ETKİN YÖNETİM BECERİLERİ

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
EĞİTİM YÖNETİMİNE KATILIM
Advertisements

Performans Değerlendirmesi
REHBERLİK Yıldız KOCADAĞ.
Bitirme Çalışması Çevre Mühendisliği Bölümü Bölüm Başkanı Prof. Dr. Yüksel ARDALI
İLÇE MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ T.C PİRAZİZ KAYMAKAMLIĞI PİRAZİZ GELECEĞİ HEDEFLİYOR PROJESİ ÇALIŞMA PLANI.
TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ
Uluslararası Gençlik Ödülü yaş arasındaki gençlerin katılabilece ğ i, onların bireysel ve sosyal gelişimlerine katkıda bulunmayı hedefleyen gönüllülük.
LİDERLİK.
SUNUM.
ÜNAL GÜLMEZ REHBERLİK SERVİSİ
Güçlü Kişilik Özellikleri Üstün Yönetsel Beceriler
ÖĞRETİM MODELLERİ S.59-74; 1-Carroll’in Okullarda Öğrenme Modeli 2-Bloom’un Tam Öğrenme Modeli 3-Gardner’in Öğretimde Çoklu Zeka Kuramı Kaynak;Öğretimi.
REHBERLİK HİZMETLERİNİN ÖRGÜTLENMESİ VE DEĞERLENDİRİLMESİ
‘VERİMLİ ÇALIŞMA’.
Kadın Parlamenterlere Yönelik İhtiyaç Analizi UNDP Türkiye Türkiye’de Kadının Yerel Siyasete Katılımı.
Ünite Ürün Dosyası Sunumu
Üst Düzey Düşünme Becerilerine Odaklanma
Güce Çok Programlı Lisesi Onur ÖZDEMİR Okul Psikolojik Danışmanı
TÜRK EĞİTİM SİSTEMİ VE OKUL YÖNETİMİ Ders Notları Eser ÇEKER (M.Sc.)
TÜRK EĞİTİM SİSTEMİ ve OKUL YÖNETİMİ
Etkin Çalışma Yöntemleri.
BİR ÖZEL HASTANEDE ÇALIŞAN HEMŞİRELERİN
ÖĞRETMENLİK M E S L E Ğ İ.
TÜRK EĞİTİM SİSTEMİ VE OKUL YÖNETİMİ Ders Notları Eser ÇEKER (M.Sc.)
TAPU VE KADASTRO XII. BÖLGE MÜDÜRLÜĞÜ TAPU VE KADASTRO XII. BÖLGE MÜDÜRLÜĞÜ MOZAİK PERSONEL PERFORMANSINI GELİŞTİRME VE İYİLEŞTİRME TAKIMI MOZAİK PERSONEL.
Öğretim Durumlarını Planlama
TAHSİN YENTUR İLKOKULU
Comenius Programı Onur AYDEMİR
1 Yönetimin temelleri
1. İnsan kaynakları yönetimine giriş
PERFORMANS VE MOTİVASYON
PROGRAM DEĞERLENDİRME
UĞUR DERSHANELERİ REHBERLİK BİRİMİ EYLÜL 2004
VERİMLİ DERS ÇALIŞMAK NEDİR?
BÖLÜM 4:FARKLILAŞTIRILMIŞ ÖĞRETİM
YÖNETİM VE MOTİVASYON.
ÜNİTE PLANI MESLEKLER.
TAPU VE KADASTRO KONYA V. BÖLGE MÜDÜRLÜĞÜ TPC İYİLEŞTİRME TAKIMI.
İnsan Kaynakları Yönetiminin
ŞAHİNBEY-GAZİANTEP ÖZEL İDARE ANADOLU LİSESİ
Türkiye de Bir İlk “OKULUM DESTEKLENİYOR HAYALİM GERÇEKLEŞİYOR” OKUL GELİŞİM PROGRAMI Nisan 2010 Uygulama Toplantısı Mustafa YÜRÜK OGP Koordinatörü.
VERİMLİ DERS ÇALIŞMA YÖNTEMLERİ
YETKİNLİK NEDİR? Yetkinlik; mükemmel performansın elde edilmesinde ayırt edici bilgi, beceri ve tutumları kapsayan gözlemlenebilir davranışlardır. Yetkinlik;
VERİMLİ DERS ÇALIŞMA YÖNTEMLERİ
Eğitsel Rehberlik. Rehberlik hizmetlerinin önemli bir işlevi de öğrenmeyi kolaylaştırmak, başarıyı artırmaktır. Bu amaca yönelik yapılan rehberlik hizmetleri.
MOTİVASYON.
YENİ ORGANİZASYON YAKLAŞIMLARI
Adım Adım Başarıya.... Çalıştığınız masada başka bir işle uğraşmayın Evde kendinize bir köşe, mümkünse bir oda hazırlayın. Ders çalışırken kesinlikle.
YETİŞKİN EĞİTİMİ VE İLETİŞİM BECERİLERİ
YÖNETİM SÜRECİ VE ÖZELLİKLERİ
KISIM 4 Sınıfta Biliş BÖLÜM 13 Yazma Bir Bilişsel Yazma Modeli Faaliyet Ortamı.
“Ders Kitabı İnceleme” … Yayınları Numara İsim Soyisim.
KÜÇÜK GRUP EĞİTİMİ Tıp Eğitimi Anabilim Dalı Seminerleri / 151.
KARİYER YÖNETİMİ DERSİ EGZERSİZLERİ Prof. Dr. Serkan Bayraktaroğlu
Klasik Yönetim ve Organizasyon Teorisi
Futbol Eğitimi Serdar Samur,MBA,PhD. “ Başarının iki kuralı; oyunun kurallarını öğrenmek ve oyunu herkesten iyi oynamayı istemektir.” EINSTEIN EINSTEIN.
TÜRK EĞİTİM SİSTEMİ VE OKUL YÖNETİMİ Ders Notları
1. İnsan kaynakları yönetimine giriş
ÜLKEMİZDE NÜFUS / Eğitim ve Çalışma Hakkı
Yrd.Doç.Dr. Çağdaş Erkan AKYÜREK
İnsan Kaynakları Yönetiminin
Performans ve Ücret Yönetimi Yrd. Doç. Dr. Özlem BALABAN
İnsan Kaynakları Yönetiminin
VERİMLİ DERS ÇALIŞMA, MOTİVASYON VE BAŞARILI OLMA
ETKİLİ ÖĞRETMENLERİN ÖZELLİKLERİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
Uzm. Dr. Kenan TAŞTAN YÖNETİMDE BAŞARI Uzm. Dr. Kenan TAŞTAN
YÖNETİM VE YÖNETİCİLİK. NELERDEN BAHSEDECEĞİZ.  YÖNETİMİN TANIMI.  YÖNETİMİN KAVRAMI.  YÖNETİCİNİN TANIMI.  YÖNETİCİNİN KAVRAMI.  İYİ BİR YÖNETİCİ.
VII. Yasama yetkisi Yasama yetkisi Türk Milleti adına Türkiye Büyük Millet Meclisinindir. Bu yetki devredilemez.
Sunum transkripti:

ETKİN YÖNETİM BECERİLERİ Özlem YURDANUR ÖZGENÇ

Çalışanların Gelişimi Planlama İletişim örgütleme Çalışanların Gelişimi Yürütme Denetim

PROFESYONELLİK Bilgiyi harmanlama ve sunma becerisi İçerikte dolgunluk

Zaman ve Toplantı Yönetimi Etkin Yöneticilik Hedef Belirleme Karar Verme Motivasyon Takım Çalışması Güçlendirme Yetki Devri Zaman ve Toplantı Yönetimi İletişim Becerileri

Yönetimde Başarı İş Bilgisi Karizma İletişim

Motivasyon

Babacan ve şefkatli ol ki, sadık olsunlar.  “Lu’lu yaşlı devlet adamlarından biri Konfüçyüs‘e sordu; İnsanları nasıl ciddi ve sadık kılabilirim ki hevesle çalışsınlar?’ Konfüçyüs dedi ki; ‘Onlara başkanlık ederken saygınlığı eksik etme ki ciddi olsunlar. Babacan ve şefkatli ol ki, sadık olsunlar. İyiyi teşvik et, acemiye öğret ki hevesli olsunlar.” Konfüçyüs

Karar Verme Karar verme konusunda aceleci olmamak İyice dinlemek Olasılıkları değerlendirmek

Öneriler Uzmana danış, dinle ve işi devret! Delegasyonu öğren ! Sözünün arkasında dur ! Zaman ve toplantı yönetimine dikkat! Icat çıkartalım! Kadercilik ve kanatkarlığımız ile değil evrensel ilkelerle çalış ! İşini yap bireysel kaliteni kontrol et ! Stresini Kontrol et!

Ahenk yaratmak için; İsimlerini hatırlayın Onların sözlerini not edin Onların başarılarını başkalarına anlatın Onlardan yardım isteyin Ayırım yapmadan herkese eşit davranın Nezaket ölçülerini belirleyin İnsanların farklılıklarını fark edin

Etkin Yöneticinin Özellikleri

Teşekkür Ederim