Analysis of Logistic,Translation and Localization Strategies of gurmedenaldım.com Andaç Karahasanoğlu Man 407.

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
E-Ticaret Nedir? İnternetin yaygınlaşmasıyla birlikte Ticaret, birtakım sistemler aracılığıyla internet üzerinden de yapılır hale geldi. Bu yeni ticaret.
Advertisements

Lojistik Yönetimi Ders – V
TEMEL LOJİSTİK Doç. Dr. Murat ERDAL muraterdal.com.
E-TİCARET SATIŞ SİTELERİ. E-TİCARET “Doğrudan fiziksel bağlantı kurmaya ya da fiziksel değiş tokuş işlemine gerek kalmadan tarafların elektronik olarak.
PAZARLAMAYA GİRİŞ PAZARLAMANIN TANIMI
Ğ We take care of your vision ...your care provider.
ELEKTRONİK PAZARLAMA.
Restaurant Yönetim Sistemi
PAZARLAMA YÖNETİMİ: ÜNİTE 7
TEDARİK ZİNCİRİ YÖNETİMİ.
ELEKTRONİK TİCARET VE LOJİSTİK HİZMETLERİ
KIRKLARELİ ÜNİVERSİTESİ BABAESKİ MESLEK YÜKSEKOKULU DERS:E-TİCARET KONU:ELEKTRONİK TİCARETİN GELİŞİMİ VE GELENEKSEL TİCARET İLE KARŞILAŞTIRILMASI HAZIRLAYAN:DİLEK.
Tedarikçi Tarafından Yönetilen Stoklar (TYS)
İÇ VE DIŞ PAZARLARDA ETKİNLİĞİ ARTIRMA YÖNTEMLERİNDEN EN ÖNEMLİSİ KULLANILAN LOJİSTİK ALT YAPISIDIR !!!
TEDARİK ZİNCİRİ YÖNETİMİ
PROMOSYON  Kökeni Latince promotio kelimesinden gelen promosyonun anlamı fikir,öne çıkarmak olarak tercüme edilir.  Bir firmanın ya da bir arzın tanıtılması.
Öğr. Grv. Semih AÇIKGÖZOĞLU
Hazırlayan:Murat Sait ÇABUK. 1: B2B (Business to Business): Sirketler Arası Elektronik Ticaret * B2B’nin temeli, sirketlerin internet uzerinden birbirine.
Fonksiyonel Bakış Açısıyla Sistemler
1. 2 E-Ticaret Neden Ç evrecidir?  4 © Elif Dural Dünya iklim koşullarındaki değişiklik, kaynakların azalması ve canlı türlerinin yavaş yavaş yok olması,
E- T I CARET‘İN SINIFLANDIRILMASI VE KATEGORİ’LER I NE (TÜRLER I NE) AYRILMASI.
ELEKTRONİK TİCARET TÜRLERİ
ULUSLAR ARASI TAŞIMACILIK VE LOJİSTİK
TEDARİK ZİNCİRİ YÖNETİMİ.
Yrd.Doç Dr. YILMAZ GÖKŞEN
Tedarikçi Firma Sunumu
Pazarlama Kanalları ve Dağıtım Politikaları
CUSTOMER TO CUSTOMER (TÜKETİCİDEN TÜKETİCİYE) E-TİCARET
BALANCED SCORECARD – DENGELİ BAŞARI GÖSTERGESİ
İşletmelerde Bilişim Sistemleri
Lojistik Bilgi Sistemleri Lojistik Organizasyonu
1.1 © 2003 by Prentice Hall BÖLÜM 3 BİLİŞİM SİSTEMİ YAKLAŞIMLAR ve ORGANİZASYONA ETKİLERİ.
Tedarik Zinciri Yönetimi
İnsan Kaynakları Bilgi Sistemleri
Veritabanı Yönetim Sistemleri
STOK YÖNETİMİ Mba Operasyon yönetimi
Kurumsal ve Gelişmiş Stratejik Planlama Çözümü.
  Satış sonrası hizmetler bir ürün satıldıktan sonraki süreçte müşteriye sunulan teknik destekler olarak değerlendirilebilir. Bu hizmetler arasında garanti,
MÜŞTERİ İLİŞKİLERİNİN YENİ BOYUTLARI
E ticaret nedir? E-ticaret, sanal ortamda yapılan ödemelerin toplamını kapsıyor. : * “E-tailer” diye adlandırılan.
ÜRETİM VE OPERASYON YÖNETİMİ 2009 Prof.Dr. Şakir ESNAF İ.Ü.MÜHENDİSLİK FAKÜLTESİ ENDÜSTRİ MÜHENDİSLİĞİ BÖLÜMÜ AVCILAR İSTANBUL.
LOJİSTİĞİN TARİHÇESİ , LOJİSTİK NEDİR?, LOJİSTİK YÖNETİMİ
ÖRGÜTLERDE BİLGİ YÖNETİMİ, KARAR VERME VE BİLİŞİM SİSTEMLERİNDEKİ HİYERARŞİK YAPININ MİMARİSİ Kısım 2.
Manufacturing Planning and Control – İmalat/Üretim Planlama ve Kontrol
Chapter 8 Vollmann, Berry, Whybark, Jacobs
KURUMSAL BİLİŞİM SİSTEMLERİ
Modern Taşımacılık Yönetimi Yaklaşımları 3PL 4PL ŞEVVAL OLGAÇ.
TEDARİK ZİNCİRİ TASARIMI
İ ÇERIK Değer Zinciri ve E-Ticaret Amazon.com Wireless ve Ses Tabanlı E-Ticaret E-Ticaretin Avantaj ve Dezavantajları E-Ticaret İş.
Tedarik ziNCİRLERİ yÖNETİmi
Lojistik Merkezin Önemi
DAĞITIM KAVRAMI ve DAĞITIM KANALLARI
ELEKTRONİK TİCARET ÖNÜNDEKİ ZORLUKLAR VE RİSKLER
Sam Walton tarafından 1962 yılında kurulmuş Amerikan perakende satış yapan mağazalar zinciridir yılında Walmart büyük kazandıracak olan borsaya.
TEDARİK ZİNCİRİ YÖNETİMİ.
LOJİSTİK MALİYETLERİN YÖNETİMİ
ALİBABA Ağahan KÖSE
ÜNİTE 2: ÜRETİM YÖNETİMİ.
TNT VİTRİNİ YÜKSEK TEKNOLOJİ ÜRETİCİSİ
ELEKTRONİK TİCARET E TİCARET NEDİR ? E-Ticaret ‘ te dikkat edilmesi gereken kurallar 1.
Bölüm 2 ÖRGÜTLERDE BİLGİ YÖNETİMİ, KARAR VERME VE BİLİŞİM SİSTEMLERİNDEKİ HİYERARŞİK YAPININ MİMARİSİ Kısım 2.
TEDARİK ZİNCİRİ YÖNETİMİ VE LOJİSTİK
MEHMET AKİF MTAL. ULAŞTIRMA HİZMETLERİ ALANI SUNUMU
Prof Dr Remzi ALTUNIŞIK
İŞLETMEDE BİLGİ SİSTEMLERİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
Stratejik Gıda Hizmetleri Danışmanlığı/Tasarımı Amacımız; Hizmet Standardını sağlamak; Zincir mağaza olarak tüketicilerin gideceği diğer AUM mağazalarında.
Sunum transkripti:

Analysis of Logistic,Translation and Localization Strategies of gurmedenaldım.com Andaç Karahasanoğlu Man 407

Lojistik yönetimi nedir? Müşteri gereksinimlerini karşılamak üzere üretim noktası ve tüketim noktası arasındaki mal, hizmet ve ilgili bilgilerin ileri ve geri yöndeki akışları ile depolanmalarının etkin ve verimli bir şekilde planlanması uygulanması ve kontrolü kapsayan tedarik zinciri süreci aşamasıdır

Fiziksel Mağaza olmadığı için Lojistik Merkezi ile Elektronik Ticaret şirketi aynı seviyeden hizmet verir Ürünler Lojistik Merkezinden direk bireysel müşterilere (tüketicilere) teslim edilir. Tek seferde az sayıda veya tek bir Ürün Standard dağıtım sistemleri bu kadar düşük miktarda teslimatları sağlamak için planlanmamıştır Elektronik ticarette bu sebepten dolayı daha kompleks dağıtım modellerine ihtiyaç duyulur. Dağıtım saatlerinin müşterilere göre, mesela akşam saatleri ve hafta sonları gibi evde oldukları zamanlara göre optimize edilmesi gerekir E Ticaret

E-ticaret’te Lojistik Butona basıldığında: Ziyaretçi => müşteri ilişkinin en önemli safhası: Ödeme işlemleri, ürün tedariği, siparişin hazırlanması, teslimi ve iade yönetimi. Tüm bu parçalar müşteri ile ilişkilerinizi,karlılığınızı veya gelecekteki satışlarınızı pekiştirir veya bozabilir Lojistik işlemler arka planda yürür, ancak müşteri tarafından hissedilir. Hatalı, hasarlı, gecikmeli veya eksik teslimatlar müşterinin bir daha sitenizden alışveriş yapmamasına sebep olur.

Eticaret Lojistiğinde Ana ihtiyaçlar Sürat: Yalnızca ürünlerin ulaşması değil, her zaman zamanında ulaşması gerekmektedir. Doğruluk: Siparişi verilen ürünlerin ulaşması gerekir. Ölçeklenebilirlik: Ürünleri ulaştırabiliyorsunuz, ama işiniz büyüdükçe kapasiteniz de sizinle beraber büyüyebiliyor mu? Esneklik: Bayram, yılbaşı gibi iş hacminin ani ve orantısız artışları karşısında web siteniz ayakta kalabiliyor ancak, siparişlerinizi karşılayabiliyormusunuz?

Geri dönüş Lojistiği Ürünlerin müşteriden satıcıya, geriye doğru hareketi Bu kategoriye giren işlemler: Müşteri destek hizmetleri: Callcenter, desteği, online chat Ürünlerin fiziksel olarak geri taşınması Müşterinin ürünü bir yere bırakması istenebilir, veya müşteriden ürünün teslim alınması satıcı tarafından organize edilebilir Depolama: Geri gelen ürünler etiketlenir, depolanır ve takip edilir

Sonuç E-ticaret’te lojistik kararlar, stratejikkararlardır. Başarıya direkt etki ederler.