İNOVASYON NEDİR? Sunan Bülent Orta Stratejik Yapılandırma Danışmanı

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
MBA-502 Stratejik Yönetim Yard. Doç. Dr. Erlan Bakiev
Advertisements

Geçmişten Geleceğe: Elit Yazılım
Stratejik yönetim işletmenin dış çevresini (rakipler, pazar-piyasa, ürünler, müşteriler, aracılar, tedarikçiler) analiz eder. İşletmenin geleceği ile.
Tosyöv Bursa Destekleme Derneği
1507 KOBİ Ar-Ge Başlangıç Destek Programı.
GÜLOĞLU TİCARET Seracettin Güloğlu tarafından 1975 yılında kurulmuş olup, sektöre Teneke, Baca Armatürü ve Soba malzemeleri imalatı ile başlamıştır.
PAZARLAMAYA GİRİŞ PAZARLAMANIN TANIMI
Öğr. Grv. Semih AÇIKGÖZOĞLU
Yeni İş Platformunuz! Yönetim Bilişim Sistemleri Boğaziçi Üniversitesi.
Giriş. • KİMLER ALMALI? • NEDEN DENİZ YILDIZI + PLUS ? • TİCARİ PAKET İÇERİĞİ • KİMLER ALMALI? • NEDEN DENİZ YILDIZI + PLUS ? • TİCARİ PAKET İÇERİĞİ Ajanda.
Global Pazar Analizi 1. adım: Organizasyonun U/A’laşmaya ne derece hazır olduğunu incele. Finansal ve fiziksel kaynaklar, ilgili beceri ve yetenekler,
PAZARLAMA YÖNETİMİ.
TEMEL YETENEK RAQİF QASIMOV.
BİLGİ TOPLUMU STRATEJİSİ Halil İbrahim AKÇA DPT Müsteşar Yrd. 7 Eylül 2006.
İTALYAN VE TÜRK TEKNOLOJİSİNİN BULUŞTUĞU NOKTA Şirketimiz 2000 yılında Mimsunar LPG Otogaz Dönüşüm adı altında bir şahıs firması olarak İzmit'de 5 adet.
Girişimcilik.
GİRİŞİMCİLİK Ahmet AYDIN.
Sanayi Ar-Ge Proje Destek Başurusu Hazırlama Becerileri Geliştirme Çalıştayı ArGe_Projesi_Hazirlama_Calistayi (061110)
METROPOL HABERLEŞME LTD ŞTİ
ARİNKOM TTO SAN – TEZ Destekleri. ARİNKOM TTOSAN-TEZ Programı 27 Şubat 2014 tarihli ve sayılı Resmi Gazete’de yayımlanan “Sanayi Tezleri Projelerinin.
Kurum misyon ve vizyonunu, net bir biçimde paydaşlara odaklanmış bir strateji ve bunu destekleyen uygun politikalar, planlar, amaçlar, hedefler ve süreçler.
ERK İSG&İK – –
İşletmelerde Finansman- Önemli Unsurlar Dr. Aydın Öztunalı 14 Mayıs 2008 Hacettepe Üniversitesi Teknokent Ankara.
"Eğitimdir ki bir milleti ya özgür,
ÖRNEKLERLE ÜNİVERSİTE SANAYİ İŞBİRLİĞİ
Yrd. Doç. Dr. Arzdar KİRACI Başkent Üniversitesi
Ar-Ge ve Teknoloji Geliştirme: Rekabet için stratejik yaklaşımlar
DÜZCE ÜNİVERSİTESİ İŞLETME ANA BİLİM DALI REKABET STRATEJİLERİ HASAN GÜLER.
AKILLI ŞEBEKELİ KİM İŞLETECEK ? Murad ŞERALIOĞLU İGDAŞ EĞİTİM MÜDÜRÜ
TANITMA NEDİR Turizmde tanıtma; yurt içinde veya yurt dışında insanların ilgilerini bir ülkenin bölgenin ya da turistik bir yerin turistik ürünleri üzerine.
Açık İnovasyon ve Fikri Varlıklar Sertaç Köksaldı İnovasyon ve Sınai Mülkiyet Hakları Konferansı 4 Aralık 2009.
Comenius Programı Onur AYDEMİR
MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ
E-TİCARET.
TEMEL YETENEK “Temel yetenek, bir işletmeyi başka işletmelerden ayıran, işletmenin vizyonunun gerçekleştirmesinde rol oynayan, rakipler tarafından kolayca.
Kalite Kültürüne Dönüşüm Stratejileri
Neden Proje Yönetimi - PROBLEMLERİN KARMAŞIKLIĞI - TEK BİR KİŞİNİN ÇÖZÜME ULAŞMA GÜÇLÜĞÜ - DİSİPLİNLER ARASI İLİŞKİLERİN SAĞLANMASI - MADDE VE İNSAN KAYNAKLARININ.
MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ
Kalite Nedir? Furkan LEVENTOĞLU.
Ö.Yavuz KARAGÖZ Mevlüt BALTA Hasan AKKOÇ
İNOVASYON.
Metin DURAN Genel Müdür
BİLGİSAYAR DESTEKLİ EĞİTİM UYGULAMALARI
KalDer ve Mühendislik Eğitiminden Beklentiler Dr. Aydın Kosova, 20 MAYIS 2004 KalDer : Centrum İş Merkezi, Aydınevler San. Cad. No: 3 Küçükyalı İstanbul.
Endüstrİ ÜRÜNLERİ TASARIMI
DÜŞÜNCE KALİTESİ-YARATICILIK-iNOVASYON
1.1 © 2003 by Prentice Hall BÖLÜM 1 BİLİŞİMLE İLGİLİ GENEL KAVRAMLAR VE İŞ DÜNYASINDA BİLİŞİMİN ÖNEMİ.
SATIŞTA VE PAZARLAMADA
ENM 307 YÖNETİM BİLİŞİM SİSTEMLERİ Dersin Koordinatörü:. Prof. Dr
Mobil Pazar Çevresi ve Pazar Fırsatları
IV: İç (Mikro) Çevre: Firmanın Üstünlük ve Zayıflıkları
Strategic Business Planning for Commercial Producers
YENİ ORGANİZASYON YAKLAŞIMLARI
Yenilik ve Yeni Ürün Altunışık-Özdemir-Torlak.
DAVRANIŞ BİLİMLERİNİN ETKİLENDİĞİ ÇAĞDAŞ YAKLAŞIMLAR
Proje Hazırlama Eğitimi Dr. Necati VARDAR KTO Karatay Üniversitesi Malzeme Bilimi ve Nanoteknoloji Mühendisliği Öğretim Üyesi.
Firma adı İsminiz eposta adresiniz Bu slide’da ne iş yaptığınızı söyleceksiniz!!! ELİF KALAYCI, ESKİŞEHİR 24/11/2014.
CRM İÇIN STRATEJIK BIR YAKLAŞıM Hafta 5 – Adrian Payne Chapter 1 Prof. Dr. Remzi ALTUNIŞIK.
KOBİLERDE AR-GE ve İNOVASYON
Bir çok girişimci, yeni bir iş kurarken çoğu zaman hazırlık yapmaz. Yani bir iş planı yapmaz, bir iş modeli oluşturmaz. Ülkemizde yeni kurulan işlerin.
İNOVASYON İnovasyon nedir?
Bilişim Teknolojileri Dersi
ARAŞTIRMA GELİŞTİRME VE YAZILIM TİCARET LİMİTED ŞİRKETİ
İNOVASYON.
Hazırlayan İNOVASYON BİLAL ÇİÇEK 8\A 759 İNOVASYON Önce sonra.
SWOT ANALİZİ TÜRKER DURAN YATIRIM TEŞVİK DANIŞMANI.
TEKNOLOJI VE TASARIM DERSI.
Bu proje Avrupa Birliği ve Türkiye Cumhuriyeti
Hizmet Pazarlamasında Ürün Kavramı
2018 Yılı Performans Sunumu
Sunum transkripti:

İNOVASYON NEDİR? Sunan Bülent Orta Stratejik Yapılandırma Danışmanı Türev Danışmanlık Ltd. Şti. Grup Başkanı 1

İnovasyon nedir? İnovasyon, yeni veya iyileştirilmiş ürün, hizmet veya üretim yöntemi geliştirmek ve bunu ticari gelir elde edecek hale getirmek için yürütülen tüm süreçleri kapsar.

İnovasyon icat değildir İcatların sonuçlarından yararlanabilir ancak asıl önemli olan ekonomik getirisi olan, henüz yapılmamış, bilinmeyen birşeyleri yapmaktır. Bu nedenle de fikirler ve kavramlar önem kazanır.

Başarılı bir inovasyon, farklı düşünmek ve farkı yapmakla gerçekleşir İnovasyonun büyüklüğü yaratacağı etkinin büyük olacağı anlamına gelmez

Tercih edilmek için ürünlerimize eklediğimiz özellikler inovasyondur Günümüzde gelişen teknolojinin, değişen müşteri isteklerinin, bilgiye ve teknolojiye kolaylıkla erişen rakiplerin inovasyonu taklit etme becerilerinin hızlarını düşünürseniz, tek bir inovasyonla elde edilen rekabet avantajının ne kadar kısa sürebileceğini tahmin edebilirsiniz. Bu nedenle, sürekli olarak inovasyon yapmak gerekir

İnovasyon: Niçin, Kimin için? Firmalar, varlıklarını sürdürmek ve rekabet güçlerini artırmak için inovasyon yapmalıdır. Bu amaçla, Maliyetlerin azaltılması, Yeni ürün ve hizmetlerin geliştirilmesiyle çeşitliliğe gidilmesi, Ürün ve hizmet kalitesinin artırılması şarttır.

İnovasyon: Nasıl? İnovasyon sürecinin adımları ; Sinyallerin taranması Stratejik yanıt verme Gerekli bilgiyi edinme Çözümün geliştirilmesi Öğrenme

İnovasyonda başarılı olma Firma için tanımlanmış bir strateji varsa Firmanın içi ve dış iletişim yetisi yüksek ise Değişime açık bir yapı varsa İnovasyonu destekleyen bir içi organizasyon yapısı varsa

Bülent Orta Stratejik Yapılandırma Danışmanı Türev Danışmanlık Ltd. Şti. Grup Başkanı bulentorta@turev.com.tr Tel:0 232 482 34 80 Faks:0 232 489 67 16 www.turev.com.tr