ÜNİTE TANITIM SUNUSU HALİL TAŞEL GÖKHAN ÖZENÇ YASİN KAYIŞ TURAN ACAR

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
YENİ BİYOLOJİ ÖĞRETİM PROGRAMININ TEMEL ÖZELLİKLERİ
Advertisements

Dr. Şeyda Serdar-Asan İTÜ Endüstri Mühendisliği Bölümü
Gözün kısımlarını yerleştirme oyunu
REİS BEY ÜNİTE TANITIM SUNUMU
YAYA TEMASI.
ÖĞRETİM MATERYALLERİNİN SEÇİMİ ve GELİŞTİRİLMESİ
İnsan İletişimine Giriş Human Communication [Bölüm 1]
Çağın Gidişine Göre Öğretmen Nasıl Olmalı?
EĞİTSEL YAZILIMLARIN DEĞERLENDİRİLMESİ VE SEÇİMİ
Newton’un Hareket Kanunları
Yaşam Boyu Öğrenme Prof. Dr. Ali ŞEN.
T.C. MİLLÎ EĞİTİM BAKANLIĞI TALİM VE TERBİYE KURULU BAŞKANLIĞI
İlköğretim Fen Bilimleri Dersi Öğretim Programı
MADDENİN HAL DEĞİŞİMİ.
Elektrik Akımı Hazırlayan: Mustafa Arbay.
PROJE TABANLI ÖĞRENME.
MADDE VE ÖZELLİKLERİ MADDENİN 4. HALİ PLAZMA.
TOPLUMSAL YAPI VE TOPLUMSAL İLİŞKİLER
TURGUT OĞUZ MATEMATİK ÖĞRETMENİ
Ünite Ürün Dosyası Sunumu
WILL FUTURE TENSE ÜNİTE ÜRÜN DOSYASI ZEYNEP BEKTAŞ.
21. Yüzyıl becerileri.
Ünite Tasarım Sunusu Hazırlayan : Ebru GİRGİN.
ANADOLU MEDENİYETLERİ ÜNİTE TANITIM SUNUSU
21. Yüzyıl Öğreneni.
Eğitsel Bilgisayar Oyunu Tasarımı
ÜNİTE ÜRÜN DOSYASI SUNUMU
MİLLİ EDEBİYAT HAZIRLAYANLAR  Gülcan Diribaş  Elif Er  Aylin Köseler.
İSLAMDA YORUM FARKLILIKLARI
Sosyal Ağların Eğitim Amaçlı Kullanımı
Refik OLGUN Aytaç SATICI Gökhan KÜTÜKÇÜ Akif H. ÖZMERCAN
Ünite Portfolyo Sunumu
MİMİO Hazırlayanlar Duygu Akdiş Ayşenur Konur
1.DÜNYA SAVAŞI. Ünite Özeti  Bir çok dünya devletinin biraraya gelerek yaptığı 1.dünya savaşının nedenleri,savaşın ortaya çıkardığı sonuçlar incelenecek.
Ünite Portfolyö Sunumu
Yetkinlikler Yetkinlikler belirli bir görevi başarıyla yerine getirebilmek için beklenen ortak kurumsal davranış ve tutumları tanımlanmaktadırlar.
PROBLEME DAYALI ÖĞRENME
SIFATLARIN ÜSTÜNLÜK DERECELERİ
LOGARİTMA MATEMATİK RÜZGARI.
CANLILARI OLUŞTURAN TEMEL BİLEŞENLER KARBONHİDRATLAR
KLASİK DÖNEM BESTECİLERİ
PROJE TABANLI ÖĞRENME.
ÜNİTE ÖZETİ Öğrenciler çevrelerinde gördükleri teknolojik araçlar hakkında bilgi edinecekler. Yeni teknolojik araçlar tanıyacaklar. Tanıdıkları araçların.
İLETİŞİM - DİL VE KÜLTÜR İLİŞKİSİ
HAVA DURUMU VE MEVSİMLER
PROGRAM YETERLİLİKLERİ MÜHENDİSLİK FAKÜLTESİ. YÜKSEKÖĞRETİM YETERLİLİKLER ÇERÇEVESİ 1.Belli bir alanda genel ortaöğretimde kazanılan bilgi, beceri ve.
VÜCUDUMUZ BİLMECESİNİ ÇÖZELİM TANITIM SUNUMU
TÜRKÇE DERSİ İLE HEDEFLENENLER.
Öğrenme Düzeyi Araştırması 3:
GÜNÜMÜZDE ÖLÇME ve DEĞERLENDİRME
Sistem Analizi Sistem Analisti
Kat Hizmetleri Organizasyonu
Prof. Dr. Fersun PAYKOÇ ODTÜ Eğitim Fakültesi Emekli Öğretim Üyesi.
ÜNİTE TANITIM SUNUSU HAZIRLAYAN SEDEN HACISÜLEYMAN.
KISIM I Matematik Öğretme: Temeller ve Perspektifler
SERCAN ERTÜRK GÜNÜMÜZDE ÖLÇME ve DEĞERLENDİRME. Ölçme ve Değerlendirmenin İlkeleri Amaçlar ilkesi Devamlılık ilkesi Genişlik – kapsamlılık ilkesi Kendi.
2 .BÖLÜM ÖĞRENME KURAMLARI VE YENİ MEB PROGRAMI Hazırlayanlar: Ahmet Ataç Gülenaz Selçuk Cihan Çakmak İhsan Yılmaz.
Prof Dr Süheyla ÜNAL. Hedefler Bu sunumun sonunda katılımcılar yakın geleceğin gerektirdiği öğrenme ortamı ve koşulları konusunda değişimin gerekliliğini.
ÜNİTE ÜRÜN DOSYASI SUNUMU
21. YÜZYIL BECERİLERİ VE ‘Z KUŞAĞI’NIN EĞİTİMİ
Teknoloji ve tasarım dersi
Yapılandırmacılık (Oluşturmacılık / Constructivism)
PLAZMANIN TANIMI Plazma “iyonize olmuş gaz“ anlamına gelir.
Erken Çocukluk Döneminde Sağlık Bilimleri Fakültesi
SOSYAL BİLGİLER AMACINA ULAŞMAK İÇİN NELER YAPMIŞTIR
EĞİTİM BİLİMİNE GİRİŞ.
DÜŞÜNME BECERİLERİ Elif Nur PALUT MARMARA ÜNİVERSİTESİ
Hoşgeldiniz Eğitimde Yeni Yaklaşımlar Eğitici Eğitimi Kursu
Programdan Sorular.
21. YY BECERİLERİ.
Sunum transkripti:

ÜNİTE TANITIM SUNUSU HALİL TAŞEL GÖKHAN ÖZENÇ YASİN KAYIŞ TURAN ACAR HAZIRLAYANLAR

İÇİNDEKİLER Ünite özeti Öğrenme amaçları(Kazanımla ÖPTS Soruları Öğrenme ihtiyacı belirleme aracı 21.yy becerileri Kaynakça

ÜNİTE ÖZETİ Küre dünya haritası önünde dünyanın ne şekilde döndüğü gözlemlenecek. Işık kaynağı tutularak gölgeler izlenecek Dönen bir cismin dönmesinden dolayı çevresine etkileri Fizik dersi ile de desteklenerek tartışılacak Daha sonra bu gözlenenler projeksiyon cihazından slayt ve animasyon gösterisiyle desteklenecek.

ÖĞRENME AMAÇLARI Dünyayı tanırlar Dünyanın kendine has bir şeklinin olduğunu öğrenirler Dünyanın şeklinin sonuçlarını kavrama Dünyanın hareketlerini ve bu hareketlerinin ortaya çıkardığı sonuçları kavrama

ÖPTS SORULARI Temel soru Ünite İçerik sorusu Yuvarlak dönerse Dünya yuvarlaktır ve döner İçerik sorusu Dünyanın yuvarlak olmasının sonuçları nelerdir? Dünyanın kaç türlü hareketi vardır? Dünyanın günlük hareketinin sonuçları nelerdir? Dünyanın yıllık hareketinin sonuçları nelerdir?

21.YY BECERİLERİ 1)Öğrenme ve Yenilenme Becerileri A) Yaratıcılık ve Yenilenme 1- Yeniliğin geliştiği alanlarda yaratıcı fikirlerimle somut ve yararlı yardımlarda bulunurum 2- Çalışma hayatında orijinalite ve yaratıcılık sergilemek B)Eleştirel Düşünme ve Problem Çözme 1- Sistemler arası ilişkileri anlamak 2- Anlamaya yönelik doğru akıl yürütmek 3- Karmaşık seçimler yapmak ve kararlar vermek C)İletişim ve İşbirliği 1- Farklı takımlarda etkin çalışabilme becerisi göstermek 2- İşbirliğine dayalı çalışmalar için sorumluluğu paylaşmak

2-Bilgi, Medya ve Teknoloji Becerileri A)Bilgi Okur-yazarlığı 1-Problemlerin çözümüne yönelik olarak; bilgiye yeterli ve etkili düzeyde ulaşmak, bilgiyi eleştirel ve yeterli düzeyde Değerlendir mek, doğru ve yaratıcı bir şekilde kullanmak B)Medya Okur-yazarlığı 1-Medyadaki iletilerin hangi amaçlara yönelik ve hangi araçları, özel likleri ve yenilikleri kullanarak nasıl yapılandırıldığını anlamak 2- İnsanların iletileri nasıl farklı yorumladığını, değer yargılarının ve bakış açılarının nasıl işe koşulup koşulmadığını, medyanın inanç ve davranışları nasıl etkilediğini gözlemek

C)Bilgi ve İletişim Teknolojileri (ICT)Okur-yazarlığı 1-Bilgiyi araştırmak, düzenlemek, değerlendirmek ve paylaşmak üzere tekonolojiyi araç olarak kullanmak, ve bilginin erişimine ve kullanımına yönelik olarak etik ve yasal konularda temel bir anlayışa sahip olmak 3)Yaşam ve Meslek Becerileri A)Esneklik ve Uyum 1-Farklı rol ve sorumluluklara uyum sağlamak 2-Karmaşık ve önceliklerin değiştiği ortamlarda etkin olarak çalışmak B)Girişimcilik ve Öz-Yönelim 1-Kendi anlayışını ve öğrenme gereksisinimlerini gözlemlemek 2-Becerilerini profesyonel düzeye yükseltmek üzere girişiminde bulunmak 3-Başkalarının gözetimi olmaksızın görevleri tanımlamak, öncelik sırasına koymak ve tamamlamak 4-Zamanı etkili kullanmak ve iş yükünü idare etmek

C)Sosyal ve Kültürlerarası Beceriler 1-Diğerleriyle uygun ve üretken bir şekilde çalışmak 2-Uygun olduğunda grupların ortak anlayışını ayarlamak 3-Yenilikleri arttırmak ve iş kalitesini yükseltmek üzere kültürel farklılıklar arasındaki boşlukları doldurmak ve farklı bakış açılarını kullanmak D)Üretkenlik ve Sorumluluk 1-Titiz ve olumlu iş etiği sergilemek (örneğin, işe zamanında gelmek ve güvenilir olmak) 2-İşin zamanında ve kaliteli yapılabilmesi için yüksek standart ve hedefler belirlemek ve bunlara ulaşmak E)Liderlik ve Sorumluluk 1-Ortak bir hedefe ulaşmak üzere diğerlerinin güçlerini düzenlemek 2-Diğerlerini belirli bir hedefe yönelik etkilemek ve yönlendirmek üzere bireylerarası ve problem çözme becerileri kullanmak

KAYNAKÇA 1. http://www.cografya.biz/ 2. http://www.cografya.tv/ 3. http://www.cografyaciyiz.com/ 4. http://www.cografyadersi.com/ 5. http://www.cografyadersim.com/ 6. http://www.cografyakulubu.com/ 7. http://www.cografyalar.com/ 8. http://www.cografyam.net/ 9. http://www.cografyam.org/ 10.http://www.cografyamiz.com/ 11. http://www.cografyamiz.net/ 12.http://www.cografyaogretmenim.org/ 13. http://www.cografyasaati.com 14. http://www.cografyatutkudur.com/