1:000:590:580:570:560:550:540:530:520:510:500:490:480:470:460:450:440:430:420:410:400:390:380:370:360:350:340:330:320:310:300:290:280:270:260:250:240:230:220:210:200:190:180:170:160:150:140:130:120:110:100:090:080:070:060:050:040:030:020:01.

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
TİCARİ İŞLEMLER VE VARLIK KAYNAK YAPISINA ETKİLERİ
Advertisements

MADDİ OLMAYAN DURAN VARLIKLAR
İŞÇİLİK Yrd.Doç. Dr. Niyazi KURNAZ
ENDEKSLER Endeks belirli bir değişkenin veya değişkenlerin değerlerinde zaman içinde veya mekanlar arasında ortaya çıkan değişimlerin oransal ölçüsüdür.
FAİZ HESAPLARI ÖMER ASKERDEN PİRİ MEHMET PAŞA ORTAOKULU
İÇİNDEKİLER Hakkımızda Üretim Üretim Alanımız Makine ve Ekipmanlarımız Finansal Veriler ve Müşteriler Kalite Anlayışımız İletişim Bilgilerimiz.
Beklenen değer ve Momentler
ORMAN ZARARLILARI İLE MÜCADELE ŞUBE MÜDÜRLÜĞÜ
MONOGRAFİ UYGULAMASI Erkan Tokatlı
PENCERE KASASI YAPILMASI
MADDİ DURAN VARLIKLAR Emre ÖZÜBAL 2014 İSTANBUL.
FİNANSMAN faiz HESAPLARI
HAYAT HOLDING.
Maliyet, Hacim, Kar Analizi
TİCARİ İŞLEMLER VE VARLIK KAYNAK YAPISINA ETKİLERİ
Üniversiteler Atletizm Eğitimi Programları Koordinasyon Toplantısı
KARAR ANALİZİ (KARAR AĞAÇLARI)
EN KÜÇÜK ORTAK KAT.
Sonuçlarına Kulak Verin
Yasemin Çetin, ODTÜ ve Gaziosmanpaşa Üniversitesi Sevgi Özkan, ODTÜ
DÖNEM SONU İŞLEMLERİ ÜNİTE 4 STOKLAR.
Connectedvivaki.com Hazırlayan: VivaKi Business Intelligence Socialtools Hakkında: Socialtools, Facebook, Twitter ve YouTube’da takip edilen marka sayfalarının.
Çok Modelli Hatlar.
CİHAZ ve SÜREÇ/MAKİNA YETENEK ANALİZLERİ
BELLEK TABANLI SINIFLANDIRMA
KİREMİTLE ÇATI MAHYASI YAPILMASI
4. YÜZYIL ve HELENİSTİK DÖNEM KRONOLOJİSİ
Ek konular. İşletmelerin toplam rekabet güçleri İşletmeleri bir rekabet haritasında değişik faktörlere göre karşılaştırmak için Önce o sektördeki rekabeti.
İÇİNDEKİLER DOĞAL SAYININ TANIMI ARDIŞIK TEK ÇİFT DOĞAL SAYILAR
ATSO ARDAHAN TİCARET VE SANAYİ ODASI İbrahim TIRPANCI GENEL SEKRETER.
CBÜ HAFSA SULTAN HASTANESİ ENFEKSİYON KONTROL KOMİTESİ 2011 OCAK-ARALIK 2012 OCAK- MART VERİLERİ.
UZUNLUKLARI ÖLÇME. UZUNLUKLARI ÖLÇME UZUNLUKLARI ÖLÇME Uzunlukları metre, cetvel, mezura gibi ölçme araçları ile ölçeriz.
THRUSCAN Metal Dedektörü sizlere iki kutuda teslim edilecektir.Bu kutularda; 1-Arka üst başlık ve kontrol ünitesi 2-Yan Panaller (sağ,sol)
1/20 ÖLÇÜLER (Uzunluk) 4 metre kaç santimetredir? A B C D.
1:000:590:580:570:560:550:540:530:520:510:500:490:480:470:460:450:440:430:420:410:400:390:380:370:360:350:340:330:320:310:300:290:280:270:260:250:240:230:220:210:200:190:180:170:160:150:140:130:120:110:100:090:080:070:060:050:040:030:020:01.
DERS-7 TESTLER Prof. Dr. Hüseyin BAŞLIGİL YILDIZ TEKNİK ÜNİVERSİTESİ
BİLANÇO 1 DÖNEN VARLIKLAR 3 K.V.YABANCI KAYNAKLAR
4734 SAYILI KAMU İHALE KANUNUNA GÖRE İHALESİ YAPILACAK OLAN YAPIM İŞLERİNE İLİŞKİN FİYAT FARKI HESABINDA UYGULANACAK ESASLAR  Bu Esasların amacı, 4734.
DÖŞEME α=18.5º . . DUVAR HATILI TUĞLA DUVAR
Ölçme ve değerlendirme ölçme aracI GELİŞTİRME: ÇOKTAN SEÇMELİ TESTLER
1/20 GRAFİKLER Yandaki grafik, hangi çeşit grafiktir? Şekil Sütun Çizgi Daire KIZ ERKEK   Her resim 4 öğrenciyi gösteriyor A B C D.
İKİNCİ BÖLÜM KOLLEKTİF ŞİRKETLER VE MUHASEBE UYGULAMALARI
TÜRKİYE’DE İÇ GÖÇ VE DOĞURGANLIK HÜKSAM - Mart 2010 Dr. Mehmet Ali ERYURT Hacettepe Üniversitesi Nüfus Etütleri Enstitüsü.
İ T H A L A T MUHASEBE İŞLEMLERİ.
7,8,9 Basamaklı Sayılar.
ATAMA (TAHSİS) MODELİ 17.
SEBZELERİN GENEL EKİM – DİKİM BİLGİLERİ
MALİYET MUHASEBESİ SAYFA:230 A:5-4 SORUSU VE ÇÖZÜMÜ
15. STOKLAR 150 İLK MADDE VE MALZEME 151 YARIM MAMUL ÜRETİM
3 12-TİCARİ ALACAKLAR 32-TİCARİ BORÇLAR
TÜRKİYE KAMU HASTANELERİ KURUMU FİNANS HİZMETLERİ BAŞKAN YARDIMCILIĞI.
1:000:590:580:570:560:550:540:530:520:510:500:490:480:470:460:450:440:430:420:410:400:390:380:370:360:350:340:330:320:310:300:290:280:270:260:250:240:230:220:210:200:190:180:170:160:150:140:130:12.
KARAR AĞACI. Sayfa 111 Bir petrol şirketi, Batman yakınında bir arazide kuyu açmadan önce başka bir firmaya jeolojik bir etüd yaptırıp yaptırmama konusunda.
VERİ İŞLEME VERİ İŞLEME-4.
İZMİR İLİ SEFERİHİSAR İLÇESİ «DENİZ TIRİZMİ ARACI İŞLETME BELGELİ « GÜNÜBİRLİK TUR TEKNELERİNİN MOLA NOKTALARI.
100 Yetişkine İlişkin Kolesterol Değerleri
1:000:590:580:570:560:550:540:530:520:510:500:490:480:470:460:450:440:430:420:410:400:390:380:370:360:350:340:330:320:310:300:290:280:270:260:250:240:230:220:210:200:190:180:170:160:150:140:130:12.
Merkezi Eğilim Ölçüleri
1/20 ÇARPMA İŞLEMİ A B C D x 5 işleminin sonucu kaçtır?
FONKSİYONEL SINIFLANDIRMAYA GÖRE ÖDENEK İCMALİ 1. GENEL KAMU HİZMETLERİ , ,00 2. SAVUNMA HİZMETLERİ , ,00 3. KAMU DÜZENİ.
Bartın İMKB İlköğretim Okulu
Ticari Alacak – Ticari Borç Diğer Alacak – Diğer Borç
Kalemimizin ucu ile defterimize dokunalım
TARIM İŞLETMELERİ-46 Çizelge 31. İşledikleri Arazi Genişliğine Göre Tarım İşletmelerinin Dağılımı İşletme Büyüklüğü (da) Sayısı İşlenen.
ÜÇGENDE AÇILAR 7.sınıf.
Tesadüfi Değişken Olarak Regresyon Katsayıları
1.durum: x 6 = TL x 0.09 = TL MALİYET 2.durum: x 4 = TL
Test : 2 Konu: Rasyonel Sayılar
1:000:590:580:570:560:550:540:530:520:510:500:490:480:470:460:450:440:430:420:410:400:390:380:370:360:350:340:330:320:310:300:290:280:270:260:250:240:230:220:210:200:190:180:170:160:150:140:130:120:110:100:090:080:070:060:050:040:030:020:01.
Sunum transkripti:

1:000:590:580:570:560:550:540:530:520:510:500:490:480:470:460:450:440:430:420:410:400:390:380:370:360:350:340:330:320:310:300:290:280:270:260:250:240:230:220:210:200:190:180:170:160:150:140:130:120:110:100:090:080:070:060:050:040:030:020:01

" كَـمْ ثَـمَنُ هَذِهِ السَّيَّارَةِ ؟ " SORU 1: Yukarıdaki cümlede geçen " ثَـمَنُ " kelimesinin eş anlamlısı aşağıdakilerden hangisidir? A. ضَرَر B. غَالٍ C. مُلْكِيّة D. رَخِيص E. سِعْر

" كَـمْ ثَـمَنُ هَذِهِ السَّيَّارَةِ ؟ " CEVAP 1: Yukarıdaki cümlede geçen " ثَـمَنُ " kelimesi- nin eş anlamlısı aşağıdakilerden hangisidir? A. ضَرَر B. غَالٍ C. مُلْكِيّة D. رَخِيص E. سِعْر

1:000:590:580:570:560:550:540:530:520:510:500:490:480:470:460:450:440:430:420:410:400:390:380:370:360:350:340:330:320:310:300:290:280:270:260:250:240:230:220:210:200:190:180:170:160:150:140:130:120:110:100:090:080:070:060:050:040:030:020:01

SORU 2: " الـهَاتِفُ اللَّاسِلْكِي " kelimesinin zıt anlamlısı aşağıdaki seçeneklerden hangisidir? A. اَلْـهَاتِفُ الإلَكْتِرُونِيّ. B. اَلْـهَاتِفُ الأرْضِيّ. C. هَاتِفُ الاِنْتَرْنَت. D. الحَاسوُب. E. مُذَبْذَبَاتُ الرَّادْيوُ.

CEVAP 2: " الـهَاتِفُ اللَّاسِلْكِي " kelimesinin zıt anlamlısı aşağıdaki seçeneklerden hangisidir? A. اَلْـهَاتِفُ الإلَكْتِرُونِيّ. B. اَلْـهَاتِفُ الأرْضِيّ. C. هَاتِفُ الاِنْتَرْنَت. D. الحَاسوُب. E. مُذَبْذَبَاتُ الرَّادْيوُ.

1:000:590:580:570:560:550:540:530:520:510:500:490:480:470:460:450:440:430:420:410:400:390:380:370:360:350:340:330:320:310:300:290:280:270:260:250:240:230:220:210:200:190:180:170:160:150:140:130:120:110:100:090:080:070:060:050:040:030:020:01

فَاطِمَة : مِن فَضْلِكَ أَ يْنَ المَقْصِفُ ؟ عَائِشَة : SORU 3: Yukarıdaki diyalogda boş bırakılan yere gelebilecek en uygun seçenek hangisidir? A. فِي المَقْصَفِ أَقْلاَمٌ. B. فِي الطـَّابِق السَّادِسِ. C. فِـي الصَّفِّ. D. فِي مَعْمَلِ اللُّغَة. E. فِي الشَّارِِعِ.

فَاطِمَة : مِن فَضْلِكَ أَ يْنَ المَقْصِفُ ؟ عَائِشَة : SORU 3: Yukarıdaki diyalogda boş bırakılan yere gelebilecek en uygun seçenek hangisidir. A. فِي المَقْصَفِ أَقْلاَمٌ. B. فِي الطـَّابِق السَّادِسِ. C. فِـي الصَّفِّ. D. فِي مَعْمَلِ اللُّغَة. E. فِي الشَّارِِعِ.

1:000:590:580:570:560:550:540:530:520:510:500:490:480:470:460:450:440:430:420:410:400:390:380:370:360:350:340:330:320:310:300:290:280:270:260:250:240:230:220:210:200:190:180:170:160:150:140:130:120:110:100:090:080:070:060:050:040:030:020:01

لِـمَنْ كَتَبَ جَـعْـفَـرُ هَذِهِ الرِّسَالة ؟ SORU 4: Yukarıdaki soruya verilebilecek en uygun cevap aşağıdakilerden hangisidir? A. كتبَ جَعْفَرُ هذِهِ الرِّسَالة ثمَّ تَنَاوَلَ الشَّايَ. B. كتبَ جَعْفَرُ هذِهِ الرِّسَالة فِي المَكتبَةِ. C. لَمْ يَكتُبْ جَعْفَرُ هذِهِ الرِّسَالَـةَ لِصَدِيقِهِ أحْـمَد. D. كتبَ جَعْفَرُ هذِهِ الرِّسَالة لِصَدِيقِهِ إِبْرَاهِيمَ. E. لَنْ يَكْتُبَ جَعْفَرُ هَذِهِ الرِّسَالةَ أبداً.

لِـمَنْ كَتَبَ جَـعْـفَـرُ هَذِهِ الرِّسَالة ؟ CEVAP 4: Yukarıdaki soruya verilebilecek en uygun cevap aşağıdakilerden hangisidir? A. كتبَ جَعْفَرُ هذِهِ الرِّسَالة ثمَّ تَنَاوَلَ الشَّايَ. B. كتبَ جَعْفَرُ هذِهِ الرِّسَالة فِي المَكتبَةِ. C. لَمْ يَكتُبْ جَعْفَرُ هذِهِ الرِّسَالَـةَ لِصَدِيقِهِ أحْـمَد. D. كَتَبَ جَعْفَرُ هذِهِ الرِّسَالة لِصَدِيقِهِ إِبْرَاهِيمَ. E. لَنْ يَكْتُبَ جَعْفَرُ هَذِهِ الرِّسَالةَ أبداً.

1:000:590:580:570:560:550:540:530:520:510:500:490:480:470:460:450:440:430:420:410:400:390:380:370:360:350:340:330:320:310:300:290:280:270:260:250:240:230:220:210:200:190:180:170:160:150:140:130:120:110:100:090:080:070:060:050:040:030:020:01

SORU 5: Aşağıdaki cümlelerden hangisi dilbilgisi yönünden hatalıdır? A. يَخْلَعُ الْأَ بْـنَاءُ مَعَاطِفَهُم وَ يَضَعُونَها فِى الدُّولاَبِ. B. يَخْلَعُونَ الأَصْدِقاءُ ثِيَابَهُمْ وَ يَضَعُونَهَا عَلَى الرُّفوُفِ. C. الأَوْلاَد ُ يَخْلَعُونَ ملابِسَهُم وَ يَضَعُونَهَا فِى الدُّولاَبِ. D. يَخْلَعُ الآباءُ قُمْصَانَهُم وَ يَضَعُونَهَا فِى الخِزَانـَـةِ. E. يَخْلَعُ الأَطْفَالُ جَوَارِبَهُم وَ يَضَعُونَهَا فِى الدُّرْجِ.

CEVAP 5: Aşağıdaki cümlelerden hangisi dilbilgisi yönünden hatalıdır? A. يَخْلَعُ الْأَ بْـنَاءُ مَعَاطِفَهُم وَ يَضَعُونَها فِى الدُّولاَبِ. B. يَخْلَعُونَ الأَصْدِقاءُ ثِيَابَهُمْ وَ يَضَعُونَهَا عَلَى الرُّفوُفِ. C. الأَوْلاَد ُ يَخْلَعُونَ ملابِسَهُم وَ يَضَعُونَهَا فِى الدُّولاَبِ. D. يَخْلَعُ الآباءُ قُمْصَانَهُم وَ يَضَعُونَهَا فِى الخِزَانـَـةِ. E. يَخْلَعُ الأَطْفَالُ جَوَارِبَهُم وَ يَضَعُونَهَا فِى الدُّرْجِ.

1:000:590:580:570:560:550:540:530:520:510:500:490:480:470:460:450:440:430:420:410:400:390:380:370:360:350:340:330:320:310:300:290:280:270:260:250:240:230:220:210:200:190:180:170:160:150:140:130:120:110:100:090:080:070:060:050:040:030:020:01

SORU 6: Aşağıdakilerden hangisi, manası itibariyle çoğul bir kelimedir? A. الأَسْئِلَة ُ B. الرِّجالُ C. اَلْقَوْمُ D. الكَلِمَاتُ E. الْحَدَائِقُُ

CEVAP 6: Aşağıdaki seçeneklerden hangisi, manası itibariyle çoğul bir kelimedir? A. الأَسْئِلَة ُ B. الرِّجالُ C. اَلْقَوْمُ D. الكَلِمَاتُ E. الْحَدَائِقُُ

1:000:590:580:570:560:550:540:530:520:510:500:490:480:470:460:450:440:430:420:410:400:390:380:370:360:350:340:330:320:310:300:290:280:270:260:250:240:230:220:210:200:190:180:170:160:150:140:130:120:110:100:090:080:070:060:050:040:030:020:01

I. حَقَائِبُ II. عُلَمَاءُ III. أَمْواتٌ IV. مُؤْتـَمَراتٌ V. أَثْـوَابٌ SORU 7: Yukarıdakilerden hangisi " جَـمْعُ التَّكْسِيرِ " (kırık çoğul) bir kelime değildir? A.I B.II C.III D.IV E.V

I. حَقَائِبُ II. عُلَمَاءُ III. أَمْواتٌ IV. مُؤْتـَمَراتٌ V. أَ ثْـوَابٌ CEVAP 7: Yukarıdakilerden hangisi " جَـمْعُ التَّكْسِيرِ " (kırık çoğul) bir kelime değildir? A.I B.II C.III D.IV E.V

1:000:590:580:570:560:550:540:530:520:510:500:490:480:470:460:450:440:430:420:410:400:390:380:370:360:350:340:330:320:310:300:290:280:270:260:250:240:230:220:210:200:190:180:170:160:150:140:130:120:110:100:090:080:070:060:050:040:030:020:01

SORU 8: Aşağıdaki seçeneklerden hangisi dilbilgisi açısından yanlıştır? A. تَمْرِينٌ هَذَا B. هَذِهِ يَاسَمِينُ C. وَسِيمٌ هُوَ D. وَرْدَةٌ هِيَ E. حُرُوفٌ هَذَا

CEVAP 8: Aşağıdaki seçeneklerden hangisi dilbilgisi açısından yanlıştır? A. تَمْرِينٌ هَذَا B. هَذِهِ يَاسَمِينُ C. وَسِيمٌ هُوَ D. وَرْدَةٌ هِيَ E. حُرُوفٌ هَذَا

1:301:291:281:271:261:251:241:231:221:211:201:191:181:171:161:151:141:131:121:111:101:091:081:071:061:051:041:031:021:011:000:590:580:570:560:550:540:530:520:510:500:490:480:470:460:450:440:430:420:410:400:390:380:370:360:350:340:330:320:310:300:290:280:270:260:250:240:230:220:210:200:190:180:170:160:150:140:130:120:110:100:090:080:070:060:050:040:030:020:01

SORU 9: Aşağıda karışık olarak verilmiş kelimelerden oluşan anlamlı cümle hangisidir? " يَصِلُ - بَعْدَ - إِلَى مَنْزِلِهِ - الطَّبِيبُ - بِسَاعَتَيْنِ - مِنَ الْمـُسْتَشْفَى - خُرُوجِه " A. يَصِلُ الطَّبِيبُ إِلَى مَنْزِلِهِ بَعْدَ خُرُوجِهِ مِنَ الْمـُسْتَشْفَى بِسَاعَتَيْنِ. B. يَصِلُ إِلَى مَنْزِلِهِ بَعْدَ خُرُوجِهِ مِنَ الْمـُسْتَشْفَى بِسَاعَتَيْنِ الطَّبِيبُ. C. يَصِلُ الطَّبِيبُ إِلَى مَنْزِلِهِ بَعْدَ الْمـُسْتَشْفَى خُرُوجِهِ مِنَ بِسَاعَتَيْنِ. D. الطَّبِيبُ إِلَى مَنْزِلِهِ بَعْدَ يَصِلُ بِسَاعَتَيْنِ خُرُوجِهِ مِنَ المْـُسْتَشْفَى. E. يَصِلُ الطَّبِيبُ إِلَى مَنْزِلِهِ بَعْدَ مِنَ خُرُوجِهِ الْمـُسْتَشْفَى بِسَاعَتَيْنِ.

CEVAP 9: Aşağıda karışık olarak verilmiş kelimelerden oluşan anlamlı cümle hangisidir? " يَصِلُ - بَعْدَ - إِلَى مَنْزِلِهِ - الطَّبِيبُ - بِسَاعَتَيْنِ - مِنَ الْمـُسْتَشْفَى - خُرُوجِه " A. يَصِلُ الطَّبِيبُ إِلَى مَنْزِلِهِ بَعْدَ خُرُوجِهِ مِنَ الْمـُسْتَشْفَى بِسَاعَتَيْنِ. B. يَصِلُ إِلَى مَنْزِلِهِ بَعْدَ خُرُوجِهِ مِنَ الْمـُسْتَشْفَى بِسَاعَتَيْنِ الطَّبِيبُ. C. يَصِلُ الطَّبِيبُ إِلَى مَنْزِلِهِ بَعْدَ الْمـُسْتَشْفَى خُرُوجِهِ مِنَ بِسَاعَتَيْنِ. D. الطَّبِيبُ إِلَى مَنْزِلِهِ بَعْدَ يَصِلُ بِسَاعَتَيْنِ خُرُوجِهِ مِنَ المْـُسْتَشْفَى. E. يَصِلُ الطَّبِيبُ إِلَى مَنْزِلِهِ بَعْدَ مِنَ خُرُوجِهِ الْمـُسْتَشْفَى بِسَاعَتَيْنِ.

1:301:291:281:271:261:251:241:231:221:211:201:191:181:171:161:151:141:131:121:111:101:091:081:071:061:051:041:031:021:011:000:590:580:570:560:550:540:530:520:510:500:490:480:470:460:450:440:430:420:410:400:390:380:370:360:350:340:330:320:310:300:290:280:270:260:250:240:230:220:210:200:190:180:170:160:150:140:130:120:110:100:090:080:070:060:050:040:030:020:01

1.اَلْحـَاسُوب ، التِّلفَاز، التِّلِغرَاف ، هَاتِفُ النَّقَّال 2.لِبَعضِ وَسَائِلِ الْاِ تِّـصَالاَت 3.يُسْتَخْدَمُ كُلُّها 4.مِنْ قِبَلِ النَّاسِ 5.كُلُّهَا أَسْمَاءٌ SORU 10: Yukarıdaki cümleler hangi şekilde sıralanırsa anlam bütünlüğü sağlanır? A B C D E

1. اَلْحـَاسُوب ، التِّلفَاز، التِّلِغرَاف ، هَاتِفُ النَّقَّال 2. لِبَعضِ وَسَائِلِ الْاِ تِّـصَالاَت 3. يُسْتَخْدَمُ كُلُّها 4. مِنْ قِبَلِ النَّاسِ 5. كُلُّهَا أَسْمَاءٌ CEVAP 10: Yukarıdaki cümleler hangi şekilde sıralanırsa anlam bütünlüğü sağlanır? A B C D E

1:000:590:580:570:560:550:540:530:520:510:500:490:480:470:460:450:440:430:420:410:400:390:380:370:360:350:340:330:320:310:300:290:280:270:260:250:240:230:220:210:200:190:180:170:160:150:140:130:120:110:100:090:080:070:060:050:040:030:020:01

" اِشْتَرَيْتُ مِنَ السٌّوقِ رُمَّانًا لاَ مِشْمِشاً " SORU 11: Yukarıdaki cümlenin en uygun Türkçe karşılığı aşağıdakilerden hangisidir? A.Çarşıya kayısı değil, nar sattım. B.Pazardan nar ve kayısı satın aldım. C.Çarşıdan nar değil, kayısı satın aldım. D.Çarşıdan nar satın aldım, portakal değil. E.Çarşıdan nar satın aldım, kayısı değil.

" اِشْتَرَيْتُ مِنَ السٌّوقِ رُمَّانًا لاَ مِشْمِشاً ؟ " CEVAP 11: Yukarıdaki cümlenin en uygun Türkçe karşılığı aşağıdakilerden hangisidir? A.Çarşıya kayısı değil, nar sattım. B.Pazardan nar ve kayısı satın aldım. C.Çarşıdan nar değil, kayısı satın aldım. D.Çarşıdan nar satın aldım, portakal değil. E.Çarşıdan nar satın aldım, kayısı değil.

1:000:590:580:570:560:550:540:530:520:510:500:490:480:470:460:450:440:430:420:410:400:390:380:370:360:350:340:330:320:310:300:290:280:270:260:250:240:230:220:210:200:190:180:170:160:150:140:130:120:110:100:090:080:070:060:050:040:030:020:01

“ Kahvaltıda peynir, zeytin, yumurta ve reçel yiyoruz.” SORU 12: Yukarıdaki cümlenin Arapça karşılığı aşağıdakilerden hangisidir? A. نَتَعَشىَّ فِي الْفَطُورِ الْـجُبْنَ وَ الْزَّيْتُونَ وَ اللَّحْمَ وَ الْمُرَبَّي. B. نَتَنَاوَلُ الْـخُبْزَ وَ الزَّيْتُونَ وَ الْعَسَلَ وَ الْبَيْضَ فِي الْفَطُورِ. C. نَأْكُلُ الْـجُبْنَ وَ الزَّيْتَ وَ الْعْسَل وَ الْبَيْضَ فِي الْفَطُورِ. D. نَأْكُلُ فِي الْفَطُورِ الْـجُبْنَ وَ الزَّيْتُونَ وَ الْبَيْضَ وَ الْـمُرَبَّي. E. نَتَنَاوَلُ فِي الْغَدَاءِ الْجُبْنَ وَ الزَّيْتُونَ وَ الْأَرْزُ وَ الْحِسَاءَ.

“ Kahvaltıda peynir, zeytin, yumurta ve reçel yiyoruz.” CEVAP 12: Yukarıdaki cümlenin Arapça karşılığı aşağıdakilerden hangisidir? A. نَتَعَشىَّ فِي الْفَطُورِ الْجُبْنَ وَ الْزَّيْتُونَ وَ اللَّحْمَ وَ الْـمُرَبَّي. B. نَتَنَاوَلُ الْـخُبْزَ وَ الزَّيْتُونَ وَ الْعَسَلَ وَ الْبَيْضَ فِي الْفَطُورِ. C. نَأْكُلُ الْـجُبْنَ وَ الزَّيْتَ وَ الْعْسَل وَ الْبَيْضَ فِي الْفَطُورِ. D. نَأْكُلُ فِي الْفَطُورِ الْـجُبْنَ وَ الزَّيْتُونَ وَ الْبَيْضَ وَ الْـمُرَبَّي. E. نَتَنَاوَلُ فِي الْغَدَاءِ الْـجُبْنَ وَ الزَّيْتُونَ وَ الْأَرْزُ وَ الْحِسَاءَ.

1:301:291:281:271:261:251:241:231:221:211:201:191:181:171:161:151:141:131:121:111:101:091:081:071:061:051:041:031:021:011:000:590:580:570:560:550:540:530:520:510:500:490:480:470:460:450:440:430:420:410:400:390:380:370:360:350:340:330:320:310:300:290:280:270:260:250:240:230:220:210:200:190:180:170:160:150:140:130:120:110:100:090:080:070:060:050:040:030:020:01

SORU 13: Aşağıdaki cümlelerin hangisinde sebep – sonuç ilişkisi yoktur? A. إنَّ مُعْظَمَ الْأَمْرَاضِ تَتَرَتَّبُ عَلَى سُوءِ التَّغْذِيَةِ. B. الْـمَشَاكِلُ النَّفْسِيَّةُ قَدْ تَتَرَتَّبُ عَلَى فِقْدَانِ الزَّوْجِ. C. شِفَاءُ المَرِيضِ رَهْنٌ بِتَنَاوُلِهِ الْغِذَاءَ الجَيِّدَ. D. الطَّبِيبُ حَذَّرَ الْـمَرِيضَ مِن الطَّعَامِ المَالِحِ. E. مَا داَمَ الجْـَـوُّ بَارِدًا فَلْنَأخُذْ مَعاَطِفَنَا.

CEVAP 13: Aşağıdaki cümlelerin hangisinde sebep – sonuç ilişkisi yoktur? A. إنَّ مُعْظَمَ الْأَمْرَاضِ تَتَرَتَّبُ عَلَى سُوءِ التَّغْذِيَةِ. B. الْـمَشَاكِلُ النَّفْسِيَّةُ قَدْ تَتَرَتَّبُ عَلَى فِقْدَانِ الزَّوْجِ. C. شِفَاءُ المَرِيضِ رَهْنٌ بِتَنَاوُلِهِ الْغِذَاءَ الجَيِّدَ. D. الطَّبِيبُ حَذَّرَ الْـمَرِيضَ مِن الطَّعَامِ المَالِحِ. E. مَا داَمَ الجْـَـوُّ بَارِدًا فَلْنَأخُذْ مَعاَطِفَنَا.

Dikkat: 14. ve 15. sorular az sonra izlenecek filme göre cevaplanacaktır.

1:301:291:281:271:261:251:241:231:221:211:201:191:181:171:161:151:141:131:121:111:101:091:081:071:061:051:041:031:021:011:000:590:580:570:560:550:540:530:520:510:500:490:480:470:460:450:440:430:420:410:400:390:380:370:360:350:340:330:320:310:300:290:280:270:260:250:240:230:220:210:200:190:180:170:160:150:140:130:120:110:100:090:080:070:060:050:040:030:020:01

SORU 14: İzlediğiniz videoya göre aşağıdaki boşluğa seçeneklerden hangisi getirilmelidir? بَعْدَ أَنْ لَبِسَ الأَسَدُ الشَّعْرَ المُسْتَعَارَ أَصْبَحَ شَكْلُهُ A. أَحْسَن B. أَجْمَل C. أَسْوَأ D. أَقْبَح E. أَوْسَم

CEVAP 14: İzlediğiniz videoya göre aşağıdaki boşluğa seçeneklerden hangisi getirilmelidir? بَعْدَ أَنْ لَبِسَ الأَسَدُ الشَّعْرَ المُسْتَعَارَ أَصْبَحَ شَكْلُهُ A. أَحْسَن B. أَجْمَل C. أَسْوَأ D. أَقْبَح E. أَوْسَم

1:301:291:281:271:261:251:241:231:221:211:201:191:181:171:161:151:141:131:121:111:101:091:081:071:061:051:041:031:021:011:000:590:580:570:560:550:540:530:520:510:500:490:480:470:460:450:440:430:420:410:400:390:380:370:360:350:340:330:320:310:300:290:280:270:260:250:240:230:220:210:200:190:180:170:160:150:140:130:120:110:100:090:080:070:060:050:040:030:020:01

SORU 15: İzlediğiniz videoya göre aşağıdaki soruya verilecek doğru cevap seçeneklerden hangisidir? ماَ الحـَلُّ الَّذي وَجَدَهُ طَبِيبُ الغَابَة لِلْأسدِ ؟ A. أَنْ يَرْتَدِيَ تَاجاً فِضِّيّاً. B. أَنْ يَرْتَدِيَ تَاجاً ذَهَبِيّاً. C. أَنْ يُمَارِسَ الرِّياَضَةَ كُلَّ يَوْمٍ. D. أَنْ يَتَناوَلَ دَواءً مِن العُشْبِ. E. أَن يَذْهَبَ إِلَى السُّوقِ لِشِراءِ شَعْرٍ مُسْتَعَارٍ.

CEVAP 15: İzlediğiniz videoya göre aşağıdaki soruya verilecek doğru cevap seçeneklerden hangisidir? ماَ الحـَلُّ الَّذي وَجَدَهُ طَبِيبُ الغَابَة لِلْأسدِ ؟ A. أَنْ يَرْتَدِيَ تَاجاً فِضِّيّاً. B. أَنْ يَرْتَدِيَ تَاجاً ذَهَبِيّاً. C. أَنْ يُمَارِسَ الرِّياَضَةَ كُلَّ يَوْمٍ. D. أَنْ يَتَناوَلَ دَواءً مِن العُشْبِ. E. أَن يَذْهَبَ إِلَى السُّوقِ لِشِراءِ شَعْرٍ مُسْتَعَارٍ.