HASTA GERİ BİLDİRİM VERİLERİ Ocak-Mayıs 2013 Medine Budak, RN Kurumsal Performans Geliştirme Müdürü
HEDEF Yatan >27% Ayaktan > 2 % Acil servis > 3 %
HEDEF Yatan >98% Ayaktan > 92% Acil > 98%
HEDEF Yatan >5% Ayaktan < 0,2% Acil < 0,2 %
İdari İşler Radyoloji İcra Kurulu Laboratuvar Çağrı Merkezi Hemşirelik H. Medikal Dir. Hasta Hizmetleri
10 ve üstü
İyileştirmeye Açık Alanlar Ocak-Mayıs 2013 İyileştirmeye Açık Alanlar Konu Adet Hasta Hiz. Görevlisi Bilgilendirme 49 Temizlik Hizmetleri 43 Ses İzolasyonu/Gürültü 35 Yiyecek-İçecek Hizmetleri 34 Doktor İlgi ve Güleryüz 31 Hemşire İlgi ve Güleryüz 30 Isıtma/Soğutma/Havalandırma 28 Hasta H. Görevlisi İlgi ve Güleryüz 25 Hasta H. Görevlisi 23 Doktor Bilgilendirme 22 Doktorun Yetkin ve Becerikli Olması 21 Yatış Kayıt ve Taburcu İçin Bekleme 18 Kafeterya Hizmetleri 16 Hemşireler 15 Fiyat Politikası 14 Fiyatların yüksek olması 12 Doktorlar Hastaneye Ulaşım Zorluğu 11 Doktor Muayene Süresi Hemşire Bilgilendirme 10 Muayene İçin Bekleme Şikayetler: 10 ve