E-TİCARET SATIŞ SİTELERİ. E-TİCARET “Doğrudan fiziksel bağlantı kurmaya ya da fiziksel değiş tokuş işlemine gerek kalmadan tarafların elektronik olarak.

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
SLIDEPLAYER.COM.TR Size sunuyoruz
Advertisements

SLIDEPLAYER.COM.TR Size sunuyoruz
Linux ile E-ticaret Barış Özyurt
Burkay Yapağcıoğlu.
E-Ticaret Nedir? İnternetin yaygınlaşmasıyla birlikte Ticaret, birtakım sistemler aracılığıyla internet üzerinden de yapılır hale geldi. Bu yeni ticaret.
Saiko International tarafından hazırlanmıştır.
Okyanus Zincir Mağazacılık Yönetim Sistemini tercih etmek için 5 NEDEN !.. Perakendeciler için.
USTA BULUŞMA NOKTASI Merhaba,
HERKESE KAZANDIRAN ACENTE SİSTEMİ
Web 2.0 Nedir Eğitimde Nasıl Kullanılır?
Neden e-ticaret’e ihtiyaç duyuluyor? Bugün; •Sürekli (24 saat boyunca 365 gün kesintisiz) reklam ve ticaret olanağı sunan, •İletişimi çok hızlı ve interaktif.
Web siteniz bu kutunun içinde…
KOBİ’ler için Yeni Ticaret Yolu: E-Ticaret
E-Ticaret (İlk adımlar)
Ardesenmyo.wordpress.com.
GÜVENLİ İNTERNET ve SOSYAL MEDYA
Yeni İş Platformunuz! Yönetim Bilişim Sistemleri Boğaziçi Üniversitesi.
ELEKTRONİK PAZARLAMA.
SANAT ÜRÜNLERİ ONLİNE SATIŞ SİTESİ
Örnek Web Sitesi Tasarım Dökümanı
Giriş. • KİMLER ALMALI? • NEDEN DENİZ YILDIZI + PLUS ? • TİCARİ PAKET İÇERİĞİ • KİMLER ALMALI? • NEDEN DENİZ YILDIZI + PLUS ? • TİCARİ PAKET İÇERİĞİ Ajanda.
Hareket halindeki insanlara ulaşın.Mobil Arama Ağı Reklamları Mobil Arama Ağı Reklamları ile kullanıcılara ulaşın.
ALPA ALÜMİNYUM SANAYİ VE TİCARET ÖMER AKKAŞ
Analysis of Logistic,Translation and Localization Strategies of gurmedenaldım.com Andaç Karahasanoğlu Man 407.
ELEKTRONİK ORTAMLARDA PAZARLAMA
Okyanus Zincir Mağazacılık Yönetim Sistemini tercih etmek için
Badminton Federasyonu Sponsorluk Teklifi Badminton Federasyonu faaliyetlerinde Kort kenarlarında 80 Reklam Panosuna İsim Hakkı Teklifi Sponsorluğun Geri.
METROPOL HABERLEŞME LTD ŞTİ
KIRKLARELİ ÜNİVERSİTESİ BABAESKİ MESLEK YÜKSEKOKULU DERS:E-TİCARET KONU:ELEKTRONİK TİCARETİN GELİŞİMİ VE GELENEKSEL TİCARET İLE KARŞILAŞTIRILMASI HAZIRLAYAN:DİLEK.
Türkiye'de İş Yapmak Aşama Bir Pazara Sürüş Öncesi.
Mehmet Yavuz KEKLİKOĞLU
Tübider Crm Ana Menü Kontak (Çağrı)Yönetimi – Çağrı Listesi.
EDM Araç Kiralama Paketi. EDM Web Paketi EDM Web Paketini satın alan müşterilerimiz kendi web sitelerini hem de en gelişmiş dizayn özellikleri ve en zengin.
YONT401 YÖNETİM BİLİŞİM SİSTEMLERİ
İNTERNETİN FAYDALARI Hazırlayan: Azime Semra AY.
YONT 172 BİLGİ TEKNOLOJİLERİNE GİRİŞ II
TAŞIT TANIMA SİSTEMİ Bu sistem, 1996 yılında Türkiye’de ilk defa Shell tarafından kullanılan, akaryakıt harcamalarının tek merkezden kontrol altına alınmasını.
JOLLY TOURS FİRMA ANALİZ RAPORU
E-Ticaret (Rakamlarla Giriş) Sunu İçerik Kaynağı: İyiler, Z. (2009). Elektronik Ticaret ve Pazarlama, T.C. BAŞBAKANLIK Dış Ticaret Müsteşarlığı İhracatı.
MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ
Hazırlayan:Murat Sait ÇABUK. 1: B2B (Business to Business): Sirketler Arası Elektronik Ticaret * B2B’nin temeli, sirketlerin internet uzerinden birbirine.
BİT’İNİ KULLANARAK BİLGİYE ULAŞMA VE BİÇİMLENDİRME
Emel KAYNAK Mikro Bilgi Kayıt ve Dağıtım A.Ş.2
1. 2 E-Ticaret Neden Ç evrecidir?  4 © Elif Dural Dünya iklim koşullarındaki değişiklik, kaynakların azalması ve canlı türlerinin yavaş yavaş yok olması,
SANAL MAĞAZA UYGULAMALARI VE STRATEJİLERİ
 E-TİCARETİN GELİŞME SAFHALARI  GELENEKSEL TİCARET İLE E-TİCARETİN KARŞILAŞTIRILMASI  E-TİCARETİN AVANTAJ VE DEZAVANTAJLARI.
YONT 172 BİLGİ TEKNOLOJİLERİNE GİRİŞ II
Firma Adı: Kişi Adı: İSTANBUL SANAYİ ODASI.
BİLGİSAYAR DESTEKLİ TASARIM VE ANİMASYON GİZEM TANIŞ
E- Ticaret Altyapısı.
İNTERNET ADRESLERİ.
Badminton Federasyonu Sponsorluk Teklifi Mahalleler arası Badminton Turnuvası İsim Hakkı Teklifi Sponsorluğun Geri Dönüşü-Sponsor hakları: Projenin İsim.
E- T I CARET‘İN SINIFLANDIRILMASI VE KATEGORİ’LER I NE (TÜRLER I NE) AYRILMASI.
Badminton Federasyonu Sponsorluk Teklifi Badminton Federasyonu Badminton Online Oyun CD’si İsim Hakkı Teklifi Sponsorluğun Geri Dönüşü - Sponsor.
ELEKTRONİK TİCARET TÜRLERİ
ELEKTRONİK TİCARET (e-ticaret)
CUSTOMER TO CUSTOMER (TÜKETİCİDEN TÜKETİCİYE) E-TİCARET
 Hız, kolaylık, fiyat avantajı gibi nedenlerle son yıllarda tercih nedeni haline gelen internetten alışveriş “E-ticaret” sektörünün büyümesinde önemli.
Yenilik ve Yeni Ürün Altunışık-Özdemir-Torlak.
Elektronik pazarlama: – internetin kar yaratmak amacıyla kullanılması – birçok aşamayı ortadan kaldırmakta – daha hızlı ve daha düşük maliyetli –
1 E-Ticaret ve Güvenli Ödeme Kısım I. E-Ticaret Kısım II. Güvenli Ödeme Umur YILMAZ Comtech Tic. Ltd
TUANA BİLİŞİM GURURLA SUNAR inceleyin ve Gominisite Yeni Nesil Web Sitesidir Gominisite ile web sitenizi kendiniz yönetebilir ve güncelleyebilirsiniz.
Ayşegül ARSLAN.
BİLİŞİM TEKNOLOJİLERİ VE YAZILIM DERSİ
ELEKTRONİK TİCARET E TİCARET NEDİR ? E-Ticaret ‘ te dikkat edilmesi gereken kurallar 1.
İnternet Kullanımı ve Sosyal Medya
E - MIY. E - MIY Ülkemizden Veriler… ….. internete erişimi olan insan …..facebook kullanıcısı Haftalık 21,5 saat……internette geçirilen.
BİLİŞİM SUÇLARI.
Sigorta Acente Mobil Uygulaması
Elektronik-Ticaret’te Arama Motoru Optimizasyonu ve Sosyal Medya
Sunum transkripti:

E-TİCARET SATIŞ SİTELERİ

E-TİCARET “Doğrudan fiziksel bağlantı kurmaya ya da fiziksel değiş tokuş işlemine gerek kalmadan tarafların elektronik olarak iletişim kurdukları her türlü ticari iş etkinliği”  Pazarlama  Satış  Internet’ten ürün, hizmet alma  On-line kamu hizmetleri  Gümrük işlemleri  Bankacılık E-İŞ E-Ticaret

İŞLEM MALİYETİ (1) -Kredi kartı güvenliği - Hızlı teslimat - Düşük fiyat - Nakliye masrafının azlığı - Parayı geri ödeme garantisi - Kişisel bilgilerin saklanması - Önemli kredi kartlarına erişim - Satıcının güvenilirliği hakkında bilgi TEŞVİK PROGRAMLARI (4) -Hediye dağıtımı - Sık ziyaret edilen sayfalar - Ücretsiz deneme - Eğlence - Online klüp üyeliği yararları - Online indirime dönüşen kuponlar SİTE TASARIMI (3) - 3D ürün simülasyonları - Eğitimli, lisanslı değerlendirici - Sanal tur/deneyim - Sesli onaylama - Özel “deneme mağazaları” - Ücretsiz şikayet hatları İNTERAKTİVİTE (2) - Ürünleri inceleme - Bilgiyi tarama ve update etme - Hangi kişisel bilgilerin toplandığını bilme - Satıcının kişisel bilgi alma hakkını seçme E-TİCARET SATIŞ SİTELERİNİN BAŞARISI

Landsend.com 1995 açılış, 100 ürün Tüm satışların % 20’si Internet’ten Dünyanın en önemli kıyafet satım sitesi Yaşam tarzı ve ölçüye göre kıyafet Online alışverişte canlı soru sorma

(2004), ayda 55 gönderi, diğer e-sitelerle – e-store, hepsiburada, naturey- birlikte 115 parça ürün/ ABD, Japonya, İsviçre

(2004), ayda 55 gönderi, diğer e-sitelerle – e-store, hepsiburada, naturey- birlikte 115 parça ürün/ ABD, Japonya, İsviçre

SONUÇ  Firmanız müşterinin yaşamını nasıl daha iyi hale getiriyor?  Problemleri çözmeye odaklanın, teklifinizi ihtiyaçlar çevresinde oluşturun  Açık, şeffaf, paylaşımcı ve dürüst müsünüz?  Beklentileri zamanından önce belirleyerek karşılayın.  Kimseyi bir şeye zorlamayın. Kullanmak istedikleri kaliteli bilgiyi sunun.  Pazarlama başarınızı gelen talep sayısı ile değil, düşüncelerinizin yayılma hızıyla ölçün.  Hikayenizi medyaya değil doğrudan ilgili kesimlere ulaşarak anlatın.  Satış döngünüze dayalı bilgi yerine, müşterinin ihtiyaç duyduğunda erişebileceği mükemmel web içerikleri  Sürekli, yorulmadan iletişim

TEŞEKKÜRLER Zeynep İYİLER-Bölge Md. Yrd. İGEME Marmara Bölge Müdürlüğü Tel: Fax: