Su Yaşamın Temel Kaynağı SU YOKSA, HAYAT DA YOK!

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
Burkay Yapağcıoğlu.
Advertisements

İlkim Yiğit Gen.Mdr.Yrd..
Google Görüntülü Ağ’da Video Reklamları
Prof.Dr.Şükrü Hatun Kocaeli Üniversitesi Tıp Fakültesi
Akıllı Şebekelerde İletişim Teknolojileri
Biliyor muydunuz? Bir büro elemanının yılda 81 kilo yüksek vasıflı kağıdı çöpe attığını, • Ülkemizde yılda yaklasık bir milyon ton kağıtla gereksiz yazısma.
2 – 17 MAYIS 2008.
Reklamcılar Derneği Medya Paylaşım Toplantıları 4 Eylül 2008.
KAYSERİ KİTAP VE EĞİTİM FUARI 9-18 EKİM KAYSERİYİ TANIYALIM  Türkiye’nin önde gelen ve köklü üniversitesi Erciyes Üniversitesinin buradadır. 
Kültür Bilgi-Günü 2011 Kültür Programı Yapı ve Genel Prensipler Kültür Bilgi-Günü 2011.
Teknoloji Omnibus Teknoloji kullanıcıları raporu Mart 2007.
-Demografik- Nüfus Analizi
İNTERNET VE SOSYAL AĞLAR.
90 Gün Kampanyası «HEDEFLERLE YÖNETİM İLKESİNE» dayanan bir yönetim kampanyasıdır. Kampanya kapsamında 90 gün gibi bir sürede İl Genel Sekreterliklerinin.
14 Mayıs 2013 Swissotel The Bosphorus. Women to Watch 1997 yılından beri dünyanın en büyük pazarlama iletişimi dergisi Advertising Age tarafından pazarlama,
2009. Logaritma 2009 Logaritma 2002’de internet reklam satış şirketi olarak Ekin İlyasoğlu ve Fatih Muslu ortaklığı ile kuruldu. Ortaklar eğitimleri ile.
TÜRKİYE KÖMÜR İŞLETMELERİ KURUMUNUN
KÜRESEL ISINMA VE DOĞALGAZ KULLANIMI
Sosyal Medya.
YAŞAMIN TEMEL KAYNAĞI : SU
ÜLVİ MEMMEDLİ FERİD QASİMOV İLKİN NECEFLİ ABDUL KADİR KALCIOĞLU EDİP ÇELİK YUNUS EMRE KARAKELLE.
PRIME AJANS m.
ULUSAL İSG AĞI TOPLANTISI AJANS’IN 2007 YILI ETKİNLİKLERİ SAKİNE OVACILLI 17 NİSAN 2007 ANKARA İŞ SAĞLIĞI VE GÜVENLİĞİ GENEL MÜDÜRLÜĞÜ.
V. TÜBİTAK EKUAL Yıllık Toplantısı Mayıs 2009 Antalya HOŞGELDİNİZ…
PROENİN ORTAYA ÇIKIŞ GEREKÇESİ PROJENİN UYGULAMA AŞAMALARI
ERKEN ANNELER GÜNÜ Anneler Prematüre Bebekleri için Anneler Gününden bir hafta erken yürüdüler. Basın Yansımaları Mayıs 2012 Kurumsal İletişim Türkiye.
SUYUMUZU BOŞA HARCAMAYALIM !.
TEB KAMU BULUŞMALARI İZMİR Mayıs FARKLI ve İNOVATİF HİZMETLER KOBİ’lere Değer Katmak İçin Yola Çıktık... KREDİLER NAKİT YÖNETİMİ DIŞ TİCARET Bu.
 BİLFORCE; hızla dönen ve gelişen dünyada, baş döndüren teknolojik gelişimlerin en temel dinamiği olan Bilişim ve Yazılım sektöründeki.
%50 Yurtdışı Google Adwords Reklamlarında %50 Tanıtım Desteği Yurtdışı Tanıtım Desteği.
Afetlere müdahalenin, etkili ve işbirliği içinde yapılabilmesi için
Fahri Trafik Müfettişleri Derneği
KARTAL BELEDİYE BAŞKANLIĞI BASIN YAYIN VE HALKLA İLİŞKİLER MÜDÜRLÜĞÜ 2009 YILI PROGRAMI Kartal Belediyesi
YÜZEY TEMİZLİĞİ VE KAYDIRMAZ
YURTDIŞINDA OFİS-MAĞAZA AÇMA, İŞLETME VE MARKA TANITIM FAALİYETLERİNİN DESTEKLENMESİ (Tebliğ No: 2005/4)
“Dünyada ve Türkiye’de Pamuk Piyasaları ile İlgili Gelişmeler”
ÜNİVERSİTE HASTANELERİ BİRLİĞİ ANKET SONUÇLARI ÜNİVERSİTE HASTANELERİ BİRLİĞİ XIII.TOPLANTISI 4 KASIM 2012/ABANT.
Badminton Federasyonu Sponsorluk Teklifi ………………………..Belediyesi Türkiye Badminton Şampiyonası (1 ) …………..Bld.Spor Günleri ( Badminton Eğitimi) ( 2 ) ………………………………..’da.
 Demet Cengiz, “Bilişim Teknolojilerinin Öğrenciler Tarafından Kullanılmasını Sağlayacak Unsurların Belirlenmesi,” TBD Bilişim Kurultayı, Ankara, Eylül.
TURKUVAZ MATBAACILIK Samandıra mevkiinde, m2 lik kapalı alanda, 1999 yılından itibaren; baskı ve baskı sonrası insert/paketleme makinelerinden.
ÜLKEMİZDE MEYVE SUYU TÜKETİMİ VE İHRACAT ORANLARI
TÜRK İNTERNETİ’NDE REKLAM UYGULAMALARI GÜLDEN TOZKOPARAN 17 KASIM  2001.
İçişleri Bakanlığı Mahalli İdareler Genel Müdürlüğünün ulusal ortağı ve temel paydaşı olduğu Kadın Dostu Kentler Programı, Birleşmiş Milletler Nüfus Fonu-
Küresel Isınma Ve Nedenleri
GÖREV DOSYASI.
KURGU KUŞAĞI PLASTİK POŞET.
Sergileme ve Saha Aktiviteleri
OKUL SÜTÜ AKIL KÜPÜ PROGRAMI
7. Uluslararası İstanbul Mutfak Günleri 21 – 24 Mart 2009 Tüyap Fuar ve Kongre Merkezi Büyükçekmece, İstanbul.
Açık Toplum Vakfı-Boğaziçi Üniversitesi Ön Sonuçların Sunumu 11 Mayıs 2010.
SONUÇLARI, ÇÖZÜM ÖNERİLERİ
ULUSAL İŞ SAĞLIĞI VE GÜVENLİĞİ BİLGİ AĞI TOPLANTISI
16/08/1962 yılında petrol ve petrol ürünleri ticareti yapmak amacıyla BEL-PET adıyla kurulan şirketimiz önce İGATAŞ daha sonra da İSTANBUL ENERJİ adını.
Yrd. Doç. Dr. Doğan AYDOĞAN
GENÇLERDE SİGARA SALGINI
1 ŞEKERBANK BİREYSEL BANKACILIK Kasım/ TÜRKİYE’DE BİREYSEL BANKACILIK-İLKLER.
Özel Alışveriş Sitesi.
Su tasarrufu için alınacak tedbirler
SU KAŞİFİ DaçKaşiF.
Badminton Federasyonu Sponsorluk Teklifi Badminton Federasyonu Badminton Online Oyun CD’si İsim Hakkı Teklifi Sponsorluğun Geri Dönüşü - Sponsor.
VESTEL YEREL MEDYA SUNUMU
DEĞERLİ SU GÖREV DOSYASI.
Medya ile ilişkiler Webinar-3 Kütüphan-e Türkiye Projesi Tanıtım Çalışma Grubu 23 Ekim 2014.
YAŞAMA EN İYİ BAŞLANGIÇ PROJESİ
12/03/ / 09 / 2009 HEDEF: HEDEF: Atık Elektrik ve Elektronik Ekipmanlar (AEEE) konusunda AB ile uyum standartlarını sağlamak AMAÇ: AMAÇ: Bu.
12/03/ / 09 / 2009 HEDEF: HEDEF: Atık Elektrik ve Elektronik Ekipmanlar (AEEE) konusunda AB ile uyum standartlarını sağlamak AMAÇ: AMAÇ: Bu.
TÜKETİCİ AKADEMİSİ TOPLANTISI 1. Ulusötesi Proje Toplantısı Macaristan 17 Şubat 2016 Kurumsal İletişim Uzmanı Güldem Ulutürk.
Bursa Sağlık MüdürlüğüBURSA SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ İLETİŞİM MERKEZİ.
YAŞAMIN TEMEL KAYNAĞI : SU YAŞAMIN TEMEL KAYNAĞI : SU Kaynak : Karikatürcüler Derneği-TEMA Vakfı-Cartoon Yayıncılık “Doğa ve İnsan Karikatür Yarışması”
Elektronik-Ticaret’te Arama Motoru Optimizasyonu ve Sosyal Medya
Sunum transkripti:

Su Yaşamın Temel Kaynağı SU YOKSA, HAYAT DA YOK! Artan nüfus, azalan su! 2030 yılında nüfusu 90 milyona ulaşacak olan Türkiye, kişi başına düşen 1100 m3 kullanılabilir su miktarıyla, su sıkıntısı çeken bir ülke durumuna gelecek. Bireysel çabalarla suyumuzu kurtarabilir miyiz? Türkiye’de suyun önemli bir bölümü de evlerde tüketiliyor. Günlük ihtiyacımız dışında, hiç düşünmeden boşa harcadığımız su, milyonlarca tonu buluyor. Sadece basit önlemler alarak 1 ev bile tonlarca suyu kurtarabilir. BİR EV BİLE FARK YARATIR !

İŞLEYİŞ Günlük hayatımızda, su tüketim alışkanlıklarımızda yapacağımız küçük değişiklikler ile 4 kişilik bir aile yılda 140 ton su tasarruf edebilir. TEMA Vakfı, Türkiye’nin suyunu kurtarmak için her ev halkına su tüketiminde çok basit 5 önlem almayı öneriyor!

Bir ev bile yılda 140 TON suyu kurtarabilir. Sebze yıkarken musluğu açık bırakmayarak, 18 TON Daha kısa duş alarak 18 TON Bulaşıkları elde değil de, bulaşık makinesinde yıkayarak 26- 40 TON Tasarruflu rezervuarlar kullanarak 16 TON Traş olurken ve diş fırçalarken musluğu kaparatak 48 TON

KAMPANYANIN SAFHALARI I: Kampanyanın basın toplantısı ile duyurulması Halkın çeşitli mecralar aracılığıyla konu hakkında bilgilendirilmesi Kampanya için hazırlanan reklamın yayınlanması İstanbul Büyükşehir Belediyesi ile ortak çalışmaların başlaması II: Kampanya aktivitelerinin tüm yurda yayılması Diğer belediyeler ile ortak çalışmaların başlaması İstanbul Büyükşehir Belediyesi’nin kampanyanın sonuçlarını ile basın toplantısı aracılığıyla paylaşması III: Endustriden kampanyaya destek sağlanması Calgonit , Arçelik , Vitra/Artema grubu ile ortak bir platform oluşturulması Kampanya’nın devamlılığını sağlamak amacıyla sponsorlar desteğiyle yeni aktiviteler düzenlenmesi Sponsor mağazalarında kampanya duyurumu ve bilgilendirmesi

BASIN TOPLANTISI

EL BROŞÜRÜ

POSTERLER

İNTERNET www.suyunubosaharcama.org Evde su tasarrufu yöntemleri Harcadığın su miktarını hesaplayan hesap makinesi Evin neresinde ne kadar su harcandığını gösteren Sanal tur 600 Bin Tıklanma

İNTERNET HESAP MAKİNESİ Evde su tasarrufu yöntemleri 7’den 70’e herkes evde ne kadar su harcadığını hesaplayabilsin diye internet sitemizde özel bir hesap makinesi geliştirdik

REKLAM FİLMİ

FATURA Ayda 4 Milyon hane Su faturaları ilk kez bir iletişim mecrası olarak kullanıldı… Ayda 4 Milyon hane

Su kullanılan protestolara takiben 2007 Kupa Finalinde gündem bağlantılı uygulama

yüzlerce ev hanımına ulaşıldı Dünya Çevre Günü’nde Salı Pazarı’nda yapılan aktivite ile yüzlerce ev hanımına ulaşıldı

TEMA Vakfı’nın Avrupa Birliği Projesi DryNet ile işbirliği Konya Çöl Olmasın

Tüm Migroslar’da kampanya tanıtımı Koç Grubunun Ülkem İçin Projesi kapsamında Tüm Migroslar’da kampanya tanıtımı

2007 COW PARADE

Taksim Meydanı Megaboard

450 Billboard

85 Üst Geçit

Bin’in üstünde Elektrik Direği

KAMPANYANIN SAFHALARI I: Kampanyanın basın toplantısı ile duyurulması Halkın çeşitli mecralar aracılığıyla konu hakkında bilgilendirilmesi Kampanya için hazırlanan reklamın yayınlanması İstanbul Büyükşehir Belediyesi ile ortak çalışmaların başlaması II: Kampanya aktivitelerinin tüm yurda yayılması Diğer belediyeler ile ortak çalışmaların başlaması İstanbul Büyükşehir Belediyesi’nin kampanyanın sonuçlarını ile basın toplantısı aracılığıyla paylaşması III: Endustriden kampanyaya destek sağlanması Calgonit , Arçelik , Vitra/Artema grubu ile ortak bir platform oluşturulması Kampanya’nın devamlılığını sağlamak amacıyla sponsorlar desteğiyle yeni aktiviteler düzenlenmesi Sponsor mağazalarında kampanya duyurumu ve bilgilendirmesi

Kampanyanın sağladığı su tasarrufuna ilişkin Elmalı Barajı’ndaki Basın Toplantısı

KAMPANYANIN SAFHALARI I: Kampanyanın basın toplantısı ile duyurulması Halkın çeşitli mecralar aracılığıyla konu hakkında bilgilendirilmesi Kampanya için hazırlanan reklamın yayınlanması İstanbul Büyükşehir Belediyesi ile ortak çalışmaların başlaması II: Kampanya aktivitelerinin tüm yurda yayılması Diğer belediyeler ile ortak çalışmaların başlaması İstanbul Büyükşehir Belediyesi’nin kampanyanın sonuçlarını ile basın toplantısı aracılığıyla paylaşması III: Endustriden kampanyaya destek sağlanması Calgonit , Arçelik , Vitra/Artema grubu ile ortak bir platform oluşturulması Kampanya’nın devamlılığını sağlamak amacıyla sponsorlar desteğiyle yeni aktiviteler düzenlenmesi Sponsor mağazalarında kampanya duyurumu ve bilgilendirmesi

Vitra-Artema Calgonit Arçelik Markaları ile ortak platform

HABER ÇALIŞMALARI 261 Yazılı Medya Sabah gazetesi ile 2 kez su eki 300’den fazla (tekrar yayınlarla birlikte) Görsel Medya

TEŞEKKÜR EDERİZ TRİA İLETİŞİM HİZMETLERİ Valikonağı Cad TEŞEKKÜR EDERİZ TRİA İLETİŞİM HİZMETLERİ Valikonağı Cad. Valikonağı Plaza No: 173 D:5 Nişantaşı / İstanbul Tel : 0212 296 06 57 Fax : 0212 241 02 80 www.triailetisim.com