HİZMET KALİTESİ’NİN MÜŞTERİYE(=HASTA) PAZARLANMASI

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
İNSAN KAYNAKLARI’NDA SOSYAL MEDYA
Advertisements

EFQM MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI EĞTİMDE MÜKEMMELLİK MODELİ
HERKESE KAZANDIRAN ACENTE SİSTEMİ
TS EN ISO 9001:2008 KALİTE YÖNETİM SİSTEMİ
BRS, Türkiye’de bir ilki başlatarak birçok firmadan alınacak hizmetleri tek bir kuruluştan alınmasını sağlayacak profesyonel bir kadroyla iyi bir hizmeti.
Fügen Toksü.
KİŞİSEL SATIŞ Müşteri istek ve ihtiyaçları doğrultusunda gösterim ve ikna etmeye dayalı tutundurma çabalarına kişisel satış denir.
MODÜL 10 Müşteri Hizmetleri.
PAZARLAMA KARMA ELEMANLARI: TUTUNDURMA
REKLAMCILIK Hafta 5.
Türk Oda ve Borsaları Akreditasyon Projesi 2009 John Lockett.
Yerel Yönetim Reform Programına Destek Projesi Bratislava Regional Center 1 MİB’nin temsil (lobi) rolü: Üyelerinin çıkarlarını korumak ve temsil etmek;
REKLAM KAMPANYALARI VE UYGULAMALARI
30 Ekim-2 Kasım 2014 ANTALYA, TÜRKIYE
Sağlık Turizminde Devlet Desteğinin Önemi ve Yabancı Sermaye Hüseyin ÇELİK Acıbadem Adana Hastanesi Direktörü II.Uluslararası Sağlık Turizmi Kongresi Antalya.
ÜNİVERSİTELERDE İŞ MÜKEMMELLİĞİ MODELİ 2 MART 2003.
Özel Sektörde İnsan Kaynağının Önemi
Kurum misyon ve vizyonunu, net bir biçimde paydaşlara odaklanmış bir strateji ve bunu destekleyen uygun politikalar, planlar, amaçlar, hedefler ve süreçler.
HASTA ODAKLI KALİTE YÖNETİM STANDARTLARI VE HİZMET KALİTE STANDARTLARI İLİŞKİSİ Yrd. Doç. Dr. Ufuk Cebeci İTÜ Sağlık İşletmeleri Sertifika Program Koordinatörü.
Bölüm 6 Örgütsel Yönlendirme
STRATEJİK PLANLAMA Dr. Yüksel VARDAR Antalya, Haziran 2014
Ortak Öğrenme Nasıl Gerçekleşir? Türk Otomotiv Sektöründen Örnekler TÜSİAD – UİG Rekabet Öncesi İşbirlikleri Başarı Hikayeleri Semineri Dr. Umut EKMEKÇİ.
OTO KAZA SİGORTALARI - HİZMET KALİTE İYİLEŞTİRME
EDM Araç Kiralama Paketi. EDM Web Paketi EDM Web Paketini satın alan müşterilerimiz kendi web sitelerini hem de en gelişmiş dizayn özellikleri ve en zengin.
TEDARİK ZİNCİRİ YÖNETİMİ
KURUMSAL İTİBAR YÖNETİMİ ve SOSYAL SORUMLULUK
İÇERİĞİN HABERCİYE SUNULMASI
24 Kalite yönetimi.
T.C. OKAN ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ SAĞLIK YÖNETİMİ YÜKSEKLİSANS 1.PROGRAM SAĞLIK HUKUKU ÖDEVİ-II HAZIRLAYAN Dr Beytullah ŞAHİN AKADEMİK DANIŞMAN.
OYA KARAAĞAÇ ARYA SPONSORLUK VE İLETİŞİM DANIŞMANLIĞI
İNTERNETTE YENİ BİR İŞ MODELİ OLARAK GRUP ALIŞVERİŞ SİTELERİ VE TÜRKİYE’DEKİ DURUMU Kemal Şahin Mimar Sinan Üniversitesi.
Doç. Dr. Mehmet Cihan YAVUZ
TÜSİAD - KalDer KALİTE ÖDÜLÜ’nün AMACI ve ULUSAL KALİTE HAREKETİ İLE İLİŞKİSİ Kalite bilincini ve Toplam Kalite Yönetimi anlayışını ülke çapında yaymak.
İŞ KALİTESİ ve MALİYET İLİŞKİLERİ
Kalite Nedir? Furkan LEVENTOĞLU.
TARİHÇE 1990 yılında Anadolu Hayat Sigorta A.Ş Anadolu Anonim Türk Sigorta Şirketinin yürüttüğü hayat sigortacılığı faaliyetlerini devraldı.Böylece ülkenin.
Performans ölçme ve değerlendirme güz
1. 2 E-Ticaret Neden Ç evrecidir?  4 © Elif Dural Dünya iklim koşullarındaki değişiklik, kaynakların azalması ve canlı türlerinin yavaş yavaş yok olması,
Uzmanlık Eğitiminin Akreditasyonu süreci neden gerekli ?
DİŞ DOSTU KLİNİK.
AKREDİTASYON VE EĞİTİM STANDARTLARI NURCAY KURU EĞİTİM BİLİMLERİ.
ŞİRKET PROFİLİ Gençoğlu ailesi tarafından 1989 yılında, Bursa’da 7 bin 500 m2 alanda kuruldu. Kuruluş amacı tümüyle ihracat olan Penguen Gıda, Avrupa.
E- Ticaret Altyapısı.
Metin DURAN Genel Müdür
TÜRKİYE’NİN EMLAK SİTESİ
T.C. SAĞLIK BAKANLIĞI ERZURUM NUMUNE HASTANESİ TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ
İŞ DÜNYASINDA MARKALAŞMA
CEO Web Sitesi Kurduğu Üyelerine, –Sanal kimlik ( vb.) –CV ve iletişim bilgilerini güncel tutmak –Eğitici ve bilgilendirici.
ÖZEL ALIŞVERİŞ SİTELERİNDE YAŞANAN BİLİŞSEL ÇELİŞKİ VE YENİDEN SATIN ALMA NİYETİNE ETKİSİ Yrd.Dç.Dr. Hilal ÖZEN Melike ALTINGÜL.
İSTEDİĞİNİZ SORUNSUZ BİR TAŞINMA İŞLEMİ İSE >DOĞRU YERDESİNİZ< EVDEN EVE NAKLİYAT Adres: Kemalpaşa Mah. 20/4 Sk. No:21 Bağcılar / İstanbul Telefon : 0212.
KALİTE YÖNETİM SİSTEMİ
Kocaeli Üniversitesi Tıp Fakültesi Araştırma Görevlileri Akademik Kurulu 9 Aralık 2015.
Konu: Kritik Süreçlerin Belirlenmesi
V- Örgüt Yönünün Belirlenmesi VİZYON, MİSYON, AMAÇLAR-HEDEFLER Örgütler kendilerini tanımlarlar. Bireylerin kişisel özellikleri ve hevesleri gibi örgütler.
MÜŞTERİ İLİŞKİLERİNİN YENİ BOYUTLARI
Toplam Kalite Yönetimi
“Satış ve pazarlamada her şeyi doğru yapmış
YENİ TÜRK TİCARET KANUNU SÜRECİNDE YOL HARİTASI Hazırlayan: Recep Aşır Temmuz 2012.
PAZARLAMA ARAŞTIRMALARI
USKAF MAYIS 2016 KOCAELİ Nuh Zafer CANTÜRK Kocaeli Üniversitesi Hastanesi Başhekimi SAKİD Başkanı SENATURK Başkan Yardımcısı.
2016 Kayseri Ticaret Odası.
Merkezi Uydu Sistemleri
Çin'deki küçük imalatçılar için ticaret platformu oluşturmak amacıyla İngilizce öğretmeni Jack Ma ve 17 kurucu üye tarafından kurulmuştur. Bugün 240 ülkeden.
İNSAN KAYNAKLARI YÖNETİMİ
VEHBİKOÇ VAKFI (VKV) AMERİKAN HASTANESİ
ÖZEL BÖLGE HASTANELERİ
Numarabiz nedir? Nasıl Kazandırır?. 3 BASİT ADIMDA BAŞLA! 2 Üye Ol Numar a Talep Et Reklam Yap & Kazan.
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
KALİTE KOORDİNATÖRLÜĞÜ KALİTE KOMİSYONU BİLGİLENDİRME TOPLANTISI
Sunum transkripti:

HİZMET KALİTESİ’NİN MÜŞTERİYE(=HASTA) PAZARLANMASI 19 EKİM 2010 SUNUM: SELDA ALEMDAR DİNÇER (d)İŞİNİ İŞİNİ CİDDİYE ALANLAR İÇİN ….

Sunum Özeti Hizmet Sektöründeki büyümenin nedenleri Hizmet Kalitesi Tanımı Kalitenin Belirleyici Özellikleri, Olmazsa olmazlar Ulusal Kalite Sürecinde Diş Dostu Kalite Onay Belgesi Kime veriliyor? Klinikte Hizmet paketi nasıl olmalı? Hazır Paket Diş Dostu Kalite Onay Belgesi Alma Süreçleri Tüketici ile Nasıl Buluşacağız?Dijital, görsel, basılı medya, PR İlk 6 ay hedefler Fiyatlar, Şartlar, v.s.

DENTAL SEKTÖRDEKİ ARTAN TALEP VE REKABET Hasta Beklentilerinin artması Diş Hekimi sayısındaki artış ADSM’lerin açılışı ile ucuzlayan tedavi ücretleri

Biz rekabetin neresindeyiz? Bir vizyonumuz var mı? Kalite benim için ne demek? Kliniğim temiz mi? Çalışanlarım, ben ve hastam güven altında mı? Koruyucu Hekimlik uyguluyor muyum? Neden uygulamalıyım? Nasıl fark edileceğim? Hasta neden bana gelmeli? Farkım ne? Neden dental kalite hareketi içerisinde olmalıyım?

Dental Hizmet Kalitesi Tanımı Kaliteyi müşteri yaşar (=hasta)ve hisseder Deneyim, karşılaştırma

Kalitenin Belirleyici Özellikleri Tutarlılık Heveslilik Yetenek Ulaşılabilirlik Nezaket İletişim Güvenirlik Güvenlik Hastayı anlama ve bilme Elle Tutulabilirlik İyileştirme İtibar ve Güvene Layık Olma Taş taş üzerine koyuyoruz, mükemmelliğe doğru yürüyoruz!

Bana öncelikle gerekenler Liderlik, Motivasyon, inanç Filozofi Misyon Vizyon Strateji Nereye gitmek istiyorsunuz?

Fırsatları Yakala! Zorluklar bize fırsatlar yaratır

Gelişime Açık Ol! Bu bir gerçek: O da kendinizi ve firmanızı ne kadar dışarıya ve gelişmeye kapatırsanız, içerisinde kaybolur ve kimse sizi göremez. Sürekli gelişim ve eğitim sizi başarıya götürür. Gelişmeye açık olmak Müşterinin beklentilerini düşünmek, onun avukatı olmak…

Stratejik planlama ile amacına ulaş! Ürün kalitesi Servis Kalitesi Güven Adım adım yukarıya çıkıyoruz!

Sürekli Hasta sürekli Gelir KARAR VER

Uluslar arası Diş Dostu logosu 1982’den bu yana İsviçre’de, 1997 yılından bu yana Türkiye’de ağız ve diş sağlığının hizmetinde. En önemli hedefimiz, koruyucu hekimliğin Türkiye’de gelişmesi, yerleşmesi ve diş çürüğünün azalması…

Diş Dostu olarak geliştirmek istediklerimiz Koruyucu Hekimlik Hijyen

Kliniğim diş dostu onay belgesi ile ne kazanacak? Kalite Onay Belgesi ile hasta ve dental sektör içerisinde artan imaj ve prestij Ulusal Kalite Hareketi’nin uzantısı olarak hizmet anlayışının geliştirilmesi Planlı Halkla İlişkiler çalışmaları ile kliniğin geniş kitlelere duyurulması ve imaj yaratılması Web Sitesi ile hedef hastaya ekonomik kanallarla ulaşabilme olanağı Online Mesleki Eğitim seçenekleri Mesleki İletişim Ağına Dahil olabilme ayrıcalığı Dental Tedarikçilerin sistem üyelerine uygulayacağı özel kampanyalardan yararlanabilme

Kliniğim için artık bir hedefim var Sürekli eğitim alabiliyoruz. Kendim ve elemanlarım daha bilinçli daha eğitimli Web sayfasında kliniğimin adı , google maps üzerinden adresim, web sitem var…Görünür oldum, hastalar benim hakkımda bilgi alabiliyorlar. Bu kalite anlayışı ile kliniğimi sigorta şirketlerine ve turizm sektöründe pazarlayabilirim. Bağımsız denetleme firması tarafından iyileştirmeye açık alanlarımız saptanıyor, danışma kurulu ile doğrusunu öğreniyoruz. Dental Firmalar beni ürünlerini kullandığım için destekliyorlar. Tüm ürünlerden avantajlı faydalanabiliyorum.

Güvenirliliğiniz için Bağımsız Denetim Bağımsız Türk Akreditasyon Kurumu tarafından akredite uluslar arası UDEM tarafından sistematik olarak denetlenerek, hijyen ve koruyucu hekimliğe nasıl baktığınız raporlanıyor.

Web sitesi Tüm firmaların alfabetik olarak yer alması Google applikasyonlarının kullanılması Online Eğitimler Blog Soru cevap V.s.

Hasta ile Kitlesel Buluşmak Gazetecilere Kahvaltı Diş dostu klinik ziyaretleri Hijyen ve koruyucu hekimlik ile ilgili sürekli haber beslemesi, makaleler Sosyal Medya’da kampanyalar Konunun uzmanları ile röportajlar Diş Dostu Dergisi

Başvuru Süreci İyi Niyet Bildirgesinin İmzalanması ve %50 ön ödemenin derneğe ödenmesi İlk denetim ile birlikte iyileştirmeye açık alanların belirlenmesi ve bunlar için düzeltilmelerin bitirilmesi (en fazla 3 ay) Önerilen zaman içerisinde eğitimlerin alınması Dernek ile logo kullanma sözleşmesinin imzalanması ve kalan bakiyenin derneğe ödenmesi Dernek tarafından gönderilen kalite onay belgesinin ve politika belgelerinin klinikte duvara asılması

Hastaya mesaj! Ağız ve diş sağlığınız emin ellerde Dişleriniz korunmakta Hijyen bizim için en önemli unsurdur Bizi seçtiğiniz için teşekkür ederiz.