Gökhan AY Süreç Geliştirme Yöneticisi.

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
Alptekin GÖKÇEYREK | Teknik Satış Danışmanı
Advertisements

• 2001 yılında kuruldu. • E-Ticaret ve E-Tahsilat alanlarında yazılımlar ve çözümler geliştirmekte. • 4691 sayılı Teknoloji Geliştirme Bölgesi yasasına.
ARVENTO MOBİL SİSTEMLER
GÖRMEK İNANMAKTIR Herkes İçin Kolay Analizler
HERKESE KAZANDIRAN ACENTE SİSTEMİ
Küçük İşletmeler için Pazarlama Araçları
Bilişim Teknolojileri ve Yönetim Dersi (IYO 713) Sunumu
Ericom Telekomünikasyon ve Enerji Teknolojileri A.Ş.
facebook.com/livesmart360turkey Sağlıklı Yaşam ve Kazanç Fırsatına
Ar-Ge Proje Yönetimi 22 KASIM Son söz • Geleceği şekillendirebilmek adına, bugüne kadar hiç denenmemiş olan daha doğru olabilir ve daha etkin ve.
KalDer Türkiye Kalite Derneği
BİREYSEL EMEKLİLİK SİSTEMİ, GRUP EMEKLİLİK PLANI VE FON İÇERİĞİ.
Tek Pazar Çoklu faaliyet rekabeti
“DEGERLERİMİZİN SİGORTASI”
Selda Aydın Seyhan Kamçı
KAHRAMANMARAŞ METAL MUTFAK EŞYASI SEKTÖR STRATEJİSİ 27 Eylül 2012 KMTSO.
Global Pazar Analizi 1. adım: Organizasyonun U/A’laşmaya ne derece hazır olduğunu incele. Finansal ve fiziksel kaynaklar, ilgili beceri ve yetenekler,
ABR İ NTOZ ME G.  AB – TOBB – Yerel Odalar  Ekim 2002’de ilk 3 ABİGEM kuruldu.  Gaziantep  Kocaeli  İzmir  € 17,5 Milyon bütçe  € 55 Milyon – Katma.
Dr Hüdai Kara  23 Mart 1992 tarihinde yürürlüğe girmiş  Çiçek sembolü logolu  Tüm Avrupa Birliğinde geçerli  Performans ve çevre bazlı en yüksek.
Dr Hüdai Kara Temmuz  23 Mart 1992 tarihinde yürürlüğe girmiş  Çiçek sembolü logolu  Tüm Avrupa Birliğinde geçerli  Performans ve çevre bazlı.
CRM – şirket felsefesi olarak düşünülebilir: Bu şirket felsefesini hayata geçirmek için geliştirilen araçlardan bir tanesidir. CRM.
ELEKTRONİK ORTAMLARDA PAZARLAMA
EV SAHİBİ ÜLKENİN KAZANÇLARI VE KAYIPLARI :
ÇİMTAŞ’ta IT Hizmet Yönetimi
NİYE VARIZ? NELER YAPTIK? GELECEK PLANLARIMIZ?
HAKKIMIZDA Aviva Sigorta A.Ş., Türkiye'de, 16 Aralık 1988 yılında faaliyete geçti ve kuruluşunun 5'inci yılında ilk on şirket arasına girmeyi başardı.
Okyanus Zincir Mağazacılık Yönetim Sistemini tercih etmek için
Bir İş Planı Yazmanın Ne, Neden
III. KAMU SM E-İmza Platformu Firma Tanıtımı
Proje yönetiminde başarının yeni formülü. Daha başarılı projeler Daha ekonomik çözümler Daha özelleşmiş hizmetler için… Neden ?
Küresel Ekonomik Kriz Sonrası Enerji Piyasalarındaki Oluşum ve Gelişmeler Yavuz Aydın Direktör GE Energy Services Türkiye/Israil 13 Mayıs 2010 GE Energy.
2. Ankara çağrI merkezİ konferansI - KAMU
Türkiye'de İş Yapmak Aşama Bir Pazara Sürüş Öncesi.
Bankacılık ‘ta Yeni CRM Yaklaşımları M
Kurumsallaşma Sürecine Bakış Kurumsal Bir Deneyim
ÖZEL EMEKLİLİK SİSTEMLERİ:
Birtel İletişim Teknolojileri
BANKACILIĞIN YENİ ROTASI
KURUMSAL BANKACILIK TÜRKİYE İŞ BANKASI A.Ş. 3 MAYIS 2010.
Kıvılcım Kurumsal Danışmanlık ve Proje Tasarım Merkezi
“Alternatif Finansman Kaynağı Olarak Girişim Sermayesi "
iPara Üyeliksiz Ödeme Altyapısı
Finansal Yönetim ve Fonksiyonları
Yaşar Üniversitesi Finans, Bankacılık ve Sigortacılık Bölümü
İleri Muhasebe ve Denetim Düzenlemesi Programı– Modül 28 Emeklilik Fonları Richard Berr Direktör, Değerleme ve Raporlama 20 Haziran 2006.
Pazarlama İletişimi Tezsiz Yüksek Lisans Programı
Sunanın Adı | Şirket Adı
ONDULINE GROUP & ONDULINE AVRASYA A.Ş. Binnur Ertuş ŞİMŞEK
Biz Kimiz, Hangi Konularda Hizmetinizdeyiz?
Mobil Teknolojiler ve Akıllı Şebekeler
BOSCH ‘’ Yaşam İçin Teknoloji ‘’. Dünyanın üçüncü büyük beyaz eşya üreticisi ve Avrupa’da beyaz eşya pazarı lideri olan BSH Grubu, 700 milyon Euro yatırımla.
Müşteri Hizmetleri/ Karşılama Oranı Planlaması
SELP Izmir, 31 Mart SELP –Küçük İşletmeler Kredi Programı “SELP” Fonları Avrupa Birliği tarafından sağlanmıştır. Bu fonlar KfW (Alman Kalkınma Bankası)
Kavramlar, Dünyada ve Türkiye’deki Uygulamaları
HOŞGELDİNİZ….
Sağlık Provizyon Sistemleri SASDER 1. Ulusal Kongresi Kasım 2012.
Euler Hermes: Facilitating change in trade landscape of Turkey
Danışmanlık ve Eğitim Hizmetleri Sistem & Veri tabanı Yönetimi Bilgi Güvenliği Uygulama Geliştirme Kurumsal Bilişim Hizmetleri Analiz IT Altyapı İş.
Nurettin AYDIN Patentlidir.  Bina sokak numaraları görülmüyor,  Adres bulmak zorlaşıyor,  Şık değil,  Bir standart yok  ABD, Kanada, Avustralya,
İşletmelerde Bilişim Sistemleri
Türksat Uydu Hizmetleri Müşteri İlişkileri Direktörü
TEMEL KAVRAMLAR İnternet ve İnternet Bankacılığı
HAZIRLAYAN ve SUNAN Muhammed Dündar
TATA MOTORS.
TEB Yatırım Organizasyon Şeması Yönetim Kurulu Teftiş Departmanı Uyum İç Kontrol ve Risk Yönetimi Bölümü Genel Müdür Baturalp CANDEMİR Uyum ve İç Kontrol.
İş Projesi Planı Sunucu Adı | Şirket Adı.
Şirket Adı İş planı sunusu.
SİGORTACILIK İÇİN FARKLI BİR GELECEK TASARIMI
SECURITY HAS NEVER BEEN SIMPLER! Irmak PAKDEMİR / CEO
ARAŞTIRMA GELİŞTİRME VE YAZILIM TİCARET LİMİTED ŞİRKETİ
Sunum transkripti:

Gökhan AY Süreç Geliştirme Yöneticisi

Dünyada MetLife 140 yılı aşkın tecrübe Dünya çapında öncü sigorta sağlayıcısı 50’den fazla ülkede 90 milyon müşteri ABD, Japonya, Latin Amerika, Asya, Avrupa ve Ortadoğu pazarlarında lider Fortune 500 listesindeki ilk 100 şirketin 90’ından ve Fortune 500 listesindeki tüm şirketlerin % 70’inden daha fazlasıyla iş ilişkisi

MetLife Türkiye MetLife’ın Türkiye’deki iştiraki olan American Life Hayat Sigorta A.Ş., 27 Haziran 2011 tarihinde DenizBank’tan Deniz Emeklilik hisselerini satın aldı. Satın almayla birlikte Türkiye’deki müşteri tabanımızı, erişimimizi artırıp çoklu dağıtım kanalına sahip bir güç merkezi haline geldik. DenizBank şubeleri, acente ofislerimiz, tele-satış ekibimiz ve kurumsal satış kanalımızla hem bireysel emeklilik planları hem de hayat ve ferdi kaza sigortası ürünleri sunuyoruz.

Süreç Geliştirme Bilgi Teknolojileri Süreç Geliştirme Ürün Satış Bakım Operasyon Bakım Mali İşler Fon Yönetimi Altyapı Bilgi Teknolojileri İletişim Merkezi İç Kontrol & İç Denetim Süreç Geliştirme Süreç İnsan Kaynakları İş Analizi

Neyi Hedefliyorduk? Tek adresten müşteri, dağıtım kanalı ve iç müşteri taleplerinin takibi İletişim Merkezi (Access) Banka (E-posta) Acente (E-posta) SLA tanımı ile olası gecikmelerin önlenmesi İş kuralları ile otomatik atamaların yapılması Taleplerin ve son durumlarının raporlanabilmesi Performans takibinin yapılabilmesi İş yükü analizine veri sağlaması

Neden ManageEngine? Kullanıcı dostu ara yüz Fiyat avantajı İhtiyaçlarımıza kısıtlar da olsa cevap verebilmesi Hızlı kurulum

Memnuniyetimiz Hızlı müşteri desteği Dinamik raporlama (free sql) Raporlamalara zamanlama tanımlanabilmesi Şablon tanımının kolay olması