(Ad Soyad) (Ünvan) (Adres) (E-posta) (Telefon) (Web sitesi) (Şirket Adı) (Ad Soyad) (Ünvan) (Adres) (E-posta) (Telefon) (Web sitesi) [Şirket Logosu]
Temel Fikir (Ne iş yapacağınıza ve müşterilerinizin sizde neyi bulacağına yönelik çarpıcı ve beğeni kazanacak bir açıklama bulun, bir cümle, 10 kelimeden fazla olmasın)
Problem / Fırsat (Hangi derde derman olacaksınız?) (Veya, hangi harika fırsatı değerlendireceksiniz?) (Kaç kişi veya şirket bu dertten yakınıyor veya bu fırsatı sunuyor?)
Haksız Avantaj (Avantaj 2) (Avantaj 3) (Haksız avantajlara sahip olmaya/korumaya nasıl devam edeceksiniz?)
Demo (10 dakikayı aşmayın)
Satış ve Pazarlama (Pazara nasıl giriş yapacaksınız?) (Halihazırda ne kadar ilerleme kaydetmiş durumdasınız?) (Uzmanlığınızı neye dayandırıyorsunuz?) (niyet ve umutlu ifadeler yerine somut taktiklerden bahsedin)
Biz yapabiliriz, o yapamaz O yapabilir, biz yapamayız Rekabet Biz yapabiliriz, o yapamaz O yapabilir, biz yapamayız (Rakip 1) Bu sütunda ne kadar gerçekçi olursanız (Rakip 2) soldaki sütunda yazdıklarınız da o kadar inandırıcı olur (Rakip 3)
İş Modeli (Pricing) (Value of each customer) Nasıl para kazanacaksınız? Yeni para kazanma yolları icat etmeyin ve çok sayıda gelir kaynağı uydurmayın. Varsayımlarınızı mutlaka belirtin. (Pricing) (Value of each customer) (Customer acquisition cost)
Finansal Öngörüler Kimse o kadar ileriyi göremez ama insanlar gelecek vizyonunuzu bilmek ister. %90 emin olduğunuz rakamları yazın, muhafazakar olun ama öyle olduğunuzu vurgulamayın, çünkü değilsiniz, aslında rakamları atıyorsunuz ve neler olacağından çok emin değilsiniz. Yıl 1 Yıl 2 Yıl 3 Yıl 4 Yıl 5 Müşteri Sayısı Çalışan Sayısı Gelir Gider Kar
Ekip (Ad Soyad, kısa bilgi) Tanınmış eski işverenlerinizi belirtebilirsiniz. Muhasebe, hukuk ve mal tedariki yaptığınız firmaları sıralamayın. Siz onlara para ödüyorsunuz, onlar sizin yatırımcınız değil. Danışmanlarınızı belirtecekseniz piyasada çok iyi bilindiklerinden emin olun.
Mevcut Durum ve Ana Aşamalar (İlk sevkiyat?) (İlk gelir?) Sıradaki 2-3 aşama