GAYRİMENKUL PROJELERİ

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
2013 Tanıtım Sunumu Tanıtım Sunumu Üntaş A.Ş. dinamik yapısı, kaliteli, hızlı ve kusursuz organizasyonlarıyla sektöründe Türkiye’nin önde gelen.
Advertisements

MURATOĞLU ÇARŞISI WEB TASARIM PROJESİ
Enterprise Architecture (EA) KURUMSAL MİMARİ
Performans Odaklı Sponsor Reklam Kampanyaları Mart – Aralık 2013
CallMax Telemarketing Yönetim Sistemi
Satış Noktası Yönetimi
1997’den bu yana; hizmet verdiğimiz marka ve kurumların amaçlarına uygun planlamalar, somut çözümlemeler, yenilikçi fikirler ve ölçülebilir sonuçlar sunar;
Stratejik planlama sürecinde dikkat edilecek hususlar
BRS, Türkiye’de bir ilki başlatarak birçok firmadan alınacak hizmetleri tek bir kuruluştan alınmasını sağlayacak profesyonel bir kadroyla iyi bir hizmeti.
Kazanmak isteyenlere Crm9 0
İNTERNET VE SOSYAL AĞLAR.
MEDYA Medyayı Tanımak - Medya Çalışanları -.
ABR İ NTOZ ME G.  AB – TOBB – Yerel Odalar  Ekim 2002’de ilk 3 ABİGEM kuruldu.  Gaziantep  Kocaeli  İzmir  € 17,5 Milyon bütçe  € 55 Milyon – Katma.
Sosyal Medya.
AR-GE ve Devlet Yardımları Şubesi
FİNANSAL PLANLAMA BAŞABAŞ NOKTASI ANALİZİ FİNANSAL DENETİM
- 1 - Gelecek internette, çözüm EVET’te SoftwareConsultancy Marketing Aid.
Fatih Tuncer HATUNOĞLU İletişim Yazılım Genel Müdürü Mart, 2013 BURSA
2. Ankara çağrI merkezİ konferansI - KAMU
Math in Advertising....
TEDARİK ZİNCİRİ YÖNETİMİ
MEDYANET DISPLAY REKLAM ÜRÜNLERİ
FİNANSAL PLANLAMA BAŞABAŞ NOKTASI ANALİZİ FİNANSAL DENETİM
Bölüm 10 İşlevsel Stratejiler (Fonksiyonel/Bölümsel Stratejiler)
PROMOSYON  Kökeni Latince promotio kelimesinden gelen promosyonun anlamı fikir,öne çıkarmak olarak tercüme edilir.  Bir firmanın ya da bir arzın tanıtılması.
HAFTA I.
Yrd. Doç. Dr. Doğan AYDOĞAN
2. Pazarlama Planının Hazırlanması
FİNANS DIŞI ALANLARDA ÇALIŞANLAR İÇİN
İŞLETME BÜTÇESİNİN HAZIRLANIŞI
Fonksiyonel Bakış Açısıyla Sistemler
Firma Adı: Kişi Adı: İSTANBUL SANAYİ ODASI.
E- Ticaret Altyapısı.
Yrd. Doç. Dr. Doğan AYDOĞAN
Yrd.Doç Dr. YILMAZ GÖKŞEN
DIGITAL SIGNAGE / DİJİTAL İNTERAKTİF UYGULAMALAR
TÜRK ÜRÜNLERİNİN YURT DIŞINDA MARKALAŞMASI, TÜRK MALI İMAJININ YERLEŞTİRİLMESİ VE TURQUALITY®’NİN DESTEKLENMESİ HAKKINDA TEBLİĞ (2006/4) Turquality Şubesi.
CEO Web Sitesi Kurduğu Üyelerine, –Sanal kimlik ( vb.) –CV ve iletişim bilgilerini güncel tutmak –Eğitici ve bilgilendirici.
GENEL MUHASEBE Prof. Dr. A.Vecdi CAN.
Bilişim sistemlerinin türleri
İnsan Kaynakları Bilgi Sistemleri
Bölümün Amacı Bu bölüm, bilişim teknolojisinin evrimini incelemektedir. Bölüm, örgütsel işlemlere uygulanan bilişim teknolojisi sistemlerine göz atarak.
Pazarlama İletişimi Araçları
Kurumsal ve Gelişmiş Stratejik Planlama Çözümü.
2 SİSTEM 9 DÜNYADA SİSTEM ülkede, 6500’den fazla tamamlanmış proje.
1 İşletmeye Giriş Konu 12: İşletmelerde Pazarlama Yönetimi - II Yrd.Doç.Dr. Yıldırım Osman Çetmeli Yaşar Üniversitesi İİBF İşletme Bölümü.
YENİ TÜRK TİCARET KANUNU SÜRECİNDE YOL HARİTASI Hazırlayan: Recep Aşır Temmuz 2012.
EVDE ÇOCUK BAKIMI PROJESİ YÖNLENDİRME KOMİTESİ TOPLANTISI ANKARA
KAMU YÖNETİMİNDE İÇ KONTROL SİSTEMİ ve İÇ KONTROL EYLEM PLANININ UYGULANMASI KAMU YÖNETİMİNDE İÇ KONTROL SİSTEMİ ve İÇ KONTROL EYLEM PLANININ UYGULANMASI.
Manufacturing Planning and Control – İmalat/Üretim Planlama ve Kontrol
Bölüm 5: KKP Sistemleri, Muhasebe ve Finans Kurumsal Kaynak Planlaması Prof. Mary Sumner Çeviren Sinan Berkdemir Şubat
Hakkımızda 2000’li Yılların sonunda Şirketlere Muhasebesel, Finansal ve Ticari konularda hizmet sağlamak amacıyla yola çıkmış bir grubuz. İlk sağladığımız.
ADDIE. ADDIE MODEL İ (JENER İ K MODELLEME) 2 Analiz (Analysis) Tasarım (Design) Geliştirme (Development) Uygulama (Implementation) De ğ erlendirme (Evaluation)
REKLAMCILIK Yrd. Doç. Dr. Doğan AYDOĞAN. Reklamda Kampanya Süreci ve Strateji  Kampanyanın amacı açık ve doğru bir biçimde saptanmalıdır.  Pazarlama.
KURUMSAL BİLİŞİM SİSTEMLERİ
FİNANS VE MUHASEBE H04.
T. C. BAŞBAKANLIK DEVLET PLANLAMA TEŞKİLATI MÜSTEŞARLIĞI BÖLGESEL GELİŞME VE YAPISAL UYUM GENEL MÜDÜRLÜĞÜ 29 Aralık 2010, Diyarbakır.
KATILIM SOSYAL GÜVENLİK HUKUKU VE DANIŞMANLIĞI
2016 Kayseri Ticaret Odası.
KOBİ VE KÜMELENME DESTEKLERİ DAİRESİ
KOBİ VE KÜMELENME DESTEKLERİ DAİRESİ
Konu 3 Kalite kontrolünün amaçları
E - MIY. E - MIY Ülkemizden Veriler… ….. internete erişimi olan insan …..facebook kullanıcısı Haftalık 21,5 saat……internette geçirilen.
SATINALMA YÖNETİMİ ve TEKNİKLERİ Eğitimi
Bölüm 12. İşletmecilik İşletme, ürün piyasalarındaki ekonomik birim olup, üretim faaliyeti için üretim faktörleri bir araya getirilir. İşletmelerde örgütsel.
Medya Planlaması ve Stratejisi
HALKLA İLİŞKİLERE GİRİŞ
SELVİLİ SİTESİ SAİME HASYİĞİT Yılında Satış İçin Yapılan Faaliyetler 25 Mayıs tarihinde aktif olarak sosyal medya üzerinden Tanıtım Sayfası.
Stratejik Gıda Hizmetleri Danışmanlığı/Tasarımı Amacımız; Hizmet Standardını sağlamak; Zincir mağaza olarak tüketicilerin gideceği diğer AUM mağazalarında.
Yrd.Doç.Dr. Reha KILIÇHAN Erciyes Üniversitesi Turizm Fakültesi 2018
Sunum transkripti:

GAYRİMENKUL PROJELERİ AKSİYON PLANI

1 SATIŞ OFİSİ (Sales Office Design) Satış ofisinin iş akışına göre fonksiyonel planlamasının yapılması Satış ofisinin iç dekorasyon projesinin yönlendirilmesi Satış ofisindeki iç işleyişin (çocuk oyun alanı, karşılama, film izletme, satışa yönlendirme, muhasebeye yönlendirme) akışının planlanması PROJE MAKETİ (Project Models) Proje büyük maketinin imalatının takibi ve görsel standartların tespiti Satılan faz maketlerinin imalatının takibi ve görsel standartların tespiti SATIŞ OFİSİ MARKALAMA (Sales Office Branding) Ofiste kullanılacak iç duvar görsellerinin seçilmesi ve imalatı Satış ofisi dış duvar markalama Ofiste kullanılacak LCD TV’ler ve burada dönecek görsellerin seçilmesi Maket başındaki dokunmatik ekranlar için programların ürettirilmesi ve yüklenecek işlemlerin kapsamının belirlenmesi Videowall ‘da dönecek filmin ürettirilmesi Kurumsal renk ve logo kullanımlarının belirlenmesi Bayraklar, flamalar, vs.. Arsa sınırını kaplayacak çit üstü görsel malzemenin seçilmesi ve ürettirilmesi Satış ofisinin uzaktan görülmesini sağlayacak totemin tasarlanması OTOMASYON VE IT ALTYAPISI (Automotion and IT Infrastructure) SQL bazlı bir satış programının seçilmesi, kurulması, eğitimi CRM programının projeye uyarlanması CRM de takip edilecek bilgi kapsamının tespiti Satış muhasebe programı ve CRM programı bağlantısının kurulması Müşteri sorgu formlarının dizaynı ve sorgu filtrelerinin teşkili Satıcı bilgisayar ekranlarının seçimi ve uyarlanması Video-film odasının hazırlığı 1

2 SATICILAR (Sales Team) Satış ekibinin seçilmesi Satış ekibinin uyumlaştırmasına ve motivasyonuna yönelik faaliyetler Satış ekibinin kıyafet standartlarının oluşturulması Satış ekibinin satış eğitimi (10 gün) Satış ekibinin proje eğitimi (10 gün) Karşılama davranışları eğitimi Satış-CRM programı kullanım eğitimi (3 gün) Telefonla konuşma ve satış eğitimi (2 gün) Örnek daire gezdirme prensipleri SATIŞ PRİM PERFORMANS SİSTEMİ (Bonus and Performance System) Satış ekip hedeflerinin teşkili Satıcı bireysel hedeflerinin teşkili Satıcı performans (gün/hafta/ay) kriterlerinin teşkili Satış prim sisteminin teşkili Yetersiz satış durumunda uygulanacak cezalandırma sisteminin teşkili SATIŞ OFİSİ STANDARTLARI (Sales Office Service Principles) Müşterinin karşılanması Müşteri ön bilgi formlarının doldurulması ve sisteme kayıt Satıcılara yönlendirme esasları (profilleme, iradi yönlendirme, sıradan yönlendirme, satış müdürü yönlendirmesi) Video odasında ağırlama ve satıcıların refakat prensipleri Maket başında etkili sunum yapma prensipleri Bilgisayar ekranından sunum yapma prensipleri Telefonla görüşme ve verilecek bilgi kapsamı, satıcıya aktarma Çocukların meşgul edilmesi prensipleri Müşteri yiyecek içecek ikramları, kapsam ve zamanlaması Satış ofisinde kullanılacak koku seçimi ve uygulaması 2

3 SATIŞ YÖNETİCİSİ (Sales Manager) Satış müdürünün seçilmesi Ekip yönetiminin temel prensipleri eğitimi (3 gün) Yönetsel raporlama eğitimi (2 gün) Ekip hedefi oluşturma prensipleri Performans takibi yapmanın temel prensipleri Satış yönetiminde takip edilmesi gereken kritik verilerin (satışa dönüştürme oranı, yeni müşteri yaratma oranı, satış kapatma süresi vb..) öğretilmesi ÖRNEK DAİRELER (Sample Units) Örnek dairelerin seçimi İç dekorasyon ve tarz belirlenmesi Mobilyaların belirlenmesi TELEFONLA KARŞILAMA (Call Center) Dışardan gelen aramaların yanıtlanması ve aktarma prensipleri Telefonda problem çözme prensipleri Telefonda verilecek bilgi şablonlarının hazırlanması Telefon görüşmeleri raporlaması YÖNETSEL RAPORLAMA (Executive Reports) Satıcı günlük hedef, bilgi ve aktivite raporlarının teşkili Gün sonu satış raporunun teşkili Proje satış/stok raporunun teşkili Müşteri ödemeleri takip raporunun teşkili Kullanılan banka kredileri raporunun teşkili Ekip hedef-performans raporunun teşkili

4 BANKA KREDİLERİ (Home-Loan Credits) İş Bankası ile konut kredisi kullanımı işleyişin tasarlanması Lansman ve devam kampanyalarında konut kredisi kampanyalarının tasarlanması Müşteri asgari peşinat ve taksitlendirme prensiplerinin belirlenmesi Banka ile karşılıklı raporlama ve takip sisteminin oluşturulması BASILI MALZEMELER (Printed Materials Design) Proje kataloğunun tanıtım ve baskısı Proje ünite planlarının büyük görsellerinin baskısı Küçük el broşürlerinin baskısı Proje katalog çantası tasarımı ve baskısı Proje minik hatıra-hediye seçimi ve hazırlanması Proje ajandası, kalemler, not kağıtları baskısı Proje katalog CD, flash disk hazırlığı İNTERNET VE SOSYAL MEDYA (Internet and Social Media) Proje web sitesi içerik belirleme ve tasarımı Proje Facebook sayfası içerik oluşturma Proje twitter sayfası, twit politikalarının belirlenmesi ve içerik oluşturma YouTube ve yüklenecek görsellerin belirlenmesi 3d proje görselleri CD oluşturulması ve internete yüklenmesi ULUSAL VE ULUSLAR ARASI ACENTALAR (Brokerage Services) Yerli emlak acentalarının organizasyonu Uluslar arası ecantaların organizasyonu Acentalarla çalışma prensiplerinin oluşturulması Acenta prim-ödül sistemlerinin oluşturulması

5 ÇOK KATLI SATIŞ (Multi Level Sales Schemas) Müşteri referansları ile satış sisteminin teşkili Müşteri referanslarını ödüllendirme sisteminin oluşturulması FİYAT TESPİTİ VE ŞEREFİYELENDİRME (Price and Premium Schemas) Bağımsız bölüm (Ünite) satış fiyatlarının tespiti Şerefiyelendirme kriterlerinin tespiti ve şerefiye tablosu teşkili Fiyat artışı politikasının planlaması Öngörülen nakit akış tablosunun hazırlanması PAZARLAMA İLETİŞİMİ (Marketing Communication) Hedef kitlenin tanımlaması Hadef kitleye uygun mecraların tespiti Mecra kullanım planı ve pazarlama bütçesinin teşkili Medya satınalma planının hazırlanması Reklam yayın performans takibi HALKLA İLİŞKİLER (Public Relations) PR stratejisinin tespiti PR sözcülerinin tespiti PR ajansının seçilmesi Düzenli PR içerik üretimi PR ajansı ve medya temsilcileri koordinasyonu PROJE LANSMANI (Project Launch) Lansman kurgusunun ve programının tasarlanması Lansman organizasyonu Davetliler listesinin teşkili Lansman yer seçimi Organizasyon şirketinin seçimi

6 REKLAMLAR (Advertisements and Commercials) Reklam ajansının seçimi TV reklamı konsept tasarımı TV reklamı yaratıcı tasarım koordinasyonu Reklam pazarlama içeriğinin oluşturulması Gazete ve dergi reklamları içerik teşkili ve yaratıcı süreç koordinasyonu Outdoor reklamlar içerik planlaması İnternet reklamları içerik planlaması ve yaratıcı süreç koordinasyonu Sinema reklamları planlama ve koordinasyon DOĞRUDAN PAZARLAMA (Direct Marketing) Mailing için hedef kitle ve içerik planlaması Mailing için data sağlamaya yönelik işbirlikleri Mailing uygulama takibi SMS hedef kitle tespit, mesaj tasarımı ve uygulama takibi Hedefli mesaj uygulamaları (konum odaklı) Banka kredisi veren kuruluşlarla yapılacak işbirliklerinin planlanması DOĞRUDAN SATIŞ (Direct Selling) Özel bir doğrudan satış ekibinin teşkili Hedef kitle tespiti Özel satış sunum içeriğinin teşkili Özel satış temsil standartlarının belirlenmesi Özel satış ziyaret ve randevu alma prensiplerinin belirlenmesi SPONSORLUKLAR (Sponsorships) Projeye uygun sponsorluk konularının tespiti Sponsorluk planlaması ve bütçelemesi Etki analizi

7 FİNANSAL KAMPANYA MODELLEMESİ (Financial Campaigns) Nakit akışına paralel olarak ihtiyaçların tespiti ve kampanya planlaması Peşinat ödemeleri planlaması Banka konut kredileri planlaması Vade ve taksitlendirme seçeneklerinin oluşturulması Faiz sübvansiyonu modellerinin teşkili Şirket kredisi modellerinin teşkili ve finansal maliyet hesabı Dönem atlamalı veya teslime endeksli ödeme modellerinin teşkili REKABET ANALİZİ (Competition Anaysis) Rakiplerin pazarlama ve satış kampanyalarının analizi Rakiplerin reklamlarının ve etkisinin analizi Genel trendler ve sektörel uygulamaların analizi MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ (Customer Relations) Müşteri sorunlarının çözümüne yönelik bir ekip oluşturulması Müşteri sorunları takip ve çözüm sistemi oluşturulması Problem ve çözüm sürecinin yönetsel raporlamalarının teşkili Problem çözüm ve yaklaşım standartlarının geliştirilmesi Müşteri periyodik iletişim standartlarının geliştirilmesi Teslime paralel olarak teknik servis ekibiyle sistemin organizasyonu Teknik servis hizmet standartlarının belirlenmesi Teknik servis performans standartlarının belirlenmesi

8 SİTE YÖNETİMİ (Facilities Management) Tesis hukuki yönetim planının teşkiline nezaret edilmesi Tesis içinde uyulması gereken kurallar ve yönetim politikalarının tespiti Müşterek tesislerin işletilmesine ilişkin prensiplerin teşkili Tesis yönetim ekibinin (veya şirketinin) oluşturulması Sosyal aktiviteler ve eğlencelere ilişkin politikaların tespiti SATIŞ MUHASEBESİ (Sales Accounting) Satış ve satış sonrasına ilişkin işleyiş prensiplerinin belirlenmesi Müşteri ödemeleri takip sisteminin oluşturulması Ödeme gecikme hukuki takip sisteminin kurulması Satış sözleşme ve dökümantasyon standartlarının teşkil edilmesi Müşteriye teslim edilecek evraklar listesinin teşkili Arşivlenecek evraklar listesinin oluşturulması Günlük satış raporlama ve satış muhasebesi mutabakat prensiplerinin oluşturulması Banka kredileri açılışları takip sisteminin teşkili Nakit tahsilat ve transferine dair poltikaların belirlenmesi Kimlik kontrolü ve imzalara dair politikaların belirlenmesi