MEDIA MARKETING. MEDIA MARKETING VİZYONUMUZ Müşterilerimiz bizim ortağımızdır.En etkili sonuca en avantajlı bütçe ile ulaşmak hedefimizdir. Bunu gerçekleştirirken.

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
Toplu SMS Toplu MMS Hedefli Mesaj Sesli Mesaj / IVR Akıllı Yetenekler
Advertisements

• 2001 yılında kuruldu. • E-Ticaret ve E-Tahsilat alanlarında yazılımlar ve çözümler geliştirmekte. • 4691 sayılı Teknoloji Geliştirme Bölgesi yasasına.
Geçmişten Geleceğe: Elit Yazılım
Performans, etkinlik, erişim ve fiyat önemli ise...
Yazıcı ve Çok Amaçlı Ofis Makineleri Yönetimi
/ Tel: (216) Ayrıntılı bilgi için lütfen bize ulaşınız. / Tel: (216)
Sarnıç Depo Tanıtımı 9500 m2 kapalı alan.
Elektronik ticarette güvenlik konusunda değerlendirilmesi gereken diğer bir konu da alıcıların elektronik ticaret sitelerinden alışveriş yapmak için vermek.
BRS, Türkiye’de bir ilki başlatarak birçok firmadan alınacak hizmetleri tek bir kuruluştan alınmasını sağlayacak profesyonel bir kadroyla iyi bir hizmeti.
Araştırma Tasarımı Shopper Index : 9 il kent merkezinde
Onkoloji Destek Paketi
Sinaps Alternatif İletişim Çözümleri
Dinamik Çözüm Şubat 2009.
Teknoloji Omnibus Teknoloji kullanıcıları raporu Mart 2007.
2009. Logaritma 2009 Logaritma 2002’de internet reklam satış şirketi olarak Ekin İlyasoğlu ve Fatih Muslu ortaklığı ile kuruldu. Ortaklar eğitimleri ile.
Örnek Veritabanı Yazılımı: Microsoft Access
HR-WEB TANITIM SUNUMU’2013
HR-WEB TANITIM SUNUMU’2014
HR-WEB Web Tabanlı İnsan Kaynakları Uygulamaları
REKLAMCILIK Hafta 5.
REKLAM KAMPANYALARI VE UYGULAMALARI
Okyanus Zincir Mağazacılık Yönetim Sistemini tercih etmek için
Park Plus Pool Park Ödeme Hizmetleri
HERMES ULUSLARARASI DANIŞMANLIK
PROFESYONEL GELİŞİMDE YAKIN DESTEKÇİNİZ...
GÜLOĞLU YAYIN GRUBU.
Confidential & Proprietary Copyright © 2009 The Nielsen Company Reklam Endeksi Nielsen Media Research & Nielsen Consumer İşbirliği İle Yürütülmektedir.
Math in Advertising....
Biz Kimiz? DELFİN, her türlü doküman tabanlı teknolojileri araştırmak, geliştirmek, kurum ve şirketlere fiziksel arşiv ve elektronik arşivleme hizmetlerinde.
Metron eğitim araştırma prom gıda tur ltd şti
PROMOSYON  Kökeni Latince promotio kelimesinden gelen promosyonun anlamı fikir,öne çıkarmak olarak tercüme edilir.  Bir firmanın ya da bir arzın tanıtılması.
HAFTA I.
ZAMANLA YARIŞIR… Gülbahar Mah. Şehit Ertuğrul Kabataş Cad. Bozkır İş. Merkz. No:12/3 M.KÖY/İST. Tel:+90 (212)
BİZ KİMİZ? KREA Direct, 2002 yılında kurulan ve “Doğrudan Pazarlama", “Etkinlik Pazarlaması", “İnteraktif Pazarlama" and “Bütünleşik Pazarlama İletişimi"
ATC Araç Takip Sistemleri
Prof.Dr. Kırali MÜRTEZAOĞLU Mühendislik Fakültesi Dekanı
DOKUN BANA Gelişmiş teknolojiler her alanda boy gösteriyor. İletişim çağı vitrinlere yansımaya başladı. İşte bu noktada mağaza vitrinleri.
Yrd. Doç. Dr. Doğan AYDOĞAN
Öğrenci Adı Soyadı/Numarası
2. Pazarlama Planının Hazırlanması
PAZARLAMADA İNOVASYON
Öğr. Grv. Semih AÇIKGÖZOĞLU
CUSTOMER RELATIONSHIP MANAGEMENT
NANOMAM® a.ş MUSTAFA ÖZMETE.
HAKKIMIZDA Firmamız Seray Uluslararası Taşımacılık şirketi 1998 yılında kurulmuştur. Kurulduğu günden bugüne balkan ülkelerine taşımacılık hizmeti sunmaktadır.
SEÇİL ARICAN 1977 doğumlu. İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Reklam Ve Halkla İlişkiler mezunu. Üniversite 2. sınıfta hocası olan Betül Mardin’in.
Sekiz Müzik Organizasyon
SternNET NEDIR.? SternNET`in. Temel düsüncesi Hukuk müsavirligi, Mali müsavirligi, Ekonomi, Teknik, Marketing, ve Pazar Analizini sürekli canli tutan.
Pazarlama Ve Perakende Bölümü Alan Tanımı
“SEN İ N MASALIN” ORGAN İ ZASYON İ FT İ HARLA SUNAR…
Mobil pazar verileri – Abone sayısı ve penetrasyon – Mobil abone profili – Mobil trafik hacmi – Mobil gelir – Aylık kullanım miktarı – Mobil yatırım.
Sosyal medya pazarlamasında adımlar: – Müşterileri dinlemek – Uygun sosyal medya platformuna üye olmak – Sektörle ilgili topluluklara katılmak – Kendi.
Müşteri Odaklı Mobil Pazarlama ve Mobil Reklam
Elektronik pazarlama: – internetin kar yaratmak amacıyla kullanılması – birçok aşamayı ortadan kaldırmakta – daha hızlı ve daha düşük maliyetli –
SPK Lisans Türleri ve Lisanslama Sınavları
TÜRK EXIMBANK İhracatın Finansmanı
Amaç PROJE BİLGİLERİ KOBİ’lerin rekabet güçlerinin artırılması KOBİ’lerin güçlendirilmesini ve istihdamın artırılması İhracat ve uluslararası işbirliklerinin.
ÖRGÜTLERDE BİLGİ YÖNETİMİ, KARAR VERME VE BİLİŞİM SİSTEMLERİNDEKİ HİYERARŞİK YAPININ MİMARİSİ Kısım 2.
Chapter 8 Vollmann, Berry, Whybark, Jacobs
GİRİŞİMCİ.
OTELLERDE MUHASEBE Şenol YAZICI.
Sektör Profesyonelleri Danışmanı
TÜRK EXIMBANK İhracatın Finansmanı
FUAR PAZARLAMA & TANITIM SÜREÇLERİ HAKKINDA GENEL BİLGİLER
HAZIRLAYAN ve SUNAN Muhammed Dündar
TÜRK EXIMBANK İhracatın Finansmanı
Bölüm 2 ÖRGÜTLERDE BİLGİ YÖNETİMİ, KARAR VERME VE BİLİŞİM SİSTEMLERİNDEKİ HİYERARŞİK YAPININ MİMARİSİ Kısım 2.
DAĞITIM KAVRAMI ve DAĞITIM KANALLARI
ELEMENT BİLGİSAYAR İNSAN KAYNAKLARI BİLGİ YÖNETİM SİSTEMİ.
/ ÇANAKKALE-BİGA ZİRAAT VE SANAYİ FUARI İNFOMOBİL ÇALIŞMASI.
Sunum transkripti:

MEDIA MARKETING

VİZYONUMUZ Müşterilerimiz bizim ortağımızdır.En etkili sonuca en avantajlı bütçe ile ulaşmak hedefimizdir. Bunu gerçekleştirirken marka değeri bilincini en alt personelimizden en üst kademedeki personelimize kadar benimseriz. Hızlı, en etkili metot ve projeleri önerir ölçülebilir hedeflerler ile çalışırız. Markanız ve ürünleriniz bizim için de aynı önemi taşır.  MİSYONUMUZ   Dürüst, güvenilir bir partnerlik sunarak iş ortaklarımızın Tüm Türkiye de  hedeflerine en etkin ve uygulanabilir metotlar da ulaşmalarını sağlamaktır.  

DIREKT MARKETING DÖRT P 1998 yılında kurulmuştur.2011 yılında FDM Media ile birleşerek yoluna devam etmektedir. FDM-DÖRTP Hizmet verdiği firmaları bir partner olarak kabul eder. Tüm uygulamalarında hedef realizasyon mantığını yürütür. Tüm uygulamaları Tailor made dir. Dırekt Marketing Uygulamalarını pazarlamanın geleceği olarak görür.Bu bakışla teknoloji ,nitelikli personel ,yeterli alt yapısını ,tecrübesiyle birleştirir. Tüm uygulamalarında Analiz ve raporlamanın öneminin farkındadır. Projeler alınan brief doğrultusunda hazırlanabileceği gibi hazır projenin doğru ve etkili şekilde tüketiciyle buluşmasını da sağlar.

BÖLGESEL YAPILANMA BÖLGE MÜDÜRLÜKLERİ İSTANBUL (MERKEZ) İSTANBUL (İRTİBAT BÜROSU) ANKARA (İÇ ANADOLU BÖLGE) İZMİR (EGE BÖLGE) ADANA (AKDENİZ BÖLGE) Bölge Müdürlüklerinde,Tüm organizasyondan sorumlu Ajans kadrosunda olan yönetici niteliğinde bir Bölge Müdürü ,Ofis ve depo vardır.

TEMSİLCİLİKLER TEMSİLCİLİKLER BURSA TEMSİLCİLİĞİ ANTALYA TEMSİLCİLİĞİ GAZİANTEP TEMSİLCİLİĞİ SAMSUN TEMSİLCİLİĞİ KAYSERİ TEMSİLCİLİĞİ AYRICA BÖLGESEL HINTERLAND YÖNETİMİNDE AKTİVİTESEL İHTİYACA GÖRE HOME OFFICELER Temsilciliklerde Bölge Müdürü yok , Supervisor , ofis ve depo bulunmaktadır.

MERCHANDISING INSTORE OUTDOOR EVENT

MERCHANDISING Yönetim – Organizasyon Wella,Tukaş,Fortis ,Kingdom,Nisfood, Raporlama -Bordroloma Hobby , Şölen

INSTORE Sampling Satış Destek Hediyeli Satış Özel Teşhir Uygulamaları Kazı Kazan ,Çarkıfelek

OUTDOOR Door to Door Kapıda satış Ürün numune dağıtımı Anket Çalışmaları Abone kazanım çalışması

EVENT Road show Gerilla marketing uygulamaları Distrübitör çalışması Okul projeleri Fuar organizasyon Milli Piyango Çekiliş Organizasyonu Sosyal sorumluluk projeleri Lansmanlar

rapor RAPORLAMA

rapor RAPORLAMA Partnerliğini yaptığımız markalar ile sahanın en hızlı ve doğru şekilde buluşması için Manuel raporlama dışında teknolojik raporlama çözümleri sunulmaktadır. Teknolojik Raporlamada profosyonel bir sistem olan posreport sistemi kullanılmaktadır. Sayfaya kullanıcı adı ve şifre ile giriş yapılır.. Her kullanıcıya ayrı kullanıcı adı ve şifre tanımlanır. Müşteri ve aktivite bilgileri, satış formları, satış raporları, aktiviteye ait fotoğraflar tek bir ortamda saklanır ve filtreleme yöntemiyle istenilen zaman bulunabilir. İnternet bağlantısının olduğu her yerden günün herhangi bir saati kolaylıkla erişim sağlanabilir. Sistemdeki raporlar günlük, haftalık, aylık vb. istenilen formatta alınabilir. Bu raporlar excel, word, power point gibi belgelere de dönüştürüp çıktısı alınabilir. Almak istediğiniz rapor için birçok sayıda kriter belirlenebilir ve bu kriterler üzerinden filtreleme yapılabilir.

rapor EĞİTİM Partnerliğini yaptığımız markaların özellikle full time kadrolarına düzenli olarak Tüketici ilişkileri,Tüketici kimdir,Beden Dili ve kullanımı Satış Teknikleri Merchandising Nedir? Merchandising Uygulamaları Örnek Caseler ile gibi konularda anlaşmalı olunan profosyonel Eğitim şirketi ile iş birliği içinde Düzenli Eğitim hizmeti verilmektedir. .

PROJE VE UYGULAMALAR Sampling - Lansmanı olan bir markanın yada mevcut piyasa da olan bir markanın tanıtım ve satış desteği amacıyla yapılan tüm tattırma organizasyonlardır. Yapılan tattırmalar ile ‘Benim tadım en iyi tat’ denilen çalışmalar olan Sampling organizasyonların da maksimum titizlikle hareket edilmektedir.

Satış destek-Satış noktası içinde yapılan demostrasyon ve satış destek aktivitelerinin tümüdür. Örnek Firmalar ;Eczacıbaşı,Reckitt Benckiser,Şölen,Sanset,Hobby, Tukaş ,Wella ,Doğadan,Efes Pilsen ,Hayat Kimya

Door to Door –Anket Çalışmaları – Hedef kitlenin yaşadığı bölgelerde ,lansman yapılan bir markanın yada mevcut piyasada olan bir markanın tanıtım, anket ya da satış destek çalışmalarının kapı kapı çalışma metoduyla gerçekleştirilmesi dir. Örnek Firmalar –Reckitt Benckiser,Aygaz,Danone,Saka Su ,Eczacıbaşı

Out Door ve Pazar yeri –AVM çalışmaları-Hedef kitlenin gezdiği,alışveriş yaptığı cadde sokak ,Pazar yeri ve alışveriş merkezlerinde yapılan demostarsyon tanıtım ve show ağırlıklı çalışmalardır. Örnek Referanslar –Eczacıbaşı,Nestle,Doğadan,Hayat Kimya ,Sanset,Efes Pilsen,Aygaz,Paro

Rood show- Tanıtım amacıyla yapılan event ağırlıklı organizasyonlardır Rood show- Tanıtım amacıyla yapılan event ağırlıklı organizasyonlardır.Eğlenceli yarışmalar,müzik ve animasyonla desteklenen çalışmalardır.Firmanın beklentisine göre eklenebilecek çeşitli organizasyonlarla (indirim kuponu ,hediyeli aktivite vb )satış ile de çalışma tamamlanabilir. Örnek Firmalar –Nestle,P&G,Eczacıbaşı , Wella

Okul çalışmaları-Hedef kitlenin Eğitim gördüğü ana okulu,ilk öğretim ,lise,kolej ve üniversitelerde yapılan tanıtım çalışmalarıdır.Yapılan aktivite bir sosyal aktivite yada oyun ile de birleştirerek daha etkili hala getirilmektedir. Örnek Firmalar –Nestle,Danone, Ülker ,Eczacıbaşı

Teşhir ve Gerilla Çalışmaları –Satış noktası içinde yapılan teşhir yarışma organizasyonları ve Hedef kitle ile markanın beklenmedik bir zaman da buluşmasını sağlayan farklı mecralarda yapılan (Pazar yeri,Cadde ,Sokak ,Trafik ışıkları) Örnek Firmalar –Reckitt Benckiser ,

Bayram çalışmaları –Dini bayramlar öncesi ağırlıklı olarak Key Account ve yerel mağazalarda gerçekleştirilen satış destek ağırlıklı çalışmalardır. Şölen’e yaklaşık 5 yıldır Bayram çalışmaları ile destek verilmektedir.Bayram öncesi tüm teşhirlerin açılması,stok takibi ,mağaza yönetimi ve satış hizmeti verilmektedir.

REFERANSLAR