Bankacılık ‘ta Yeni CRM Yaklaşımları M

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
Bankacılık ve Teknoloji
Advertisements

Linux ile E-ticaret Barış Özyurt
8. SINIF 3. ÜNİTE BİLGİ YARIŞMASI
PAPERWORK DOKÜMAN YÖNETİM SİSTEMİ PROJESİ
Google Görüntülü Ağ’da Video Reklamları
• 2001 yılında kuruldu. • E-Ticaret ve E-Tahsilat alanlarında yazılımlar ve çözümler geliştirmekte. • 4691 sayılı Teknoloji Geliştirme Bölgesi yasasına.
ARVENTO MOBİL SİSTEMLER
Pazarlama ve İletişim Dünyasında Sosyal Medya Trendleri Araştırması
Geçmişten Geleceğe: Elit Yazılım
Oktay ERBEY CRM & B2B Ürün Satış Hizmet Yöneticisi
Akıllı Şebekelerde İletişim Teknolojileri
Uyumsoft Bilgi Sistemleri ve Teknolojileri A.Ş.
Ericom Telekomünikasyon ve Enerji Teknolojileri A.Ş.
Veri Tabanına Dayalı Doğrudan Pazarlama
Enerji Performans Uygulamaları,
EKOkredi Hizmet Paketi 1 Mayıs 2010 Bireysel Pazarlama Ma.
TİE Platformu Yürütme Kurulu Başkanı
Bizi Tercih Edenler... Biotekno ©2013.
Dinamik Çözüm Şubat 2009.
-Demografik- Nüfus Analizi
Selda Aydın Seyhan Kamçı
Yeni İş Platformunuz! Yönetim Bilişim Sistemleri Boğaziçi Üniversitesi.
Kurumsal Satış Kanalları
ABR İ NTOZ ME G.  AB – TOBB – Yerel Odalar  Ekim 2002’de ilk 3 ABİGEM kuruldu.  Gaziantep  Kocaeli  İzmir  € 17,5 Milyon bütçe  € 55 Milyon – Katma.
Gökhan AY Süreç Geliştirme Yöneticisi.
1 Stratejik Yönetim Sistemi Projesi Çerçevesinde Stratejik Planlama Adımları MURAT KAYMAK 25 Ağustos 2006 Ankara.
Intertech, Finans sektörünün ihtiyaç duyduğu Bilgi Teknolojileri hizmetlerini sunmak amacıyla 1987 yılında kuruldu. Bugün 650 kişiye varan kadrosuyla.
MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ
TRABZON KADASTRO MÜDÜRLÜĞÜ
Küresel Büyüme Oranları (%)
Okyanus Zincir Mağazacılık Yönetim Sistemini tercih etmek için
Pusula eğitimine hoş geldiniz.
III. KAMU SM E-İmza Platformu Firma Tanıtımı
METROPOL HABERLEŞME LTD ŞTİ
KIR ÇİÇEKLERİM’ E RakamlarImIz Akhisar Koleji 1/A.
2. Ankara çağrI merkezİ konferansI - KAMU
 Bu yıl, 11 kategori arasından en fazla (+1 Jüri Özel ödülü) olmak üzere en fazla 4 kategori ile katılabilirsiniz.  Başvuru yapılan her kategori.
“Dünyada ve Türkiye’de Pamuk Piyasaları ile İlgili Gelişmeler”
HAZIRLAYAN:SAVAŞ TURAN AKKOYUNLU İLKÖĞRETİM OKULU 2/D SINIFI
Yeditepe Üniversitesi Hastanesi/ İş Geliştirme Yöneticisi
1 YASED BAROMETRE 18 MART 2008 İSTANBUL.
Prof. Dr. M. Erdal GÜZELDEMİR
TURKUVAZ MATBAACILIK Samandıra mevkiinde, m2 lik kapalı alanda, 1999 yılından itibaren; baskı ve baskı sonrası insert/paketleme makinelerinden.
KURUMSAL BANKACILIK TÜRKİYE İŞ BANKASI A.Ş. 3 MAYIS 2010.
TÜRKİYE İSTATİSTİK KURUMU İzmir Bölge Müdürlüğü 1/25.
Dijital Pazarlama İletişimi Semineri 15 Haziran 2013.
Eduplus Business World Workshops - LİDERLİK
Garanti Bankası-11 Aralık 2007 Gündem Garanti Bankası Online Stratejisi ve Örnekleri Study Case: 5 dk.da Kredi Mobil Mecra.
iPara Üyeliksiz Ödeme Altyapısı
MÜ Ş TER İ İ L İŞ K İ LER İ YÖNET İ M İ KAAN YILDIZGÖZ EKOTEK – PMK
Prof.Dr.Seçil ÖZKAN Gazi Üniversitesi Tıp Fakültesi
1 Corporate 1 KURUMSAL BANKACILIK Corporate. 2 2 KURUMSAL BANKACILIK Finansbank 90’ lı yılların ikinci yarısından başlamak üzere, giderek ihtiyaçları.
İLETİŞİM ÇÖZÜMLERİNDE ENTEGRASYON
BOSCH ‘’ Yaşam İçin Teknoloji ‘’. Dünyanın üçüncü büyük beyaz eşya üreticisi ve Avrupa’da beyaz eşya pazarı lideri olan BSH Grubu, 700 milyon Euro yatırımla.
1 FİNANSBANK A.Ş Sinan Şahinbaş Finansbank Genel Müdürü
İNTERNETTE YENİ BİR İŞ MODELİ OLARAK GRUP ALIŞVERİŞ SİTELERİ VE TÜRKİYE’DEKİ DURUMU Kemal Şahin Mimar Sinan Üniversitesi.
MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ
Teknoloji ve İnovasyon için Gelişim ve İletişim Platformları Selen Kocabaş.
12 Yaş üzeri: 2010’da 23.8 milyon 2011’de 24.8 milyon.
Kavramlar, Dünyada ve Türkiye’deki Uygulamaları
Bankacılık sektörü 2010 yılının ilk yarısındaki gelişmeler “Temmuz 2010”
Toplama Yapalım Hikmet Sırma 1-A sınıfı.
1 ŞEKERBANK BİREYSEL BANKACILIK Kasım/ TÜRKİYE’DE BİREYSEL BANKACILIK-İLKLER.
SAYILAR NUMBERS. SAYILAR 77 55 66 99 11 33 88.
Eskişehir Şubesi Cevdet ÜRENCİK CMF.
Bankacılık Sektöründe Kullanıcı Deneyimi Araştırması: Dijital Şube, XTM Yazarlar: Öznur Savaş Fatma Molu
CRM’in Enerjisi Create. Sell. Monetize. Now!
KURUMSAL BİLİŞİM SİSTEMLERİ
CRM Mehmet Batuhan Ülper
CRM SOFTWARE (Costumer Relationship Management)
Sunum transkripti:

Bankacılık ‘ta Yeni CRM Yaklaşımları M Bankacılık ‘ta Yeni CRM Yaklaşımları M. Armağan GÜRKAN VeriPark Satış ve Pazarlama Müdürü

Gündem VeriPark Başarı Hikayesi; Bankacılıkta Aktivite Tabanlı Yönetime Geçiş

VeriPark Türkiye’nin finans odaklı yazılım evi 1998’de kuruldu 260 kişilik bir ekip Istanbul, Dubai ve Mısır merkezli, İzmir’de geliştirme ekibi Çok kanallı Bankacılık’ta Türkiye’de pazar lideri Online Finans ve Finans CRM projeleri alanında Türkiye’de en çok proje yapmış, pazar lideri firma Türk bankacılığı bu kadar başarılı konumdayken aslında biz de finans sektörüne çözüm üreten bir yazılım evi olarak çok şanslıyız. Sadece finansal performans olarak değil, bankalarımız hizmet olarak da diğer dünya bankalarının ilerisinde. Bu yüzden de bu rekabetçi ve üstün hizmet kalitesini sağlayan ortamda kullanılmak üzere çözümler hazırlıyoruz. Kurulduğu ilk yıldan itibaren VeriPark finans sektörüne çözüm geliştiriyor, ilk proje Pamukbank internet bankacılığından, şimdi 30’a yakın bankada çalışan bir çoklu kanal mimarisi ürününe geldik, ikinci büyük ürün bankacılık CRM uygulaması VeriTouch , bir birini tamamlayan ürünler bu çalıştığımız bankalara da rekabet avantajı getiriyor © 2004 VeriPark

VeriPark Online Bankacılık Referansları

VeriPark Finans CRM Uygulamaları alanında Microsoft’un Dünya çapında iş ortağı!! Türkiye de 2004 yılında geliştirmelerine başladığımız ve 2007 de Finansbank projesi ile VeriTouch ürünümüz microsoftla birlikte artık globalde tüm bankalara pozisyonladığımız bir ürün haline geldi. Geçen yıl tüm dünyadaki dynamics partnerları arasından en üstün başarı gösteren çözüm ortağı ödülü, 2010 ve 2011 yıllarında Finans alanında dünyada yılın en iyi çözüm ortağı seçildik ve dynamics crm alanında dünyada implementasyon yapan partnerlar arasında ilk 30 luk gruptayız

Sunumun başında bahsettiğim gibi Türkiye ‘de bu salonda yer alan katılımcıların yönettiği bankacılık çok ileri ve bu bizi hep daha fazla ne yaparızı düşünerek bizi ürünü farklılaştırma yönünde düşünmeye itiyor ve ürünün gelişmesinde yardımcı oluyor. Bu yüzden sunuma Mükemmel Müşteri deneyimi ve Yeni CRM Yaklaşımları adını verdik. Mükemmel Müşteri Deneyimi ile Hizmet ve Süreçlerde Fark Yaratma; Satışları ve Operasyonel Verimliliği Arttırma

Aktivite Tabanlı Müşteri Odaklı Yaklaşıma Geçiş!! Sunumun başında bahsettiğim gibi Türkiye ‘de bu salonda yer alan katılımcıların yönettiği bankacılık çok ileri ve bu bizi hep daha fazla ne yaparızı düşünerek bizi ürünü farklılaştırma yönünde düşünmeye itiyor ve ürünün gelişmesinde yardımcı oluyor. Bu yüzden sunuma Mükemmel Müşteri deneyimi ve Yeni CRM Yaklaşımları adını verdik. Aktivite Tabanlı Müşteri Odaklı Yaklaşıma Geçiş!!

VeriTouch Referansları

VeriTouch –Bankacılık’ta Yeni CRM Yaklaşımları Uçtan Uca Bankacılık Müşteri’yi 720 derece izleme Bireysel/Özel/Yatırım/Kobi/Kurumsal Bankacılık Satış Otomasyonu Kampanya Planlama, Ölçümleme, Sahaya Aktivite İndirme Sosyal Medya ile Entegre Kampanya/ Satış Şikayet/ Yönetimi Tüm birimler için tek ekran Outlook, mobilde, web de aynı deneyim Müşteri Memnuniyetini Tek Uygulama ile Sağlama Alternatif Kanalların Back-Office’i

720 Derece- BİREYSEL Tek Müşteri Görünümü

720 Derece- Tüm İlişkiler Ve Müşteri Portföyü Tek Ekranda

720 Derece- Tüm İlişkiler Ve Müşteri Portföyü Tek Ekranda

720 Derece- Tüm İlişkiler Ve Müşteri Portföyü Tek Ekranda

Bankada CRM ile İlgili Tüm Birimler Gününü Buradan Yönetiyor

Kampanya- Satış- Kanallar Entegre Credit Card Cross Sell Campaign 720 Derece Kampanya Kampanya- Satış- Kanallar Entegre Credit Card Cross Sell Campaign

Deadline ve atama kuralları ile günlük aktivite takibi 720 Derece Satış- Sahayı Online İzleme Ürün Hedefleri ve Aktivite Hedefleri Birlikte Deadline ve atama kuralları ile günlük aktivite takibi Müşteri toplantı notlarını tek bir yerden yönetme Otomatik takip aksiyonları ve görevleri yaratma Outlook takvimi ve aktiviteleri ile entegre Müşteri ile ilgili e-mailleri ve bilgilendirmeleri Outlook dan takip Satış gücü hedefleri ve takibi Kaç dış arama yaptı Kaç müşteri ziyareti yaptı (yeni/eski müşteri) Kaç yeni fırsat yarattı Kaç yeni başvuru aldı Ne kadar satış yaptı Kaç ürünü aktive etti/sattı

Kanallarla Entegre Şikayet ve Talep Yönetimi

Sosyal Medya ile Entegre CRM Twitter/Facebook/LinkedIn

Dynamics CRM 2011 Kullanıcı dostu ve gelişmiş önyüz Outlook ile birlikte çalışma Gelişmiş kurum içi birlikte çalışılabilirlik Tüm cihazlardan kullanabilme © 2011 VeriPark

70 Özel Bankacılık Kullanıcısı Finansbank CRM 2007 yılında Özel Bankacılık için kullanılmaya başlandı CRM’den önce bir Bölge Yöneticisi 75 müşteriyi yönetiyordu CRM’den sonra bir Bölge Yöneticisi 100 müşteriyi yönetir hale geldi Banka Bireysel Bankacılık için 70 Bölge Yöneticisine sahip CRM olmadan, 95 Bölge Yöneticisinin aynı portfolyo ya hizmet vermesi gerekirdi CRM Finansbankın 25 tamzamanlı çalışandan tasarruf etmesini sağladı Yıllık masraf tasarrufu 70 kullanıcılı bir CRM projesinden 900,000 Euro 70 Özel Bankacılık Kullanıcısı 900,000 Euro Tasarruf Şu anda 1,960 kullanıcı

DubaiBank: “En gelişen Banka” 27 banka arasında 21. likten 2.liğe yükseldi Servis kalitesi - UAE Bank Kıyaslama Çalışması 2009: 2009 yılında Dubai Bank Ethos Consultancy’s Bank Kıyaslama Çalışmasında Dubai Bank 2.liğe ulaştı. Dubai Bank ‘En İyi İslami Banka’ ve ‘En Gelişen Banka’ ödülüne hak kazandı.Tüm dağıtım kanalları istisnai sonuçlar elde etti. Şube performansı %18.1 artış gösterdi. 2008’de %71.3 olan değer, 2009’a %89.4’e yükseldi. Çağrı merkezi performansı %48 artış gösterdi. 2008’de %41.9 olan değer, 2009’a %89.9’e yükseldi. Websitesi performansı %11.8 artış gösterdi. 2008’de %68.7olan değer, 2009’a %80.5’e yükseldi. Çağrı Merkezi performansında %48’lik artış Şube performansından %18’lik artış Source: http://www.ethos.ae/dubai-bank-case-study.aspx

Satış takımı verimliliği %25 oranında arttı Garanti Emeklilik Katkı payı %40 arttı Garanti Bankası şubelerinde sigorta ürünleri satmak istedi CRM 550 şubede, 650 kullanıcı ile kullanılmaya başlandı 335,000 özel emeklilik sahibi 2,5 milyon hayat sigortası sahibi Kampanya yönetimi ve satış süreçlerini otomatize Müşterinin 360 ekran görüntüsü sağlandı Pazar Payı %1 arttı Satış takımı verimliliği %25 oranında arttı

Teşekkürler…… www.veripark.com twitter.com/veripark www.linkedin.com/groups/VeriPark http://veritouch.veripark.com/en/index.htm l