BİLGİ İŞLEM DAİRE BAŞKANLIĞI SERVİSLERİ KULLANIMI ANKETİ 2005 ve 2006 Hazırlayan: İlker Kalender.

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
Edirne Bölge Müdürlüğü
Advertisements

 Teachertube.com sitesinin ana sayfa görüntüsünu sol taraftaki resimden görebiliyoruz. Teachertube.com slideshare.com ‘a benzer bir sosyal paylaşım sitesidir.
METAB ENCÜMEN TOPLANTISI
17 Nisan 2007 ENFORMATİK SERVİSLERİ SUNUMU1/32 BİDB Enformatik Servisleri Nisan 2007.
Sosyal Ağların Eğitimde Kullanımı
Kobi Tanımı 150 kişiden daha az çalışanı olan kurumlar
DİCLE ÜNİVERSİTESİ AKADEMİK BİLGİ SİSTEMİ (AKADEMİKWEB)
İnternet Siteleri Yönetimi
Bilgi Paketi Çalışmaları
UZAKTAN EĞİTİM SİSTEMİ
Hale Uysal Şemsa Olşen Güzeldere. ÖNCEKİ ÇALIŞMALAR.
YARDIM MASASI Internet Explorer tarayıcısı açılır ve Yardım Masası adresi yazılarak sayfası açılır. Gelen.
BİLGİ İŞLEM DAİRESİ BAŞKANLIĞI
e-Danışmanlık Açıköğretim Sisteminde
AU WiFi-Net Projesi Genel Bakış
KÜTÜPHANE ve DOKÜMANTASYON DAİRE BAŞKANLIĞI ESER İSTEK KILAVUZU.
KÜTÜPHANE VE DOKÜMANTASYON DAİRE BAŞKANLIĞI ILL = KÜTÜPHANELER ARASI ÖDÜNÇ İSTEK KILAVUZU.
E-SINAV Sistemi Halil Özmen
Yerel Yönetim Reform Programına Destek Projesi Bratislava Regional Center 1 MİB’nin temsil (lobi) rolü: Üyelerinin çıkarlarını korumak ve temsil etmek;
PROENİN ORTAYA ÇIKIŞ GEREKÇESİ PROJENİN UYGULAMA AŞAMALARI
(İNTERNET SAYFALARI YÖNETİMİ)
Proxy-DNS Nedir?.
Strateji Geliştirme Daire Başkanlığı
Halk Sağlığı Müdürlüğü
Organize Sanayi Bölgeleri Bilgi Sitesi Kullanıcı Rehberi
Bilgi İşlem Müdürlüğü Güz Dönemi Oryantasyon Sunumu.
Emre Hasan Akbayrak ODTÜ Kütüphanesi Hizmetiçi Eğitim Seminerleri
(İNTERNET SAYFALARI YÖNETİMİ)
İLETİŞİM ŞUBE MÜDÜRLÜĞÜ ÇAĞRI MERKEZİ
CEIT 418 TEACHERTUBE. HAZIRLAYAN FATOŞ BORANSU
ANKOS 7. Yıllık Toplantısı, 31 Mayıs-2 Haziran 07, KTÜ KULLANICI/KÜTÜPHANECİ EĞİTİMİ GRUBU Kullanıcı/Kütüphaneci Eğitimi Grubu ANKOS çatısı altında 2002’de.
Tools İlk olarak bir tane İnternet Explorer sayfası açarak “Tools” (Araçlar) butonuna tıklıyoruz.
HALK KÜTÜPHANELERİ SOSYAL AĞLARDA HALK KÜTÜPHANELERİNE ERİŞİM.
1 DAHA ÖNCEDEN KAYDEDİLEN EĞİTİM BİLGİLERİNİN GÜNCELLENMESİ VE DÜZELTİLMESİ KAYITLI EĞİTİMLERİN GÜNCELLENMESİ.
Başkent Üniversitesi Öğrenme ve İçerik Yönetim Sistemi
Proje Web Sitesi ve IPPC Envanter Veri Tabanı Onur Mat
SÜLEYMAN DEMİREL ÜNİVERSİTESİ 2014 MEZUNİYET PROGRAMI
TDMS TEK DÜZEN MUHASEBE SİSTEMİ Ali Gazi Hastane İşletmeciliği Uzmanı
Sunum Akışı EBA Tanıtımı Modüller ve Yenilikler Mobil Uygulamalar
İstanbul Üniversitesi Mezun Takip Sistemi EYOKA
RSS Rss nedir? Rss özellikleri nelerdir? Rss Nasıl kullanılır?
Halk Sağlığı Müdürlüğü
1 KİŞİSEL BİLGİLERİN SİSTEME EKLENMESİ VE ŞİFRE ALINMASI EĞİTMENLERİN VE TAG KATILIMCILARININ KİŞİSEL BİLGİLERİNİ SİSTEME EKLEMELERİ VE KULLANICI ADI İLE.
TEFBİS ÖZEL OKULLAR MODÜLÜ KULLANICI EĞİTİMİ TEFBİS ÖZEL OKULLAR MODÜLÜ KULLANICI EĞİTİMİ.
E-İÇİŞLERİ UYGULAMASI İÇİN TÜMLEŞİK E-ÖĞRENME KATMANI TASARIMI VE GERÇEKLEŞTİRİLMESİ Yunus Özen ve İsmail Ertürk Akademik Bilişim 2012 Uşak 1-3 Şubat 2012.
Başkent Üniversitesi Öğrenme ve İçerik Yönetim Sistemi Kullanıcı Giriş İşlemleri.
Bilişim Suçları Ve Güvenlik
ORTAK SINAVLAR ÖĞRENCİ ANKETİ DEĞERLENDİRME RAPORU SINAV YÖNETİMİ, MORAL MOTİVASYON VE REHBERLİK DAİRE BAŞKANLIĞI OCAK 2015.
EK-1 a. İl/İlçe Milli Eğitim Müdürlüklerince Kurum Standartları Sistemi Uygulama Öncesi Tamamlanması Gereken Çalışmalar 1. Kurum Standartları Sisteminin.
İnsan Kaynakları Yönetim Sistemi
TÜRKÇE EĞİTİMİ KAYNAK SİTELERİ
Web Tasarım Nedir? Web tasarımı, bir ürünü ya da hizmeti veya bir bireyin reklam ve tanıtımını yapmak üzere veyahutsa toplumu eğitici ve öğretici çalışmalarla.
Üniversiteler İçin Proje Yönetim Bilgi Sistemi
Kurumsal Ağlarda Uzak ve Merkezi İşlem Birimlerinin Sanallaştırılması: Bir Uygulama Emrah ÇOLAK, SGK Aydın ÇETİN, Gazi Üniversitesi ŞUBAT 2016.
ÖĞRETMENLER İÇİN ANKET GİRİŞİ
AĞRI İBRAHİM ÇEÇEN ÜNİVERSİTESİ AÇIK ERİŞİM KULLANMA KILAVUZU.
YILDIZ TEKNİK ÜNİVERSİTESİ
EBSCOadmin Genel Bakış
YAZILIM DEĞERLENDİRME
UZAKTAN EĞİTİM SİSTEMİ
   .         «Sisteme Giriş» alanı «Dil Seçeneği» alanı.
IP PBX Call Recording Settings
İçerik Yönetim Sistemi
Strateji Geliştirme Daire Başkanlığı
BOZOK ÜNİVERSİTESİ Merkezi Kimlik Doğrulama Sistemi
I Ğ DIR ÜN İ VERS İ TES İ KÜTÜPHANE VE DOKÜMANTASYON DA İ RE BA Ş KANLI Ğ I Kütüphane kullan ı m ı ve elektron İ k kaynaklara er İŞİ m Kütüphanec İ : Ercan.
WEB İhbarı adresindeki Online İşlemler menüsüne tıklayarak hasar ihbarı sistemine giriş yapılır.
Öğretim Yılı Oryantasyon Programı
Bilgisayarların birbirine bağlanması ve bir ağ oluşturmasının temel amacı veri alışverişi yapabilmekti. Yani bir nevi haberleşmeyi sağlamaktı.
Akademik Özgeçmiş Tabanlı Fakülte Bilgi Sistemi
Sunum transkripti:

BİLGİ İŞLEM DAİRE BAŞKANLIĞI SERVİSLERİ KULLANIMI ANKETİ 2005 ve 2006 Hazırlayan: İlker Kalender

Anket Kullanıcılara sunulan servislerin/uygulamaların tanınırlığı, bu servislerin değerlendirilmesi ve tanınırlık konularında bilgi sağlamak amacıylaKullanıcılara sunulan servislerin/uygulamaların tanınırlığı, bu servislerin değerlendirilmesi ve tanınırlık konularında bilgi sağlamak amacıyla kişisel bilgi toplamaksızın gönüllülük esasına dayanarak Web üzerinden sadece Türkçe olarakkişisel bilgi toplamaksızın gönüllülük esasına dayanarak Web üzerinden sadece Türkçe olarak – tarihleri ve – arasında uygulandı – tarihleri ve – arasında uygulandı.

Anketin Temel Özellikleri Katılımcılara şu sorular soruldu ve seçenekler arasından uygun bulduklarını işaretlemeleri istendi: BİDB servislerinden hangilerini biliyorsunuz?BİDB servislerinden hangilerini biliyorsunuz? BİDB'nin yerini biliyor musunuz?BİDB'nin yerini biliyor musunuz? BİDB'nin sunduğu servisleri genel olarak nasıl değerlendiriyorsunuz?BİDB'nin sunduğu servisleri genel olarak nasıl değerlendiriyorsunuz? BİDB servislerinden hangi yolla haberdar oluyorsunuz?BİDB servislerinden hangi yolla haberdar oluyorsunuz? BİDB'nin uygulamalarının hangilerinden haberdarsınız?BİDB'nin uygulamalarının hangilerinden haberdarsınız? Ayrıca kullanıcıların yorum, görüş ve önerilerini yazacakları bir metin alanı sağlandı.

KatılımcılarÖğrenciPersonelToplam

Birimlere Göre Katılımcı Dağılımları

Servislerin Bilinirlikleri (Öğrenci) %0-50 Az bilinenler %50-75 Bilinenler % Çok bilinenler

Servisler Bilinirlikleri (Personel) %0-50 Az bilinenler %50-75 Bilinenler % Çok bilinenler

BİDB’nin Yerinin Bilinirliği

BİDB Servislerinin Değerlendirilmesi

Servislerden Haberdar Olma Yolları

Uygulamalardan Haberdarlık

Kullanıcı Yorumları Kullanıcı Yorumlarının Dağılımları KullanıcıSayıYüzdeSayıYüzde Yorum Yapan13731,14921,0 Yorum Yapan Öğrenci8633,91118,6 Yorum yapan Personel5127,63721,8 3 Ankete Katılan Olumlu Görüş3812

Konulara Göre Yorumlar Tanıtım (5) Tanıtım (12) Arayüzler (7) Arayüzler (8) Kullanıcı Eğitimleri (7) PC Salonları (6) Webmail (4) p2p/IP erişim kısıtlaması (6) Kablosuz Ağ (2) Lisanslı Yazılımlar (4) Erişim (3) Kablosuz Ağ (4)

Yorumlar i. Tanıtım: Kullanıcılarımız BİDB servis ve uygulamaları hakkında bilgi sahibi olmak istediklerini ve BİDB’nin hizmetlerini duyurmasını beklediklerini belirtmişlerdir fakat hali hazırda BİDB servislerini kullanıcılarına çeşitli yollarla duyurmaktadır (Web sitesi, kitapçıklar, broşürler, vs.).i. Tanıtım: Kullanıcılarımız BİDB servis ve uygulamaları hakkında bilgi sahibi olmak istediklerini ve BİDB’nin hizmetlerini duyurmasını beklediklerini belirtmişlerdir fakat hali hazırda BİDB servislerini kullanıcılarına çeşitli yollarla duyurmaktadır (Web sitesi, kitapçıklar, broşürler, vs.). ii. Arayüzler: Kullanıcılarımız özellikle ÖİBS ve Webmail ara yüzleri konusunda kullanım zorluklarına işaret eden bazı yorumlarda bulunmuşlardır. ÖİBS ve Webmail servisleri için daha sade, daha kullanışlı, yüksek performanslı, her sayfa için şifre girilmeden erişim imkanı talep etmişler ve BİDB web sayfası için de basit ve bilgilerin daha organize sunulduğu bir yapı önermişlerdir.ii. Arayüzler: Kullanıcılarımız özellikle ÖİBS ve Webmail ara yüzleri konusunda kullanım zorluklarına işaret eden bazı yorumlarda bulunmuşlardır. ÖİBS ve Webmail servisleri için daha sade, daha kullanışlı, yüksek performanslı, her sayfa için şifre girilmeden erişim imkanı talep etmişler ve BİDB web sayfası için de basit ve bilgilerin daha organize sunulduğu bir yapı önermişlerdir. iii. Kullanıcı Eğitimleri: Kullanıcılarımızdan eğitimlerin öğrencilerin derslerine uygun saatlerde yapılması ve temel kullanım konularında eğitimler verilmesi yönünde talepler gelmiştir. Fakat eğitmenler kullanıcıların ders giriş ve çıkış saatlerini dikkate alarak eğitimlerin başlangıç ve bitiş saatleri konusunda esnek davranmaktalar ve ayrıca açılan eğitimlere gösterilen talep sonucunda eğitim kontenjanlarının tamamen dolduğu ve kullanıcılardan gelen eğitim taleplerini karşılanmaya çalışılmaktadır.iii. Kullanıcı Eğitimleri: Kullanıcılarımızdan eğitimlerin öğrencilerin derslerine uygun saatlerde yapılması ve temel kullanım konularında eğitimler verilmesi yönünde talepler gelmiştir. Fakat eğitmenler kullanıcıların ders giriş ve çıkış saatlerini dikkate alarak eğitimlerin başlangıç ve bitiş saatleri konusunda esnek davranmaktalar ve ayrıca açılan eğitimlere gösterilen talep sonucunda eğitim kontenjanlarının tamamen dolduğu ve kullanıcılardan gelen eğitim taleplerini karşılanmaya çalışılmaktadır.