Mobil İletişim Giderlerini Azaltın!

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
PERSONEL DEVAM YÖNETİM, KONTROL PROGRAMI
Advertisements

Toplu SMS Toplu MMS Hedefli Mesaj Sesli Mesaj / IVR Akıllı Yetenekler
AKILLI FAKS.
KURUMSAL TANITIM BELGESİ
ARVENTO MOBİL SİSTEMLER
ETG Danışmanlık Yardım Masası
2012
Oktay ERBEY CRM & B2B Ürün Satış Hizmet Yöneticisi
Çağrı Kayıt ve Analiz Programı
CallMax Telemarketing Yönetim Sistemi
/ Tel: (216) Ayrıntılı bilgi için lütfen bize ulaşınız. / Tel: (216)
ISO 9001 Kalite Yönetim Sistemi Faydaları ve Uygulama Koşulları
MultiCELL SMS Client 3.2.
AKÇAM BİLGİSAYAR VE OTOMASYON SİSTEMLERİ LİMİTED ŞİRKETİ
Ericom Telekomünikasyon ve Enerji Teknolojileri A.Ş.
KAMU ÇAĞRI MERKEZLERİNDE PROAKTİF YAKLAŞIM 24 Eylül 2012.
Sistem Analizi ve Planlama
İzinli Veritabanı & Hedefli Lokasyon
Kazanmak isteyenlere Crm9 0
Sipariş Takip Programı
Çözümlerimizle İşinizde Değer Yaratalım
Bir kurumun faaliyetlerini geliştirmek ve onlara değer katmak amacını güden bağımsız ve objektif bir güvence ve danışmanlık.
Yeni İş Platformunuz! Yönetim Bilişim Sistemleri Boğaziçi Üniversitesi.
KA Bilişim Teknolojileri
Restaurant Yönetim Sistemi
Copyright Online Tedarik İçin İhale, Teklif, Finansal Analiz Sistemi ve Ortak Satınalma Platformu copyright 2009.
İçerik e-Fatura Hakkında e-Arşiv Nedir? e-Arşiv’in Sunduğu Avantajlar
Okyanus Zincir Mağazacılık Yönetim Sistemini tercih etmek için
METROPOL HABERLEŞME LTD ŞTİ
Stok YönetimiMüşteri YönetimiBütçe hazırlama Ödeme takibiMasraf girişTalep Yönetimi Proje yönetimiRaporlamaOtomatik Bilgilendirme.
Park Plus Pool Park Ödeme Hizmetleri
Finans & Muhasebe Sunumu
Meslektaşlarımızın Ücret Almadan Hizmete Devam Etmesi. Haksız Rekabette Sorunlar.
HDH PROJE YÖNETİM SİSTEMİ
iPara Üyeliksiz Ödeme Altyapısı
2 AY DENEMESİ BEDAVA 10 AY İNDİRİM KAMPANYASI.
Öğr. Grv. Semih AÇIKGÖZOĞLU
TEDARİK (SATINALMA) TEDARİK FONKSİYONU:
Şişecam S ayısal Yönetimle Verim VIII. "Türkiye'de İnternet" Konferansı 20 ARALIK 2002 Canan Özcan Türkiye Şişe ve Cam Fab. A.Ş.
MUHASEBENİN UZMANLIK ALANLARI
Belgelendirme Süreç Yönetim Sistemi Cevizlidere Cad.No:134/A-B Balgat / ANKARA Tel: Fax:
«DÖNER SERMAYE TAKİP SİSTEMİ» PERSONEL VERİ GİRİŞ İŞLEMLERİ
8383 MEB MOBİL BİLGİ SERVİSİ
, Denizli Akademik Bilişim 2006 YAZILIM GELİŞTİRME SÜRECİNDE OTOMATİK KOD ÜRETİCİLER Çağdaş Can BİRANT Kökten Ulaş BİRANT Prof. Dr. Alp KUT.
Elektrik ve doğalgaz sektöründe saha servis yönetimi anlayışı değişiyor. ARENA Saha Hizmetleri ve İş Gücü Yönetimi.
Vodafone TÜRSAB’a Özel Bireysel Tarifeler
(PTS) PERSONEL TEŞVİK SİSTEMLERİ
AVEA MOBİL PAZARLAMA Kurumsal SMS
MALİYETLERİ KESMEKTEN ÇOK DENGEDE TUTMAYI DÜŞÜNÜN Maliyeti değerlendirmede basit bir ölçme noktası vardır. Maliyet müşteriye hizmet, firmaya destek sunuyor.
2 Ay Ücretsiz 10 Ay İndirim Kampanyası. Kampanya Özet İLK 2 AY ÜCRETSİZ 10 AY İNDİRİM KAMPANYALARI MODEMBAĞLANTI ÜCRETİ Kablolu Modem TAKSİTLİ Kablosuz.
PTS PERSONEL TEŞVİK SİSTEMLERİ
İnsan Kaynakları Bilgi Sistemleri
Fatura İncelemeleri Dr. Önder GÜNGÖR
Kurumsal ve Gelişmiş Stratejik Planlama Çözümü.
MÜŞTERİ İLİŞKİLERİNİN YENİ BOYUTLARI
Shell Taşıt Tanıma Sistemi 1996 yılında Türkiye’de ilk defa Shell tarafından kullanılan, akaryakıt harcamalarının tek merkezden kontrol altına alınmasını.
Hakkımızda 2000’li Yılların sonunda Şirketlere Muhasebesel, Finansal ve Ticari konularda hizmet sağlamak amacıyla yola çıkmış bir grubuz. İlk sağladığımız.
Tapu ve Kadastro Genel Müdürlüğü MAYIS 2010 “3G” İYİLEŞTİRME TAKIMI Fotogrametri ve Geo. Daire Bşk. ÇALIŞMA RAPORU TAPU VE KADASTRO GENEL MÜDÜRLÜĞÜ Fotogrametri.
HAKSIZ REKABETLE MÜCADELEDE GELDİĞİMİZ NOKTA!!. Hazırlanan Zorunlu Meslek Kararında Sorunları Dört Ana Başlıkta Topladık 1.Ücretlerin Zamanında Ödenmemesi.
powered by Biotekno Çözümlerimizle İşinizde Değer Yaratalım JetSMS TC Numarasına SMS.
Muhammed Emin ALTINTAŞ
VBT Bilgi Teknolojileri
BRANDING - MARKETING - TRADING
BİLGİ İŞLEM ORGANİZASYONU -Voice/VoIP
6740 SAYILI BİREYSEL EMEKLİLİK TASARRUF VE YATIRIM SİSTEMİ (BES) KANUNUNDA DEĞİŞİKLİK YAPILMASINA DAİR KANUNDA YER ALAN ÖNEMLİ DÜZENLEMELER.
Bireysel Emeklilik Sistemi
Medicaltourism.com.tr Nedir ?
Sunum transkripti:

Mobil İletişim Giderlerini Azaltın! CCRS Cost Control Reduction Systems Şirketinizin Mobil İletişim Giderlerini Azaltın! Cost Control Reduction Systems Ahi Evran Cad. Polaris Plaza No:1 Kat:6 Maslak Istanbul T: +90 212 346 26 01 F: +90 212 346 01 10 www.cc-rs.com

Telekomunikasyon giderleri; tüm IT giderlerinin %25‐%35 oranında  yüksek bir  bölümünü oluşturmaktadır. Gartner 2009: Telefon giderleri %12 %20 arasında hatalı faturalandırılmaktadır ve bu hataların %85’i operatör lehine olmaktadır. Aberdeen Group 2009:  Şirketlerin telekom giderlerini kontrol altına almalarının en doğru yolu; telekom giderlerini netleştirmek ve anlaşılabilir hale getirmektir.

Neden CCRS? CCRS Yazılımı ve Hizmeti ne Sağlamaktadır? 1 Hizmetleri İncelemek 2 Faturaları İncelemek 3 Sözleşmelerin Yönetimi 4 Giderlerin Ayrıştırılması 5 Kurumsal Öğrenme CCRS Yazılımı ve Hizmeti ne Sağlamaktadır? CCRS; şirketlerin gider kalemlerini kontrol altına almalarını ve azaltmalarını sağlayan yazılım ve hizmetler sunmaktadır. Tamamen kendi geliştirdiği teknolojisi ile bu alandaki ilk yazılımdır.

Maliyetler Nasıl Azaltılacak? Şirketin Aldığı Servisleri İncelemek: Mobil, cihaz, Blackberry, data abonelikleri vb. Operatör Faturalarını İncelemek: Operatörden gelen faturaların doğruluğunu incelemek ve alınan servislerler karşılaştırmak Sözleşme Yönetimi: Operatörlerle yapılan sözleşmeleri inceleyip şirketin lehine olacak şekilde taahhütleri belirlemek Raporlama‐ Giderlerin Ayrıştırılması: Tüm faturaların kontroller sonrası ortak bir raporlama sisteminde bölge, bölüm, çalışan bazında raporlanabilmesi Kurumsal Öğrenme: Yukarıdaki süreçlerden geçerken şirket personeli de bu süreçte dikkatli olmaktadır ve maliyetleri azaltacak kararlar vermektedir Maliyetler Nasıl Azaltılacaktır? Şirketin aldığı tüm iletişim servisleri incelenip kategorize edilecek, gelen binlerce telefon faturaları önce kontrol edilecek sonra şirket aleyhine olanlara itiraz edilecektir. Şirketin sözleşmeleri incelenip kendi lehine maddelerde değişiklikler talep edilecektir. Ayrıca tüm çalışanlara bölümlerine göre her aşamadaki müdürlere raporlamalar otomatik olarak yapılacağından bir kurumsal öğrenme süreci başlatılacaktır.

Alınan Servisler İnceleniyor mu? Kullanmadığınız Bir Servisin Bedelini Ödüyor Olabilirsiniz ! Mevcut SIM kartların, cihazların, hatların ve alınan diğer katma değerli servislerin dökümünü çıkarmak Mobil, sabit ve VOIP dahil ses ve data hat ihtiyaçlarını belirlemek Kullanılmayan ancak faturası ödenen giderleri netleştirmek İletişim havuz kullanım oranlarını incelemek Telefon kullanım oranlarını tespit etmek ve düşük yüzdeli kullanımları tespit ederek daha ekonomik tarifelere geçişlerini sağlamak.

Operatör Faturları İnceleniyor mu? Kullanmadığınız Bir Servisin Bedelini Ödüyor Olabilirsiniz? Görüşme ve data iletişiminin ücretlendirme kontrolü Ses ve data iletişiminin ücretlerinin tek tek yeniden hesaplanması Faturada fazla ücretlendirilmiş birimlerin netleştirilmesi Kullanılmayan hizmetlerin faturalardan belirlenmesi

Sözleşme İçerik Yönetimi En iyi Sözleşme Hangisi? Operatörlerden teklif istenmeden önce mevcut ihtiyaçları detaylı bir şekilde ortaya çıkarmak Mevcut ve yeni sözleşmelerin değerlendirmesini yapmak ve taahhütlerin karşılaştırmasını çıkarmak Verimliliği en yüksek ve en uygun teklifi seçerek sözleşmeyi yapmak Sürekli değişen tarifelerle ve yeni koşullarda sözleşmeleri de canlı tutup muhtemel tazminat veya cezaları daha görünür kılmak

Raporlama Nasıl Yapılıyor? Raporlama, Giderlerin Ayrıştırılması? Önceden müşteri tarafından belirlenmiş raporlar tarafınıza periyodik olarak gönderilecektir. Seçilen raporlar şirketin bölgelerine, bölümlerine, binalarına, kişilere veya istenilen şekle göre seçilip ayrıştırılacaktır. Raporlar basılı veya email ile gönderilebilecektir. Ayrıca sisteme login olup daha detaylı incelemeler de yapılabilecektir. Raporlama sistemimiz sayesinde her seviye için bütünleşik bir rapor üretimi mümkün olabilecektir. Böylece bölümlerin giderleri her seviyedeki ilgili yetkili tarafından emaillerinde tek sayfada görülebilecektir.

Kurumsal Öğrenme Nasıl Olacak? Çalışanlar Gider Yönetimine Nasıl Dahil Edilir? Çalışanların belirlenen kullanım paternlerinin dışındaki kullanımlarından kaynaklanan giderlerin tanımlanması, Giderlerin, bölgelere, bölümlere ve çalışanlara göre ayrıştırılması, ve raporlanmasıyla kullanıcının bilinçlendirilmesi, Gereksiz ve yanlış kullanımların sebepleriyle birlikte raporlanması, Kontrollerin kullanıcı tarafından rahatlıkla yapılabilmesi.

Yenilikler? Operatörlerdeki Tarifeleri Kim Takip Edecek? Firmamız operasyon ekibi sürekli olarak operatörlerin tüm yeni tarifelerini izleyerek, müşterilerimiz o tarifeyi henüz kullanmasa dahi tarifelerin uygunluğunu tarayacaklardır. Takip eden ay için sözleşme yönetimi aşamasında veri olarak kullanılacaktır.

CCRS Size Ne Sağlayacak? Mevcut Yapının İncelenmesi Normal Olmayan Kullanımların Tespiti Operatörün Ücretlendirmesini İncelemek Mevcut İhtiyaçları Tespit Etmek Teklifleri Toplamak Teklifleri Karşılaştırmak Giderlerin Kişilere Göre Ayrıştırılması Giderlerin Bölümlere Göre Ayrıştırılması Çalışanların Sürece Katılımı Normal Dışı Kullanımların Tespiti Neden CCRS? Farkında bile olmadığınız, kullanmadığınız servisleri ödemek zorunda olmayacaksınız. Yanlış faturalar düzeltilecek. İptaller sözleşmeye göre işleyecek. Bölümlerdeki kullanım kontrol altına alınacak. Özel ve iş amaçlı kullanımlar kolay tahmin edilebilecek. SMS veya MMS kullanımları kişi bazlı detaya kadar görünür olacak. Yurtdışı kullanımları fatura gelidiğinde anında raporlanacak. Personelin kendisinin üye olduğu VAS (katma değerli ücretli Servisler) anında görünür olacak. Şirkette birkaç kişi günlerini saatlerini fatura kontrolüne harcamayacak. Bu işi uzmanlarına bırakabilecek ve gönlünüz rahat olacak. Tüm datalar şifreli saklandığından kimse dataların içeriğini göremeyecek, kişisel ve şirket bilgileri gizliliğini korumaya devam edecek.

CCRS Cost Control Reduction Systems ccrsbilgi@cc-rs.com www.cc-rs.com Teşekkür Ederiz...