Fenerbahçe Spor Kulübü

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
Dumansız spor projesinin hedefleri,
Advertisements

Google Adwors Görüntülü Reklam Ağı. Görüntülü Reklam Ağı Hakkında Görüntülü Reklam Ağı'nda reklam gösterdiğinizde, çok çeşitli ilgi alanlarına sahip geniş.
TÜRKİYEDE VETERAN MASA TENİSİNİN GELİŞİMİ
HACETTEPE MALİYE TOPLULUĞU
FUTBOL Hazırlayanlar:Ufuk DEMİREL Serhat TOSUN NO:364,158 SINIF:6/C
Google Adword Arama Ağı
A Deep Approach to Turkish Teaching and Learning Wisconsin Center for Education Research, University of Wisconsin-Madison.
BAŞLICA SPORLAR FUTBOL BASKETBOL VOLEYBOL
İSTANBUL MEDİPOL ÜNİVERSİTESİ
İÇİNDEKİLER Önsöz Şirket Profili Çalışma Alanlarımız
KAYSERİ KİTAP VE EĞİTİM FUARI 9-18 EKİM KAYSERİYİ TANIYALIM  Türkiye’nin önde gelen ve köklü üniversitesi Erciyes Üniversitesinin buradadır. 
Hoşgeldiniz… Fenerbahçe Spor Kulübü’nün son 10 yılda gösterdiği yükseliş, planlı ve bilinçli bir çalışmanın meyvesidir. Ekonomik yapımızın.
VOLEYBOL Kuralları.
FİRMA PROFİLİ MİSYON & DEĞERLERİMİZ YAKLAŞIMIMIZ FAALİYET ALANLARI İŞ ORTAKLARIMIZ MARKALARIMIZ REFERANSLAR SATIŞ AĞIMIZ STOK VE TESLİMAT SÜRELERİ ONLINE.
FUTBOL TURİZİMİ Semih PAÇACI.
FUTBOL VE KURALLARI.
Sıcak bir sonbahar gecesiydi…
LİGLER OPERASYONU VE KARŞILAŞILAN SORUNLAR
Hacettepe ünİversİtesİ RUGBY ve Touch rugby topluluğu Sunumu
Sivasspor Kulübü Reklam ve Sponsorluk Alanları. Sivasspor Kulübü Reklam ve Pazarlama Direktörlüğü Gültepe Mahallesi Erzincan Karayolu Sivasspor Vali Lütfullah.
“Ne olacak bu Fener’in hali” diye düşünenler için Fenerbahçe Nasıl Kurtulur Procesi Fenerbeyli Esatbahçe’den Enfes Bir Proce Daha… 2010.
SPORDA ŞİDDETİN NEDENLERİ
Badminton Federasyonu Sponsorluk Teklifi Badminton Federasyonu faaliyetlerinde Kort kenarlarında 80 Reklam Panosuna İsim Hakkı Teklifi Sponsorluğun Geri.
YURTDIŞINDA OFİS-MAĞAZA AÇMA, İŞLETME VE MARKA TANITIM FAALİYETLERİNİN DESTEKLENMESİ (Tebliğ No: 2005/4)
STREETBALLİSTANBUL 26 TEMMUZ – 1 AĞUSTOS BOSTANCI SAHİL 2010 DÜNYA BASKETBOL ŞAMPİYONASI ÖNCESİNDE.
Adı:tamer soyadı:marap Sınıfı:6-b No:58.
Hentbol Oyun Kuralları
Badminton Federasyonu Sponsorluk Teklifi 30 Çok Amaçlı Toplum Merkezleri Badminton Eğitimi İsim Hakkı Teklifi Sponsorluğun Geri Dönüşü-Sponsor hakları:
T.C Kültür ve Turizm Bakanlığı Türkiye Turizm Stratejisi &
Badminton Federasyonu Sponsorluk Teklifi Milli, Başarılı, İhtiyaç sahibi “BİR SPORCUYA DA SEN BURS VER” İsim Hakkı Teklifi Sponsorluğun Geri Dönüşü-Sponsor.
Türk Balıkadamlar Kulübü
Badminton Federasyonu Sponsorluk Teklifi “Badminton Federasyonu Ana Sponsorluk” İsim Hakkı Teklifi Sponsorluğun Geri Dönüşü-Sponsor hakları: Badminton.
Spor’un Gelişmesini İstiyorsak…
HAFTA I.
YÜKSEK SADAKAT KONSERİ
BEDEN EĞİTİMİ PERFORMANS ÖDEVİ
 *İlçemizin nüfusu 20 bin 772 kişi olup, 9 bin kişi yeşil karttan faydalanmaktadır.Mahallemiz 1300 nüfusa sahiptir. Mahallemizde ortalama bir ailenin.
Badminton Federasyonu Örnek Sponsorluk Teklifi “ 81 ilde 1500 Spor Salonlu Okulda Sponsor’un adı ile Badminton Spor Okulları” İsim Hakkı Teklifi Sponsorluğun.
HAFTA III KISIM 4. Raketler 118x115 boyutlarında Işıklı ve cam çerçeveli.
21.Yüzyılın etkileşimli Futbol eğlence programı !
Sponsorluk 1.
BİR MÜHENDİSLİK HARİKASI
F1 YARIŞLARI VE TOYOTA Ahmet Murat DEMİR Salih Onur KASAP
HACETTEPE ÜNİVERSİTESİ DANS SPORLARI TOPLULUĞU
Badminton Federasyonu Sponsorluk Teklifi Badminton Milli Takımları Malzeme, Kıyafet, Burs,Yemek, İçecek, Kargo, Sağlık,Ulaşım vb. Sponsorluğu İsim Hakkı.
Badminton Federasyonu Sponsorluk Teklifi Badminton Federasyonu Badminton Online Oyun CD’si İsim Hakkı Teklifi Sponsorluğun Geri Dönüşü - Sponsor.
Türkiye’de sporun başlangıcı ve gelişimi
YÜKSEK SADAKAT KONSERİ
İSG, Yangın, Çevre ve Risk Yönetimi Periyodik Sektörel Dergi Ocak 2008 ilk sayısı çıktı.
HAZIRLIYAN NEHİRCAN AKAR 5/G.
HENTBOL.
SPOR KULÜPLERİNDE İLETİŞİM
BİZ KİMİZ ? Önce Uçuş Emniyeti ve Güvenlik bilinci ile Havadan Görüntüleme, Havadan Tanıtım ve Reklam vb. hizmetlerini.
Sporlar Voleybol Futbol Basketbol Tenis. Spor İle İlgili Bilgi Öğrenmek İçin Evet’e Basın Çıkmak İçin HAYIR’A BASIN.
Ufuk Bayram ile Business Class 3 AĞUSTOS’tan itibarenHaftaiçi hergün saat 20:20’de Kanal Yani elevizyonda.
MAÇ ANALİZİ DERS NOTLARI
SEZONU AMATÖR FUTBOL LİGLERİ UYGULAMALARI TÜRKİYE FUTBOL FEDERASYONU.
FENERBAHÇE *FENERBAHÇE SPOR KULÜBÜ *FENERBAHÇE AMBLEMİNİN TARİHİ *ŞÜKRÜ SARACOĞLU STADI’NIN TARİHİ *ATATÜRK VE FENERBAHÇE *RESİM GALERİSİ.
Muhammed Emin ALTINTAŞ
TÜRKİYEDE VETERAN MASA TENİSİNİN GELİŞİMİ
SEVGİLİ ARKADAŞLAR; TAE; Ayak, KWON; El anlamına gelmektedir. DO ise, ahlak ve fazilete ulaşmak için takip edilmesi gereken düşünce ve davranış biçimidir.
Beden Eğitimi ve Spor Tarihi
TÜRK BEŞLERİ.
 ‘’İhtiyaç ve tehlike içinde olmadığı halde kendi türüne saldıran tek canlı insandır.’’
Volleyboll Voleybol nedir? Nasıl oynanır? Saha ölçüleri? İbrahim koca 28 İbni sina okulu.
Eczacıbaşı Holding Kurumsal İletişim Direktörü
ATATÜRK’ÜN SPOR ALANINDA YAPTIĞI ÇALIŞMALAR Atatürk’ün de desteklediği asker i bir spor kulübü olan Muha fızgücü kuruldu. Çok önemli başarılara.
Voleybol nedir? Nasıl oynanır? Saha ölçüleri? SECEM ATEŞ 9/B606.
SPOR AMAÇLI KURULMUŞ DERNEKLER
Futbolda en çok karşımıza çıkan kurallar
Sunum transkripti:

Fenerbahçe Spor Kulübü Reklam ve Sponsorluk Alanları Fenerbahçe Spor Kulübü Reklam ve Sponsorluk Alanları

1800’lü yılların sonunda, İngiltere’den başlayarak tüm dünyaya yayılan ve büyük ilgiyle karşılanan modern futbolun ülkemizde benimsenmesi, Fenerbahçe Spor Kulübü’nün kuruluşu ile başlar. Resmi olarak 1907 yılında, Kadıköy’de kurulan Fenerbahçe Spor Kulübü, kuruluşundan itibaren ülkenin en sevilen spor kulüplerinin başında gelir. Kulübün bu denli sevilmesinde, mütareke yıllarında işgal kuvvetleri askeri takımlarına karşı kazandığı parlak galibiyetlerin rolü büyüktür. Fenerbahçe bugün Türk tarihiyle özdeşleşen yüzyıllık geçmişi, yurtiçi ve yurtdışındaki önemli başarıları, modern tesisleri ve milyonlarca taraftarı ile Türkiye’nin en büyük Spor Kulübü’dür. Sporun çeşitli branşlarında katıldığı müsabakalarda geniş kitlelerin ilgi odağı olan Fenerbahçe Spor Kulübü, aldığı reklam ve sponsorluklarla sizlerin de bu kitlelere ulaşmasına aracı olmaktadır.

Fenerbahçe Spor Kulübü Reklam ve Pazarlama Direktörlüğü Fenerbahçe Şükrü Saracoğlu Stadyumu Kadıköy - İstanbul / Türkiye Tel:0216 542 1907 Faks: 0216 542 1957

Fenerbahçe Şükrü Saracoğlu Stadyumu

Türkiye’nin en modern stadyumu; Fenerbahçe Şükrü Saracoğlu Stadyumu Geçmişte, Papazın Çayırı ismiyle anılan Fenerbahçe Şükrü Saracoğlu Stadyumu, ülkemizin ilk nizami futbol sahasıdır. Union Club adı altında 1908 yılında faaliyete geçen stadyum, Fenerbahçe Spor Kulübü’ne devir edildikten sonra, birçok kez yenilenmiştir. Geçmişte, Papazın Çayırı ismiyle anılan Fenerbahçe Şükrü Saracoğlu Stadyumu, ülkemizin ilk nizami futbol sahasıdır. Union Club adı altında 1908 yılında faaliyete geçen stadyum, Fenerbahçe Spor Kulübü’ne devir edildikten sonra, birçok kez yenilenmiştir. Bugün, Başkanımız Aziz Yıldırım’ın da katkılarıyla, Fenerbahçe Şükrü Saracoğlu Stadyumu, Türkiye’nin en modern stadyumu şeklini almıştır. Bugün, Başkanımız Aziz Yıldırım’ın da katkılarıyla, Fenerbahçe Şükrü Saracoğlu Stadyumu, Türkiye’nin en modern stadyumu şeklini almıştır. Fenerbahçe Şükrü Saracoğlu Stadyumu toplam kapasitesi: 50.530 kişi

Led board Kale arkalarında bulunan led ışıklı panolarda, üç ya da beş dakikalık görsel paketler şeklinde hazırlanmış, animasyonlu reklamlar yer alabilir. Boyut: 192 x 0.8 m 90 dk. maç süresince; 3 dk. görsel paketi ve 5 dk. görsel paketi

Rulopan Rulopan reklam alanları toplam 20 adet olup kale arkalarında bulunmaktadır. Bu alanlardaki reklamlar kısa peryodlarla değişerek toplam 22.5 dakika yayınlanmaktadır. Rulopanlarda en fazla 4 firmanın reklamı yer alabilmektedir.

Sabit panolar Sabit panolar, saha kenarlarında ve kornerlerde olmak üzere ikiye ayrılmaktadır. Saha kenarlarında 8 adet kornerlerde 4 adet sabit reklam panoları bulunmaktadır.

Çift taraflı pano Fenerium tribünü önünde bulunan çift taraflı panoları, hem arkadaki hem de öndeki seyirciler rahatlıkla görebilmektedir. Toplam 10 adet olan bu panolardaki reklamlar maç süresince sabit kalmaktadır.

Halı reklamları ve orta saha reklamları Orta saha yuvarlağı içinde bulunan reklamlar, maç öncesinde ve devre arasında kalmaktadır. Kalelerin iki yanında ve Maraton tribünün önünde bulunan halı reklamları ise, maç süresince sabittir.

VIP koltuk giydirmesi VIP koltuklarında, sırtlıkların ön ve arka yüzlerinde reklamlara yer verilmektedir.

Stadyum girişi dış cepheleri Stadyum girişinde, dış cephede yer alan reklam alanlarıdır. Bu alanlar, maça gelen seyirciler kadar, stadyumun önünden geçenler tarafından da rahatça görülebilecek şekilde konumlandırılmıştır.

Stadyum dış cephe alınlıkları Stadyumun dış cephe alınlıkları da, aynı rüzgâr panellerinin dış yüzeyleri gibi, stadyumun görülebileceği her noktadan kolaylıkla görülen, etkili açık hava reklam mecralarıdır.

Otopark ve iç mekân cepheleri Stadyuma girişlerde, otopark içinde ve katlar arası merdivenlerde yer alan reklam panoları da etkili mecralardır.

VIP katlarında, maç öncesinde ve arasında seyircilerin zaman geçirdiği mekânlarda, restoran girişlerinde çeşitli reklam panoları yer almaktadır.

Mixed zone Sporcuların maç sonrası röportaj yaptığı tek yer mixed zonedur. Burada yer alan reklamlar, çekimlerde görülmekte, basına yansımaktadır. Bu nedenle mixed zoneda bulunan mecralar reklamlarınız için oldukça etkilidir.

Diğer reklam çalışmaları Stadyumun iç mekânlarında stand, araç ve ürün sergileme, çeşitli tanıtım etkinlikleri yer almaktadır. Bu etkinliklerin yanı sıra, maç süresince saha kenarlarında, markaların tanıtımında etkili olabilecek maskot çalışmaları da yapılmaktadır.