Sayfa Gümüşhane İli 6.Sayfa Köse İlçesi 7.Sayfa.
BÖLÜM 5 ÖĞRETMEN VE GÖREVLERİ 1. Amaçlarımız Bu bölümde, yasal ve toplumsal temellere bağlı olarak öğretmenin görevleri ve bu görevleri yerine getirebilme.
BİLİŞİM TEKNOLOJİLERİ VE YAZILIM DERSİ TANITIM SUNUSU
Hoşgeldiniz Eğitimde Yeni Yaklaşımlar Eğitici Eğitimi Kursu
BÖLÜM 5 ÖĞRETMEN VE GÖREVLERİ. BÖLÜM 5 ÖĞRETMEN VE GÖREVLERİ.
VİZYON MİSYON AMAÇ-4 AMAÇ-3 AMAÇ-2 AMAÇ-1 AMAÇ-5 HEDEF-1 HEDEF-2 HEDEF-3.
Başşliyoouu... Başlıyor....
Sunum transkripti:

MEB & Intel Öğretmen Programı - Liderlik Forumu GRUP 6 "Liderlik Davranışları ve standartlarını “ oluşturmacı ve öğretimi zenginleştiren teknolojik yaklaşımlar açısından değerlendirilmesi.

ISTE STANDARTLARI LİDERLİK VE VİZYON ÖĞRENME VE ÖĞRETME ÜRETKENLİK VE ÜSTLENİLEN GÖREVLER DESTEK,YÖNETİM VE İŞLEMLER DEĞERLENDİRME SOSYAL,YASAL VE ETİK KONULAR

LİDERLİK VE VİZYON Sen hâlâ zamanın sana uymasını mı bekliyorsun…!  Önce ayağa kalk ve… KOŞ…

ÖĞRENME VE ÖĞRETME Koşarken yol arkadaşlarını unutma

ÜRETKENLİK VE ÜSTLENİLEN GÖREVLER Ellerinden tut, onlar seni uçurur….

DESTEK,YÖNETİM VE İŞLEMLER Uçarken dengeni koru yoksa çakılırsın;) Kendine ve Yol arkadaşlarına sormayı unutma…

DEĞERLENDİRME Gösterdim, Gördü (mü); ? Anlattım, Anladı (mı); ? Anladı, Hak verdi (mi);? Hak verdi Uygulayacak (mı);? Uyguladı, Sürdürecek (mi);? Bunu Nasıl Anlarız?

SOSYAL,YASAL VE ETİK KONULAR Görmezse bir daha göster… Anlamazsa bir daha anlat… Hak verirse el ver… Hak vermezse yol ver… Uygularsa can katar… Sürdürmezse havlu atar…

Teşekkür ederiz…. Herkese iyi yolculuklar AHMET GÖÇ,MUZAFFER KONCA, DOĞAN MALAKOĞLU, TAHSİN AY, EMİNE SOPA,ORHAN UYSALOĞLU, FİKRET MALAZGİRT, MUSTAFA GEZİCİ, OKTAY BOZAN, ALAETTİN SARI, MEHMET SARICI.