NÖRO LİNGUİSTİK PROGRAMLAMA

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
Menar Abaküs Mental Aritmetik Programı
Advertisements

ORİJİNAL YOGA SİSTEMİ İLE BAŞARIYA GİDEN YOL
Psikolojinin Konuları
ÖZEL BABAOĞLU İ.Ö.O REHBERLİK SERVİSİ
“Hedefi olmayan gemiye hiçbir rüzgar yardım etmez”
ÖZGÜVEN.
Değerler Eğitimi Özgüven.
GENÇLERDE ÖZGÜVEN GELİŞİMİ.
Psikolojik Danışman Ayçin YILMAZ
Bu Hikaye Senin Hikayen olabilir. AHMET TEKİN
AİLE EĞİTİM SUNUSU 5.
Ziya BARAN Yüksek Performansa Ulaşmanın Teknikleri
ETKİN İLETİŞİM BECERİLERİ GELİŞTİRME
Altı Şapkalı Düşünme.
KADIN VE AİLE SAĞLIĞI HİZMETLERİ
ANNE-BABA ÇOCUK İLETİŞİMİ
NLP ALGISAL DAVRANIŞ KONTROLÜ
1 Okul Kültüründe Değişim. 2 Küresel Ekonominin Gerçekleri Problemler ve sistemler karmaşıktır. Problemler ve sistemler karmaşıktır.  Büyük resmi kavramsallaştırabilme;
HEDEF VE AMAÇ BELİRLEMEK BAHÇE MESLEKİ VE TEKNİK ANADOLU LİSESİ
Yönetimde stres kaynakları ve başa çıkma Dr. Alper Engeler
FOTOĞRAF, GERÇEKLİK VE GERÇEĞİN TEMSİLİ
Öğretim Teknolojileri ve İletişim Süreci
BEYİN GÜCÜNÜZÜ KEŞFEDİN
Altı Şapkalı Düşünme Tekniği
Öğretim İlke ve Yöntemleri Yrd. Doç. Dr. Cenk Akbıyık
AKRAN BASKISI.
Evrim Suna ARIKAN Özlem YAŞAR UĞURLU
TTMD – MAKİNA MÜHENDİSLERİ ODASI 11/01/2013
MOTİVASYON.
TÜBİTAK ‘’ Bilim Fuarları ‘’ öğrencilere kendi ilgileri doğrultusunda belirledikleri bir konu üzerine bilimsel araştırma projeleri yaparak sonuçlarını.
Ailelerin Çocukları İle İlgili Dikkat Etmesi Gereken Noktalar
Ailelerin Çocukları İle İlgili Dikkat Etmesi Gereken Noktalar
Sınav Kaygısı Seminerine hepiniz hoşgeldiniz
Abdullah ŞENCAN Psikolojik Danışman
KENDİNİ KEŞFETMEYE İLK ADIM
ÇOCUĞUN OKUL BAŞARISINI ARTTIRMAK İÇİN VELİYE DÜŞEN GÖREVLER
ÇOCUĞUN OKULA UYUM BAŞARISINI ARTTIRMAK İÇİN VELİYE DÜŞEN GÖREVLER
MEHMET EKİCİ REHBER ÖĞRETMEN
KAYGI VE TEST EDİLME KAYGISI
ANNE-BABALARA ÇOCUKLARININ OKUL BAŞARISI İÇİN TAKTİKLER
NLP-Stress,Öfke ve Şiddet Kontrolü Semineri
ETKİLİ ÇATIŞMA ÇÖZME BASAMAKLARI
VERİMLİ DERS ÇALIŞMA YÖNTEMLERİ VELİ SUNUMU
Kaygı Nedir? Nedeni belirsiz korkuya kaygı denir. Kaygıda korkudan farklı olarak fiziksel açıdan tehdit eden bir uyaran söz konusu değildir. Kaygı.
BEYİN VE STRES.
Sevtap KAHRAMAN Uzman Rehber Öğretmen
HOŞ GELDİNİZ.
KAYGI NEDİR. Büyük felaketler büyük insanların yetiştiği okuldur
Hayalden Gerçeğe: Mükemmel Bir Gelecek İçin;
A.PAKSOY ANADOLU LİSESİ REHBERLİK SERVİSİ
FİZYOLOJİK PSİKOLOJİ Doç. Dr. Şenol Beşoluk.
Eğitsel Rehberlik. Rehberlik hizmetlerinin önemli bir işlevi de öğrenmeyi kolaylaştırmak, başarıyı artırmaktır. Bu amaca yönelik yapılan rehberlik hizmetleri.
Bülent Uran Eğitim Danışmanlık.  3D  D UYGU  D ÜŞÜNCE  D AVRANIŞ  Varlığımıza ait olduğunun bildiğimiz ama teknolojik -objektif ölçeklerle ölçülemeyen.
KİŞİSEL GELİŞİM & İKY.
Mehmet ŞAHİN Toprak Sanayi İ.Ö.O./ÇORUM
YETİŞKİN EĞİTİMİ VE İLETİŞİM BECERİLERİ
AMAÇ VE HEDEF BELİRLEME
1 ŞÜKRÜ AKKAYA PSİKOLOJİK DANIŞMAN
Altı Şapkalı Düşünme Yrd. Doç. Dr. Cenk Akbıyık.
EĞİTİMDE İLETİŞİM SÜRECİ
Beyin için Zenginleştirme. Beyin ile ilgili yapılan araştırmalar ortamın beyin gelişimi üzerinde etkisinin olabileceğini ortaya koymuştur. Daha iyi bir.
OLUMLU DÜŞÜNCE NEDİR? Hayatın her alanında, bizi her konuda etkileyen aslında bizim olaylara nasıl baktığımızdır. Şunu unutmamak gerekir ki; meydana.
KÜÇÜK GRUP EĞİTİMİ Tıp Eğitimi Anabilim Dalı Seminerleri / 151.
KİŞİSEL BAŞARI TEKNİKLERİ
ANNE-BABALARA ÇOCUKLARININ OKUL BAŞARISI İÇİN TAKTİKLER
Eğitimde Teknoloji Kullanımı
STRES YÖNETİMİ
Yüksek Performansa Ulaşmanın Teknikleri Ziya BARAN Hazırlayan :
Sunum transkripti:

NÖRO LİNGUİSTİK PROGRAMLAMA N L P NÖRO LİNGUİSTİK PROGRAMLAMA

Duygularını Kontrol Etmeyi ve Yönlendirmeyi Öğretir

Beyninizi Etkin Kullanmanızın Yollarını Açar

İletişim Becerilerinizi Ve Karizmanızı Artırır

Öğrenmeyi Kolaylaştırır

Her Durumu Olumlu Değerlendirmenizi Sağlar

GÜVEN SEVGİ COŞKUNLUK ZİNDELİK

KÖTÜ DAVRANIŞLAR KORKU ENDİŞE ÇÖKÜNTÜ ÜZÜNTÜ KIZGINLIK

Kendini Her Zaman Destekleyici Duruma Sokabilirsin

İçinde Bulunduğumuz Durumu Oluşturan Faktörler İÇ TEMSİLİMİZ FİZYOLOJİMİZ İÇ TEMSİLİMİZ FİZYOLOJİMİZ

“HER EYLEMİN ATASI DÜŞÜNCEDİR” Olayları Bizi Sınırlandıracak Şekilde Temsil Etmek Yerine, Güçlendirecek Şekilde Temsil Edebiliriz “HER EYLEMİN ATASI DÜŞÜNCEDİR”

Güçlü Olmak İstiyorsanız, Güçlüymüş Gibi Davranın Fizyolojiniz Kötüleştiğinde Durumunuzdan Gelen Pozitif Enerjiniz Azalacaktır Hastalık Ve Sağlık, Canlılık Ve Ruhsal Çöküntü İnsanlar Tarafından Alınan Bir Karardır

TEBESSÜM EN İYİ İLAÇ Vücudun Rahatlaması İçin Beynin Salgıladığı Endorphini Arttırır Vücudun Strese Tepkisi Olan Kartizonu Azaltır Ve Sakinleşmemizi Sağlar

Beynin Üretkenlik Merkezini Harekete Geçirir Ve Böylece; 1. Yeniliklere, Belirsizliklere, Değişikliklere, Karşı Hoşgörülü Yaklaşır 2. Geniş Fikirli Olur 3. Sorunları Çözümlemede İlerleme Kaydeder 4. Risk Almaya Yatkınlaşırız

İYİMSERLER 1 2 3 4 5 Çalışmalarında Daha İyi Sonuçlar Alırlar Hastalıklara Daha Az Yakalanırlar 3 Kötümserlerden Daha Sağlıklı Alışkanlıklara Sahip Olurlar Bağışıklık Sistemleri Daha Kuvvetli Olur Kötümserlerden Daha Uzun Yaşarlar 4 5

İçimizdeki Gücü Açığa Çıkartmanın Ve Beynimizi Başarıya Şartlandırmanın Özel Teknikleri 1- BEYNİNİZE NET BİR HEDEF GÖSTERİN C B A HEDEFLERİNİZE DUYUSAL TEMEL KAZANDIRIN HEDEFLERİNİZİ ÖLÇÜLEBİLİR HALE GETİRİN HEDEFLERİNİZİ TANIMLAYIN

2- Beyninizle olan iletişiminizde iyimser olun 3- Beyninizi sorunlarınıza değil hedeflerinize odaklayın 4- Kendinize, doğru soruları, doğru şekilde sorun 5- Beyninizden istedikleriniz arasında tutarlılıklar olsun

6- Beyin gücünüzü korumak ve geliştirmek için zihinsel antremanlar yapın 7- Beyninizden sizin kontrolünüzde olan ulaşılabilir şeyler isteyin 8- Beyninizi çeşitli faaliyetlere yönlendirin başıboş bırakmayın 9- Beyninizi bilgiyleye besleyin

10- Beyninizi fizyolojik çalışma prensiplerine uygun kullanın 11- beyin gerçekte yaşanmış bir şey ile zihinde yaşanmış bir şey arasındaki farkı bilemez

D Ü Ş Ü N M E B İ Ç İ M L E R İ İŞİTSEL GÖRSEL İŞİTSEL DUYGUSAL Resimlerle Düşünüyor Bedensel Duyumlarla Düşünüyor Seslerle Düşünüyor

İÇ DÜNYAMIZIN SÜZGEÇLERİ Katılımcı – İzleyici Yaklaşımlar Ne İstediğine Ve Ne İstemediğine Odaklanmak Uyumlu Ve Uyumsuz Birleşme

Bütünü Yada Ayrıntıları Değerlendirmek Geçmiş / Bugün / Gelecek İçe Odaklı / Dışa Odaklı İkna Kalıbı Metafor–bilinçaltının Anahtarı

NLP NİN VARSAYIMLARI Bir İnsan Bir İşi Başarabiliyor İse Bunu Herkes Öğrenebilir İnsanlar Hedeflerine Ulaşabilecek Kaynaklara Sahiptir Başarısızlık Yoktur Yalnız Sonuçlar Vardır

Olumlu Bir Amacı Vardır Her Sorunun Bir Çözümü Vardır Her Davranışın Olumlu Bir Amacı Vardır Herkes Kendine En Uygun Seçimi Yapar İletişimin Amacı Oluşturduğu Etkidir Her Sorunun Bir Çözümü Vardır

Başarma Olasılığı En Yüksek Olan Düşünce Ve Davranışlarda En Fazla Esneklik Gösterendir Beden Ve Zihin Aynı Sistemin Parçalarıdır

GÖRSEL TASARLANAN GÖRÜNTÜLER GÖRSEL HATIRLANAN GÖRÜNTÜLER TASARLANAN SESLER HATIRLANAN SESLER DUYGULAR VE BEDENSEL DUYUMLAR İÇ DİYALOG