PAZAR RAPORLARI_2013.

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
SILMO Paris –Tanıtım Toplantısı İstanbul – Grand Hyatt Oteli
Advertisements

Aviva Sigorta olarak, İngiliz sigorta grubu Aviva'nın bir üyesi ve dünyada 316 yıllık bir geçmişe sahip. Bugün İngiltere, ABD, Kanada, Fransa, Hollanda,
T.C. KÜLTÜR VE TURİZM BAKANLIĞI Tanıtma Genel Müdürlüğü
EV TURİZMİ KOMİTESİ.
Kızamık Eliminasyon Programı
TÜRKİYE ORGANİZE PERAKENDE SEKTÖRÜ.
KOMŞU ÜLKELERLE TİCARETTE GAZİANTEP’İN ÖNEMİ
KAHRAMANMARAŞ METAL MUTFAK EŞYASI SEKTÖR STRATEJİSİ 27 Eylül 2012 KMTSO.
PAZAR RAPORLARI_2013.
Bazı Ekonomilere İlişkin Büyüme Tahminleri
MARKA YÖNETİMİ HAFTA IV. Türkiye’nin Marka Değerleri 1972 tarihli Dünya Kültürel ve Doğal Mirasının Korunmasına Dair Sözleşme çerçevesinde evrensel değerlere.
Zamanı Ölçme Yıl Ay Hafta Gün
TURİZMİN GELİŞMESİNE ETKİ EDEN UNSURLAR
HAKKIMIZDA Aviva Sigorta A.Ş., Türkiye'de, 16 Aralık 1988 yılında faaliyete geçti ve kuruluşunun 5'inci yılında ilk on şirket arasına girmeyi başardı.
Global Su Ürünleri Trendleri
TÜBİTAK Yurt İçi Bilimsel Etkinlikleri Destekleme Programı
EV TURİZMİ KOMİTESİ.
Ülke Sohbet Toplantıları 5 Haziran 2009 İZMİR. GÜNEY VE KUZEY KORE ARASINDA VAKİ SAVAŞ NİHAYETLENMEMİŞ OLUP, HALEN BİR ATEŞKES ANLAŞMASI MEVCUTTUR. BU.
T.C. KÜLTÜR VE TURİZM BAKANLIĞI Tanıtma Genel Müdürlüğü
CARİAÇIK YÖNETİLEBİLİR Mİ? Prof. Dr. Esfender KORKMAZ Mart
ALEXANDER KÜHNEL Genel Müdür HİFAŞ
“Dünyada ve Türkiye’de Pamuk Piyasaları ile İlgili Gelişmeler”
AB SIĞIR VE DANA ETİ PAZAR DURUMU 13 Aralık 2012.
1 BASINTOPLANTISI 5 Kasım 2012 İstanbul. 2 ALEXANDER KÜHNEL Hannover-Messe International Istanbul.
Gün Kitabın Adı ve Yazarı Okuduğu sayfa sayısı
1 YASED BAROMETRE 18 MART 2008 İSTANBUL.
Süt Pazar Durumu Brüksel, 19 Ocak Pazar Durumu– 19 Ocak AB Üretimleri AB-27 Tedarik/Üretim Gelişmeleri Ocak-Ekim 2011 ile Ocak-Ekim 2010 kıyaslaması.
Mevcut Durum ve Gelecek Vizyonu 18 Temmuz 2012 Sakarya
IAB Türkiye Basın toplantısı Büyük dönüşüm Dijital akıl.
Dünya hep dönüyor.
Açık Ders Malzemeleri: Dünyadaki Gelişmeler
En Popüler Medikal Turizm Destinasyonu olmak
Çelik Kapı Pazar Araştırması
ZAMANI ÖĞRENELİM.
ORGANİZASYON KURULU.  8 Şubat: Süper Lig 5.etap karşılaşmaları İzmir Halkapınar Spor Salonunda yapıldı.  Şubat: Çek Cumhuriyeti’nin Hodonin kentinde.
TANITMA NEDİR Turizmde tanıtma; yurt içinde veya yurt dışında insanların ilgilerini bir ülkenin bölgenin ya da turistik bir yerin turistik ürünleri üzerine.
DIŞ EKONOMİK İLİŞKİLER
TÜRKİYE – AZERBAYCAN TURİZM İŞBİRLİĞİ
Geçmişi & Geleceği Birleştirmek Konferans ve Workshoplar 26 Eylül 2012 tarihinde Olympos‘da.
EURO 2016 TÜRKİYE Onur KILIÇ. UEFA Avrupa Futbol Şampiyonası.
Lütfen fikirlerinizi bizimle payaşınız
Mevsim Şeridi
Web 3.0 Konferansı, İstanbul 16 Nisan 2013 ‘‘KİMİN NAKİTE İHTİYACI VAR?’’ twitter.com/SonerCanko.
ALMANYA ÜLKE SOHBET TOPLANTISI
1.HAFTA 26 Ağustos 2009 ÇARŞAMBA 2.HAFTA 01 EYLÜL 2009 SALI 3.HAFTA 09 EYLÜL 2009 ÇARŞAMBA 4.HAFTA 15 EYLÜL 2009 SALI 5.HAFTA 23 EYLÜL 2009 ÇARŞAMBA 6.HAFTA.
1.HAFTA 26 Ağustos 2009 ÇARŞAMBA 2.HAFTA 01 EYLÜL 2009 SALI 3.HAFTA 09 EYLÜL 2009 ÇARŞAMBA 4.HAFTA 15 EYLÜL 2009 SALI 5.HAFTA 23 EYLÜL 2009 ÇARŞAMBA 6.HAFTA.
DÜNYA’DA YÜKSELEN DEĞER
SON VERİLERLE TÜRKİYE ve ESKİŞEHİR HARUN KARACAN ESKİŞEHİR TİCARET ODASI YÖNETİM KURULU BAŞKANI Ağustos 2010.
ZAMANI ÖĞRENELİM.
Asya Pasifik Ekonomik İşbirliği
Türkiye Turizmi EKONOMİ KOORDİNASYON KURULU 22 Temmuz 2009.
Mobile Advertising Network Dünya’da mobil kullanımı Mobil penetrasyon Mobil reklam harcamaları Akıllı telefon penetrasyonu Mobil reklam gösterimleri.
SAĞLIK TURİZMİNDE ÖNEMLİ TIBBİ DESTİNASYONLAR 1. Sağlık Turizminde Öne Çıkan Destinasyonlar Global ölçekte değerlendirildiğinde son yılda bazı ülkelerin.
DÜNYADA SAĞLIK TURİZMİNE GENEL BAKIŞ Öğr.Grv. Dr. Funda AKDURAN.
SON VERİLERLE TÜRKİYE ve ESKİŞEHİR
T.C. Erciyes Üniversitesi Turizm Fakültesi
Uzun vadeli kredilerin döviz kompozisyonu
Uzun vadeli kredilerin döviz kompozisyonu
2014 Yeni Slayt Masa Takvimi
Seyahat İşletmeleri Yönetimi ve Ulaştırma Sistemleri
2010 Aylık Takvim Bu şablonu, duvar takvimi olarak kullanmak için yazdırabilir veya kendi sununuza eklemek için herhangi bir ayın sayfasını kopyalayabilirsiniz.
2010 TAKVİMİ İYİ SENELER.
Ets tur.
Yeni Turist • daha sık ve kısa süreli tatile çıkıyor,
TUI-2.
Advance Passenger Information System Peşin Yolcu Bilgilendirme Sistemi
Konu : Accessible Tourism (Erişilebilir Turizm) DİLARA BAHTİYAR.
TÜRKİYE İSTİHDAM VERİLERİ
Bu Sunu En İyi Ofis 2010 Yüklü Bilgisayarlarda Görüntülenir
Ocak 2010 PAZARTESİ SALI ÇARŞAMBA PERŞEMBE CUMA CUMARTESİ PAZAR 1 2 3
Sunum transkripti:

PAZAR RAPORLARI_2013

JAPONYA Ülke Nüfusu 127.530.000 Turizm Otoritesi Kara, Altyapı, Ulaştırma ve Turizm Bakanlığı; Ulusal Turizm Ajansı Uluslararası seyahat eden kişi sayısı 16.994.200 Tercih Ettikleri Ülke Destinasyonları Çin, G. Kore, Hong Kong, Tayvan, Tayland, ABD, Havai Avrupa: Fransa, Almanya, İtalya, İspanya

JAPONYA TURİST PROFİLİ Ortalama Tatil Süresi Yakın Destinasyon: 5-7 Gün; Uzak destinasyon: 8-14 gün Hedef Kitle Yaş Grubu 20-30 yaşları arasında bayanlar 30-40 yaşları arasında özellikle kariyer sahibi bay/bayanlar İleri yaş grubu, geliri ve entelektüel seviyesi yüksek olup seyahati sevenler Karar Alma Süresi Seyahatten 2-3 ay önce Rezervasyon Yaptırma Süresi Bir ay önce Tercih Ettikleri Rezervasyon Türü İnternet, Seyahat Acentaları Tercih Ettikleri Konaklama Türü Lüks Oteller (Kapadokya Mağara Oteller) Seyahat Motivasyonları Doğa, Tarihi ve Mimari Değerler, Mutfak, Alışveriş Çıkış Yapan Turistin Tercih Ettiği Dönem Mart-Mayıs; Ağustos-Ekim

JAPONYA PAZARINDA TÜRKİYE Türkiye’ye Gelen Turist Sayısı 2011 188.312 Türkiye’ye Gelen Turist Sayısındaki Yüzdelik Değişim Oranı – 2011/2010 - %3.63 2012 Yılı İlk 5 Aylık Türkiye’ye Varışlar ve Değişim Oranı 76.732, %6.88 artış Türkiye’ye Operasyonu Bulunan Ace. ve Tur Ope. Sayısı Tur Operatörü: Yaklaşık 25 Acenta: Yaklaşık 69 Türkiye’ye Gelen Turistlerin Tercih Ettikleri Tatil Türü Kültür, Tarih, Doğa , Unesco Dünya Mirası Türkiye’ye Gelen Turistlerin Tatillerini Geçirdikleri Destinasyonlara Göre Dağılımı İstanbul, Kapadokya, Konya, Denizli, Çanakkale, Safranbolu, İzmir

GÜNEY KORE Ülke Nüfusu 50.515.000 Turizm Otoritesi Kültür ve Turizm Bakanlığı Uluslararası seyahat eden kişi sayısı 12.693.733 Tercih Ettikleri Ülke Destinasyonları Çin, Japonya, Tayland, Amerika, Hongkong, Filipinler, Macao, Singapur, Tayvan, Malezya

GÜNEY KORE TURİST PROFİLİ Ortalama Tatil Süresi 7.7 GÜN Hedef Kitle Yaş Grubu 20-30 yaş arası bayanlar 40 yaş üzeri, geliri , kültür seviyesi yüksek, seyahati sevenler Karar Alma Süresi Seyahatten 2-3 ay önce Rezervasyon Yaptırma Süresi Seyahatten 1-2 ay önce Tercih Ettikleri Rezervasyon Türü İnternet-Acentalar Tercih Ettikleri Konaklama Türü Oteller Seyahat Motivasyonları Dinlenme, Doğa, Tarihi Yerler ve Unesco Dünya Mirasını görme, Alışveriş Çıkış Yapan Turistin Tercih Ettiği Dönem Nisan-Mayıs (İnanç turizmi) Temmuz-Ağustos (Yaz Tatili) Sonbahar-Kış (Kültür Gezileri)

HİNDİSTAN Ülke Nüfusu 1,22 Milyar Turizm Otoritesi Hindistan Turizm Bakanlığı Uluslararası seyahat eden kişi sayısı 12,5 Milyon (2010) 14,2 Milyon (2011 tahmini) Tercih Ettikleri Ülke Destinasyonları Singapur, Malezya, Tayland, Hong Kong & Makau, İsviçre, İngiltere,Almanya, Hollanda, Fransa, İspanya, İtalya, Amerika, Avustralya, Dubai, Kanada.

HİNDİSTAN TURİST PROFİLİ Ortalama Tatil Süresi 5-7 gün Hedef Kitle Yaş Grubu 30-65 Karar Alma Süresi Tatilden önce 1 hafta ile 1 ay arası Rezervasyon Yaptırma Süresi Tercih Ettikleri Rezervasyon Türü Seyahat Acentesi ve Online Tercih Ettikleri Konaklama Türü 4-5 yıldızlı oteller Seyahat Motivasyonları Moda / pahalı destinasyonlara seyahat (statü göstergesi), Tarihi değerleri ve farklı kültürleri görme Çıkış Yapan Turistin Tercih Ettiği Dönem Mayıs-Haziran, Eylül-Ekim, Aralık sonu-Ocak başları

HİNDİSTAN PAZARINDA TÜRKİYE Türkiye’ye Gelen Turist Sayısı 2011 73.731 Türkiye’ye Gelen Turist Sayısındaki Yüzdelik Değişim Oranı – 2011/2010 %16,28 2012 Yılı İlk 5 Aylık Türkiye’ye Varışlar ve Değişim Oranı 31.255 (%12,69) Ülkenin Türkiye Pazar Payı Sıralamasındaki Yeri (2011) 51. sırada, %0,23 Türkiye’ye Operasyonu Bulunan Ace. ve Tur Ope. Sayısı Yaklaşık 400 Türkiye’ye Gelen Turistlerin Tercih Ettikleri Tatil Türü Gezme/Rahatlama, Tarih ve Kültür, Kongre, Alışveriş. Türkiye’ye Gelen Turistlerin Tatillerini Geçirdikleri Destinasyonlara Göre Dağılımı İstanbul, Antalya, İzmir, Kapadokya

PAZAR RAPORLARI_2013