Eylül 2012 ODD Gladyatörleri 1 #eniyi3lu Kampanyası Powershift
#eniyi3lu kampanyası Eylül 2012 ODD Gladyatörleri 2 Powershift 2011 Premium < 1.6 ltDizelOtomatik %89,4%61,6 %33,6 %33,5 %59,7 %92,6 2012/Q1 Premium %47,6 %58,4 %87,6 1.6 lt üzerindeki motorlarda ÖTV artışının etkisi
#eniyi3lu kampanyası Eylül 2012 ODD Gladyatörleri 3 Powershift /Q1 < 1.6 lt, Dizel, Otomatik %9,3 %11,2 %2,4 %7 Toplam PazarPremium Pazar Pazara bu motor- şanzıman kombinasyonunu sunabilen kısıtlı ürün
#eniyi3lu kampanyası Eylül 2012 ODD Gladyatörleri 4 D ve E Premium segmentte bir ilk! #eniyi3lu
kampanyası Eylül 2012 ODD Gladyatörleri 5 #eniyi3lu Kampanyası Amaç: Premium D ve E segmentlerinde 1.6 lt’lik dizel motor ve otomatik şanzımanı bir arada sunan (DRIVe Powershift) Volvo modellerin tanıtılması. Drive Powershift iletişimi için 2 farklı fazdan oluşan kampanya planlandı. Teaser dönemi: 24 – 25 Nisan DRIVe Powershift iletişimine başlamadan önce kamuoyunda merak uyandırmak ve ilgi çekmek. Lansman dönemi: 26 Nisan #eniyi3lu ile Volvo tarafından sahiplenilerek DRIVe Powershift’i tanıtmak.
#eniyi3lu kampanyası Eylül 2012 ODD Gladyatörleri 6 Teaser Dönemi Sosyal Medya Twitter’da hashtag (etiket) yaratıldı: #eniyi3lu Twitter kullanıcıları kendi en iyi üçlülerini yazdı.
#eniyi3lu kampanyası Eylül 2012 ODD Gladyatörleri 7 Teaser Dönemi Mikrosite – #eniyi3lu etiketi ile eş zamanlı olarak aynı isimle mikrosite yaratıldı: Bu mikrosite #eniyi3lu etiketi ile atılan tweetlerin yayınlandığı bir mecra olarak kullanıldı.
#eniyi3lu kampanyası Eylül 2012 ODD Gladyatörleri 8 Teaser Dönemi Gazete İlanları KUM–DENİZ–GÜNEŞ, 90–60–90 gibi ilgi çekici üçlüler seçildi. #eniyi3lu etiketi ve mikrositesinin bilgilerinin de verildiği teaser ilanlar çıkıldı. 2 gün boyunca her gün 3’er teaser ilan birbirini takip eden sayfalarda çıkıldı.
#eniyi3lu kampanyası Eylül 2012 ODD Gladyatörleri 9 Teaser Dönemi İnternet - Banner KUM–DENİZ–GÜNEŞ, 90–60–90 gibi ilgi çekici üçlüler, #eniyi3lu etiketi ve mikrosite bilgileri beraberinde teaser banner olarak 2 gün süresince yayınlandı.
#eniyi3lu kampanyası Eylül 2012 ODD Gladyatörleri 10 Teaser Dönemi İnternet – hurriyet.com.tr de KUM–DENİZ–GÜNEŞ, SİMİT–PEYNİR-ÇAY gibi ilgi çekici üçlülerle ilgili fotoğraflar yayınlandı. Aralara #eniyi3lu etiketi ve mikrosite bilgilerinin de verildiği fotoğraflar eklendi. Galeriye ana sayfadan link verildi.
#eniyi3lu kampanyası Eylül 2012 ODD Gladyatörleri 11 Teaser Dönemi Televizyon 26 Nisan akşamı çok izlenen dizilere, Okan Bayülgen’in programına, filmlere ve Bursa-Eskişehir maçına alt bant reklamları girildi. Kullanılan TV programları: Kuzey Güney / Kanal D Muhteşem Yüzyıl / Star TV Krap Çıplak (Okan Bayülgen) / TV8 Dr. Who / Cnbce Hell On Wheels / Cnbce Sinema – Bağımsızlar / e2 Futbol Maçı – Eskişehir – Bursaspor /ATV Conan O’Brian / e2 Unforgettable / Dizimax Rescue Me / Dizimax CSI / Dizimax More The Closer / Dizimax More Nikita / Dizimax More
#eniyi3lu kampanyası Eylül 2012 ODD Gladyatörleri Nisan’da Volvo #eniyi3lu etiketini sahiplenerek kendi en iyi üçlüsünü açıkladı. 1.6 lt – Dizel - Otomatik
#eniyi3lu kampanyası Eylül 2012 ODD Gladyatörleri 13 Lansman Dönemi Gazete İlanları Volvo #eniyi3lu etiketini sahiplenerek kendi en iyi üçlüsünü açıkladı. Her gazetede 3 farklı ilan peşpeşe kullanılarak mesajların birbiriyle ilişkinlendirilmesi sağlandı. 1. Sürmanşet 2. İç sayfada dikkat çeken bir bant ilan 3. Ana ilan
#eniyi3lu kampanyası Eylül 2012 ODD Gladyatörleri 14 Lansman Dönemi Sürmanşet İç sayfa Ana ilan
#eniyi3lu kampanyası Eylül 2012 ODD Gladyatörleri 15 Lansman Dönemi İnternet - Banner Gazete olduğu gibi bannerlarda da aynı mesajlar verildi ve Volvo ile ilişkinlendirilmesi sağlandı.
#eniyi3lu kampanyası Eylül 2012 ODD Gladyatörleri 16 Lansman Dönemi Sosyal Medya – Twitter Twitter kullanıcılarına da #eniyi3lu etiketinin Volvo tarafından oluşturulduğunu iletmek ve Volvo’nun en iyi üçlüsü 1,6 Dizel Otomatik’i duyurmak için Promoted Tweet çalışması yapıldı. Kullanıcıların sayfasında en üstte Volvo tweeti görünmesi sağlandı. Eş zamanlı olarak Volvo Car Türkiye Facebook ve Twitter sayfalarından da iletişime başlandı. Twitter – promoted tweet Beklediğinize değdi! İşte Volvo'dan #eniyi3lu 1.6 lt - Dizel - Otomatik, segmentlerinde ilk kez S60, V60 ve S80'de!
#eniyi3lu kampanyası Eylül 2012 ODD Gladyatörleri 17 Lansman Dönemi Mikrosite – eniyi3lu.com Volvo logosu ve içeriği ile yayına devam etti. Gazete ilanIarı ve ilandaki tag, internetteki bannerlar, sosyal medya ve web sitesinden mikrositeye link veridi. Drive Powershift iletişimi mikrositede devam ettirildi.
#eniyi3lu kampanyası Eylül 2012 ODD Gladyatörleri 18 Kampanya Sonucu adet #eniyi3lu etiketli tweet atıldı. (25–26 Nisan) #eniyi3lu etiketi 7 dk.’da İstanbul’da, 13 dk.’da Türkiye’de Trending Topic (Gündemdeki konular) arasına girdi. 20 dk.’da dünya çapında Trending Topic (Gündemdeki konular) arasına Tweeter takibi sayısı %104 arttı, 4500 yeni takipçi kazanıldı. (26 Nisan-1 Mayıs) eniyi3lu.com sayfası ziyaret aldı. (24 Nisan–1 Mayıs) volvocars.com.tr sayfası ziyaretçi sayısı %136 arttı. (24 Nisan–1 Mayıs) Car configurator (VBS) ziyaretçi sayısı %187 arttı. Gazete ilanları ile kişiye ulaşıldı, M35+ABC1 hedef kitlenin %43,35’ine erişim sağlandı. S60 ve V60 modellerinde 2011 yılı satış adetlerinin ve rakip modellerin üzerinde bir ivme yakalandı. S60/V60/S80 modellerinin Nisan-Ağustos toplam satışlarında geçen yıla göre %40 artış sağlandı.
#eniyi3lu kampanyası Eylül 2012 ODD Gladyatörleri 19 D/E premium segment Satışlar /08 %14,5 %2,9 %2,6%10, : /08 : yılına ve rakip modellere kıyasla artış sağlandı.
#eniyi3lu kampanyası Eylül 2012 ODD Gladyatörleri 20 S60/V60/S Ocak-Ağustos Satışlar Nisan-Ağustos 2011 : : 1351 %40 artış sağlandı.