TEKNOLOJİ VE TASARIM AD: FATMA ERVA SOYAD:DEMİR SINIF: 8A NO: 295

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
TÜRKAN YÜKSEL Tıkır Top.
Advertisements

Onlara sahip olduklarınızın en iyisini veriniz.”
Bu sözleri hiç duydunuz mu?
YAPI ELEMANLARI – TEMEL UYGULAMASI
Öğretmen okulun ilk gününde, 5
ÇEVREMİZİ ÇİÇEKLERLE GÜZELLEŞTİRELİM
EVİMİ VE AİLEMİ SEVİYORUM
Bilimsel Proje Hazırlamanın Basamakları
Düşünelim Çözelim Hayallerim Çizgide Saklı
KASIM 2. HAFTASI. Kitap bize bilmediklerimizi öğretir. Görmediğimiz yerleri tanıtır.
YAPIM KUŞAĞI ÜRETİYORUM.
Nasıl Kullanabiliriz ? EVDEKİ ALETLER.
Cin Ali İnternette Ne Yapıyor?
Sayın kaymakamım. Sayın İlçe Milli Eğitim müdürüm ve Şube Müdürlerim
Yavrum ve ben.
KONUŞMAYI BAŞLATMA VE SÜRDÜRME AMAÇ: Sözel İletişimi başlatabilme ve sürdürebilme DÜZEY: 2. Sınıf ve üstü SÜRE: 45 Dakika MATERYAL:
KABUL EDEMEM.
Sevgili günlük, Bugün çok yoruldum. Neden mi bugün hem eğlendik hem öğrendik… Merak mı ediyorsun? Peki anlatayım…
İletişim Kaynak Mesaj Kanal Alıcı Kim Ne Söyledi Hangi Yolla Kime
DÜŞÜNELİM ÇÖZELİM HAYALLERİM ÇİZGİDE SAKLI EDANUR ACAR
PSİKOLOJİK DANIŞMA İLE İLGİLİ ÖNYARGILAR
Profili ve gizlilik ayarlarını güncelleştirme j ardından kursu başlatmak için F5 tuşuna basın veya Slayt Gösterisi > Baştan'ı tıklatın. İleti çubuğunda.
KURGU KUŞAĞI.
BABALAR VE KIZLARI.
SINAVA İLİŞKİN DUYGULAR
Geçen hafta bir akşam arkadaşlarla yemeğe gittik..
GİRİŞBÖLÜMÜNÜ ANLATMA
YAPIM KUŞAĞINI TANIYALIM.
ÖZEL TERCÜMAN LİSESİ ANAOKULUNDAN İLKÖĞRETİME SEMİNER PROGRAMI
ETKİNLİK HAYALLERİMDEKİ DEĞİŞİM VE GELİŞİM
*DÜŞÜNELİM ÇÖZELİM *HAYALLERİM ÇİZGİDE SAKLI
KURGU KUŞAĞI Düşünelim Çözelim Hayallerim Çizgide Saklı
2. SINIFLAR BİLGİ YARIŞMASINA HOŞGELDİNİZ
ŞAHİNBEY REHBERLİK VE ARAŞTIRMA MERKEZİ
PERFORMANS ÖDEVİ KONU : AİLE TARİHİMİZ Röportaj randevusu:
*Düşünelim çözelim *Hayallerim Çizgide Saklı
1.soru Aşağıdaki cümlelerin soru anlamı zamirle sağlanmıştır ?
Okul Rehberlik Servisi
Matematik Dersine Nasıl Çalışmalıyız??
*DÜŞÜNELİM ÇÖZELİM *HAYELLERİM ÇİZGİDE SAKLI
Kendimizi Koruma Yolları ve Güvenli Yaşam
H A Y L E Ğ İ T M GÜCÜ Hamdi ÖZDUMAN
Hazırlayan Şevval KATIRCI.
Rehberlik Servisinin Tanıtımı
KIZLARDA GÖRÜLEN ERGENLİK DÖNEMİ DEGİŞİKLİKLERİ VE SORUNLARI
EDS462 Okul Deneyimi Dersi
LİSE HAYATI HAKKINDA BİLGİLER. KİMYA BİYOLOJİ TARİH COĞRAFYA DİL VE ANLATIM İNGİLİZCE ÇİNCE MATEMATİK FİZİK EDEBİYAT Beden eğitimi Temel dini bilgiler.
Uygulayan ve Değerlendiren
ÖZEL MÜZEYYEN ÇELEBİOĞLU
Kalbinizin Sesini Dinleyin. Bu öykü, çiftlikten çiftliğe, yarıştan yarışa koşarak atları terbiye etmeye çalışan gezgin bir at terbiyecisinin genç oğlunun.
PARA BİRİKTİRİYORUM.
VERİMLİ DERS ÇALIŞMA TEKNİKLERİ
1. KUŞAK DÜZEN.
1. SINIF VELİSİ OLMAK.
DUYGULARI İFADE EDEBİLME
TEKNOLOJİ VE TASARIM DERSİ
ÖLÇME DEĞERLENDİRME Yard. Doç.Dr. Deniz Özcan.
KİŞİSEL GELİŞİM & İKY.
Mehmet ŞAHİN Toprak Sanayi İ.Ö.O./ÇORUM
YUMAKLICERİT ORTAOKULU REHBERLİK SERVİSİ Hazırlayan: Ayşegül ATA
VERİMLİ DERS ÇALIŞMA.  Bahanelerle kendinizi küçültmeyin  Sizi engelleyen tek şey kendinizsiniz  Kendinizi engellemeyeceğinize söz verin Birbirinizden.
YAPIM KUŞAĞI ÜRETİYORUM ETKİNLİĞİ.
KÜÇÜK MUCİTLER ÖĞRENİYOR VE ÖĞRETİYOR
EDS462/OMB504 Okul Deneyimi Dersi
1. SINIF VELİSİ OLMAK.
Oturma Düzeni Grafiği Oluşturma
SLAYT.
İp sayısı arttıkça kuvvet azalır.
Sunum transkripti:

TEKNOLOJİ VE TASARIM AD: FATMA ERVA SOYAD:DEMİR SINIF: 8A NO: 295 ÖĞRETMENİN; ADI: YEŞİM SOYAD: GÖKTEPE

PROBLEMİN BELİRLENMESİ Değerli eşyaları saklayacak yerin bulunmaması. Şişelerin yere düşünce içindeki içeceğin dökülmesi. Bilgisayar kasalarının çok büyük olması. Klavyeyle yazı yazarken insanların ellerinin zamanla körelmesi. Ağaçtan yere düşen elmaların ezilip çürümesi Telefonların çizilip zamanla aşınması. Ben değerli eşyaları saklayacak yerin bulunmamasını seçtim. Çünkü insanların en büyük sorunlarından ve korkularından olduğunu düşünüyorum.

ÇÖZÜM ÖNERİLERİ ÜRETME AYNA VE AYNANIN ÜZERİNDE YUVARLAK YUVARLAK SÜSLER BU SÜSLERİN BİR TANESİNDE BENİM PARMAK İZİM YANİ BU PARMAK İZİNE DOKUNUNCA ALTTAN GİZLİ BİR BÖLME AÇILIYOR BU BÖLMEYE DEĞERLİ EŞYALAR KONULABİLİYOR. Bir tişört bu tişörtün çekmeli bir bölmesi var yine bu bölmeye eşyalar ve paralar konuluyor. Tişörtün özel kartıyla çalışıyor. Kravatın üzerindeki özel etiketi çekince içeriğe doğru bir bölme açılıyor bu bölmenin içerisine para konulabiliyor.Açmak için serçe parmağımızı kullanabiliyoruz.

Sıranın alt gözünde parmak iziyle çalışan görünüşte çöp kutusu gibi açılan bir bölme bu bölmenin içine de yine paraları koyabiliriz.Bu parmak iziyle çalışıyor. Duvarda ay yıldızı şeklinde bir süs bu süsün yıldızına kağıt para ayına da bozuk para konulur. Ben ayna yöntemini seçtim. Çünkü daha mantıklı hem de daha güvenli olduğunu düşünüyorum.

TAVSİYELER (Alperen) Bu bölmeye paralar konuluyor. Süs görevinde Açılıp kapama özellikte Bu yere parmağını basınca üstteki gizli bölme açılıyor . Eşyalar konulabiliyor,orta boyda. Yukarıda ki kapaklar açılabiliyor

TAVSİYELER (UFUK) Süs şeklini veriyor. Üçgende ipin izi var ip üçgene değince açılıyor Buradaki ipi çektiğin zaman açılıyor eli tanıyabilme özelliğine sahip . Bu ipi gerdiğimiz zaman üçgen bölmeler açılıyor ve paralar oraya konuluyor.

TAVSİYELER (ESİN) GİZLİ BÖLME ELİNİ AÇIP YERLEŞTİRİYORSUN VE 10 SN. SONRA ORADAN BİR BÖLME YUKARIYA DOĞRU AÇILIYOR Parmağı koyduğumuzda bu bölmeler açılıyor Parmak izi ile çalışıyor yalnız küçük serce parmağı ile çalışıyor

TAVSİYELER (HANDAN) SES ALGISI İÇERİYE DOĞRU İTİLDİĞİNDEAYNANIN ÜST TARAFI İÇERİYE ALT TARAFI İSE DIŞARIYA DOĞRU AÇILIYOR SESİALGILIYOR. çekmeceler DIŞARIYA DOĞRU AÇILIYOR El izini yerleştirdiğin zaman açılıyor her çekmecenin boyutu değişik

TAVSİYELER (TOLGA) İşaret parmağı ve baş parmak ile çalışıyor YUKARIYA DOĞRU ÇEKİLDİĞİNDE YANLARDAN OKLAR AÇILIYOR BURULUR AÇILIYOR PARMAK İZİYLE ÇALIŞIYOR

TASARIMIM Bu tahta parçası parmak izini yerleştirdikten sonra devreye giriyor ve aşağıya doğru bir kuvvet uyguluyor ve bölüm açılıyor Süs şeklini veriyor Gizli bölmeyi saklamak için kullanılıyor

SAYIN GÜNLÜK; Benim sorunum paraları saklayacak güvenli yerlerin bulunmaması idi . Ben bir ayna seçmek istiyorum zaten ilerleyen derslerimizde de tam olarak belirleyeceğim. Bu haftaki dersimizde 1. bölüm olan problemlerimizi belirledik hayal ve merak ettiğimiz ,değiştirme ve geliştirmeyi düşündüğümüz sorunlarımızı ,problemlerimizi belirledik.Belirlemeden önce internetten sorunlarla ilgili bilgiler aldık anne ve babalarımızın , anneannelerimizin dedelerimizin kısacası büyüklerimizin sorunları neler onlara göz attık biraz onlardan esinlendik birazda kendi düşüncelerimizle sorunlarımızı belirledik ve 1. bölümden not aldık 

SEVGİLİ GÜNLÜK; 2.Hafta çözüm önerileri üretmek için internetten esinlendik belirlenen konuya yönelik çözüm önerileri belirledik bu çözümler den soruna en uygun ve en açıkladık.BEN önemli olanını seçtik ve ayna ve bu aynanın ÜZERİNDE YUVARLAK YUVARLAK SÜSLER BU SÜSLERİN BİR TANESİNDE BENİM PARMAK İZİM YANİ BU PARMAK İZİNE DOKUNUNCA ALTTAN GİZLİ BİR BÖLME AÇILIYOR BU BÖLMEYE DEĞERLİ EŞYALAR KONULABİLİYOR bu çözümü seçmiştim çünkü bana daha kolay ve mantıklı geldi.

TAVSİYELER (HANDAN) Sevgili günlük; Bu hafta tavsiyelerimizi yazdık. Yani Handan’ın tavsiyesini beğendim Tavsiyelerim bittikten sonra başkalarına tavsiyelerde bulundum.2. ders sınıfta olduğumuz için slaytı bitirmeye çalışıyorum. Benim sorunum paraları saklayacak güvenli yerlerin bulunmaması açıkladık.BEN önemli olanını seçtik ve ayna ve bu aynanın ÜZERİNDE YUVARLAK YUVARLAK SÜSLER BU SÜSLERİN BİR TANESİNDE BENİM PARMAK İZİM YANİ BU PARMAK İZİNE DOKUNUNCA ALTTAN GİZLİ BİR BÖLME AÇILIYOR BU BÖLMEYE DEĞERLİ EŞYALAR KONULABİLİYOR bu çözümü seçmiştim çünkü bana daha kolay ve mantıklı geldi.

GÜNLÜK; ÖĞRETMENİMİZİN AÇIKLAMALARI DOĞRULTUSUNDA slaytımı bitirmeye devam ettim.Sonra üçüncü bölümden not aldık ve tekrar slaytımızı yapmaya koyulduk. Benim sorunum paraları saklayacak güvenli yerlerin bulunmaması idi ve ben bunun için ayna tasarladım ve arkadaşlarımın tavsiyelerini aldım. Arkadaşlarımın tavsiyelerini yeterli bulmadığım için kendim düşünmeye başladım . Ve bir çizimde karar verdim bir ayna ve bu aynanın üzerinde yuvarlak yuvarlak süsler ve bu süslerin içerisinde benim parmak izim.

ÖZ DEĞERLENDİRME FORMU BU ETKİNLİKTE NEYİ ÖĞRENDİM? Bu etkinlikte hayal gücümü geliştirmeyi öğrendim. NEYİ İYİ YAPTIM? HAYAL GÜCÜMÜ KULLANMAYI İYİ YAPTIM. Hangi konuda zorlandım?Neden? Çizimler konusunda zorlandım. Nerede ihtiyacım oldu? Çizimlerde ihtiyacım oldu. Hangi konuda kendimi geliştirmeliyim? Çizim konusunda kendimi geliştirmeliyim. Kuvvetli ve zayıf yönlerim neler? Hayel kurmada iyiyim çizmede kötü.