İÇİNDEKİLER: Sosyal Medya Nedir?

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
Pazarlama ve İletişim Dünyasında Sosyal Medya Trendleri Araştırması
Advertisements

Sosyal Medya Nedir? Web 2.0'ın kullanıcı hizmetine sunulmasıyla birlikte, tek yönlü bilgi paylaşımından, çift taraflı ve eş zamanlı bilgi paylaşımına ulaşılmasını.
İNTERNET VE SOSYAL AĞLAR.
Ali Kemal Saruhan ile görüntü işleme
 Web 2.0 bilgisayar endüstrisinde internetin bir düzlem olarak ilerlemesiyle bir işletme devrimi ve bu düzlemin kurallarını başarı için anlamaya çalışmaktır.
ODTÜ Kütüphanesi Web 2.0 Uygulamaları
BİLGİ PAYLAŞIM ARAÇLARI
 Dinlemek.  Marka, kampanyalarını hayata geçirmeden öncede belirli periyotta markanın nasıl konuşulduğunu dinlemesi gerekir. Kampanyayı başlattıktan.
Emre Hasan Akbayrak ODTÜ Kütüphanesi Hizmetiçi Eğitim Seminerleri
SOSYAL MEDYA VE GÜVENLİĞİ
Dijital Dünya Verilerine Genel Bakış Dünya Nüfusu : Dünyadaki İnternet Kullanıcıları : Dünyadaki Domain Sayısı:
SOSYAL MEDYA.
Günümüzde internet, en çok kullanılan haber kaynağı Gazetecilerin % 97’si haber yazmadan önce mutlaka Google’da ve sosyal medyada araştırma yapıyor.
Orçun Madran. Wikipedia Web 2.0 ve Sosyal Ağlar, İstanbul - 12 Aralık
Festival veya konser gibi etkinliklere giderken kimlik, para ve kredi kartından önce akıllı telefonlarını alanların oranı 92% Müzikseverler Telefonlarını.
21. YÜZYIL BECERİLERİ.
Web 2.0 Araçları Serkan Aslan Akdeniz Ünv. Türkçe Ö ğ rtm\ 2.Sınıf.
SOSYAL PAYLAŞIM SİTELERİ
Sosyal Medya Nedir? Çağlar GÜLCEK.
HAZIRLAYAN: BURCU OLGUN
BİLGİ PAYLAŞIM ARAÇLARI
İNTERNETTE İLETİŞİM YOLLARI
İşletme Doktora Programı Bilgi Teknolojileri ve Yönetim (IYO 713)
360° Pazarlama İletişimi
İnteraktif Medya Dünü Bugünü Yarını Uğur Şeker / Dijital Büro İstanbul Yıldız Teknik Üniversitesi Sürekli Eğitim Merkezi 'Mobile Marketing Conference'
Dijital Büro İstanbul ,5 2,7 2,5 Milyon Türk 3 reklamlar 20 4.
11 Kasım 2013 DenizBank Güncel Haber Bülteni. PAYPAL AVUSTRALYA’DA RESTORANLAR İÇİN YENİ.
Temmuz Display Habertürk // Anasayfa // Masthead.
Türkçe Öğretmenliği 2.Sınıf
SOSYAL PAYLAŞIM SİTELERİ
Yrd.Doç.Dr. Tutku Eker İşcioğlu İstanbul Kemerburgaz Üniversitesi
Dr. Eda Yaşa Özeltürkay, Çağ Üniversitesi
HACETTEPE ÜNİVERSİTESİ GİRİŞİM VE YATIRIM TOPLULUĞU SENATO TOPLANTISI GİRİŞİM VE YATIRIM TOPLULUĞU Akademik Danışman: Prof. Dr. Murat Caner.
CEO Web Sitesi Kurduğu Üyelerine, –Sanal kimlik ( vb.) –CV ve iletişim bilgilerini güncel tutmak –Eğitici ve bilgilendirici.
E-Devlet E-Dönüşüm Vize Projesi
Sosyal Medyanız ve NetHizmet. Sosyal Medya’da Sizin İçin Neler Yapıyoruz?  Sizin için hesaplar açıp, içerik yönetimlerinizi yapıyoruz.  Kampanya kurgularınızı.
2 2 Çocukların internet kullanımı Arkadaşlarıyla iletişime geçmek Müzik dinlemek Oyun oynamak.
Sosyal medya pazarlamasında adımlar: – Müşterileri dinlemek – Uygun sosyal medya platformuna üye olmak – Sektörle ilgili topluluklara katılmak – Kendi.
Sosyal Medya Kişilerin internet üzerinde birbirleriyle yaptığı diyaloglar ve paylaşımlar bütünüdür.  Zaman ve mekân sınırlaması olmadan (mobil tabanlı),
SOSYAL MEDYA İLE PAZARLAMA
SOSYAL MEDYA Sosyal Medya Nedir? Sosyal Medya Araçları Nelerdir?
İLETİŞİMİN KUŞAKLAR ARASI KÖPRÜ ROLÜ
dijitalmedyaajans Çünkü Dünyada 3,5 milyar insan internete bağlı yaşıyor.
SEO Hizmeti. SEO Strateji Site İçi Optimizasyon Sitenin sayfaları ve içerikleri arama motorlarına göre optimize edilir. Araçları Hazırlama Sitenin SEO.
INBOUND PAZARLAMADA SOSYAL MEDYA VE KADIN TÜKETİCİLERDE SATIN ALMA DAVRANIŞINA OLAN ETKİSİ Yrd. Doç. Dr. Pınar Bacaksız.
Şeyda GÜRKAYNAK (Y.L. Öğrencisi) Nilüfer Sezen DOĞAN (Y.L. Öğrencisi)
Sosyal Medya Nedir? Web 2.0'ın kullanıcı hizmetine sunulmasıyla birlikte, tek yönlü bilgi paylaşımından, çift taraflı ve eş zamanlı bilgi paylaşımına ulaşılmasını.
Pazarlama Alanındaki Sosyal Medya Konulu Çalışmaların İçerik Analizi Yöntemiyle İncelenmesi Esra Doğan
İLETİŞİM TARİHİ MÖ 8000 – Hesaptaşı (Ortadoğu) MÖ 3300 – İlk yazı (Sümerler) MÖ 3100 – Çiziyazısı (Mezopotamya) MÖ 3000 – Hiyeroglif (Mısır) MÖ 1750 –
İnternet Çağı & Sosyal Medya
BİLGİ PAYLAŞIM ARAÇLARI
SOSYAL MEDYA VURGUSU TEKSTİL ENDÜSTRİSİNDE
SOSYAL MEDYA.
Çok Kanallı Dijital Pazarlama
ÖRGÜTSEL İLETİŞİM ARAÇLARI
BİLGİ PAYLAŞIM ARAÇLARI
BİLGİ PAYLAŞIM ARAÇLARI
BİLGİ PAYLAŞIM ARAÇLARI
SOSYAL MEDYA VE HALK KÜLTÜRÜ
İNTERNETTE İLETİŞİM YOLLARI
SOSYAL MEDYA KULLANIMI
Sosyal Medya Araçları Hazırlayan : Nurettin çetinkaya.
Numarabiz nedir? Nasıl Kazandırır?. 3 BASİT ADIMDA BAŞLA! 2 Üye Ol Numar a Talep Et Reklam Yap & Kazan.
Microsoft Dynamics 365’in yeni modülü Social Engagement ile aylık yalnızca 95$’a tüm Web’i dinleyin, analiz edin, aksiyon alın. . Belediye Uyuyor mu?!!?
connect to the virtual world
Dijital Dönüşüm Haziran 2018.
Dijital Platformlarda
(Kalıplaşmış Cümleler)
Sosyal medya resim şablonu
Sunum transkripti:

İÇİNDEKİLER: Sosyal Medya Nedir? Sosyal Medya’da Sosyal Medya Monitoring’in rolü Kriz Yönetimi ve Sosyal Medya Monitoring

Aslında bu kadar basit... Twitter , facebook, foursquare, instagram Youtube, linkedin, pinterest, last fm, google + fonksiyonları anlatılır

Aslında bu kadar basit...

Aslında bu kadar basit...

Aslında bu kadar basit...

Aslında bu kadar basit...

Aslında bu kadar basit...

Tutarlı Sosyal Medya Sonuçları Sosyal Medya Monitoring Sosyal Medya Takibi Tutarlı Sosyal Medya Sonuçları Haftalık Raporlama

Sosyal Medya Monitoring Çemberi 1 Marka Evreni Yaratma 5 Dinleme Doğru kurgulanmış bir sosyal medya çemberi markanıza, bağlılık, güven ve tutku yaratır. 2 İzleme 4 ROI 3 Aksiyon

KRİZ YÖNETİMİ

Tesekkürler