MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ KİMİ MEMNUN EDER? FOUR SEASONS VAKASI

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
TOPLAM KALİTE YÖNETİMİNDE TEMEL FAKTÖRLER
Advertisements

AĞIZDAN AĞIZA PAZARLAMA
1. Türkiye İtibar Zirvesi İtibarınız Kaç Karat? Elvan Oktar 26 Şubat 2011.
Motivation for SPI? Orhan Kalaycı Halil Şengonca Harun Öztürk
TS EN ISO 9001:2008 KALİTE YÖNETİM SİSTEMİ
Yazılımda Tria Farkı Eczanede İlk POS Kasa Uygulaması
360° Beyin Avı 27 Mayıs ° BEYİNAVI 27 Mayıs 2003 Doç. Dr. Yeşim Toduk Akiş Amrop International 1.
Strateji Tasarımı İlker acar.
ALIŞVERİŞ STRESİNİ MUTLULUKLA DEĞİŞTİRDİK… devam etmek için lütfen tıklayınız…
Aynı Anda 3 ayrı satış fişi. Bir Müşteri işlemini yarım bırakıp başka bir müşteriye satış yapabilme 40 Ayrı Masa Hesabı -Tüm ürünleri masalara 2. satış.
PAZARLAMA KARMA ELEMANLARI: TUTUNDURMA
BIMEKS Teknolojinin kalbi burda atiyor
“We set the standards” Bill GATES
KALİTE YÖNETİM SİSTEMİ
Bölüm 6 Örgütsel Yönlendirme
Yeni Pazarlama Teknikleri
KURUMSAL İTİBAR YÖNETİMİ ve SOSYAL SORUMLULUK
Öğr. Grv. Semih AÇIKGÖZOĞLU
OYA KARAAĞAÇ ARYA SPONSORLUK VE İLETİŞİM DANIŞMANLIĞI
Yeni Pazarlama Teknikleri
Yeni Pazarlama Teknikleri
Ücret Sistemleri ve Verimlilik Dersi Dönem İçi Çalışması
İŞ KALİTESİ ve MALİYET İLİŞKİLERİ
Müşteri İlişkileri Yönetimi Öğr. Grv. Semih AÇIKGÖZOĞLU
Kalite Nedir? Furkan LEVENTOĞLU.
CUSTOMER RELATIONSHIP MANAGEMENT
Müşteri İlişkileri Yönetimi Öğr. Grv. Semih AÇIKGÖZOĞLU
Lezzet, Sağlık ve Güven..
ŞİRKET PROFİLİ Gençoğlu ailesi tarafından 1989 yılında, Bursa’da 7 bin 500 m2 alanda kuruldu. Kuruluş amacı tümüyle ihracat olan Penguen Gıda, Avrupa.
Yavuz Altop:Yönetim Kurulu Başkanı
E- Ticaret Altyapısı.
AHMET SOLAK CANSU ARSLAN SEVCAN EVYAPAN YÜKSEL ERDEM GRUP:İŞİMİZ VAR
Tedarikçi Firma Sunumu
DÜŞÜNCE KALİTESİ-YARATICILIK-iNOVASYON
Pazarlama ve Temel Kavramlar
Pazarlama nedir? iki veya daha fazla taraf arasında gerçekleşen bir değişim/mübadele sürecidir. Marketing mübadele sürecinde insan istek ve ihtiyaçlarını.
ANADOLU GRUP ESSE GRUP TEMİZLİK ve ÜRETİM DESTEK HİZMETLERİ
VİZYON MİSYON Fırsatlar Tehditler Üstünlükler Zayıflıklar
İSTEDİĞİNİZ SORUNSUZ BİR TAŞINMA İŞLEMİ İSE >DOĞRU YERDESİNİZ< EVDEN EVE NAKLİYAT Adres: Kemalpaşa Mah. 20/4 Sk. No:21 Bağcılar / İstanbul Telefon : 0212.
İnsan Kaynakları Bilgi Sistemleri
Bölümün Amacı Bu bölüm, kurumsal kültür ve etik değerler ile bunların örgütlerden nasıl etkilendiğine dair görüşleri incelemektedir.
Pazarlama İlkeleri Pazarlamanın Tanımı Kapsamı ve Gelişimi
KALİTE YÖNETİM SİSTEMİ
Pazarlama nedir? iki veya daha fazla taraf arasında gerçekleşen bir değişim/mübadele sürecidir. Marketing mübadele sürecinde insan istek ve ihtiyaçlarını.
MÜŞTERİ İÇİN DEĞER YARATMA
  Satış sonrası hizmetler bir ürün satıldıktan sonraki süreçte müşteriye sunulan teknik destekler olarak değerlendirilebilir. Bu hizmetler arasında garanti,
V- Örgüt Yönünün Belirlenmesi VİZYON, MİSYON, AMAÇLAR-HEDEFLER Örgütler kendilerini tanımlarlar. Bireylerin kişisel özellikleri ve hevesleri gibi örgütler.
MÜŞTERİ İLİŞKİLERİNİN YENİ BOYUTLARI
Hazırlayan:Kerem Dolapçıoğlu
“Günde defa karar anıyla karşı karşıya kalıyoruz.” Jan Carlzon, İskandinav Hava yolları Başkanı.
Yrd. Doç. Dr. Ahmet TAN TASARIM YÖNETİMİ Yrd. Doç. Dr. Ahmet TAN
MÜŞTERİ İÇİN DEĞER YARATMA. “Müşteri değeri olgusu, müşteri tatmini unsurlarına ek olarak, ürünün rakipler arasından nasıl seçildiğini, seçim kriterlerinin.
1 E-Ticaret ve Güvenli Ödeme Kısım I. E-Ticaret Kısım II. Güvenli Ödeme Umur YILMAZ Comtech Tic. Ltd
TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ
TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ
HOŞ GELDİNİZ. Bu güne kadar yaptı ğ ınız alışverişlerden para kazandınız mı? Öyleyse size satış ve pazarlama yaptırmadan para kazandıran sistemini.
SATIŞ ve PAZARLAMA TEKNİKLERİ
Ayşegül ARSLAN.
Hedeflerinize Bizimle Ulaşın...!
LR Akademisi LR İş Modeli.
Sam Walton tarafından 1962 yılında kurulmuş Amerikan perakende satış yapan mağazalar zinciridir yılında Walmart büyük kazandıracak olan borsaya.
Grubun borsaya resmen kote edilmiş 27 şirketi vardır.
Tatmin edilmemiş işgücü, tatmin edilmemiş müşterinin anahtarıdır
KAVRAMLAR.
Pazarlama nedir? bilim, akademik disiplin? sanat?  uygulama alanı?
Prof Dr Remzi ALTUNIŞIK
Pazarlama İletişimi
TEZ SUNUMU AVRUPA YAKASINDA BULUNAN ULUSLARARASI OTEL VE OTEL ZİNCİRLERİNDE SOSYAL MEDYA KULLANIMI Hazırlayan Gizem KEÇECİ Danışman Dr. Meltem T. Kayhan.
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
Stratejik Gıda Hizmetleri Danışmanlığı/Tasarımı Amacımız; Hizmet Standardını sağlamak; Zincir mağaza olarak tüketicilerin gideceği diğer AUM mağazalarında.
Sunum transkripti:

MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ KİMİ MEMNUN EDER? FOUR SEASONS VAKASI Atilla Öztürk Astay CEO

MÜŞTERİ NEDEN MEMNUN OLUR? Müsbet ve seviyeli bir ilişkiden Karşılıklı kazançtan İhtiyacının karşılanmasından

MEMNUN MÜŞTERİ NEREDEN BİLİNİR? Size tekrar gelip alışveriş yapar Başkalarına sizi tavsiye eder Müşteri söylemese de satış eğriniz size bunu söyler?

MÜŞTERİ MEMNUN OLUNCA NE OLUR? Tercih ettiği satıcı olursunuz Marka oluşturmanız kolaylaşır Cironuz ve karınız artar Çalışanlarınızın işi güvende olur Şirket büyür Pazarlama ve iletişime daha az para ayırabilirsiniz Müşteri isteklerini bilir, yeni ürünler satabilirsiniz

MÜŞTERİ NASIL MEMNUN EDİLİR? Kaliteli veya kaliteli olarak algılanan mal satarak Fiyatı doğru (ucuz değil) mal satarak Malı zamanında temin ederek Alışveriş zaman ve zeminini güzel kılarak Alışverişi kolaylaştırarak Çalışanlar arası takım ruhunu oluşturarak Satılan mala kefil olarak Yeni mal ve hizmetleri herkesten önce satarak

MEMNUN MÜŞTERİ KİMİ MEMNUN EDER? Kendisini ve size yeni müşteri olacak başka müşterileri Şirketinizin çalışanlarını Patronu veya hissedarları

ÇALIŞANLAR NİYE MEMNUN OLUR? Daha konforlu, mutlu ve stressiz bir çalışma ortamından İş güvenliğinden Başarıdan pay çıkarma hissinden Karlılıkla artan ücret ve primlerden

Patronlar niye memnun olur? Güvenli şekilde büyüyen iş hacminden Artan kardan Artan yıllık temettüden Artan şirket değerinden

YANİ “Müşteriniz memnun olursa hepiniz memnun olursunuz”

BUNUN İYİ BİR BİLİNEN BİR ÖRNEĞİ VAR MI? Var: Four Seasons

FOUR SEASONS MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ Size davranılmasını istediğiniz gibi davranın

FS FARKININ TEMELİ Servis Kalite Kültür Marka Uzun Süreli çalışan Uzun süreli yönetici Uzun süreli müşteri

FS BAŞARISI Çalışan ve Yönetici: Çalışmak için tercih edilen şirket Müşteri : Kalınmak için tercih edilen otel Hissedarlar: Çalışmak için iyi otel zinciri 125 mio Ebitda’dan 4.5 milyar dolar şirket değeri

Sonsöz Müşteri memnuniyeti sadece müşteriye yaramaz

Teşekkürler