Kaynak: RD Üyesi Medya Ajansları 1. 2 Karşılaştırmalı Medya Yatırımları (İlk 6 Ay Mio TL) 2010 Pazar Payı2011Pazar Payı Değişim 2011 - 2010 TV1.020,0055,591.316,3357,8129%

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
Pazarlama ve İletişim Dünyasında Sosyal Medya Trendleri Araştırması
Advertisements

SIGN İSTANBUL 2011 Uluslararası 13. Açıkhava Reklamcılığı Fuarı ARALIK 2011 TÜYAP Fuar ve Kongre Merkezi İSTANBUL.
Reklamcılar Derneği Medya Paylaşım Toplantıları 4 Eylül 2008.
Seda ŞİRİN KÖSE, Ali KANIK, Engin KÖSE, Kayı ELİAÇIK,
YRD.DOÇ.DR.MEHMET TEKTAŞ
T.C. İNÖNÜ ÜNİVERSİTESİ Arapgir Meslek YÜKSEKOKULU
YENİ SINIF GEÇME VE SINAV YÖNETMELİĞİ
İNTERNET VE SOSYAL AĞLAR.
GRAND HYATT İSTANBUL 29 MAYIS 2012 İSTANBUL GRAND HYATT İSTANBUL 29 MAYIS 2012 İSTANBUL.
2013 MEDYA ANALİZ RAPORU.
Dumansız Hava Sahası uygulaması ile basında olumlu ve olumsuz haber akış ilişkisinin değerlendirilmesi Elif Dağlı, Murat Güner, Efza Evrengil, SSUK.
Ondalık Kesirlerle Bölme İşlemi
TOKKDER Operasyonel Kiralama Sektör Raporu 2012 Yıl Sonu
Atlayarak Sayalım Birer sayalım
Bazı Ekonomilere İlişkin Büyüme Tahminleri
HER GENÇ MATEMATİK ÖĞRENEBİLİR MURAT GÜNER KELKİT
Diferansiyel Denklemler
26 Mayıs 2011 ODTÜ Kütüphane Hizmetiçi Eğitim Seminerleri.
İNFERTİLİTE TEDAVİSİ İÇİN BAŞVURAN ERKEK HASTALARDA TAMAMLAYICI VE ALTERNATİF TIP YÖNTEMLERİ KULLANIMI H.Volkan ACAR, Aydın KENDİRCİ, Kubilay VİCDAN,
KIR ÇİÇEKLERİM’ E RakamlarImIz Akhisar Koleji 1/A.
ETİK ve İTİBAR YÖNETİMİ
Soruya geri dön
AKADEMİK GENEL KURUL TOPLANTISI
“Dünyada ve Türkiye’de Pamuk Piyasaları ile İlgili Gelişmeler”
FAALİYET, PROJE VE EYLEM PLANININ HAZIRLANMASI
2012 YILINA AİT ÖZET SUNU T.C. UZUNKÖPRÜ KAYMAKAMLIĞI
HAZIRLAYAN:SAVAŞ TURAN AKKOYUNLU İLKÖĞRETİM OKULU 2/D SINIFI
6 MAYIS MAYIS KURULUŞ GENEL BİLGİLERİ Ticari Unvanı :Eczacıbaşı Yatırım Holding Ortaklığı A.Ş. Çıkarılmış Sermaye : TL Kayıtlı.
ORHAN EREN İLKOKULU 1-A.
ZAMBAK 1 SORU BANKASI UĞUR CESUR 1 ZAMBAK 1 SORU BANKASI ÖZEL SORULARI Hazırlayan: UĞUR CESUR.
Gün Kitabın Adı ve Yazarı Okuduğu sayfa sayısı
1 YASED BAROMETRE 18 MART 2008 İSTANBUL.
Güncel Pazarlama Yaklaşımları -6
Sayı Doğrusunda Toplama İşlemi Yapalım
GRAND HYATT İSTANBUL 15 NİSAN 2014 İSTANBUL. KURULUŞ GENEL BİLGİLERİ Ticari Unvanı : Eczacıbaşı Yatırım Holding Ortaklığı A.Ş. Çıkarılmış Sermaye :
İmalat Yöntemleri Teyfik Demir
IAB Türkiye Basın toplantısı Büyük dönüşüm Dijital akıl.
Medya Paylaşım Toplantıları Reklam Yatırımları 2010/2011 Yıllık Değişim Büyüyen Sektörler Gündemimizdeki Konular 1.
AVM’LERİ FARKLILAŞTIRAN ETKİNLİKLERİ GELİŞTİRMEK VE YÖNETMEK
PÇAĞEXER / SAYILAR Ali İhsan TARI İnş. Yük. Müh. F5 tuşu slaytları çalıştırmaktadır.
19 Ekim 2006 GfK TürkiyeCustom ResearchGrowth from Knowledge 1 TUHID - İDA İletişim Hizmetleri Algılama Araştırması Eylül 2006.
“SAKARYA EĞİTİMDE BAŞARIYI ARTIRMA PROJESİ” (SEBAP) J ve J KONURALP İ
TÜRKİYE’DE İÇ GÖÇ VE DOĞURGANLIK HÜKSAM - Mart 2010 Dr. Mehmet Ali ERYURT Hacettepe Üniversitesi Nüfus Etütleri Enstitüsü.

EĞİTİMDE ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME
Prof.Dr.Seçil ÖZKAN Gazi Üniversitesi Tıp Fakültesi
4 X x X X X
Neden açıkhava?. Televizyondan sonra en hızlı ulaşan mecra! %88 %56 %48 %42 %30 %14 %6 Kaynak: TGI 2013r1 İlkbahar (Mart 12- Şubat 13) (TV, açıkhava,
ANA BABA TUTUMU ENVANTERİ
YEREL YÖNETİMLERİM ÖZ GELİR YARATMA KAPASİTESİNİN GÜÇLENDİRİLMESİ III.YEREL YÖNETİMLERİN MALİ YÖNETİMİ FORUMU 15 EYLÜL 2010 ANKARA Prof. Dr. Ayşe Güner.
BANKACILIK SEKTÖRÜ REKLAM / İLANLARI VE TÜKETİCİ Özcan PEKTAŞ Tüketici ve Çevre Eğitim Vakfı TÜKÇEV.
Aksaray Üniversitesi Sn Proje AdıSektörüYeriProjenin Durumu 1 Proje Hizmet İşiEğitimMerkezBitti 2 Merkezi Araştırma LaboratuvarıEğitimMerkezBitti 3 Kampüs.
KARAR AĞACI. Sayfa 111 Bir petrol şirketi, Batman yakınında bir arazide kuyu açmadan önce başka bir firmaya jeolojik bir etüd yaptırıp yaptırmama konusunda.
Mitat Zorlu 1 Adı ve Soyadı: ……….……………………………. 25 Eylül 2009 Cuma Matematik Aynı türden 10 nesnenin sayısına ………… denir. Aynı türden …. nesnenin sayısına.
Sosyal Medya Sosyal medya ; İçeriğinin alıcıları tarafından oluşturulup, yine başka alıcıların kullanımına sunulduğu alandır. 1.
Çizelge 38. Buğday Maliyeti Hesabı (fiziki veriler 1 dekar içindir)
Yrd. Doç. Dr. Doğan AYDOĞAN
Mehmet GELİŞGEN Matematik Öğretmeni
1.HAFTA 26 Ağustos 2009 ÇARŞAMBA 2.HAFTA 01 EYLÜL 2009 SALI 3.HAFTA 09 EYLÜL 2009 ÇARŞAMBA 4.HAFTA 15 EYLÜL 2009 SALI 5.HAFTA 23 EYLÜL 2009 ÇARŞAMBA 6.HAFTA.
1.HAFTA 26 Ağustos 2009 ÇARŞAMBA 2.HAFTA 01 EYLÜL 2009 SALI 3.HAFTA 09 EYLÜL 2009 ÇARŞAMBA 4.HAFTA 15 EYLÜL 2009 SALI 5.HAFTA 23 EYLÜL 2009 ÇARŞAMBA 6.HAFTA.
PÇAĞEXER / SAYILAR Ali İhsan TARI İnş. Yük. Müh. F5 tuşu slaytları çalıştırmaktadır.
PİYASA GÖSTERGELERİ.
Gazlar Tehlikeler MetanPatlama, yanma ve asfiksi Karbon monoksitAsfiksi Hidrojen Sülfür Göz ve solunum yollarının tahriş olması Oksijen kıtlığıAnoksi Dizel.
Diferansiyel Denklemler
Yrd. Doç. Dr. Doğan AYDOĞAN
İnteraktif Medya Dünü Bugünü Yarını Uğur Şeker / Dijital Büro İstanbul Yıldız Teknik Üniversitesi Sürekli Eğitim Merkezi 'Mobile Marketing Conference'
Yeni Medya ve Sosyal Medya
İLETİŞİM FAKÜLTESİ AKADEMİK PERSONEL 1 PROFESÖR 7 YARDIMCI DOÇENT 16 ARAŞTIRMA GÖREVLİSİ (ÖYP) 1 ÖĞRETİM GÖREVLİSİ 3 ARAŞTIRMA GÖREVLİSİ, (1 50 d) (1 DOÇENT,
Tatlı – Tuzlu Yiyecek Kategorisi
Reklamlar Bir malı tanıtıp beğendirmek için yapılan çalışmalara reklam diyoruz. Reklamlar televizyon, radyo, gazete, dergi ve duvar panoları aracılığıyla.
Sunum transkripti:

Kaynak: RD Üyesi Medya Ajansları 1

2 Karşılaştırmalı Medya Yatırımları (İlk 6 Ay Mio TL) 2010 Pazar Payı2011Pazar Payı Değişim TV1.020,0055, ,3357,8129% Gazete446,0024,31501,7822,0413% Dergi44,002,4050,222,2114% Radyo51,002,7860,532,6619% Açıkhava129,007,03156,676,8821% Sinema24,001,3128,111,2317% Dijital121,006,59163,447,1835% Toplam 1.835,00100, ,09100,0024%

İlk 6 Ayda Reklam Yatırımları

4 Karşılaştırmalı Reklam Yatırımları 6 Ay 2009 Pazar Payı %2010Pazar Payı2011 Pazar Payı TV 699,0051, ,0055, ,3357,81 Gazete 378,0028,08446,0024,31501,7822,04 Dergi 34,002,5344,002,4050,222,21 Radyo 41,003,0551,002,7860,532,66 Açıkhava 99,007,36129,007,03156,676,88 Sinema 21,001,5624,001,3128,111,23 Dijital 74,005,50121,006,59163,447,18 Toplam1.346,00100, ,00100, ,09100,00

5 Karşılaştırmalı Medya Yatırımları