AXA SİGORTA. Pazarlama Departmanı / 13.11.2008 AVRUPA ASYA - PASİFİK AFRİKAAMERİKA AXA Grubu Almanya Avusturya Belçika Çek Cumh. Fransa Hollanda İngiltere.

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
Saiko International tarafından hazırlanmıştır.
Advertisements

ARVENTO MOBİL SİSTEMLER
Aviva Sigorta olarak, İngiliz sigorta grubu Aviva'nın bir üyesi ve dünyada 316 yıllık bir geçmişe sahip. Bugün İngiltere, ABD, Kanada, Fransa, Hollanda,
DİŞİ SPERMA DÜNYADA VE TÜRKİYEDE
TÜRKİYE ORGANİZE PERAKENDE SEKTÖRÜ.
KOMŞU ÜLKELERLE TİCARETTE GAZİANTEP’İN ÖNEMİ
Elektronik, beyaz eşya ve bilgi teknolojisi alanlarında faaliyet gösteren ve yedi yurtiçi, onbir yurtdışı olmak üzere toplam 18 şirketten oluşan Vestel.
Hoş geldiniz....
KAHRAMANMARAŞ METAL MUTFAK EŞYASI SEKTÖR STRATEJİSİ 27 Eylül 2012 KMTSO.
Gökhan AY Süreç Geliştirme Yöneticisi.
HAYATBOYU ÖĞRENME PROGRAMLARI
1985 - TÜRKİYE'NİN İLK ÖZEL ENTEGRE ET TESİSİ OLARAK PINAR ET YAŞAR HOLDİNG TARAFINDAN KURULMUŞTUR … KURUCUSU SELÇUK YAŞAR’DIR.
Hayatboyu Öğrenme Programı Leonardo da Vinci Mesleki Eğitim Programı Leonardo da Vinci Genel Tanıtım.
EV SAHİBİ ÜLKENİN KAZANÇLARI VE KAYIPLARI :
HAKKIMIZDA Aviva Sigorta A.Ş., Türkiye'de, 16 Aralık 1988 yılında faaliyete geçti ve kuruluşunun 5'inci yılında ilk on şirket arasına girmeyi başardı.
Global Su Ürünleri Trendleri
RAKAMLARLA TÜRKİYE
HAYAT BOYU ÖĞRENME (LLP) Leonardo da Vinci Mesleki Eğitim Programı
İNGİLTERE’ DE E-DEVLET
PAZAR RAPORLARI_2013.
Bankacılık ‘ta Yeni CRM Yaklaşımları M
Hayatboyu Öğrenme Programı Leonardo da Vinci Mesleki Eğitim Programı Leonardo da Vinci Genel Tanıtım.
1 BASINTOPLANTISI 5 Kasım 2012 İstanbul. 2 ALEXANDER KÜHNEL Hannover-Messe International Istanbul.
HİBELER Mine MUT İstanbul Üniversitesi
1 YASED BAROMETRE 18 MART 2008 İSTANBUL.
KURUMSAL BANKACILIK TÜRKİYE İŞ BANKASI A.Ş. 3 MAYIS 2010.
TÜRKİYE-AB KATILIM SÜRECİ VE KADIN İSTİHDAMI I
ÜLKEMİZDE MEYVE SUYU TÜKETİMİ VE İHRACAT ORANLARI
CAOBISCO Avrupa Çikolata, Bisküvi ve Şekerleme Endüstrileri Derneği FILIPPO CERULLI, Başkan CAOBISCO.
IAB Türkiye Basın toplantısı Büyük dönüşüm Dijital akıl.
PROGRAM GENEL TANITIMI PROGRAMI. T.C. AVRUPA BİRLİĞİ BAKANLIĞI TÜRK ULUSAL AJANSI AB Eğitim ve Gençlik Programları Merkezi Başkanlığı HAYATBOYUÖĞRENME.
HAYATBOYU ÖĞRENME PROGRAMLARI COMENİUS PROGRAMI. Comenius Programı Nedir?  Öğrencilere ve eğitim personeline, Avrupa’daki farklı kültürleri, dilleri.
Çalıştay: Başbakanlık Üst Düzey Yöneticileri için DEA Oturum 2: DEA konusunda bazı Uluslar arası Deneyimler 14 Ekim 2009 EuropeAid/125317/D/SER/TR.
ATATÜRK ÜNİVERİSTESİ DIŞ İLİŞKİLER OFİSİ ERASMUS+ PROGRAMI.
1. SOSYAL GÜVENLİK SÖZLEŞMESİ İMZALANAN ÜLKELER VE SAĞLIK YARDIM BELGESİ.
TÜRKÇE ÖĞRETİMİ. Bilgi çağını yaşayan dünyamızda yaşam boyu öğrenmenin ve gelişmenin en önemli anahtarı dildir. Okuma, yazma, anlama, sorgulama, düşünme,
En Popüler Medikal Turizm Destinasyonu olmak
AVRUPA BİRLİĞİ EĞİTİM VE GENÇLİK PROGRAMLARI MERKEZİ BAŞKANLIĞI Hayatboyu Öğrenme Leonardo da Vinci (Mesleki Eğitim) Programı.
PCcolog ÜLKE BAYRAKLARI PCcolog.
TÜRKİYE ORGANİZE PERAKENDE SEKTÖRÜ. TÜRKİYE’DE PERAKENDE  ENERJİ, EĞİTİM VE SAĞLIKTAN SONRA DÖRDÜNCÜ BÜYÜK SEKTÖR  2006 YILI TOPLAM CİROSU MİLYAR.
PISA Programme for International Student Assessment
ULUSLAR ARASI ANLAŞMALAR
TOBB AB ÇALIŞMALARI : NASIL HAZIRLANIYORUZ? FAALİYETLERİMİZ 23 Şubat 2007.
Avrupa Birliği Bayrağı Geleneksel olarak 12. mükemmeliyetin, bütünlüğün ve birliğin sembolü olduğundan dolayı bayrakta 12 yıldız vardır.
1 AVRUPA BİRLİĞİ HAYAT BOYU ÖĞRENME PROGRAMI (ÖĞRENCİ STAJ HAREKETLİLİĞİ) (ÖĞRENCİ STAJ HAREKETLİLİĞİ)
Bankacılık sektörünün gelişimi
T.C. İnkılap Tarihi ve Atatürkçülük AVRUPA BİRLİĞİ VE TÜRKİYE
Web 3.0 Konferansı, İstanbul 16 Nisan 2013 ‘‘KİMİN NAKİTE İHTİYACI VAR?’’ twitter.com/SonerCanko.
ALMANYA ÜLKE SOHBET TOPLANTISI
GÜNEŞ SİGORTA.
Hibe ve Performans. Üniversitelerin Hibe Miktarları Merkez Hibe Tahsisatını Nasıl Yapar : Merkez üniversitelerin talep ve performanslarına dayanarak toplam.
EPMA European Association for Predictive, Preventive & Personalised Medicine.
GES Yatırımlarında Finansman
GARANTİ EMEKLİLİK BES ÜRÜNLERİ.
Avrupa Birliği Ülkeleri
Küçülen Dünya, Gelişen Yumurta Sektörü
Asya Pasifik Ekonomik İşbirliği
Dijital Bankasürans 7 Ekim 2015.
Mobile Advertising Network Dünya’da mobil kullanımı Mobil penetrasyon Mobil reklam harcamaları Akıllı telefon penetrasyonu Mobil reklam gösterimleri.
BÖLÜM 2: KÜRESELLEŞME SIYASI, SOSYAL, EKONOMIK BOYUT Uluslararası İ şletmecilik Recai COŞKUN 1.
ERASMUS PROGRAMI Personel Eğitim Alma Hareketliliği Oryantasyonu
ERASMUS PROGRAMI Personel Ders Verme Hareketliliği Oryantasyonu
DÖVİZ KAZANDIRICI HİZMET TİCARETİNİN DESTEKLENMESİ
TATA MOTORS.
SAP SE MARKA ARAŞTIRMASI
PISA Programme for International Student Assessment Uluslararası Öğrenci Değerlendirme Programı.
SIĞIR YETİŞTİRİCİLİĞİ
AETR KONVANSİYONU
SUNUM
KONU:ÜLKELER VE BAYRAKLARI
Sunum transkripti:

AXA SİGORTA

Pazarlama Departmanı / AVRUPA ASYA - PASİFİK AFRİKAAMERİKA AXA Grubu Almanya Avusturya Belçika Çek Cumh. Fransa Hollanda İngiltere İrlanda İspanya İsviçre İtalya Macaristan Monako Lüksemburg Portekiz Polonya Slovak Cumh. Türkiye Ukrayna Yunanistan Avustralya Japonya Çin Hong Kong Yeni Zelanda Singapur Endonezya Malezya Tayvan Tayland Filipinler Hindistan A.B.D. Kanada Meksika Fas Fildişi Sahilleri Gabon Kamerun Senegal  94 Milyar Euro ciro  6,4 Milyar Euro faaliyet geliri  çalışan ve acente  67 Milyon müşteri (*) AXA 2007 Faaliyet Raporu

Pazarlama Departmanı / İçerik Şirketimizin Genel Tanıtımı  1 : Önemli Tarihler  2 : Bölge Müdürlükleri ve Temsilciliklerimiz  3 : Müşteri Yaklaşımımız  4 : Ürünlerimiz  5 : Sektördeki Yerimiz (Hayat- Dışı)  6 : Sektördeki Yerimiz (Hayat)  7 : Branşlardaki Yerimiz  8 : Çeyrek Prim Üretimimiz

Pazarlama Departmanı / Nordstern (1916) İttihadi Milli Osmani Sigorta Şirketi (1918) OYAK Sigorta(1968) Nordstern Imtaş (1996) Imtaş Hayat (1992) AXA OYAK SİGORTA (1999) AXA OYAK HAYAT SİGORTA (1995) AXA OYAK HOLDİNG (1999) AXA OYAK HAYAT SİGORTA (1999) AXA ortaklığı 11% (1994) Hayat Portföyü devredildi (1996) ORTAK Şirket Tarihi ORTAK 12 Ağustos 2008 itibariyle AXA SİGORTA (2008) AXA SİGORTA HOLDİNG (2008) AXA HAYAT SİGORTA (2008)

Pazarlama Departmanı / KADIKÖY BÖLGE MÜD. KARADENİZ BÖLGE MÜD. ORTA ANADOLU BÖLGE MÜD. AKDENİZ BÖLGE MÜD. GÜNEY ANADOLU BÖLGE MÜD. ERZURUM TEMSİLCİLİĞİ MARMARA BÖLGE MÜD. EGE BÖLGE MÜD. DENİZLİ TEMSİLCİLİĞİ İSTANBUL BÖLGE MÜD. KIBRIS ŞUBE MÜDÜRLÜĞÜ GENEL MÜDÜRLÜK BAKIRKÖY BÖLGE MÜD. İSTANBUL KURUMSAL BÖLGE MÜD. Bölge Müdürlüğü ve Temsilcilikler

Pazarlama Departmanı / Müşteri Yaklaşımımız GÜVENİLİR  Yaptığımızı söylüyor ve söylediğimizi yapıyoruz, müşterilerimizin bize güvenebilmesi için onlara hizmet veriyoruz ve onları bilgilendiriyoruz. ULAŞILABİLİR  Müşterilerimiz bize ihtiyaç duyduğu anda biz oradayız ve onları gerçekten dinliyoruz. ÖZENLİ  Müşterilerimize özen ve empati ile yaklaşıyoruz, yaşamları boyunca onlara özel danışmanlık veriyor ve bize olan sadakatlerini ödüllendiriyoruz.

Pazarlama Departmanı / ARAÇEV Maksimum Kasko Evim Paket Maksimum Ticari Kasko Parola Kasko KİŞİYE ÖZEL Ferdi Kaza SigortasıSAĞLIK Süper Sağlığım Ekstra Sağlığım İŞ YERİSağlığım Akaryakıt Paket Eko Sağlığım Otel Paket Acil Sağlığım Eczanem Sigortası İşyerim Paket GELECEK HAYATYarınlarım - Birikimli Sigorta Kritik Hastalıklar Fon Esaslı Tek Primli Sigorta Yıllık Hayat Güvenli Geleceğim Ferdi Kaza Çocuğum Eğitim FERDİ ÜRÜNLERİMİZ

Pazarlama Departmanı / Prim Üretimi – Sigorta Şirketleri Kaynak: TSRŞB

Pazarlama Departmanı / Prim Üretimi - Hayat Şirketleri Kaynak: TSRŞB

Pazarlama Departmanı / Teknik Karlılıklar Kasko Teknik KarlılığıTeknik Karlılık 2007 yılında toplam sektör kasko teknik karlılığında AXA SİGORTA’ nın payı %778,3 Toplam sektör teknik karlılığında AXA SİGORTA’ nın payı 2006 yılında %174,2, 2007 yılında ise %25,5 dir.

Pazarlama Departmanı / Kasko Sonuçları 2006– TSRŞ Birliği Raporu 2006 Yıl Sonunda Kaskoda Tek Kar Eden Şirket

Pazarlama Departmanı / Yangın Branşında Pazar Lideri Kaynak: TSRŞB

Pazarlama Departmanı / Kaza Branşında Pazar Lideri Kaynak: TSRŞB

Pazarlama Departmanı / AXA SİGORTA Pazar Payı

Pazarlama Departmanı / AXA HAYAT SİGORTA Pazar Payı

Pazarlama Departmanı / Satış Kanalı Dağılımı (Hayat Dışı)

Pazarlama Departmanı / AXA Sigorta- Toplam Bilinirlik AC Nielsen Tüketici Omnibusu; 2001,2002,2003,2004,2005,2006

Pazarlama Departmanı / Acentelerimizin kimlikleri gizli tutularak yapılan ve %48 oranında bir geri dönüş ile gerçekleştirilen anket çalışmasının sonuçlarını TNS PIAR değerlendirdi ve anket sonuçlarına göre acentelerimizin memnuniyet oranı 5 üzerinden 4.11 olarak gerçekleşti. Acente Memnuniyeti 4,1 1

Pazarlama Departmanı / Müşteri Memnuniyeti

Pazarlama Departmanı / KALDER Müşteri Memnuniyetinde 2006 ve 2007 de 2 Kez Liderlik AXA SİGORTA 2006 dan sonra 2007 KALDER Müşteri Memnuniyeti araştırmasında da 80 puan alarak yine lider oldu.

Pazarlama Departmanı / Sigortacılık Zirvesi 2007 Sosyal Sorumluluk Projesi Ödülü Birinci Sigorta zirvesinde “Trafik Sosyal Sorumluluk” kampanyamız ile “2008 Kurumsal Sosyal Sorumluluk” ödülünü aldık.

Pazarlama Departmanı / Müşteri Memnuniyeti Ödülü Yansımaları AXA SİGORTA, Türkiye Kalite Derneği’nin (KALDER) yaptırdığı Türkiye Müşteri Memnuniyeti Endeksi araştırması sonuçlarına göre 2006 yılı son çeyreğinde sigorta sektöründe birinci olmuştur.

Pazarlama Departmanı / AXA Sigorta Bilinirliği – AC NIELSEN 2006 BİLİNEN TÜM SİGORTA ŞİRKETLERİ (YARDIMSIZ + YARDIMLI) - DETAYLI

Pazarlama Departmanı / AXA SİGORTA Kurumsal Vergide Sektör Lideri AXA SİGORTA, YTL’lik beyan edilen gelir ve YTL’lik vergi ile İstanbul’da 2006 yılında en çok kurumlar vergisi ödeyen 47. şirket oldu. Ayrıca AXA SİGORTA geçen yıl da kurumsal vergilerde ilk elli arasına giren elementer branşlardaki tek sigorta şirketi olmuştur.

Pazarlama Departmanı / AXA SİGORTA Yönetim Kitaplarına Konu Oldu Yönetim Stratejisi

Pazarlama Departmanı / Prof. Dr. Arman Kırım’ın farklılaşma düşünceleri konusunda çeşitli başarılı örneklere yer veren Mor İneğin Akıllısı adlı yönetim uygulamaları kitabının fiyat stratejileri bölümünde, Dünya’dan Toys’R Us ve South West Airlines, Türkiye’den de AXA SİGORTA’ nın uygulamaları inceleniyor. AXA SİGORTA fiyat stratejileri Mor İneğin Akıllısı’nda Fiyatta farklılaşmanın başarılı bir örneği:

Pazarlama Departmanı / AXA SİGORTA’ nın uygulamaları ‘Yeni Normal’ kitabında Yeni Normal isimli kitabında dünyadaki başarılı uygulamalara ilişkin örnekler veren Rauf Ateş, bu çerçevede AXA SİGORTA’ nın uygulamalarına da yer vermiştir.

TEŞEKKÜRLER