SIGN İSTANBUL 2011 Uluslararası 13. Açıkhava Reklamcılığı Fuarı 1 - 4 ARALIK 2011 TÜYAP Fuar ve Kongre Merkezi İSTANBUL.

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
NEDİR? MADE expo mimarlık, inşaat ve yeni yapı tekniklerinin buluştuğu en önemli uluslararası fuardır. SaieDue ve Europolis’in deneyimlerinin birleşimiyle.
Advertisements

2013 Tanıtım Sunumu Tanıtım Sunumu Üntaş A.Ş. dinamik yapısı, kaliteli, hızlı ve kusursuz organizasyonlarıyla sektöründe Türkiye’nin önde gelen.
Google Görüntülü Ağ’da Video Reklamları
SILMO Paris –Tanıtım Toplantısı İstanbul – Grand Hyatt Oteli
ARVENTO MOBİL SİSTEMLER
Teknik Metin Yazarlığı ve Çeviri
2011 MİLANO ULUSLAR ARASI MOBİLYA FUAR RAPORU 2011 Salone Internazionale del Mobile.
DÖVİZ KAZANDIRICI HİZMET TİCARETİNİN DESTEKLENMESİ HAKKINDA TEBLİĞ
Google Analytics Nedir?
Sinaps Alternatif İletişim Çözümleri
1 BASIN TOPLANTISI 12 Mayıs 2012 İstanbul. 2 ALEXANDER KÜHNEL Hannover-Messe International İstanbul.
Elektronik, beyaz eşya ve bilgi teknolojisi alanlarında faaliyet gösteren ve yedi yurtiçi, onbir yurtdışı olmak üzere toplam 18 şirketten oluşan Vestel.
KAYSERİ KİTAP VE EĞİTİM FUARI 9-18 EKİM KAYSERİYİ TANIYALIM  Türkiye’nin önde gelen ve köklü üniversitesi Erciyes Üniversitesinin buradadır. 
MEDYA Medyayı Tanımak - Medya Çalışanları -.
ODTÜ KARİYER PLANLAMA MERKEZİ ve MEZUNLARLA İLETİŞİM
FİRMA PROFİLİ MİSYON & DEĞERLERİMİZ YAKLAŞIMIMIZ FAALİYET ALANLARI İŞ ORTAKLARIMIZ MARKALARIMIZ REFERANSLAR SATIŞ AĞIMIZ STOK VE TESLİMAT SÜRELERİ ONLINE.
Hayatboyu Öğrenme Programı Leonardo da Vinci Mesleki Eğitim Programı Leonardo da Vinci Genel Tanıtım.
2012/4 SAYILI DÖVİZ KAZANDIRICI HİZMET TİCARETİNİN DESTEKLENMESİ HAKKINDA TEBLİĞ.
ERKEN ANNELER GÜNÜ Anneler Prematüre Bebekleri için Anneler Gününden bir hafta erken yürüdüler. Basın Yansımaları Mayıs 2012 Kurumsal İletişim Türkiye.
REW İSTANBUL Uluslararası 7. Geri Dönüşüm, Çevre Teknolojileri ve Atık Yönetimi Fuarı 8-11 Haziran 2011 Tüyap Fuar ve Kongre Merkezi İSTANBUL.
TÜBİTAK Başkanı Prof. Dr. Nüket YETİŞ’in Takdimi , İstanbul.
Badminton Federasyonu Örnek Sponsorluk Teklifi Türkiye Şampiyonaları ( Yaş ve Büyükler) İsim Hakkı Teklifi Sponsorluğun Geri Dönüşü-Sponsor.
Sosyal Medya Pazarlaması Sihirbuzz
Fahri Trafik Müfettişleri Derneği
Her gözden iyilik Uluslararası ÜNİVERSİTELER KISA FİLM FESTİVALİ
AKADEMİK GENEL KURUL TOPLANTISI
REKLAM OLANAKLARI Uluslararası Bilgi ve İletişim Teknolojileri Fuarı 6 – 10 Ekim 2010 TÜYAP, Istanbul Fuar Ana Sponsoru Organizatör.
ALEXANDER KÜHNEL Genel Müdür HİFAŞ
Digital Signage teknolojisini ülkemize getiren ilk kuruluşlardan biri olan Sistem 9 Medya, Türkiye’nin en geniş, en yaygın, en güvenli ve işlevsel Digital.
1 BASINTOPLANTISI 5 Kasım 2012 İstanbul. 2 ALEXANDER KÜHNEL Hannover-Messe International Istanbul.
 Demet Cengiz, “Bilişim Teknolojilerinin Öğrenciler Tarafından Kullanılmasını Sağlayacak Unsurların Belirlenmesi,” TBD Bilişim Kurultayı, Ankara, Eylül.
TÜRKİYE İSTATİSTİK KURUMU İzmir Bölge Müdürlüğü 1/25.
Medya Paylaşım Toplantıları Reklam Yatırımları 2010/2011 Yıllık Değişim Büyüyen Sektörler Gündemimizdeki Konular 1.
Spor’un Gelişmesini İstiyorsak…
HAFTA I.
AVRUPA BİRLİĞİ EĞİTİM VE GENÇLİK PROGRAMLARI MERKEZİ BAŞKANLIĞI Hayatboyu Öğrenme Leonardo da Vinci (Mesleki Eğitim) Programı.
7. Uluslararası İstanbul Mutfak Günleri 21 – 24 Mart 2009 Tüyap Fuar ve Kongre Merkezi Büyükçekmece, İstanbul.
BİYOGRAFİ NEDİR? , BİYOGRAFİ ÖRNEĞİ,
HAFTA III KISIM 4. Raketler 118x115 boyutlarında Işıklı ve cam çerçeveli.
HAFTA III KISIM 2. Uluslararası Seramik Fuarı – TÜYAP 2010.
VIP İKİLİ İŞ GÖRÜŞMELERİ Hotel Equipment fuarımızı ziyaretiniz sırasında seçtiğiniz katılımcı firmalarımız ile özel VIP salonumuzda birebir görüşme imkanı.
Günümüzde internet, en çok kullanılan haber kaynağı Gazetecilerin % 97’si haber yazmadan önce mutlaka Google’da ve sosyal medyada araştırma yapıyor.
T.C Hacettepe Üniversitesi DEĞİŞİM ÖĞRENCİLERİ TOPLULUĞU
Lider yapan pazarlama gerçekleri
VESTEL YEREL MEDYA SUNUMU
İstanbul Su ürünleri ve Hayvansal Mamuller İhracatçıları Birliği 2015
Avrupa Birliği Ülkeleri
CEO Web Sitesi Kurduğu Üyelerine, –Sanal kimlik ( vb.) –CV ve iletişim bilgilerini güncel tutmak –Eğitici ve bilgilendirici.
SEÇİL ARICAN 1977 doğumlu. İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Reklam Ve Halkla İlişkiler mezunu. Üniversite 2. sınıfta hocası olan Betül Mardin’in.
FUAR DEĞERLENDİRME TOPLANTISINAHOŞGELDİNİZ. Güç Birliğinin Eseri İFEXPO.
ULUSLARARASI İLİŞKİLER MÜDÜRLÜĞÜ. MÜDÜRLÜĞÜMÜZ FAALİYETLERİ Danışmanlık Niteliğindeki Hizmetler Operasyonel Hizmetler Maddi Destekler.
Connecting People Through News. © PressReader. All rights reserved. 2 Connecting People Through News 2011, 2012 & 2013 Yıllarının En İyi Aplikasyon Ödülü.
İZİNLİ PAZARLAMA.
ULUSLARARASI İLİŞKİLER MÜDÜRLÜĞÜ. MÜDÜRLÜĞÜMÜZ FAALİYETLERİ  Danışmanlık Niteliğindeki Hizmetler  Operasyonel Hizmetler  Maddi Destekler  Yurt Dışı.
TÜKETİCİ AKADEMİSİ TOPLANTISI 1. Ulusötesi Proje Toplantısı Macaristan 17 Şubat 2016 Kurumsal İletişim Uzmanı Güldem Ulutürk.
IDEF'15 12'nci Uluslararası Savunma Sanayi Fuarı Vestel Savunma Yansıma Raporu Mayıs 2015.
Faaliyet gösterdiğimiz hizmet sektöründe en büyük eksikliğin kalifiye iş gücü olduğundan yola çıkarak; ‘Aslolan insana verilen değerdir’ anlayışıyla kaliteli,
Sektör Profesyonelleri Danışmanı
FUAR PAZARLAMA & TANITIM SÜREÇLERİ HAKKINDA GENEL BİLGİLER
Hazırlayan: Selim ERDEM
AKADEMİK GENEL KURUL TOPLANTISI
HAZIRLAYAN VE SUNAN DOĞANCAN DEMİR
Uluslararası Fuarların Ülke ve Şehir Ekonomisine Katkısı
ESKİŞEHİR TİCARET ODASI
ANFAŞ FUARLARI KAZANDIRIR
Biyografi Nedir? Ünlü bir yazarın, oyuncunun, bilim insanının, profesörün, tarihçinin kısaca önemli insanların hayatını başka.
Uluslararası İşletme Yönetimi
ANFAŞ FUARLARI KAZANDIRIR
ANFAŞ FUARLARI KAZANDIRIR
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
Sunum transkripti:

SIGN İSTANBUL 2011 Uluslararası 13. Açıkhava Reklamcılığı Fuarı ARALIK 2011 TÜYAP Fuar ve Kongre Merkezi İSTANBUL

Açıkhava’da Limit Yok… • Endüstriyel reklam sektörü kabuk değiştiriyor. • Şehirde her gün yeni bir yaratıcı indoor/outdoor reklam uygulaması ile karşılaşıyoruz. • Özellikle yaratıcı kurumsal kimlik çalışmaları ile, endüstriyel reklam üreticileri şehirlere imzalarını atıyorlar. • Sektörün tedarikçileri de; limitsiz uygulamalar için zengin teknoloji ve malzeme sunuyorlar.

Sign İstanbul’da da Limit Yok… • 13. yılına ulaşmaktan büyük bir keyif ve gurur duyduğumuz Sign İstanbul, her yıl yeni rekorlara imza atmaya devam ediyor… • 2010 fuarında ziyaretçiye ulaşma hedefini sizlerle paylaşmıştık. • Sonuç bizim beklentilerimizi de aştı ve 62 ülkeden profesyonel ziyaretçi, fuarı kez ziyaret etti. • Fuar katılımcılarımız ve onların sunduğu ürünlerin de sayısı ve çeşitliliği sınır tanımaksızın artıyor.

2010’da 61ülkeden ziyaretçi aldık yurtdışı ziyaretçi içerisinde ilk beş ülke; Suriye, İran, Bulgaristan, Makedonya ve Kosova oldu.

Yurdun 4 köşesinden ziyaretçi geldi 78 şehirden gelen ziyaretçiler içerisinde İstanbul’dan sonraki ilk beş şehir; Ankara, Bursa, İzmir ve Kocaeli oldu.

Ziyaretçinin %54’ü reklam üreticisi, %30’u nihai tüketici…

Tanıtım için tüm mecralar kullanıldı • İstanbul’da durak raketleri, metrobüs içi reklam alanları ve Ankara OSTİM’de billboardlar kullanıldı. Fuar servis otobüsleri giydirilerek, aynı zamanda açıkhava mecrası olarak kullanıldı. • Vatan, Posta, Fotomaç, Milliyet ve Hürriyet gazetelerine ilanlar verildi. • Joy FM, NTV Radyo, Alem FM, İstanbul FM, CNN Türk ve Haber Türk radyo kanallarında toplam 364 kez reklamlarımız yayınlandı.

Fuar ekonomi basınının ilgisini çekti • Yürüttüğümüz PR çalışmaları ile Sign İstanbul; toplam 30 yayında 102 kez haber oldu. Bugün, Radikal, Dünya, Türkiye, Milliyet, Posta, Star, Vatan gazeteleri ve Ekonomist dergisi bunların arasında yer aldı. • İçlerinde Haber Türk, Sabah, Dünya, Star, Milliyet ve Zaman gazetelerinin de yer aldığı; 71 internet mecrasında 176 kez haber olarak yer aldı. • Görsel medyada ise; Sky Türk ve TGRT televizyon kanallarında yer buldu.

Yurtdışı çalışmasına özel önem… • Sektörel medya destekçimiz Dijital Teknik dergisi ile birlikte, üyesi bulundukları EDP topluluğundaki Avrupalı dergiler ile özel bir çalışma yürüttük. • X-Media (Avusturya), Plakativ (Macaristan), Publish (Rusya), Svet Tisku (Çek Cumhuriyeti), Agi Suomi (Finlandiya), Desktop Dialog (Almanya), Print & Publishing (Polonya), Visual Communication (Polonya) dergilerinde reklamlarımız yayınlandı ve editör kadroları fuar süresince İstanbul’da konuk edildi. • Bulgaristan, Makedonya, Arnavutluk ve Kosova’daki tur operatörleri ile çalışmalarımız devam etti. Sn. Şaban Beyler’ in katkıları ile Azerbeycan’da özel bir çalışma gerçekleştirdik.

Sign İstanbul 2011’de önceliklerimiz • 2011 fuarı için belirlediğimiz en temel iki konu; yurtdışı ziyaretçi sayısını ve reklamveren (nihai tüketici) ziyaretçi sayısını artırmaktır. • Yurtdışı ziyaretçi sayısının artışı, Sign İstanbul’un bölgenin her yıl düzenlenen en büyük etkinliği olma özelliğini güçlendirecektir yılında koşulsuz Avrupa’nın en büyük etkinliği olmayı hedefliyoruz. • Açıkhava reklamcılığındaki limitsiz olanakların kullanılır hale gelmesi, sektörün nihai tüketicisinin teknoloji ve malzeme bilgisine sahip olması ile olanaklıdır. • Aynı tarihlerde düzenleyeceğimiz Intershop İstanbul 2011 ile; hem endüstriyel reklam ve dijital baskı üreticilerimizin, hem görsel iletişim alanındaki tüm tedarikçilerimizin de bu ziyaretçiden faydalanmasını sağlayacağız. • Açıkhava’da da, Sign İstanbul’da da limit yok!

Sign İstanbul 2011 Hedeflerimiz • 30 ülkeden 425 katılımcı firma. • 5 salonda m 2 net stand alanı. • Endüstriyel Reklam Üreticileri için Intershop İstanbul konsepti ile ayrı bir salon. • profesyonel ziyaretçi. • yurtdışı ziyaretçi.

SIGN İSTANBUL 2011 Uluslararası 13. Açıkhava Reklamcılığı Fuarı ARALIK 2011 TÜYAP Fuar ve Kongre Merkezi İSTANBUL