Atmosferi Sadedi GirizgâhıBeklenen Fayda İçerik Son güncelleştirme: Kasım 2011 okullarımızda dijitalleşme SON Sadedi.

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
E-TÜRKİYE : NASIL BİR EYLEM PLANI Mustafa AKGÜL
Advertisements

Teknik Metin Yazarlığı ve Çeviri
SINO 314 Topluma Hizmet Uygulamaları
GELECEĞİ TAHMİN ETMENİN EN İYİ YOLU ONU YARATMAKTIR…
İlçemizde tüm okullarda ödül yönergesi Eğitim – Öğretim yılında uygulanmaya başlanmıştır.Tüm okullar her iki dönemde de ziyaret edilerek önce.
ÜNİVERSİTELERDE İŞ MÜKEMMELLİĞİ MODELİ 2 MART 2003.
OKUL AİLE İŞBİRLİĞİNİN ÖNEMİ & OKUL-AİLE BİRLİĞİ.
BİLİŞİM TEKNOLOJİLERİ VE YAZILIM
ÖLÇME DEĞERLENDİRME İLE İLGİLİ TEMEL KAVRAMLAR
T. C. MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI Personel Genel Müdürlüğü SAYI :B. 08. PGM
T.C. OKAN ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ SAĞLIK YÖNETİMİ YÜKSEKLİSANS 1.PROGRAM SAĞLIK HUKUKU ÖDEVİ-II HAZIRLAYAN Dr Beytullah ŞAHİN AKADEMİK DANIŞMAN.
YARIN SİZDEYİZ PROJESİ
Oguzhanhoca.com /oguzhanhocam /oguzhan_hoca.
İDARE dijital dönüşümün idare işlerine getirdikleri herhangi bilişim donanım ve yazılımlarını tanıma yöntemi edindirme ÖĞRETİM bilgiyi.
Veri tabani nedir? Veritabanı basit olarak bilgi depolayan bir yazılımdır. Bir çok yazılım bilgi depolayabilir ama aradaki fark, veritabanın bu bilgiyi.
BİLGİ VE İLETİŞİM TEKNOLOJİLERİ
Şişecam S ayısal Yönetimle Verim VIII. "Türkiye'de İnternet" Konferansı 20 ARALIK 2002 Canan Özcan Türkiye Şişe ve Cam Fab. A.Ş.
MERHABA.
Eğitimde Bilgisayar Uygulamaları
Atmosferi Sadedi GirizgâhıBeklenen Fayda İçerik Son güncelleştirme: Kasım 2011 okullarımızda dijitalleşme SON Sadedi.
KOMİTELER VE TOPLANTI KAYITLARI
STAJ ÇALIŞMASI VE ESASLARI Mesleki Ve Teknik Eğitim Yönetmeliği Md 58
BİLİŞİM TEKNOLOJİLERİ ALANI
Okulumun dünü, bugünü, yarını…
Uzaktan Eğitim Çalışmaları ve Başlanan e-Eğitim Projesinin İçeriği
KAYSERİ İLE OKUMAK PROJESİ
TANIMLAR GÖREV VE SORUMLULUKLAR
1 ZÜMRÜTOVA İLKOKULU MÜDÜRLÜĞÜ. 2 “En önemli ve feyizli görevlerimiz, milli eğitim işleridir. Milli eğitim işlerinde mutlaka muzaffer olmak lazımdır.
YAVUZ SULTAN SELİM MESLEKİ VE TEKNİK ANADOLU LİSESİ
Brifing Dosyası Üstay Ortaokulu.
ALİ-HASAN COŞKUN meslekİ VE TEKNİK ANADOLU LİSESİ
2015 YAMANTÜRK MESLEKİ VE TEKNİK ANADOLU LİSESİ ALAN VE BÖLÜMLER
MESLEKİ VE TEKNİK EĞİTİMİN TANITIMI VE YÖNLENDİRMESİNE İLİŞKİN
SÜLEYMAN DEMİREL ÜNİVERSİTESİ Eğitim Enformatik Bölümü Ar-Ge Bilgisayar Bilimleri Araştırma ve Uygulama Merkezi Alt Yapı & Uygulama Bilgi İşlem Daire Başkanlığı.
İŞ GÜVENLİĞİ UYGULAMALARINDA YÖNETİM SİSTEMLERİNİN ENTEGRASYONU
DİYARBAKIR MESLEKİ VE TEKNİK ANADOLU LİSESİ
MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI
Bilgi? Öğrenme, araştırma veya gözlem yolu ile elde edilen gerçek, İnsan zekâsının çalışması sonucu ortaya çıkan düşünce ürünü,
BİLİM Sanat Merkezine Öğrenci Seçimi
Fatih Projesi Bazı Öneriler Fatih Zirvesi akgul.web.tr/yazilar/sunum/
657 Sayılı Devlet Memurları Kanunu
Eğitim Sisteminde Öğretmenin Rolü
Kurullar, Meslekî Çalışmalar ve Komisyonlar
Okulumuzda 1 2 Müdür Yardımcısı, 7 Meslek Dersleri Öğretmeni, 4 Kültür Dersleri Öğretmeni, 1 Rehber Öğretmen ve 4 Hizmetli çalışmaktadır.
ÖĞRETİM YILI TANITIM YÖNELTME TOPLANTISINA HOŞGELDİNİZ.
ADAY ÖĞRETMEN YETİŞTİRME SÜRECİ
Bakanlığımız yönetiminde ve kullanımında bulunan taşınmazlar ;
Hazırlayan Bölüm / Departman Adı Hazırlayan Kişi Ad Soyad Hazırlayan Kişi Ünvan KOSGEB REHBERLİK VE DENETİM KURULU YÖNETMELİĞİ RG : 05/06/2011/ /02/2011.
Psikolojik Danışman: Hasan KARAKIŞ.  Bilgisayar kullanımı yirminci yüzyılın özellikle son on yılında büyük bir hızla artmıştır. Bu artış, hem tüm dünyaya.
DANIŞMANLIK TEDBİRİ UYGULAMALARI
MODÜLER SİSTEMDE HAFTALIK DERS ÇİZELGESİNİN KULLANIMI
Bilgi Teknolojilerindeki Gelişmelerin Muhasebe ve Denetime Etkileri
İTÜ Personel Daire Başkanlığı
TÜRK EĞİTİM SİSTEMİ VE OKUL YÖNETİMİ Ders Notları
Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı
MÜFREDAT NEDİR, NEDEN GÜNCELLENMEKTEDİR?
Bilgi ve İletişim Teknolojileri
VE İŞTE DİĞER 6 BECERİ.
İNSAN KAYNAKLARI YÖNETİMİ
Bilgi? Öğrenme, araştırma veya gözlem yolu ile elde edilen gerçek,
Teknik Bilimler Meslek Yüksekokulu Bilgisayar Programcılığı
MBT-303 özel öğretim yöntemleri-ı
I Ğ DIR ÜN İ VERS İ TES İ KÜTÜPHANE VE DOKÜMANTASYON DA İ RE BA Ş KANLI Ğ I Kütüphane kullan ı m ı ve elektron İ k kaynaklara er İŞİ m Kütüphanec İ : Ercan.
Gurbet Gunturk Evsel, MLIS
MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI
OKUL MÜDÜRLERİNİN GÖREV VE SORUMLULUKLARI
AMACIMIZ Hazırladığımız oyunla günlük hayatta kullandığımız yabancı sözcükler konusunda farkındalık oluşturup farklı sınıf seviyelerindeki öğrencilerin.
AMACIMIZ Hazırladığımız oyunla günlük hayatta kullandığımız yabancı sözcükler konusunda farkındalık oluşturup farklı sınıf seviyelerindeki öğrencilerin.
AMACIMIZ Hazırladığımız oyunla günlük hayatta kullandığımız yabancı sözcükler konusunda farkındalık oluşturup farklı sınıf seviyelerindeki öğrencilerin.
Hemşirelik Kayıtları Planlama aşamasında hemşirelik girişimleri saptanırken, bunlardan kimlerin, hangi işlevlerden sorumlu olacağı ve ne zaman yerine.
Sunum transkripti:

Atmosferi Sadedi GirizgâhıBeklenen Fayda İçerik Son güncelleştirme: Kasım 2011 okullarımızda dijitalleşme SON Sadedi

Atmosferi Sadedi GirizgâhıBeklenen Fayda İçerik bilgisayar ve çevre ünitelerinin kayıt kürek mesaimizdeki yerleri genişlemektedir Girizgâhı bu tür yenilik sebepli değişmeler eskiden beri yaşanmaktadır eğitim ve öğretim meşguliyetlerimizin iş ve işlemleri, eskiden kullandığımız araçlarla artık hem yapılmıyor hem de yapılamıyor öyle ki dijitalleşmenin okur-yazarı olmak zorundayız

Atmosferi Sadedi GirizgâhıBeklenen Fayda İçerik dijitalleşmemiz, sadece elektronik cihazlar edinmek ve kullanmaktan ibaret değildir Girizgâhı İDARE ammenin dijitalleşme geçmişi / planı dijital dönüşümün idare işlerine getirdikleri bilişim donanım ve yazılımlarını tanıma yöntemi ÖĞRETİM dijital değer biriktirmek dijital içeriklerin kullanılması eşitsizlik bilişim donanım ve yazılımlarını tanıma yöntemi bilgiişlem dersleri EĞİTİM dijital değer biriktirmek dijital içeriklerin kullanılması eşitsizlik bilişim donanım ve yazılımlarını tanıma yöntemi bilgii toplumu soruşturmaları

Atmosferi Sadedi GirizgâhıBeklenen Fayda İçerik Girizgâhı Mekan Zaman Öğretmenler Öğrenciler Veliler Dış tedarik Memurlar ve hizmetliler Sorumlu ve yetkililer Mevzuat Araç gereç Karar yapma Ölçme ve denetim Ödüllendirme Cezalandırma Sarfiyatlar Tamiratlar ve bakımlar İnşa ve ihdas İş analizi ve görev tanımları Görevlendirme ve icra Katılım ve devamlar Hizmet içi eğitim İletişim, dokümantasyon, enformasyon ve otomasyon EĞİTİMÖĞRETİMİDARE

Atmosferi Sadedi GirizgâhıBeklenen Fayda İçerik Girizgâhı EĞİTİMÖĞRETİMİDARE Müfredat Talim terbiye birikimi Master ders planları Öğretmen planları Branş zümre kararları Ders notları Yazılı Görsel İşitsel Yazılı, görsel, işitsel Temaslı Muhayyelat Araçarı gereçleri alet edevatı Ders uygulama Anlatım Gösterme Pekiştirme Tekrarlar Somutlaştırma Soyutlaştırma İlişkilendirme Araç gereçleri alet edevatı Uygulama

Atmosferi Sadedi GirizgâhıBeklenen Fayda İçerik Girizgâhı Mekanındalık Takvimi Temel kaynaklar Veritabanları Kitaplık ve kütüphaneler Doğal çevre Meslek ve sanat çevreleri Beşerî çevre Beşerî kurumlar Aile İletişim ve yayın kuruluşları Kitaplar Araştırma inceleme Laboratuvar Röleveler ve istatistikler Kamu Veritabanları Yıllıklar, almanaklar, salnameler, belgeseller Literatür metinleri Atölyeler ve modeller Bibliyografyalar İnsan kaynakları Ziyaretler ve mülakatlar Temayüz etmiş şahıslar EĞİTİMÖĞRETİMİDARE

Atmosferi Sadedi GirizgâhıBeklenen Fayda İçerik Girizgâhı Meslekî uzmanlarla sohbetler Kamusal kaynaklar Konferans, panel ve sempozyumlar Tiyatro, sinema, park ve bahçeler Müzeler, sergiler, fuarlar Amme müesseseleri Ölçme ve denetim Araç gereç ve alet edevat Öğretmenler Öğrenciler Veliler Sertifikasyon Ödüllendirme Cezalandırma Katılım ve devamlar Sarfiyatlar Tamiratlar ve bakımlar İnşa ve ihdas İletişim, dokümantasyon, enformasyon ve otomasyon EĞİTİMÖĞRETİMİDARE

Atmosferi Sadedi GirizgâhıBeklenen Fayda İçerik Girizgâhı Katılım ve devamlar Beceri edindirme Toplum bilinci Meraklar ve özenmeler, özendirmeler Farkındalık faaliyetleri Adap, ahlak Ölçme ve denetim Araç gereç ve alet edevat Öğretmenler Öğrenciler Veliler Gözlem Ödüllendirme Cezalandırma Sarfiyatlar Tamiratlar ve bakımlar İnşa ve ihdas İletişim, dokümantasyon, enformasyon ve otomasyon EĞİTİMÖĞRETİMİDARE

Atmosferi Sadedi GirizgâhıBeklenen Fayda İçerik kurumsal varlığınızın ve faaliyetinizin önemi ilkelerimiz uyarınca mı bir yeni model benimsedik eğitim ve öğretimin faili faaliyetinin maddesi ve biçimi değiştiği için değişmiştir bugünkü eğitim-öğretim faaliyetinin maddesi, gayesi, biçimi ve failin­deki yeni özellikleri doğru ve ek­siksiz teşhis ve tesbit ede­memek bugünün İdare Açıklarının bi­rinci sebebidir. Sadedi

Atmosferi Sadedi GirizgâhıBeklenen Fayda İçerik iş tarzlarımızı ve yöntemlerimizi dijitalleştirmeyi gerçekleştirebilmek ilkeler: Türk Millî Eğitiminin amedi, senedi Beklenen Fayda model: şimdilik, buradalık ve sonuçlandırma gerçek: konumumuz, menzilimiz, sakındıklarımız, kaçındıklarımız odak: dijital, herşey enformatik, bilgileşim algı: anlık/günlük sonuçlandırma amaçları, dönemsel sonuçlandırma amaçları, devamlılığı sonuç olan amaçlar

Atmosferi Sadedi GirizgâhıBeklenen Fayda İçerik Atmosferi çalışanları, yöneticileri ve girişimcileri kendisi dışından bir anonsu beklemek şartından bağımsız olarak yapılıp-edilen her iş ve olan-biten her hadiseden, ve bağlı malumattan, başka bilgilerle ilgi ve ilişkisinden haber­dar olabildiği, o bilgi birikimine bilgisini ekleyebildiği, ve bu karşılıklı bilgileşmenin sonuçlarından olarak rantabl, rasyonel, prodüktif, optimize, projektif karar alıp uygulayabil­en işletmelere ve amme idaresine sahip toplumdan bahsediyoruz

Atmosferi Sadedi GirizgâhıBeklenen Fayda İçerik Atmosferi vatandaş, birey, meslek erbabı, anne, genç, öğrenci, hoca, vs. sıfatlarımızla yapıp etmelerimizden doğan bilgilere muhtacız… bunların hepsi kamu kurumlarının veritabanlarına kaydedilmekte bilgiyi işlemek ameliyesi bütün kadrosuyla artık, "defter tutmak" ve "otomasyon" halesinden çıkmıştır… müstakil bir "özerk emel" olmaya dönüşmektedir… bilgiyi işlemekten murat "yaşadığımız yeri yaşanabilir kılmak için bilgiyi işlemek"tir

Atmosferi Sadedi GirizgâhıBeklenen Fayda İçerik Atmosferi edinme/dağıtılma periyodundan bağımsız, veri mecrası kısıtlarından kurtulmuş, ilginin gerektirdiği dikkati diri, sürekli ve tatminini yüksek

Atmosferi Sadedi GirizgâhıBeklenen Fayda İçerik Atmosferi hadiselerin hadiselerle çapraz okuyabilen zaman, mekan ve amaç kriterlerini devreye almada muhayyer olagelenin olmuşla bağlantısını kurabilen olmuşun olduracakları ihtimallerini keşfedebilerek vaziyet, nabız okuması yaptıran “görüş yeteneği” tablası edinmiş soyut içeriklerin somut karşılıklarını algılayabilen cemiyette taşıdığı bir sıfatıyla özerk veya genel amaca yönelik karar alan

Atmosferi Sadedi GirizgâhıBeklenen Fayda İçerik Atmosferi bilgi-veri standardı, uluslararası sınıflamalar (isic,isco, us97, cofog, copni) akıllı sayısal cihaz ve eşyalar, nokta, çizgi, alan üzerine geocode edilmiş metadata tesadüf eden değil bulan, yetinen değil yararlanan, net ölçümler alan, yamayan değil eşleştirerek bağlayan

Atmosferi Sadedi GirizgâhıBeklenen Fayda İçerik TEMEL KURGU

Teması GirizgâhıAtmosferi İçerik Beklenen Fayda O k u l u n u z u D i j i t a l l e ş t i r i n 1. İçerik Kütükler Dosyalar Evrak Sistem Taslağı Temel Kurgu Görevler

Teması GirizgâhıAtmosferi İçerik Beklenen Fayda O k u l u n u z u D i j i t a l l e ş t i r i n 1. İçerik Analizci Donanımcı Yazılımcı Görevler Dijitalleşme Yöneticisi

Teması GirizgâhıAtmosferi İçerik Beklenen Fayda O k u l u n u z u D i j i t a l l e ş t i r i n 1. İçerik Analizci Donanımcı Yazılımcı Görevler Dijitalleşme Yöneticisi. Tanımlama. Adlandırma. Sınıflama. Kataloglama. Sistem mimarisi. Yönetim, yönlendirme

Teması GirizgâhıAtmosferi İçerik Beklenen Fayda O k u l u n u z u D i j i t a l l e ş t i r i n 1. İçerik Analizci Donanımcı Yazılımcı Görevler Dijitalleşme Yöneticisi. Kütük, dosya, kayıt, bilgi alanları. İşlem ilişkileri. Kayıt kürekle ilişkileri. Kaynaklarla ilişkileri. Mekan. Muhatap. Nesneler. Görevle ilişkileri. Faaliyetle ilişkileri. Evrakla ilişkileri

Teması GirizgâhıAtmosferi İçerik Beklenen Fayda O k u l u n u z u D i j i t a l l e ş t i r i n 1. İçerik. Veri merkezi donanımı. Girdi - Çıktı donanımı. İletişim donanımı. Güvenlik donanımı Analizci Donanımcı Yazılımcı Görevler Dijitalleşme Yöneticisi

Teması GirizgâhıAtmosferi İçerik Beklenen Fayda O k u l u n u z u D i j i t a l l e ş t i r i n 1. İçerik Analizci Donanımcı Yazılımcı Görevler Dijitalleşme Yöneticisi. Kayıt kürek sistemi yazılımı. İçerik üretme - yararlanma yazılımı. İçerikten yararlanma yazılımı. Veritabanı mimarisi. İmza ve sertifikasyon yazılımı. Dış sistemlerle entegrasyon ve ağ yazılımı

Teması GirizgâhıAtmosferi İçerik Beklenen Fayda O k u l u n u z u D i j i t a l l e ş t i r i n 2. İçerik Fiziksel olarak var olanlara ilişkin kütükler Faaliyet olarak var olanlara ilişkin kütükler Görev olarak var olanlara ilişkin kütükler Kütükler Amaç olarak var olanlara ilişkin kütükler İş olarak var olanlara ilişkin kütükler

Teması GirizgâhıAtmosferi İçerik Beklenen Fayda O k u l u n u z u D i j i t a l l e ş t i r i n 2. İçerik Fiziksel olarak var olanlara ilişkin kütükler Kütükler Amaç olarak var olanlara ilişkin kütükler Faaliyet olarak var olanlara ilişkin kütükler Görev olarak var olanlara ilişkin kütükler İş olarak var olanlara ilişkin kütükler + Dosyalar+ Evrak. Rehberlik taramaları dosyası. Rehberlik tarama notları. İstatistik röleve dosyaları. İstatistik röleve kağıtları. Öğrenci başarı dosyaları. Öğrenci başarı belgeleri

Teması GirizgâhıAtmosferi İçerik Beklenen Fayda O k u l u n u z u D i j i t a l l e ş t i r i n 2. İçerik Fiziksel olarak var olanlara ilişkin kütükler Faaliyet olarak var olanlara ilişkin kütükler Görev olarak var olanlara ilişkin kütükler Kütükler Amaç olarak var olanlara ilişkin kütükler İş olarak var olanlara ilişkin kütükler + Dosyalar+ Evrak. Demirbaş tahsis dosyası. Demirbaş giriş evrakı. Sarf malzemesi takip dosyası.. Sarf malzemesi alım-tüketim evrakı. Kitap fişleri dosyası. Kitap giriş evrakı.

Teması GirizgâhıAtmosferi İçerik Beklenen Fayda O k u l u n u z u D i j i t a l l e ş t i r i n 2. İçerik Fiziksel olarak var olanlara ilişkin kütükler Faaliyet olarak var olanlara ilişkin kütükler Görev olarak var olanlara ilişkin kütükler Kütükler Amaç olarak var olanlara ilişkin kütükler İş olarak var olanlara ilişkin kütükler + Dosyalar+ Evrak. Sınıf şube dosyaları. Sınıf şube listeleri. Ders içerik dosyaları. Ders içerik not föyleri

Teması GirizgâhıAtmosferi İçerik Beklenen Fayda O k u l u n u z u D i j i t a l l e ş t i r i n 2. İçerik Fiziksel olarak var olanlara ilişkin kütükler Faaliyet olarak var olanlara ilişkin kütükler Görev olarak var olanlara ilişkin kütükler Kütükler Amaç olarak var olanlara ilişkin kütükler İş olarak var olanlara ilişkin kütükler + Dosyalar+ Evrak. Öğrenci devam puantajı dosyası. Öğrenci kabul evrakı. Öğretmen devam puantajı dosyası. Öğretmen göreve başlama evrakı

Teması GirizgâhıAtmosferi İçerik Beklenen Fayda O k u l u n u z u D i j i t a l l e ş t i r i n 2. İçerik Fiziksel olarak var olanlara ilişkin kütükler Faaliyet olarak var olanlara ilişkin kütükler Görev olarak var olanlara ilişkin kütükler Kütükler Amaç olarak var olanlara ilişkin kütükler İş olarak var olanlara ilişkin kütükler + Dosyalar+ Evrak. Öğrenci sınavları dosyası. Öğrenci sınavları notları evrakı. Öğretmen ders işleme dosyası. Öğretmen ders defteri

Teması GirizgâhıAtmosferi İçerik Beklenen Fayda O k u l u n u z u D i j i t a l l e ş t i r i n 3. Hafta 3. İçerik

Teması GirizgâhıAtmosferi İçerik Beklenen Fayda O k u l u n u z u D i j i t a l l e ş t i r i n 3. Hafta 3. İçerik

Teması GirizgâhıAtmosferi İçerik Beklenen Fayda O k u l u n u z u D i j i t a l l e ş t i r i n 4. Hafta 4. İçerik

Teması GirizgâhıAtmosferi İçerik Beklenen Fayda O k u l u n u z u D i j i t a l l e ş t i r i n 5. Hafta 5. İçerik

Teması GirizgâhıAtmosferi İçerik Beklenen Fayda O k u l u n u z u D i j i t a l l e ş t i r i n 6. Hafta 6. İçerik

Teması GirizgâhıAtmosferi İçerik Beklenen Fayda O k u l u n u z u D i j i t a l l e ş t i r i n 7. Hafta 7. İçerik

Teması GirizgâhıAtmosferi İçerik Beklenen Fayda O k u l u n u z u D i j i t a l l e ş t i r i n 8. Hafta 8. İçerik

Teması GirizgâhıAtmosferi İçerik Beklenen Fayda O k u l u n u z u D i j i t a l l e ş t i r i n 9. Hafta 9. İçerik

Teması GirizgâhıAtmosferi İçerik Beklenen Fayda O k u l u n u z u D i j i t a l l e ş t i r i n 10. Hafta 10. İçerik

Sadedi Girizgâhı İçerik Beklenen Fayda Atmosferi O k u l u n u z u D i j i t a l l e ş t i r i n Hafta 11. İçerik

Sadedi Girizgâhı İçerik Beklenen Fayda Atmosferi O k u l u n u z u D i j i t a l l e ş t i r i n Hafta 12. İçerik

Teması GirizgâhıAtmosferi İçerik Beklenen Fayda O k u l u n u z u D i j i t a l l e ş t i r i n 13. Hafta 13. İçerik