Eylül 2012 ODD Gladyatörleri 1 #eniyi3lu Kampanyası Powershift.

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
8. SINIF 3. ÜNİTE BİLGİ YARIŞMASI
Advertisements

MURATOĞLU ÇARŞISI WEB TASARIM PROJESİ
Google Görüntülü Ağ’da Video Reklamları
el ma 1Erdoğan ÖZTÜRK ma ma 2 Em re 3 E ren 4.
İnternet Sitemizi Açarız! Çok Heyecanlıyız !. Fakat Ziyaretçi Gelmez..
NOKTA, DOĞRU, DOĞRU PARÇASI, IŞIN, DÜZLEMDEKİ DOĞRULAR
T.C. İNÖNÜ ÜNİVERSİTESİ Arapgir Meslek YÜKSEKOKULU
Eğitim Programı Kurulum Aşamaları E. Savaş Başcı ASO 1. ORGANİZE SANAYİ BÖLGESİ AVRUPA BİLGİSAYAR YERKİNLİĞİ SERTİFİKASI EĞİTİM PROJESİ (OBİYEP)
Böylelikle toplam üye sayımız ’ya ulaştı. İlk bilgi evini açtığımızdan bu yana toplamda ödünç kitap verdik.
İNTERNET VE SOSYAL AĞLAR.
90 Gün Kampanyası «HEDEFLERLE YÖNETİM İLKESİNE» dayanan bir yönetim kampanyasıdır. Kampanya kapsamında 90 gün gibi bir sürede İl Genel Sekreterliklerinin.
Internette nasıl müşteri kazanacaksınız?
Erzurum Masa Tenisi İl Temsilciliği Faaliyet Sunumu
DIGITAL PROJELER. C-Elysée Lansmanı ve AUTOSHOW ISTANBUL Citroën Fuarda! Citroën, yeni modeli C-Elysée’yi dünya sahnesine ilk defa İstanbul Auto Show’da.
Atlayarak Sayalım Birer sayalım
ÜNİTE DEĞERLENDİRMESİ 1.Sınıf Türkçe
BAĞLANTI VERME VE ANİMASYON
Aylık Sosyal Medya Faaliyet Raporu Ekim Genel İstatistikler Notlar: Toplam erişim, beğenenler ve hakkımızda konuşulanları görmekteyiz.. Aylık Sosyal.
ERKEN ANNELER GÜNÜ Anneler Prematüre Bebekleri için Anneler Gününden bir hafta erken yürüdüler. Basın Yansımaları Mayıs 2012 Kurumsal İletişim Türkiye.
KÜTÜPHANELERDE HALKLA İLİŞKİLER ve PAZARLAMA ANKARA ÜNİVERSİTESİ KÜTÜPHANESİ ÖRNEĞİ Tuna CAN & E.Erdal AYDIN
Sosyal Medya Pazarlaması Sihirbuzz
KIR ÇİÇEKLERİM’ E RakamlarImIz Akhisar Koleji 1/A.
HAKKIMIZDA. İstatistiki Veriler Özgeçmiş Sayısı: Kurumsal Üye Sayısı: Günlük Tekil Ziyaretçi Sayısı: Aylık Tekil Ziyaretçi Sayısı:
1 DİNAMİK WEB SAYFASI. 2 Personel ve Öğrenciler ile tüm internet kullanıcılarına hizmet verebilecek, Ziyaretçilerin kolay anlaşılabilir bir ara yüz ile.
HİSTOGRAM OLUŞTURMA VE YORUMLAMA
Soruya geri dön
CAN Özel Güvenlik Eğt. Hizmetleri canozelguvenlik.com.tr.
Bankacılık ‘ta Yeni CRM Yaklaşımları M
“Dünyada ve Türkiye’de Pamuk Piyasaları ile İlgili Gelişmeler”
HAZIRLAYAN:SAVAŞ TURAN AKKOYUNLU İLKÖĞRETİM OKULU 2/D SINIFI
Yandex Reklamları.
Dış İ lişkiler ve AB Koordinasyon Birimi Kırıkkale Üniversitesi.
 Demet Cengiz, “Bilişim Teknolojilerinin Öğrenciler Tarafından Kullanılmasını Sağlayacak Unsurların Belirlenmesi,” TBD Bilişim Kurultayı, Ankara, Eylül.
TÜRKİYE İSTATİSTİK KURUMU İzmir Bölge Müdürlüğü 1/25.
Dijital Pazarlama İletişimi Semineri 15 Haziran 2013.
Açık Dergi Sistemleri orçun madran. Open Journal Systems (OJS) Web 2.0 Teknolojileri ve Uygulamaları Çalıştayı, Ankara - 4 Aralık
PÇAĞEXER / SAYILAR Ali İhsan TARI İnş. Yük. Müh. F5 tuşu slaytları çalıştırmaktadır.
TEST – 1.
YÜKSEK SADAKAT KONSERİ
Sergileme ve Saha Aktiviteleri
HALK KÜTÜPHANELERİ SOSYAL AĞLARDA HALK KÜTÜPHANELERİNE ERİŞİM.
Ebru Çapa Emerging Markets Country Manager
HABTEKUS' HABTEKUS'08 3.
Türkiye Masa Tenisi Federasyonu
E-Ticaret (Rakamlarla Giriş)
E-Ticaret (Rakamlarla Giriş) Sunu İçerik Kaynağı: İyiler, Z. (2009). Elektronik Ticaret ve Pazarlama, T.C. BAŞBAKANLIK Dış Ticaret Müsteşarlığı İhracatı.
TURKCELL Proje Önerileri.
Neden açıkhava?. Televizyondan sonra en hızlı ulaşan mecra! %88 %56 %48 %42 %30 %14 %6 Kaynak: TGI 2013r1 İlkbahar (Mart 12- Şubat 13) (TV, açıkhava,
Mevsim Şeridi
Sosyal Medya Sosyal medya ; İçeriğinin alıcıları tarafından oluşturulup, yine başka alıcıların kullanımına sunulduğu alandır. 1.
Web 3.0 Konferansı, İstanbul 16 Nisan 2013 ‘‘KİMİN NAKİTE İHTİYACI VAR?’’ twitter.com/SonerCanko.
GLOBALCV İŞTESOSYAL PROJESİ İLE ARADIĞINIZ ADAYA ULAŞIR Türkiye’nin ilk sosyal kariyer sitesi İŞTESOSYAL ve en güncel dataya sahip portalı GLOBALCV ’nin.
Çocuklar,sayılar arasındaki İlişkiyi fark ettiniz mi?
Toplama Yapalım Hikmet Sırma 1-A sınıfı.
1 ŞEKERBANK BİREYSEL BANKACILIK Kasım/ TÜRKİYE’DE BİREYSEL BANKACILIK-İLKLER.
SAYILAR NUMBERS. SAYILAR 77 55 66 99 11 33 88.
1.HAFTA 26 Ağustos 2009 ÇARŞAMBA 2.HAFTA 01 EYLÜL 2009 SALI 3.HAFTA 09 EYLÜL 2009 ÇARŞAMBA 4.HAFTA 15 EYLÜL 2009 SALI 5.HAFTA 23 EYLÜL 2009 ÇARŞAMBA 6.HAFTA.
1.HAFTA 26 Ağustos 2009 ÇARŞAMBA 2.HAFTA 01 EYLÜL 2009 SALI 3.HAFTA 09 EYLÜL 2009 ÇARŞAMBA 4.HAFTA 15 EYLÜL 2009 SALI 5.HAFTA 23 EYLÜL 2009 ÇARŞAMBA 6.HAFTA.
SLAYT 1BBY220 OCLC WorldCat Yaşar Tonta Hacettepe Üniversitesi yunus.hacettepe.edu.tr/~tonta/ BBY220 Bilgi Erişim İlkeleri.
Hazırlayanlar: Sinan AYTULU Emine DİLAVER Güneş KARTAL Hasan ATLI
PÇAĞEXER / SAYILAR Ali İhsan TARI İnş. Yük. Müh. F5 tuşu slaytları çalıştırmaktadır.
ÖĞR. GRV. Ş.ENGIN ŞAHİN BİLGİ VE İLETİŞİM TEKNOLOJİSİ.
Diferansiyel Denklemler
SOSYAL PAYLAŞIM SİTELERİ
YÜKSEK SADAKAT KONSERİ
VESTEL YEREL MEDYA SUNUMU
SOSYAL PAYLAŞIM SİTELERİ
#TweetCar Autoshow – İÇERİK 01 – Kampanya Yapısı 01 / İletişim Hedefi 02 / Hedef Kitle 03 / Yaratıcı Fikir 04 / Fikrin Nasıl.
Temel Bilgiler İlgili Çalışmalar Araştırmanın Yöntemi Bulgu ve Sonuçlar Araştırmanın Kısıtları ve Gelecek Çalışmalar.
Sunum transkripti:

Eylül 2012 ODD Gladyatörleri 1 #eniyi3lu Kampanyası Powershift

#eniyi3lu kampanyası Eylül 2012 ODD Gladyatörleri 2 Powershift 2011 Premium < 1.6 ltDizelOtomatik %89,4%61,6 %33,6 %33,5 %59,7 %92,6 2012/Q1 Premium %47,6 %58,4 %87,6 1.6 lt üzerindeki motorlarda ÖTV artışının etkisi

#eniyi3lu kampanyası Eylül 2012 ODD Gladyatörleri 3 Powershift /Q1 < 1.6 lt, Dizel, Otomatik %9,3 %11,2 %2,4 %7 Toplam PazarPremium Pazar Pazara bu motor- şanzıman kombinasyonunu sunabilen kısıtlı ürün

#eniyi3lu kampanyası Eylül 2012 ODD Gladyatörleri 4 D ve E Premium segmentte bir ilk! #eniyi3lu

kampanyası Eylül 2012 ODD Gladyatörleri 5 #eniyi3lu Kampanyası Amaç: Premium D ve E segmentlerinde 1.6 lt’lik dizel motor ve otomatik şanzımanı bir arada sunan (DRIVe Powershift) Volvo modellerin tanıtılması. Drive Powershift iletişimi için 2 farklı fazdan oluşan kampanya planlandı. Teaser dönemi: 24 – 25 Nisan DRIVe Powershift iletişimine başlamadan önce kamuoyunda merak uyandırmak ve ilgi çekmek. Lansman dönemi: 26 Nisan #eniyi3lu ile Volvo tarafından sahiplenilerek DRIVe Powershift’i tanıtmak.

#eniyi3lu kampanyası Eylül 2012 ODD Gladyatörleri 6 Teaser Dönemi Sosyal Medya Twitter’da hashtag (etiket) yaratıldı: #eniyi3lu Twitter kullanıcıları kendi en iyi üçlülerini yazdı.

#eniyi3lu kampanyası Eylül 2012 ODD Gladyatörleri 7 Teaser Dönemi Mikrosite – #eniyi3lu etiketi ile eş zamanlı olarak aynı isimle mikrosite yaratıldı: Bu mikrosite #eniyi3lu etiketi ile atılan tweetlerin yayınlandığı bir mecra olarak kullanıldı.

#eniyi3lu kampanyası Eylül 2012 ODD Gladyatörleri 8 Teaser Dönemi Gazete İlanları KUM–DENİZ–GÜNEŞ, 90–60–90 gibi ilgi çekici üçlüler seçildi. #eniyi3lu etiketi ve mikrositesinin bilgilerinin de verildiği teaser ilanlar çıkıldı. 2 gün boyunca her gün 3’er teaser ilan birbirini takip eden sayfalarda çıkıldı.

#eniyi3lu kampanyası Eylül 2012 ODD Gladyatörleri 9 Teaser Dönemi İnternet - Banner KUM–DENİZ–GÜNEŞ, 90–60–90 gibi ilgi çekici üçlüler, #eniyi3lu etiketi ve mikrosite bilgileri beraberinde teaser banner olarak 2 gün süresince yayınlandı.

#eniyi3lu kampanyası Eylül 2012 ODD Gladyatörleri 10 Teaser Dönemi İnternet – hurriyet.com.tr de KUM–DENİZ–GÜNEŞ, SİMİT–PEYNİR-ÇAY gibi ilgi çekici üçlülerle ilgili fotoğraflar yayınlandı. Aralara #eniyi3lu etiketi ve mikrosite bilgilerinin de verildiği fotoğraflar eklendi. Galeriye ana sayfadan link verildi.

#eniyi3lu kampanyası Eylül 2012 ODD Gladyatörleri 11 Teaser Dönemi Televizyon 26 Nisan akşamı çok izlenen dizilere, Okan Bayülgen’in programına, filmlere ve Bursa-Eskişehir maçına alt bant reklamları girildi. Kullanılan TV programları: Kuzey Güney / Kanal D Muhteşem Yüzyıl / Star TV Krap Çıplak (Okan Bayülgen) / TV8 Dr. Who / Cnbce Hell On Wheels / Cnbce Sinema – Bağımsızlar / e2 Futbol Maçı – Eskişehir – Bursaspor /ATV Conan O’Brian / e2 Unforgettable / Dizimax Rescue Me / Dizimax CSI / Dizimax More The Closer / Dizimax More Nikita / Dizimax More

#eniyi3lu kampanyası Eylül 2012 ODD Gladyatörleri Nisan’da Volvo #eniyi3lu etiketini sahiplenerek kendi en iyi üçlüsünü açıkladı. 1.6 lt – Dizel - Otomatik

#eniyi3lu kampanyası Eylül 2012 ODD Gladyatörleri 13 Lansman Dönemi Gazete İlanları Volvo #eniyi3lu etiketini sahiplenerek kendi en iyi üçlüsünü açıkladı. Her gazetede 3 farklı ilan peşpeşe kullanılarak mesajların birbiriyle ilişkinlendirilmesi sağlandı. 1. Sürmanşet 2. İç sayfada dikkat çeken bir bant ilan 3. Ana ilan

#eniyi3lu kampanyası Eylül 2012 ODD Gladyatörleri 14 Lansman Dönemi Sürmanşet İç sayfa Ana ilan

#eniyi3lu kampanyası Eylül 2012 ODD Gladyatörleri 15 Lansman Dönemi İnternet - Banner Gazete olduğu gibi bannerlarda da aynı mesajlar verildi ve Volvo ile ilişkinlendirilmesi sağlandı.

#eniyi3lu kampanyası Eylül 2012 ODD Gladyatörleri 16 Lansman Dönemi Sosyal Medya – Twitter Twitter kullanıcılarına da #eniyi3lu etiketinin Volvo tarafından oluşturulduğunu iletmek ve Volvo’nun en iyi üçlüsü 1,6 Dizel Otomatik’i duyurmak için Promoted Tweet çalışması yapıldı. Kullanıcıların sayfasında en üstte Volvo tweeti görünmesi sağlandı. Eş zamanlı olarak Volvo Car Türkiye Facebook ve Twitter sayfalarından da iletişime başlandı. Twitter – promoted tweet Beklediğinize değdi! İşte Volvo'dan #eniyi3lu 1.6 lt - Dizel - Otomatik, segmentlerinde ilk kez S60, V60 ve S80'de!

#eniyi3lu kampanyası Eylül 2012 ODD Gladyatörleri 17 Lansman Dönemi Mikrosite – eniyi3lu.com Volvo logosu ve içeriği ile yayına devam etti. Gazete ilanIarı ve ilandaki tag, internetteki bannerlar, sosyal medya ve web sitesinden mikrositeye link veridi. Drive Powershift iletişimi mikrositede devam ettirildi.

#eniyi3lu kampanyası Eylül 2012 ODD Gladyatörleri 18 Kampanya Sonucu adet #eniyi3lu etiketli tweet atıldı. (25–26 Nisan) #eniyi3lu etiketi 7 dk.’da İstanbul’da, 13 dk.’da Türkiye’de Trending Topic (Gündemdeki konular) arasına girdi. 20 dk.’da dünya çapında Trending Topic (Gündemdeki konular) arasına Tweeter takibi sayısı %104 arttı, 4500 yeni takipçi kazanıldı. (26 Nisan-1 Mayıs) eniyi3lu.com sayfası ziyaret aldı. (24 Nisan–1 Mayıs) volvocars.com.tr sayfası ziyaretçi sayısı %136 arttı. (24 Nisan–1 Mayıs) Car configurator (VBS) ziyaretçi sayısı %187 arttı. Gazete ilanları ile kişiye ulaşıldı, M35+ABC1 hedef kitlenin %43,35’ine erişim sağlandı. S60 ve V60 modellerinde 2011 yılı satış adetlerinin ve rakip modellerin üzerinde bir ivme yakalandı. S60/V60/S80 modellerinin Nisan-Ağustos toplam satışlarında geçen yıla göre %40 artış sağlandı.

#eniyi3lu kampanyası Eylül 2012 ODD Gladyatörleri 19 D/E premium segment Satışlar /08 %14,5 %2,9 %2,6%10, : /08 : yılına ve rakip modellere kıyasla artış sağlandı.

#eniyi3lu kampanyası Eylül 2012 ODD Gladyatörleri 20 S60/V60/S Ocak-Ağustos Satışlar Nisan-Ağustos 2011 : : 1351 %40 artış sağlandı.