Yeditepe Üniversitesi Hastanesi/ İş Geliştirme Yöneticisi

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
1EĞİTİM BİRİMİ DİYARBAKIR KHB 90 GÜN ÇALIŞMASI  ‘’Hedeflerle Yönetim İlkesine’’ dayanan bir proje çalışmasıdır.  Çalışma kapsamında 90 gün.
Advertisements

İNTERNET = HASTALARA ULAŞMANIN EN HIZLI YOLU Talip Taştemel – Genel Müdür
ZAMAN SERİLERİ MADENCİLİĞİ KULLANILARAK NÜFUS ARTIŞI TAHMİN UYGULAMASI
Akıllı Şebekelerde İletişim Teknolojileri
KİMLİK DOĞRULAMA İŞLEMİNDE FOTOĞRAF UYGULAMASI
KAMU ÇAĞRI MERKEZLERİNDE PROAKTİF YAKLAŞIM 24 Eylül 2012.
PAZARLAMAYA GİRİŞ PAZARLAMANIN TANIMI
90 Gün Kampanyası «HEDEFLERLE YÖNETİM İLKESİNE» dayanan bir yönetim kampanyasıdır. Kampanya kapsamında 90 gün gibi bir sürede İl Genel Sekreterliklerinin.
PAZARLAMA NEDİR?.
CRM – şirket felsefesi olarak düşünülebilir: Bu şirket felsefesini hayata geçirmek için geliştirilen araçlardan bir tanesidir. CRM.
ELEKTRONİK ORTAMLARDA PAZARLAMA
STRATEJİK PAZARLAMA 1.Hafta Pazarlama Nedir
MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ
VERİ ÇEŞİTLERİ Doç. Dr. Turan SET
MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ
2. Ankara çağrI merkezİ konferansI - KAMU
Bankacılık ‘ta Yeni CRM Yaklaşımları M
Uygulama Dersi Proje Örneği
Yeditepe Üniversitesi Hastanesi/ İş Geliştirme Yöneticisi
TÜRETİLMİŞ VERİLER VE HASTALIK ÖLÇÜTLERİ
KOÜTF EĞİTİM VE ARAŞTIRMA HASTANESİNE BAŞVURAN HASTALARA SUNULAN HİZMET İLE İLİŞKİLİ HASTALARIN GÖRÜŞ VE ÖNERİLERİ GRUP MÜMKÜN MERTEBE.
BALIKESİR DEVLET HASTANESİ EVDE BAKIM BİRİMİNDEN FAYDALANAN HASTALARIN SOSYO DEMOGRAFİK ÖZELLİKLERİ VE MEMNUNİYET DURUMLARININ BELİRLENMESİ   S.Türker*,
BÖLÜM 7 MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ
Universal Bilgi Teknolojileri
İNTERNETTE YENİ BİR İŞ MODELİ OLARAK GRUP ALIŞVERİŞ SİTELERİ VE TÜRKİYE’DEKİ DURUMU Kemal Şahin Mimar Sinan Üniversitesi.
Kocaeli Üniversitesi Tıp Fakültesi Çocuk Sağlığı ve Hastalıkları
MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ
Yeni Pazarlama Teknikleri
Geleneksel’den Yeni Yaklaşımlara;
PAZARLAMA NEDİR?.
Proje Yaşam Döngüsü ve Organizasyon
Kocaeli Üniversitesi Tıp Fakültesi Çocuk Sağlığı ve Hastalıkları
Yeni Pazarlama Teknikleri
EMLAK PAZARLAMA STRATEJİLERİ VE UYGULAMALARI
Hizmet Pazarlamasında Tutundurma Kavramı
Yeni Pazarlama Teknikleri
Satış Saha Planlaması B.ÖZTÜRK 12.
GRUP SEMPTOM Konu : Kocaeli Üniversitesi Araştırma ve Uygulama Hastanesine Başvuran Hasta ve Hasta Yakınlarının Sağlık Hizmetleri Hakkındaki Bilgi ve Yararlanma.
CUSTOMER RELATIONSHIP MANAGEMENT
İç Hastalıkları Klinik Stajı GİRİŞ DERSİ
Pazarlama Giriş 1 1.
SPOR YÖNETİCİLİĞİ 4 Demet TOPLAYICI NİSAN 2011
DOÇ.DR. İRFAN YALÇINKAYA
Hastane Odası Tefrişi
Pazarlama nedir? iki veya daha fazla taraf arasında gerçekleşen bir değişim/mübadele sürecidir. Marketing mübadele sürecinde insan istek ve ihtiyaçlarını.
BİRİNCİ BÖLÜM Sağlıkta Kalite Akreditasyon Daire Başkanlığı
Pazarlama İlkeleri Pazarlamanın Tanımı Kapsamı ve Gelişimi
Pazarlama nedir? iki veya daha fazla taraf arasında gerçekleşen bir değişim/mübadele sürecidir. Marketing mübadele sürecinde insan istek ve ihtiyaçlarını.
Prof. Dr. Remzi ALTUNIŞIK
Elektronik pazarlama: – internetin kar yaratmak amacıyla kullanılması – birçok aşamayı ortadan kaldırmakta – daha hızlı ve daha düşük maliyetli –
Türkiye`de Diyaliz Hizmetleri Sunumu Yük. Müh. Mustafa IŞIK ( MSEE, 1982) DİADER Genel Sekreteri Şubat / 2014.
KURUMSAL BİLİŞİM SİSTEMLERİ
CRM İÇIN STRATEJIK BIR YAKLAŞıM Hafta 5 – Adrian Payne Chapter 1 Prof. Dr. Remzi ALTUNIŞIK.
EVDE SAĞLIK HİZMETLERİNDE KOORDİNASYON VE KURUMLARARASI İŞBİRLİĞİ.
USKAF MAYIS 2016 KOCAELİ Nuh Zafer CANTÜRK Kocaeli Üniversitesi Hastanesi Başhekimi SAKİD Başkanı SENATURK Başkan Yardımcısı.
Pazarlama ilkeleri ve yönetimi
Sağlık Kurumlarında Müşteri Memnuniyeti
Uzaktan ve Karma Eğitim
Pazarlama Giriş 1 1.
TURİZM PAZARLAMASI Emir Hilmi Üner.
Yeditepe Üniversitesi Hastanesi
SATIŞ GELİŞTİRME -PROMOSYONU
Dr.Hakkı TURAN Muğla Tabip Odası Başkanı
Pazarlama nedir? bilim, akademik disiplin? sanat?  uygulama alanı?
Prof Dr Remzi ALTUNIŞIK
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
Pazarlama İletişimi
Ameliyat sonrası bakım, ameliyattan hemen sonra başlar, hastanede kaldığınız süre boyunca sürer ve gerekli durumlarda taDoktorunuzdan veya diğer sağlık.
SÜREÇLERİN BELİRLENMESİ VE TANIMLANMASI
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
Sunum transkripti:

Yeditepe Üniversitesi Hastanesi/ İş Geliştirme Yöneticisi Mustafa Oğuz YAÇAN Yeditepe Üniversitesi Hastanesi/ İş Geliştirme Yöneticisi Hastanın kurumu tekrar tercihi… HASTANE ÇAĞRI MERKEZLERİNİN HASTA AİDİYETİNİ ARTTIRMADAKİ ETKİSİ ÜZERİNE ÖRNEK BİR UYGULAMA

Hasta kurumu tekrar tercihi… Amaç, Tanımlar, CRM Kavramı, Sağlık Hizmetlerinin Pazarlanması Çağrı Merkezi Ayağı, Hasta Tutundurmaya Yönelik Çalışmalar Kullanılan Veri Setinin Özellikleri, Ölçümleme ve Sonuç.

Mevcut hastaları tekrar kuruma getirmek… 1) Amaç… Mevcut hastaları tekrar kuruma getirmek…

2)Tanımlar a CRM Kavramı b. Sağlık Hizmetlerinin Pazarlanması c. Hasta Tutundurmaya Yönelik Çalışmalar

2.a. CRM Kavramı… CRM, bir işletmenin müşterileri ile ilişkilerini yapısal yöntemlerle yönetebilmesini sağlayan tüm yöntem, yazılım ve genellikle de internet tabanlı çözümleri kapsayan bir bilgi teknolojisidir.

- Arz ve talep eşitsizliği - Hasta sadakati 2.b. Sağlık Pazarlamasında CRM… - Arz ve talep eşitsizliği - Hasta sadakati

Randevu hatırlatmaları, Memnuniyet ölçüm aramaları, 2.c. Hasta Tutundurmaya Yönelik Çalışmalar… Randevu hatırlatmaları, Memnuniyet ölçüm aramaları, Özel gün tebrikleri, - Bebek 40 çıkarma araması, Taburcu memnuniyet aramaları, Kronik hastalıklar hatırlatmaları

3) Kullanılan Veri Setinin Özellikleri… 2011 yılı itibariyle hastaneye gelen hastaların %10-%15’lik bir dilime rastgele geri arama yapılmaya başlanmıştır. Altışar aylık dilimlere ayrılan hasta sayıları, aynı altı ay içinde tekrar gelişleri ölçülerek değerlendirilmiştir

4) Sonuç…

Teşekkürler