1:000:590:580:570:560:550:540:530:520:510:500:490:480:470:460:450:440:430:420:410:400:390:380:370:360:350:340:330:320:310:300:290:280:270:260:250:240:230:220:210:200:190:180:170:160:150:140:130:120:110:100:090:080:070:060:050:040:030:020:01.

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
TİCARİ İŞLEMLER VE VARLIK KAYNAK YAPISINA ETKİLERİ
Advertisements

MADDİ OLMAYAN DURAN VARLIKLAR
İŞÇİLİK Yrd.Doç. Dr. Niyazi KURNAZ
ENDEKSLER Endeks belirli bir değişkenin veya değişkenlerin değerlerinde zaman içinde veya mekanlar arasında ortaya çıkan değişimlerin oransal ölçüsüdür.
FAİZ HESAPLARI ÖMER ASKERDEN PİRİ MEHMET PAŞA ORTAOKULU
İÇİNDEKİLER Hakkımızda Üretim Üretim Alanımız Makine ve Ekipmanlarımız Finansal Veriler ve Müşteriler Kalite Anlayışımız İletişim Bilgilerimiz.
Beklenen değer ve Momentler
ORMAN ZARARLILARI İLE MÜCADELE ŞUBE MÜDÜRLÜĞÜ
BİLGİSAYARLI MUHASEBE I
MONOGRAFİ UYGULAMASI Erkan Tokatlı
PENCERE KASASI YAPILMASI
MADDİ DURAN VARLIKLAR Emre ÖZÜBAL 2014 İSTANBUL.
FİNANSMAN faiz HESAPLARI
HAYAT HOLDING.
Maliyet, Hacim, Kar Analizi
Üniversiteler Atletizm Eğitimi Programları Koordinasyon Toplantısı
KARAR ANALİZİ (KARAR AĞAÇLARI)
EN KÜÇÜK ORTAK KAT.
Sonuçlarına Kulak Verin
Yasemin Çetin, ODTÜ ve Gaziosmanpaşa Üniversitesi Sevgi Özkan, ODTÜ
DÖNEM SONU İŞLEMLERİ ÜNİTE 4 STOKLAR.
Connectedvivaki.com Hazırlayan: VivaKi Business Intelligence Socialtools Hakkında: Socialtools, Facebook, Twitter ve YouTube’da takip edilen marka sayfalarının.
Çok Modelli Hatlar.
CİHAZ ve SÜREÇ/MAKİNA YETENEK ANALİZLERİ
BELLEK TABANLI SINIFLANDIRMA
KİREMİTLE ÇATI MAHYASI YAPILMASI
4. YÜZYIL ve HELENİSTİK DÖNEM KRONOLOJİSİ
İÇİNDEKİLER DOĞAL SAYININ TANIMI ARDIŞIK TEK ÇİFT DOĞAL SAYILAR
ATSO ARDAHAN TİCARET VE SANAYİ ODASI İbrahim TIRPANCI GENEL SEKRETER.
1:000:590:580:570:560:550:540:530:520:510:500:490:480:470:460:450:440:430:420:410:400:390:380:370:360:350:340:330:320:310:300:290:280:270:260:250:240:230:220:210:200:190:180:170:160:150:140:130:120:110:100:090:080:070:060:050:040:030:020:01.
CBÜ HAFSA SULTAN HASTANESİ ENFEKSİYON KONTROL KOMİTESİ 2011 OCAK-ARALIK 2012 OCAK- MART VERİLERİ.
UZUNLUKLARI ÖLÇME. UZUNLUKLARI ÖLÇME UZUNLUKLARI ÖLÇME Uzunlukları metre, cetvel, mezura gibi ölçme araçları ile ölçeriz.
THRUSCAN Metal Dedektörü sizlere iki kutuda teslim edilecektir.Bu kutularda; 1-Arka üst başlık ve kontrol ünitesi 2-Yan Panaller (sağ,sol)
1/20 ÖLÇÜLER (Uzunluk) 4 metre kaç santimetredir? A B C D.
DERS-7 TESTLER Prof. Dr. Hüseyin BAŞLIGİL YILDIZ TEKNİK ÜNİVERSİTESİ
BİLANÇO 1 DÖNEN VARLIKLAR 3 K.V.YABANCI KAYNAKLAR
4734 SAYILI KAMU İHALE KANUNUNA GÖRE İHALESİ YAPILACAK OLAN YAPIM İŞLERİNE İLİŞKİN FİYAT FARKI HESABINDA UYGULANACAK ESASLAR  Bu Esasların amacı, 4734.
DÖŞEME α=18.5º . . DUVAR HATILI TUĞLA DUVAR
TARTMA.
Ölçme ve değerlendirme ölçme aracI GELİŞTİRME: ÇOKTAN SEÇMELİ TESTLER
1/20 GRAFİKLER Yandaki grafik, hangi çeşit grafiktir? Şekil Sütun Çizgi Daire KIZ ERKEK   Her resim 4 öğrenciyi gösteriyor A B C D.
İKİNCİ BÖLÜM KOLLEKTİF ŞİRKETLER VE MUHASEBE UYGULAMALARI
TÜRKİYE’DE İÇ GÖÇ VE DOĞURGANLIK HÜKSAM - Mart 2010 Dr. Mehmet Ali ERYURT Hacettepe Üniversitesi Nüfus Etütleri Enstitüsü.
İ T H A L A T MUHASEBE İŞLEMLERİ.
7,8,9 Basamaklı Sayılar.
ATAMA (TAHSİS) MODELİ 17.
SEBZELERİN GENEL EKİM – DİKİM BİLGİLERİ
MALİYET MUHASEBESİ SAYFA:230 A:5-4 SORUSU VE ÇÖZÜMÜ
15. STOKLAR 150 İLK MADDE VE MALZEME 151 YARIM MAMUL ÜRETİM
3 12-TİCARİ ALACAKLAR 32-TİCARİ BORÇLAR
TÜRKİYE KAMU HASTANELERİ KURUMU FİNANS HİZMETLERİ BAŞKAN YARDIMCILIĞI.
1:000:590:580:570:560:550:540:530:520:510:500:490:480:470:460:450:440:430:420:410:400:390:380:370:360:350:340:330:320:310:300:290:280:270:260:250:240:230:220:210:200:190:180:170:160:150:140:130:12.
İHRACAT MUHASEBE KAYITLARI
VERİ İŞLEME VERİ İŞLEME-4.
İZMİR İLİ SEFERİHİSAR İLÇESİ «DENİZ TIRİZMİ ARACI İŞLETME BELGELİ « GÜNÜBİRLİK TUR TEKNELERİNİN MOLA NOKTALARI.
100 Yetişkine İlişkin Kolesterol Değerleri
1:000:590:580:570:560:550:540:530:520:510:500:490:480:470:460:450:440:430:420:410:400:390:380:370:360:350:340:330:320:310:300:290:280:270:260:250:240:230:220:210:200:190:180:170:160:150:140:130:12.
Merkezi Eğilim Ölçüleri
1/20 ÇARPMA İŞLEMİ A B C D x 5 işleminin sonucu kaçtır?
FONKSİYONEL SINIFLANDIRMAYA GÖRE ÖDENEK İCMALİ 1. GENEL KAMU HİZMETLERİ , ,00 2. SAVUNMA HİZMETLERİ , ,00 3. KAMU DÜZENİ.
Bartın İMKB İlköğretim Okulu
Ticari Alacak – Ticari Borç Diğer Alacak – Diğer Borç
Kalemimizin ucu ile defterimize dokunalım
TARIM İŞLETMELERİ-46 Çizelge 31. İşledikleri Arazi Genişliğine Göre Tarım İşletmelerinin Dağılımı İşletme Büyüklüğü (da) Sayısı İşlenen.
Yuvarlama ve toplama İşlemleri
Tesadüfi Değişken Olarak Regresyon Katsayıları
1.durum: x 6 = TL x 0.09 = TL MALİYET 2.durum: x 4 = TL
Test : 2 Konu: Rasyonel Sayılar
1:000:590:580:570:560:550:540:530:520:510:500:490:480:470:460:450:440:430:420:410:400:390:380:370:360:350:340:330:320:310:300:290:280:270:260:250:240:230:220:210:200:190:180:170:160:150:140:130:120:110:100:090:080:070:060:050:040:030:020:01.
Sunum transkripti:

1:000:590:580:570:560:550:540:530:520:510:500:490:480:470:460:450:440:430:420:410:400:390:380:370:360:350:340:330:320:310:300:290:280:270:260:250:240:230:220:210:200:190:180:170:160:150:140:130:120:110:100:090:080:070:060:050:040:030:020:01

" نَحْنُ نَأْكُلُ الْعَشَاءَ في الْـمَطْبَخِ. " SORU 1: Yukarıdaki cümlede altı çizili kelimeyi karşıla- yan ifade aşağıdakilerden hangisidir? A. نـَتَعشَّى B. نـَتَغَدَّى C. نَتَنَاوَلُ D. نَشْرَبُ E. نُـفْطِرُ

" نَحْنُ نَأْكُلُ الْعَشَاءَ في الْـمَطْبَخِ. " CEVAP 1: Yukarıdaki cümlede altı çizili kelimeyi karşıla- yan ifade aşağıdakilerden hangisidir? A. نـَتَعشَّى B. نـَتَغَدَّى C. نَتَنَاوَلُ D. نَشْرَبُ E. نُـفْطِرُ

1:000:590:580:570:560:550:540:530:520:510:500:490:480:470:460:450:440:430:420:410:400:390:380:370:360:350:340:330:320:310:300:290:280:270:260:250:240:230:220:210:200:190:180:170:160:150:140:130:120:110:100:090:080:070:060:050:040:030:020:01

SORU 2: Aşağıdaki seçeneklerden hangisi (“ortak özellik” yönünden) diğerlerinden farklıdır? A. خُفٌّ B. نَعْلٌ C. قُفَّازٌ D. حِذَاءٌ E. جَوْرَبٌ

CEVAP 2: Aşağıdaki seçeneklerden hangisi (“ortak özellik” yönünden) diğerlerinden farklıdır? A. خُفٌّ B. نَعْلٌ C. قُفَّازٌ D. حِذَاءٌ E. جَوْرَبٌ

1:000:590:580:570:560:550:540:530:520:510:500:490:480:470:460:450:440:430:420:410:400:390:380:370:360:350:340:330:320:310:300:290:280:270:260:250:240:230:220:210:200:190:180:170:160:150:140:130:120:110:100:090:080:070:060:050:040:030:020:01

فَاطِمَةُ : مَتَى الْاِمْتِحَانُ ؟ عَائِشَةُ : SORU 3: Yukarıdaki diyalogda boş bırakılan yere aşağıdakilerden hangisi getirilmelidir? A. حَاضِرْ. B. في الْفَصْلِ. C. إنْ شَاءَ اللهُ. D. آسِفْ ، تَأَخَّرْتُ. E. غَداً فِي التَّاسِعَةِ.

فَاطِمَةُ : مَتَى الْاِمْتِحَانُ ؟ عَائِشَةُ : CEVAP 3: Yukarıdaki diyalogda boş bırakılan yere aşağıdakilerden hangisi getirilmelidir? A. حَاضِرْ. B. في الْفَصْلِ. C. إنْ شَاءَ اللهُ. D. آسِفْ ، تَأَخَّرْتُ. E. غَداً فِي التَّاسِعَةِ.

1:000:590:580:570:560:550:540:530:520:510:500:490:480:470:460:450:440:430:420:410:400:390:380:370:360:350:340:330:320:310:300:290:280:270:260:250:240:230:220:210:200:190:180:170:160:150:140:130:120:110:100:090:080:070:060:050:040:030:020:01

اَلطَّالِبَةُ: أُرِيدُ أَنْ أَذْهَبَ إِلَى الْبَيْتِ يَا أُسْتَاذَتِي. اَلْأُسْتَاذَةُ : لِـماَذاَ ؟ اَلطَّالِبَةُ : SORU 4: Yukarıdaki diyalogda boş bırakılan yere hangi seçenek getirilmelidir? A. لِأَنـَّنِي مُحْتَاجَةٌ إِلَيْكِ. B. لِأَنَّ بَيْتيِ قَرِيبٌ. C. لِأَنـَّنِي مُحْتَاجَةٌ إِلَى مُسَاعَدَتِهَا. D. لِأَنَّ أُمِّي مَرِيضَةٌ وَتَحْتَاجُ إِلَى مُسَاعَدَتِي. E. لِكَيْ أَشْرَبَ الشَّايَ في الْـمَقْصَفِ.

اَلطَّالِبَةُ: أُرِيدُ أَنْ أَذْهَبَ إِلَى الْبَيْتِ يَا أُسْتَاذَتِي. اَلْأُسْتَاذَةُ : لِـماَذاَ ؟ اَلطَّالِبَةُ : CEVAP 4: Yukarıdaki diyalogda boş bırakılan yere hangi seçenek getirilmelidir? A. لِأَنـَّنِي مُحْتَاجَةٌ إِلَيْكِ. B. لِأَنَّ بَيْتيِ قَرِيبٌ. D. لِأَنَّ أُمِّي مَرِيضَةٌ وَتَحْتَاجُ إِلَى مُسَاعَدَتِي. C. لِأَنـَّنِي مُحْتَاجَةٌ إِلَى مُسَاعَدَتِهَا. D. لِأَنَّ أُمِّي مَرِيضَةٌ وَتَحْتَاجُ إِلَى مُسَاعَدَتِي. E. لِكَيْ أَشْرَبَ الشَّايَ في الْـمَقْصَفِ.

1:000:590:580:570:560:550:540:530:520:510:500:490:480:470:460:450:440:430:420:410:400:390:380:370:360:350:340:330:320:310:300:290:280:270:260:250:240:230:220:210:200:190:180:170:160:150:140:130:120:110:100:090:080:070:060:050:040:030:020:01

SORU 5: Aşağıdaki seçeneklerde verilen cümlelerden hangisi, dilbilgisi yönünden doğrudur? A. شَرَحَتِ الْـمُدَرِّسُ الْـمَسْأَلَـةَ. B. كَتَبَ خَالِدٌ الدَّرْسَ في دَفْتَرِهَا. C. هُوَ سَلَّمَتْ عَلَى الْـمُدِيرِ. D. مَا قَرَأَ سَلْمَى دَرْسَهَا. E. فَتَحَتْ فَاطِمَةُ كِتَابَهَا.

CEVAP 5: Aşağıdaki seçeneklerde verilen cümlelerden hangisi, dilbilgisi yönünden doğrudur? A. شَرَحَتِ الْـمُدَرِّسُ الْـمَسْأَلَـةَ. B. كَتَبَ خَالِدٌ الدَّرْسَ في دَفْتَرِهَا. C. هُوَ سَلَّمَتْ عَلَى الْـمُدِيرِ. D. مَا قَرَأَ سَلْمَى دَرْسَهَا. E. فَتَحَتْ فَاطِمَةُ كِتَابَهَا.

1:000:590:580:570:560:550:540:530:520:510:500:490:480:470:460:450:440:430:420:410:400:390:380:370:360:350:340:330:320:310:300:290:280:270:260:250:240:230:220:210:200:190:180:170:160:150:140:130:120:110:100:090:080:070:060:050:040:030:020:01

SORU 6: Aşağıda verilen cümledeki altı çizili harfin türü seçeneklerden hangisidir? " أَعْتَقِدُ أَنَّ اللهَ سَيَفْتَحُ عَلَيْكَ أَبْوَابَ الرِّزْقِ مِنْ حَيْثُ لاَ تَحْتَسِبُ. " A. أَدَاةُ النَّفْيِ B. حَرْفُ الْاِسْتِقْبَالِ C. ظَرْفُ الْـمَكَانِ D. حَرْفُ الْعَطْفِ E. حَرْفُ الْـجَرِّ

CEVAP 6: Aşağıda verilen cümledeki altı çizili harfin türü seçeneklerden hangisidir? " أَعْتَقِدُ أَنَّ اللهَ سَيَفْتَحُ عَلَيْكَ أَبْوَابَ الرِّزْقِ مِنْ حَيْثُ لاَ تَحْتَسِبُ. " A. أَدَاةُ النَّفْيِ B. حَرْفُ الْاِسْتِقْبَالِ C. ظَرْفُ الْـمَكَانِ D. حَرْفُ الْعَطْفِ E. حَرْفُ الْـجَرِّ

1:000:590:580:570:560:550:540:530:520:510:500:490:480:470:460:450:440:430:420:410:400:390:380:370:360:350:340:330:320:310:300:290:280:270:260:250:240:230:220:210:200:190:180:170:160:150:140:130:120:110:100:090:080:070:060:050:040:030:020:01

SORU 7: Aşağıdaki seçeneklerden hangisinde, “Muzâri fiil” yoktur? A. إِنَّ اللهَ وَاسِعُ الْـمَغْفِرَةِ يَقْبَلُ التَّوْبَةَ. B. أَلاَ تَعْلَمُ أَنَّ في النَّاسِ مَنْ فَقَدَ عَقْلَهُ أَوْ صِحَّتَهُ. C. لِـمَاذَا لاَ تَقْرَأُ التَّارِيخَ وَلاَ تُفَكِّرُ في عَجَائِبِهِ. D. يَا عَزِيزِي ، اسْتَمْتِعْ بِهَذَا الْفِيلْمِ الْـجَمِيلِ. E. نَتَوَكَّلُ عَلَى الله وَنُفَوِّضُ الْأَمْرَ إلَيْهِ.

CEVAP 7: Aşağıdaki seçeneklerden hangisinde, “Muzâri fiil” yoktur? A. إِنَّ اللهَ وَاسِعُ الْـمَغْفِرَةِ يَقْبَلُ التَّوْبَةَ. B. أَلاَ تَعْلَمُ أَنَّ في النَّاسِ مَنْ فَقَدَ عَقْلَهُ أَوْ صِحَّتَهُ. C. لِـمَاذَا لاَ تَقْرَأُ التَّارِيخَ وَلاَ تُفَكِّرُ في عَجَائِبِهِ. D. يَا عَزِيزِي ، اسْتَمْتِعْ بِهَذَا الْفِيلْمِ الْـجَمِيلِ. E. نَتَوَكَّلُ عَلَى الله وَنُفَوِّضُ الْأَمْرَ إلَيْهِ.

1:000:590:580:570:560:550:540:530:520:510:500:490:480:470:460:450:440:430:420:410:400:390:380:370:360:350:340:330:320:310:300:290:280:270:260:250:240:230:220:210:200:190:180:170:160:150:140:130:120:110:100:090:080:070:060:050:040:030:020:01

SORU 8: Aşağıdaki seçeneklerden hangisinde “şimdiki zaman - 3. çoğul şahıs - dişil” bir fiil kullanılmıştır? A. مَتَى تَشْعُرِينَ بِالتَّعَبِ ؟ B. هَلِ الْـمُعَلِّمُونَ يُسَاعِدُونَ التَّلاَمِيذَ ؟ C. هَلِ التِّلْمِيذَاتُ يَذْهَبْنَ إِلَى الْـمُسْتَشْفَى ؟ D. الطَّلَبَـةُ يُذَاكِرُونَ قَبْلَ الْاِمْتِحَانَاتِ ؟ E. مَاذَا يَدْرُسُ الطُّلاَّبُ في الْـمَدْرَسَةِ ؟

CEVAP 8: Aşağıdaki seçeneklerden hangisinde “şimdiki zaman - 3. çoğul şahıs - dişil” bir fiil kullanılmıştır? A. مَتَى تَشْعُرِينَ بِالتَّعَبِ ؟ B. هَلِ الْـمُعَلِّمُونَ يُسَاعِدُونَ التَّلاَمِيذَ ؟ C. هَلِ التِّلْمِيذَاتُ يَذْهَبْنَ إِلَى الْـمُسْتَشْفَى ؟ D. الطَّلَبَـةُ يُذَاكِرُونَ قَبْلَ الْاِمْتِحَانَاتِ ؟ E. مَاذَا يَدْرُسُ الطُّلاَّبُ في الْـمَدْرَسَةِ ؟

1:000:590:580:570:560:550:540:530:520:510:500:490:480:470:460:450:440:430:420:410:400:390:380:370:360:350:340:330:320:310:300:290:280:270:260:250:240:230:220:210:200:190:180:170:160:150:140:130:120:110:100:090:080:070:060:050:040:030:020:01

SORU 9: Aşağıda karışık olarak verilmiş kelimelerden oluşan anlamlı cümle hangisidir? " " مُدَرِّسِي- عَلَى - سَلَّمْتُ - صَبَاحًا - الْـمَدْرَسَةِ A. سَلَّمْتُ عَلَى مُدَرِّسِي الْـمَدْرَسَةِ صَبَاحًا. B. سَلَّمْتُ عَلَى مُدَرِّسِي صَبَاحًا الْـمَدْرَسَةِ. C. عَلَى مُدَرِّسِي سَلَّمْتُ الْـمَدْرَسَةِ صَبَاحًا. D. سَلَّمْتُ عَلَى الْـمَدْرَسَةِ مُدَرِّسِي صَبَاحًا. E. سَلَّمْتُ مُدَرِّسِي الْـمَدْرَسَةِ عَلَى صَبَاحًا.

CEVAP 9: Aşağıda karışık olarak verilmiş kelimelerden oluşan anlamlı cümle hangisidir? " " مُدَرِّسِي- عَلَى - سَلَّمْتُ - صَبَاحًا - الْـمَدْرَسَةِ A. سَلَّمْتُ عَلَى مُدَرِّسِي الْـمَدْرَسَةِ صَبَاحًا. B. سَلَّمْتُ عَلَى مُدَرِّسِي صَبَاحًا الْـمَدْرَسَةِ. C. عَلَى مُدَرِّسِي سَلَّمْتُ الْـمَدْرَسَةِ صَبَاحًا. D. سَلَّمْتُ عَلَى الْـمَدْرَسَةِ مُدَرِّسِي صَبَاحًا. E. سَلَّمْتُ مُدَرِّسِي الْـمَدْرَسَةِ عَلَى صَبَاحًا.

1:301:291:281:271:261:251:241:231:221:211:201:191:181:171:161:151:141:131:121:111:101:091:081:071:061:051:041:031:021:011:000:590:580:570:560:550:540:530:520:510:500:490:480:470:460:450:440:430:420:410:400:390:380:370:360:350:340:330:320:310:300:290:280:270:260:250:240:230:220:210:200:190:180:170:160:150:140:130:120:110:100:090:080:070:060:050:040:030:020:01

1. في فَصْلِ الشِّتَاءِ 2. ظَهَرَتْ أمْرَاضٌ 3. وَخَاصَّةً 4. عَدِيدَةٌ بِسَبَبِ التَّـلَوُّثِ 5. في السَّنَواتِ الْأَخِيرَةِ SORU 10: Yukarıdaki cümlelerin anlam bütünlüğünü sağlayacak şekilde sıralanışı seçeneklerden hangisindedir? A B C D E

1. في فَصْلِ الشِّتَاءِ 2. ظَهَرَتْ أمْرَاضٌ 3. وَخَاصَّةً 4. عَدِيدَةٌ بِسَبَبِ التَّـلَوُّثِ 5. في السَّنَواتِ الْأَخِيرَةِ CEVAP 10: Yukarıdaki cümlelerin anlam bütünlüğünü sağlayacak şekilde sıralanışı seçeneklerden hangisindedir? A B C D D E

1:000:590:580:570:560:550:540:530:520:510:500:490:480:470:460:450:440:430:420:410:400:390:380:370:360:350:340:330:320:310:300:290:280:270:260:250:240:230:220:210:200:190:180:170:160:150:140:130:120:110:100:090:080:070:060:050:040:030:020:01

" سَأَلَ الطَّالِبُ الْبَائِعَ : هَلْ يُوجَدُ دَفْتَرُ مُسْوَدَّةٍ ؟ " SORU 11: Yukarıdaki cümlenin Türkçe karşılığı seçeneklerden hangisidir? A.Satıcı öğrenciye sordu: Karalama kâğıdı bulunur mu? B.Öğrenci satıcıya: Not defteri bulunur mu? C.Öğrenci satıcıya dedi: Kareli defter var mı? D.Öğretmen öğrenciye: Boş defteriniz var mı? E.Öğrenci satıcıya sordu: Karalama defteri bulunur mu?

" سَأَلَ الطَّالِبُ الْبَائِعَ : هَلْ يُوجَدُ دَفْتَرُ مُسْوَدَّةٍ ؟ " CEVAP 11: Yukarıdaki cümlenin Türkçe karşılığı seçeneklerden hangisidir? A.Satıcı öğrenciye sordu: Karalama kâğıdı bulunur mu? B.Öğrenci satıcıya: Not defteri bulunur mu? C.Öğrenci satıcıya dedi: Kareli defter var mı? D.Öğretmen öğrenciye: Boş defteriniz var mı? E.Öğrenci satıcıya sordu: Karalama defteri bulunur mu?

1:000:590:580:570:560:550:540:530:520:510:500:490:480:470:460:450:440:430:420:410:400:390:380:370:360:350:340:330:320:310:300:290:280:270:260:250:240:230:220:210:200:190:180:170:160:150:140:130:120:110:100:090:080:070:060:050:040:030:020:01

“ Balıkla beraber salata da ister misin? ” SORU 12: Yukarıdaki cümlenin Arapça karşılığı seçeneklerden hangisindedir? A. هَلْ تُفَضِّلُ السَّلَطَـةَ أَمِ السَّمَكَ ؟ B. هَلْ تُرِيدُ السَّلَطَـةَ مَعَ السَّمَكِ؟ C. هَلْ تُفَضِّلُ الدَّجَاجَ أمِ السَّلَطَـةَ ؟ D. هَلْ تُرِيدُ السَّمَكَ مَعَ السَّلَطَـةِ ؟ E. هَلْ تُرِيدُ السَّمَكَ أَوِ السَّلَطَـةَ ؟

“ Balıkla beraber salata da ister misin? ” CEVAP 12: Yukarıdaki cümlenin Arapça karşılığı seçeneklerden hangisindedir? A. هَلْ تُفَضِّلُ السَّلَطَـةَ أَمِ السَّمَكَ ؟ B. هَلْ تُرِيدُ السَّلَطَـةَ مَعَ السَّمَكِ؟ C. هَلْ تُفَضِّلُ الدَّجَاجَ أمِ السَّلَطَـةَ ؟ D. هَلْ تُرِيدُ السَّمَكَ مَعَ السَّلَطَـةِ ؟ E. هَلْ تُرِيدُ السَّمَكَ أَوِ السَّلَطَـةَ ؟

1:301:291:281:271:261:251:241:231:221:211:201:191:181:171:161:151:141:131:121:111:101:091:081:071:061:051:041:031:021:011:000:590:580:570:560:550:540:530:520:510:500:490:480:470:460:450:440:430:420:410:400:390:380:370:360:350:340:330:320:310:300:290:280:270:260:250:240:230:220:210:200:190:180:170:160:150:140:130:120:110:100:090:080:070:060:050:040:030:020:01

تَعِبْتُ مِنَ الْبَحْثِ عَنْ حَجْزِ غُرْفَةٍ صَغِيرَةٍ (I). أَخِيرًا ، وَجَدْتُ غُرْفَةً فيِ فُنْدُقٍ مُتَوَاضِعٍ (II). فَكَانَتِ الْغُرْفَةُ وَاسِعَةً وَمُرِيـحَـةً (III). وَالْـحَدِيقَةُ مَلِيئَةٌ بِالْأَزْهَارِ وَالْوُرُودِ (IV). إِلَّا أَنَّهَا كَانَتْ في الطَّابِقِ الْعَاشِرِ (V). SORU 13: Yukarıdaki cümlelerden hangisi anlam bütünlüğünü bozmaktadır? A. I B. II C. III D. IVE. V

تَعِبْتُ مِنَ الْبَحْثِ عَنْ حَجْزِ غُرْفَةٍ صَغِيرَةٍ (I). أَخِيرًا ، وَجَدْتُ غُرْفَةً فيِ فُنْدُقٍ مُتَوَاضِعٍ (II). فَكَانَتِ الْغُرْفَةُ وَاسِعَةً وَمُرِيـحَـةً (III). وَالْـحَدِيقَةُ مَلِيئَةٌ بِالْأَزْهَارِ وَالْوُرُودِ (IV). إِلَّا أَنَّهَا كَانَتْ في الطَّابِقِ الْعَاشِرِ (V). CEVAP 13: Yukarıdaki cümlelerden hangisi anlam bütünlüğünü bozmaktadır? C. III A. I B. II C. III D. IVE. V

Dikkat: 14. ve 15. sorular az sonra izlenecek filme göre cevaplanacaktır.

1:301:291:281:271:261:251:241:231:221:211:201:191:181:171:161:151:141:131:121:111:101:091:081:071:061:051:041:031:021:011:000:590:580:570:560:550:540:530:520:510:500:490:480:470:460:450:440:430:420:410:400:390:380:370:360:350:340:330:320:310:300:290:280:270:260:250:240:230:220:210:200:190:180:170:160:150:140:130:120:110:100:090:080:070:060:050:040:030:020:01

SORU 14: Dinlediğiniz parçaya göre, aşağıdaki sorunun cevabı hangi seçenekte doğru verilmiştir? " مَا الْـمُشْكِلَةُ الْأَسَاسِيَّةُ لَدَى الْأَسَدِ الْعَجُوزِ ؟ " A. لَيْسَ عَلَى رَأْسِهِ شَعْرٌ. B. لَمْ يَكُنْ وَسِيماً. C. الْـحَيَوَانَاتُ تَسْخَرُ مِنْهُ. D. لَيْسَ عِنْدَهُ صَدِيقٌ. E. لاَ تُحِبُّهُ الْـحَيَوَانَاتُ.

CEVAP 14: Dinlediğiniz parçaya göre, aşağıdaki sorunun cevabı hangi seçenekte doğru verilmiştir? " مَا الْـمُشْكِلَةُ الْأَسَاسِيَّةُ لَدَى الْأَسَدِ الْعَجُوزِ ؟ " A. لَيْسَ عَلَى رَأْسِهِ شَعْرٌ. B. لَمْ يَكُنْ وَسِيماً. C. الْـحَيَوَانَاتُ تَسْخَرُ مِنْهُ. D. لَيْسَ عِنْدَهُ صَدِيقٌ. E. لاَ تُحِبُّهُ الْـحَيَوَانَاتُ.

1:301:291:281:271:261:251:241:231:221:211:201:191:181:171:161:151:141:131:121:111:101:091:081:071:061:051:041:031:021:011:000:590:580:570:560:550:540:530:520:510:500:490:480:470:460:450:440:430:420:410:400:390:380:370:360:350:340:330:320:310:300:290:280:270:260:250:240:230:220:210:200:190:180:170:160:150:140:130:120:110:100:090:080:070:060:050:040:030:020:01

SORU 15: Dinlediğiniz parçaya göre, aşağıdaki sorunun cevabı hangi seçenekte doğru verilmiştir? " مَاذَا يُرِيدُ الْأَسَدُ أَنْ يَشْتَرِيَ مِنَ السُّوقِ لِحَلِّ مُشْكِلَتِهِ؟ " A. التَّاجَ الذَّهَبِيَّ B. النَّظَّارَةَ الشَّمْسِيَّةَ C. الدَّوَاءَ D. الشَّعْرَ المُسْتَعَارَ E. المَلاَبِسَ الفَاخِرَةَ

CEVAP 15: Dinlediğiniz parçaya göre, aşağıdaki sorunun cevabı hangi seçenekte doğru verilmiştir? " مَاذَا يُرِيدُ الْأَسَدُ أَنْ يَشْتَرِيَ مِنَ السُّوقِ لِحَلِّ مُشْكِلَتِهِ؟ " A. التَّاجَ الذَّهَبِيَّ B. النَّظَّارَةَ الشَّمْسِيَّةَ C. الدَّوَاءَ D. الشَّعْرَ المُسْتَعَارَ E. المَلاَبِسَ الفَاخِرَةَ