MARKA YÖNETİMİ HAFTA V.

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
İLETİŞİM NEDİR? İletişim,nesnel kriterlere dayalı aktaranın ve algılayanın,algısından bağımsız olan bilginin ve kişilerin özelliklerinin ifadesi olan duygu.
Advertisements

Etkin İnsan Yönetimi Programı
MERHABA.
PAZARLAMAYA GİRİŞ PAZARLAMANIN TANIMI
KİŞİSEL SATIŞ Müşteri istek ve ihtiyaçları doğrultusunda gösterim ve ikna etmeye dayalı tutundurma çabalarına kişisel satış denir.
Kurumsal İletişim: İşletmelerin amaçlarını gerçekleştirmek için uyguladıkları stratejileri ve planladıkları iletişim çalışmalarının bir entegrasyonudur.
TÜKETİCİ DAVRANIŞI NEDİR?
Liderlik ve Örgütsel Adalet
HAYATI PAYLAŞMA VE DAYANIŞMA MERKEZİ
 Yenilik karar süreci bir bireyin, yeniliğe dair ilk bilgileri edinmekten yeniliğe karşı bir tutum oluşturmak, benimsemek ya da reddetmek için karar.
Örgütsel Güven ve Adalet
BÖLÜM X HALKLA İLİŞKİLER.
MARKA YÖNETİMİ HAFTA VI.
MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ
Marka Konumlandırma Brand Positioning
PAZARLAMA İLETİŞİMİ.
ÖĞRENME STİLLERİ.
PAZARIN BÖLÜMLERE AYRILMASI
TÜKETİCİ DAVRANIŞLARI
Eğitimci Geliştirme Programı
MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ Yrd.Doç.Dr. Pınar Seden Meral Hafta II.
Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı 1.Temel Kavramlar
I.BÖLÜM TÜKETİCİ DAVRANIŞLARI KAVRAMI VE PAZARLAMA
KİŞİLİK ANALİZLERİ (Önce kişileri analiz etmeyi öğrenelim. İleriki makalelerde hangi kişilik tipine işi nasıl anlatacağımızı öğreneceğiz) Lider Yapılı,
REHBERLİK.
BÖLÜM 8. İtibar kavramı, Türk Dil Kurumu’nun Türkçe Sözlüğü’nde şöyle tanımlanmıştır: Saygı görme, değerli, güvenilir olma durumu, saygınlık, prestij.
BLOGLAR ARACILIĞIYLA Pazarlama SEDAT BAŞDAĞ. Kelimenin ilk oluşumu, "Web" ve "Log" kelimelerinin birleşmesinden oluşmuş, “Weblog” olarak isimlendirilmiştir.
Kişisel satış, Satış geliştirme, Reklam ve Halkla İlişkiler
ÇALIŞAN MEMNUNİYETİ VE MOTİVASYON
Halkla ilişkiler Tüm işletmelerin varoluş ve işleyiş amaçlarını topluma yeterince açıklayabilme arzularıdır.
TALAS LİSESİ REHBERLİK SERVİSİ
Eğitim Psikolojisi Yrd. Doç. Dr. Cenk Akbıyık
Yönetici Kimdir Yönetici bir işi yapmak için insanları ve kaynakları yöneten kimsedir. Yöneticilerin bir çok özelliği olması gerekir.
MARKA YÖNETİMİ HAFTA VI.
OKUL YÖNETİMİNDE YENİ YAKLAŞIMLAR
ÇOCUĞUN OKULA UYUM BAŞARISINI ARTTIRMAK İÇİN VELİYE DÜŞEN GÖREVLER
ERGENLİK DÖNEMİ ÖZELLİKLERİ VE SORUNLARI
Örgütsel Davranış Prof. Dr. Cem Tanova.
Kişilerarası iletişim çatışmaları
Reklamcılıkta Anna Karenina İlkesi
İŞ DÜNYASINDA MARKALAŞMA
ALGI YÖNETİMİ Thank you Richard and thank you Kevin for your valuable insight into what makes great brands and the pitfalls that lie in store for all of.
Konumlandırma.
MÜŞTERİ İLİŞKİLER YÖNETİMİVE İLİŞKİLİ KONULAR
Bölümün Amacı Bu bölüm, kurumsal kültür ve etik değerler ile bunların örgütlerden nasıl etkilendiğine dair görüşleri incelemektedir.
Bu derste, Sınıfta istenmeyen davranışların önlenmesi
Sağlık Hizmetlerinde İletişim ve Halkla İlişkiler
Pazarlama İlkeleri.
PERFORMANS GÖRÜŞMELERİ
Öğr. Grv. MEHMET ALİ ZENGİN
BÖLÜM 7 AHLAKİ GELİŞİM, DEĞERLER ve DİN. BÖLÜM 7 AHLAKİ GELİŞİM, DEĞERLER ve DİN.
GİRİŞİMCİLİK VE LİDERLİK
Reklam ve Halkla İlişkiler
X- Strateji İçin Kültür ve Liderlik
ICF Aylık Üye Toplantısı 11 Aralık 2012 Didem Şen Pamuk.
GENEL İŞLETME İŞLETMENİN AMAÇLARI
Tutundurma, iletişime dayanır ve ikna edici yanı vardır. Doğrudan satışları kolaylaştırma amacına yönelik olduğu kadar, tutum ve davranışlara da yöneliktir.
Reklam Stratejileri Radyo Ve Tv’de Reklam Yapım Teknikleri Dersi Ödevi
Teknoloji ve Tasarım Dersi
VİZYON VE MİSYON ÖĞR.GÖR.TAYLAN VURGUN.
SANAT FELSEFESİSANAT FELSEFESİ Sanatçı Sanat Eserinin Özellikleri Ve NitelikleriSanat Eserinin Özellikleri Ve Nitelikleri.
BEN FARKLIYIM. Toplumu oluşturan ve kendine özgü özellikleri olan her insan bir bireydir. Fiziksel özelliklerimiz, yeteneklerimiz, becerilerimiz, bizi.
PAZARLAMA İLETİŞİMİ (Pİ)
DAĞITIM KAVRAMI ve DAĞITIM KANALLARI
İletişim ve Algı Yönetimi
Sağlık Bilimleri Fakültesi
PAZARLAMA SİSTEMİNE GİRİŞ Büşra YARADILMIŞ
MARKA YÖNETİMİ Vazgeçme Çağında Yüksek Sadakat Markaları Yaratmak.
GAS 208 PAZARLAMANIN TEMEL İLKELERİ ve HİZMET PAZARLAMASI
GİRİŞİMCİ ÖZELLİKLERİ
Sunum transkripti:

MARKA YÖNETİMİ HAFTA V

Sizin Marka Kişiniz Kim? Neden?

Bireysel Markalaşma Kişisel marka, kişinin hayattaki duruşuyla ilgili dış dünyaya yansıttığı mesaj, aynı işi yapan herkese göre yarattığı fark ve işine veya statüsüne kattığı değerlere dayalı bir kişisel kimliktir.

Bu kimlik; Nitelikler Yetenekler Performans Kişisel değerler Diğer insanların algıların bir toplamıdır.

“Başkaları tarafından nasıl algılanıldığınızı yönetmektir”. Bireysel markalamada esas olan, “Başkaları tarafından nasıl algılanıldığınızı yönetmektir”.

İnsanların düşüncelerinde Özgün Güçlü Olumlu etkiler oluşturma çabalarını içermektedir.

Bireysel Markalamaya Neden İhtiyaç Duyulur?

Kendimizi rakiplerden farklı kılmak. Verilmek istenen mesajı, hedef kitlenin beynine ve kalbine yerleştirmek. Sizi takip eden değil, takip edilen yapmak. Oluşturduğunu değerlerle ilgili algılar oluşturmak. Duygusal bağlantılar kurmak. Değerleri dış dünyaya yansıtmak. Kurallara uyan değil, belirleyen olmak.

Güven ve itimat yaratmak. Otoriteyi ve kabul edilirliği yükseltmek. Kendini lider olarak konumlandırmak. Prestij kazanmak. Trend oluşturmak. Daha iyi ücret oluşturmak. Kriz yönetimini sağlamak.

Markanı yönet Kendini konumlandır Ne yaptığını belirle Kim olduğunu belirle

Kim Olduğunu Belirle Özgün tarafların vurgulanması Taklitten kaçınma. Doğruyu söyleme.

Ne Yaptığını Belirle Profesyonel ilgi alanları ve hedefler. Hayatta yapılmak istenen işler. “Ben hangi özgün, farklı değerleri üretebiliyorum?”. Güçlü yanlarını farkına varma ve insanlara sunmak.

Kendini Konumlandır En güçlü yönlere vurgu yapmak. Yaratılan değerlere manevi anlam yüklemek. Açık olma. Anlaşılması kolay olma. Orijinal olma. İnsanları faydasına inandırma.

Konumlandırma Başarılı ve güçlü bir marka yaratmanın ön koşulu, markanın rakiplerinden farklılaşmasıdır.

Konumlandırma Marka konumlandırma, marka farkındalığının sağlanması ile birlikte markanın tüketicilerce hangi “kişilik” ve “kimlik” öğeleri ile hatırlanacağını belirlemektedir

Konumlandırma Konumlandırma, hedef kitlenin zihninde kişiyi tanımlayan bir fikir, bir söz üzerine yoğunlaşmaktır. Bir marka, marka adına çağrışım yapan, arzu edilebilir bir fayda sunulmasıyla da konumlandırılabilir.

Markanı Yönet Bireysel markada anahtar, hakkınızda konuşulmasıdır. Onların söylediklerine bağlı olarak markanın değeri oluşmaktadır.

Markanı Yönet Bireysel marka olarak rakiplerden ayıran beş özellik nedir? Başkaları ne düşünüyor? En önemli beş değeriniz nedir? Hedef kitle kim? Profesyonellerle düzenli iletişim kurmak. Kişisel stilin marka ve hedef kitle ile uyumlu olması. Çalışma ortamının marka iletişimi ile uyumlu olması.

Özet Olarak Bireysel Markalaşma İletişim Disiplin Farklılaşma