DENEYİMİ YANINIZA ALIN

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
DENETİM KONULARI Franchise, işletme ve girişimci için farklı denetim uygulanır Bazı denetimler özgündür, sadece F&M yapabilir Denetimler mavi, kırmızı,
Advertisements

SAĞLIK TURİZMİ DEVLET DESTEKLERİ
5. BİRİKİMLERİM.
Bankacılık Etik İlkeleri
DENETİM KONULARI Franchise zinciri, işletmesi ve girişimcisi için 10 farklı denetim 8 denetim F&M ye özgü, ® işaretli, sadece F&M uygular 2 denetim UFRAD.
BRS, Türkiye’de bir ilki başlatarak birçok firmadan alınacak hizmetleri tek bir kuruluştan alınmasını sağlayacak profesyonel bir kadroyla iyi bir hizmeti.
Strateji Tasarımı İlker acar.
Beyin Fırtınası Ekibi – İstanbul - S U N A R -
Global Pazar Analizi 1. adım: Organizasyonun U/A’laşmaya ne derece hazır olduğunu incele. Finansal ve fiziksel kaynaklar, ilgili beceri ve yetenekler,
AKREDİTASYON SİSTEMİNDE BALIKESİR SANAYİ ODASININ KALİTE UYGULAMALARI Konya.
PAZARLAMA KARMA ELEMANLARI: TUTUNDURMA
REKLAMCILIK Hafta 5.
AR-GE ve Devlet Yardımları Şubesi
Türk Oda ve Borsaları Akreditasyon Projesi 2009 John Lockett.
Girişimci: Candan İŞVEREN
REKLAM KAMPANYALARI VE UYGULAMALARI
Girişimcilik.
Fatih Tuncer HATUNOĞLU İletişim Yazılım Genel Müdürü Mart, 2013 BURSA
“We set the standards” Bill GATES
GİRİŞİMCİ VE GİRİŞİMCİLİK
GİRİŞİMCİ SUNUMU.
KALİTE YÖNETİMİ (EĞİTİMDE).
YENİ ÜRÜN GELİŞTİRME ve ÜRÜN YAŞAM SÜRECİ STRATEJİLERİ
Network Marketing Dünyasına Hoşgeldiniz!
T. C. EKONOMİ BAKANLIĞI İhracat Genel Müdürlüğü KOBİ ve Kümelenme Destekleri Daire Başkanlığı Meral ŞENGÜL İhracatı Geliştirme Uzman Yardımcısı 30.
Öğr. Grv. Semih AÇIKGÖZOĞLU
GİRİŞİMCİ YAVUZ SELİM MURATOĞLU.
Yrd. Doç. Dr. Doğan AYDOĞAN
MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ
2. Pazarlama Planının Hazırlanması
EMLAK PAZARLAMA STRATEJİLERİ VE UYGULAMALARI
İŞ KALİTESİ ve MALİYET İLİŞKİLERİ
Mali Konular İşletme Maliyetinin Hesaplanması. Mali Konular İşletme Maliyetinin Hesaplanması Küçük işletmelerde muhasebe ve nakit akışı Tanımlama.
ŞİRKET PROFİLİ Gençoğlu ailesi tarafından 1989 yılında, Bursa’da 7 bin 500 m2 alanda kuruldu. Kuruluş amacı tümüyle ihracat olan Penguen Gıda, Avrupa.
E- Ticaret Altyapısı.
XII. TEKNOLOJİ ÖDÜLLERİ TANITIM TOPLANTISI Deniz Bayhan Teknoloji Ödülleri Yürütme Kurulu Üyesi Üyesi.
KARPA & VENA ORTAK GIRIŞIMI
İŞLETMELERİN KURULUŞU
Birlikte Düşünelim Hayatta gerçekleştirmek istediklerinize yardımcı olabilir miyiz? ‘‘Eğer hayatınızı değiştirmek istiyorsanız, düşünce tarzınızı değiştirmelisiniz.”
Öğr.Gör.SEDA AKIN GÜRDAL
1 SAKARYA SMMM ODASI ÜYELERİ İÇİN ÖZEL HAZIRLANMIŞTIR.
Bölümün Amacı Bu bölüm, kurumsal kültür ve etik değerler ile bunların örgütlerden nasıl etkilendiğine dair görüşleri incelemektedir.
Bölümün Amacı Bu bölümün amacı, örgütlerin peşinde koştukları hedeflerin türlerini ve yöneticilerin bu hedeflere ulaşmak için kullandıkları rekabetçi.
Konu: Kritik Süreçlerin Belirlenmesi
MÜŞTERİ İÇİN DEĞER YARATMA
Strategic Business Planning for Commercial Producers
Pazarlama İlkeleri.
V- Örgüt Yönünün Belirlenmesi VİZYON, MİSYON, AMAÇLAR-HEDEFLER Örgütler kendilerini tanımlarlar. Bireylerin kişisel özellikleri ve hevesleri gibi örgütler.
Örgütsel Kariyer Planlaması
MÜŞTERİ İÇİN DEĞER YARATMA. “Müşteri değeri olgusu, müşteri tatmini unsurlarına ek olarak, ürünün rakipler arasından nasıl seçildiğini, seçim kriterlerinin.
İNKÜBASYON HAKKINDA TEMEL KAVRAMLAR / ANKARA.
ODTÜ İŞLETME Özel sektör ve kamu kuruluşlarının, değişen çevre koşullarına uyum göstererek, etkili, kârlı ve verimli bir şekilde yönetilmelerine.
REKLAMCILIK Yrd. Doç. Dr. Doğan AYDOĞAN. Reklamda Kampanya Süreci ve Strateji  Kampanyanın amacı açık ve doğru bir biçimde saptanmalıdır.  Pazarlama.
Aldatıcı hareket veya dürüstlük kurallarına aykırı diğer şekillerde ekonomik rekabetin her türlü kötüye kullanılmasıdır.  Başka bir işletmeye ait ürünlerin,
Bir çok girişimci, yeni bir iş kurarken çoğu zaman hazırlık yapmaz. Yani bir iş planı yapmaz, bir iş modeli oluşturmaz. Ülkemizde yeni kurulan işlerin.
1 GİRİŞİMCİ SUNUM TASLAĞI. 1. İletişim Formu 2. Şirket Hakkında Bilgi 3. Genel Bilgi 4. Sektör ve Pazar Hakkında 5. Teknoloji ve Patent Hakkında 6. Rakip.
KATILIM SOSYAL GÜVENLİK HUKUKU VE DANIŞMANLIĞI
2016 Kayseri Ticaret Odası.
Ayşegül ARSLAN.
İNSAN KAYNAKLARI YÖNETİMİ DERSİ KAPSAMINDA
KKTC GİRİŞİMCİLİK PROJESİ - ÖNCELİK 2 İŞ PLANI
Teknoloji ve Tasarım Dersi
Bölüm 4 Fizibilite Analizi Gerçekleştirmek ve Kazançlı Bir İş Planı Oluşturmak.
DAĞITIM KAVRAMI ve DAĞITIM KANALLARI
ULUSLARARASI TURİZM PAZARLAMASI
İŞLETME BİLİMİ VE İŞLETMEYİ TANIYALIM
KKTC GİRİŞİMCİLİK PROJESİ - ÖNCELİK 2 İŞ PLANI
DESTEK VE TEŞVİK PROGRAMLARI
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
HİZMET SEKTÖRLERİNE SAĞLANAN DEVLET DESTEKLERİ
Sunum transkripti:

DENEYİMİ YANINIZA ALIN KAZANAN SİZ OLUN

VİZYONUMUZ DENEYİMİ YANINIZA ALIN, KAZANAN SİZ OLUN Markalı işletmelerin, sistemli yürüyen işlerin, yatırımcıların ve tüketicilerin tercihi haline geleceği bir Türkiye Vergisini veren, kanunlara uyan, kaliteli üretim yapan, tüketicisini koruyan işletmelerin karşısındaki kayıtsız, markasız, kalitesiz haksız rekabeti engelleyecek bir devlet Türk markalarının ilerleyeceği, dış pazarlarda rakipleriyle boy ölçüşeceği bir dünya

MİSYONUMUZ DENEYİMİ YANINIZA ALIN, KAZANAN SİZ OLUN Türkiye’de franchise sektörünün güven ortamında ve sağlıklı gelişmesini sağlamak Türk hizmet markalarının Türkiye’de dünya kalitesinde hizmet vermelerini ve dünya pazarlarına başarıyla açılmasını sağlamak Franchise veren firmalara Türkiye’de ve dış pazarlarda en geniş kapsamda destek sunmak Franchise yatırımcılarının en kapsamlı şekilde bilgilenmelerini ve şartlarına en uygun yatırımlara yönelmelerini sağlamak

İLKELERİMİZ DENEYİMİ YANINIZA ALIN, KAZANAN SİZ OLUN Desteğimizden gerçekten yararlanacak firmalara hizmet vermek Kurduğumuz sistemi, franchise alan ve veren tarafların birlikte kazanacakları şekilde tanımlamak  Kurduğumuz sistemi yasalara, UFRAD ilkelerine ve ticari gereklere uygun oluşturmak  Destek verdiğimiz firmaların rakiplerine hizmet vermemek İşi bir bütün olarak ele almak ve firmaya elimizden gelen her konuda destek olmak Hizmeti bir zaman planına uygun ve ölçülebilir performanslara bağlı olarak vermek  Destek verdiğimiz firmanın hizmet bitiminde bir daha desteğe ihtiyaç duymamasını sağlamak  Franchise alanın başarılı olacağına ikna olmadan, franchise verilmesine aracılık etmemek

TARAFIMIZ DENEYİMİ YANINIZA ALIN, KAZANAN SİZ OLUN Franchise & More franchise alandan yana taraftır F&M ile çalışan franchise verenler bunu bilir ve kabul ederler F&M temsilcilerine danışan franchise alanlar buna gelir ve bunu yaşarlar

DENEYİMİ YANINIZA ALIN, KAZANAN SİZ OLUN HİZMETLERİMİZ

DENEYİMİ YANINIZA ALIN, KAZANAN SİZ OLUN F&M alırken, verirken, işletirken temsilcileriyle yanınızda

DENEYİMİ YANINIZA ALIN, KAZANAN SİZ OLUN Danışmanlık alan kendi zamanını satın alır, sonuca erken ulaşır Başarma potansiyeli olmayana hiç bir danışmanın yararı olamaz

DENEYİMİ YANINIZA ALIN, KAZANAN SİZ OLUN Danışmanlık alan, bir kere bedel öder,  toplam maliyeti baştan bilir Deneyimini kendi kazanan, yatırım ve işletmede öğrenme bedeli öder Ödediği bedelin ne olduğunu  ancak işi öğrendiği zaman anlar

“BEN BİLİRİM” DİYENLER DENEYİMİ YANINIZA ALIN, KAZANAN SİZ OLUN “BEN BİLİRİM” DİYENLER Uzmanlardan danışmanlık almadan kendi bildiğini okuyan Biraz fikir edindiğinde hemen kendi yöntemini geliştiren Mucit ve gözüpek girişimcilerimize saygı duyuyoruz Ekonominin lokomotifi onların arasından çıkan küçük bir azınlıktır

“BEN SORARIM” DİYENLER DENEYİMİ YANINIZA ALIN, KAZANAN SİZ OLUN “BEN SORARIM” DİYENLER Her işi uzmanına yaptırıp, kendi işini kaynakları iyi yönetmek olarak gören İşinin kilit unsurlarını öğrenip,  çalışanlarının  bilgi ve başarısına güvenen Çağdaş ve sorumluluk taşıyan girişimcilerimize destek oluyoruz Ekonominin vagonu, motoru, elektriği onlar, firmaları ve markalarıdır

F&M TEMSİLCİLERİ DENEYİMİ YANINIZA ALIN, KAZANAN SİZ OLUN Franchise & More, temsilcileri eliyle hizmet verir. Her temsilci bağımsız, deneyimli bir girişimcidir, eğitim alır, F&M markası altında ve kalite sistemi kapsamında hizmet verir. Bölge Temsilcileri kadro kurar, sistem kurar, eğitim verir. Marka Temsilcileri franchise satar, koçluk verir. Aday Temsilcileri girişimcileri F&M ye yöneltir, izler.

DENEYİMİ YANINIZA ALIN, KAZANAN SİZ OLUN

FRANCHİSE SİSTEMİ ANALİZİ DENEYİMİ YANINIZA ALIN, KAZANAN SİZ OLUN FRANCHİSE SİSTEMİ ANALİZİ A1-Uygunluk Analizi Firma ve işin franchise vermeye uygunluğu Ne yapmanın mümkün olduğu A2-Strateji Geliştirme Firma, ortaklar, yöneticiler, işletmeler, ürünler, hizmetler, tedarikçiler, rakipler, müşteriler, franchise satışı, uygulama planı A3-Konsept Geliştirme Franchise edilmeye yeterli konsept A4-Altyapı Kurulusu Franchise yol haritası, kritik tedarikçiler

FRANCHİSE SİSTEM KURULUŞU DENEYİMİ YANINIZA ALIN, KAZANAN SİZ OLUN FRANCHİSE SİSTEM KURULUŞU K1-Franchise Pazarlama Franchise anlaşması, koşullar, tanıtım, yayılma, yer seçimi, aday seçimi, aday araştırma prosedürleri K2-El Kitapları Franchise verenin, franchise alanın, işletme çalışanlarının işleri ve prosedürleri K3-Eğitim ve Denetim Franchise veren, alan ve çalışanların eğitim programı, yöntemi, denetimi, puanlaması K4-Merkezi ve Yerel Tanıtım Merkezi reklam fonu, yerel tanıtım, açılış kampanyası, promosyonlar

FRANCHISE SATIŞI DENEYİMİ YANINIZA ALIN, KAZANAN SİZ OLUN Exclusive satış ile tüm başvuruları karşılıyor, değerlendiriyor, sonuçlandırıyoruz. Nonexclusive satış ile bize gelen talepleri firmaya yönlendiriyoruz. Masterfranchise satışı ile markayı yurt dışına taşıyoruz. Devir aracılığı ile markalı işletmeleri doğru işletmecilere devrediyoruz. Devir analizi ile devredilecek yerin iş potansiyelini koşullarını belirliyoruz. Girişimcilik testi ile firmaya başvuran adayları değerlendiriyoruz. Uzlaştırma hizmetimizle franchise alanlarla yaşanan sorunları çözüyoruz.

LOKASYON DENEYİMİ YANINIZA ALIN, KAZANAN SİZ OLUN Yer analizi ile belli bir noktanın iş potansiyelini ve değerini çıkarıyoruz Yer kiralama ile firmanın ihtiyacına uygun yerleri buluyoruz. AVM kiralama hizmetimizle doğru yeri, noktayı, koşulları buluyoruz

EĞİTİM DENEYİMİ YANINIZA ALIN, KAZANAN SİZ OLUN Genel katılıma açık franchise kurma ve yönetme eğitimleri veriyoruz. Firmaya özel hazırlanmış franchise eğitimleri veriyoruz.

DENETİM DENEYİMİ YANINIZA ALIN, KAZANAN SİZ OLUN UFRAD ilkelerine uyumu denetliyoruz. Check-Up ile franchise vereni, sistemini ve işletmeleri değerlendiriyoruz. Franchise kadranı ile markanın karne notunu çıkarıyoruz. Simetri testi ile franchise anlaşmasının alan-veren-marka dengesini ölçüyoruz. RBM ölçümü ile sektördeki franchise markalarının değerlerini eş zamanlı, karşılastırmalı ölçüyoruz Gizli müşteri ölçümü ile işletmeleri müşteri gözünden değerlendiriryoruz

TANITIM DENEYİMİ YANINIZA ALIN, KAZANAN SİZ OLUN İletisim stratejisi, markanın ve konseptin tanıtımı Kurumsal kimlik, logo, amblem, evrak, tabela Grafik el ilanı, broşür, katalog, reklam, gibi tasarımlar Prodüksiyon fotoğraf, film, post prodüksiyon, radyo reklamı, jingle, matbaa basım, POP malzemeleri seçimi ve temini Pazar arastırma anket, görüşmeler, fokus grup Medya seçimi ve satın alması Organizasyon bayi toplantıları, gezi, ürün lansmanı, açılış, kampanya, fuar, seminer, panel, basın toplantısı Halkla iliskiler, medya ve kamuoyu ile iletişimi İnternet domain, hosting, site, toplu e-mail Tescil marka - patent ve takibi Belgelendirme ISO, HACCP, Bilgi Güvenliği

FRANCHISE ALANLARA DENEYİMİ YANINIZA ALIN, KAZANAN SİZ OLUN ÜCRETSİZ HİZMETLER ONLINE messenger ile genel bilgi TANITIM görüşme ile genel bilgi PAZARLAMA markalarımızı tanıtma DEVİR işleyen veya açılacak yerler ÜCRETLİ HİZMETLER KOÇLUK kişiye uygun iş önerme SİMETRİ anlaşmayı değerlendirme DEVİR analiziyle gerçek potansiyel YER analiziyle gerçek değer

İŞİN SIRRI 3 DOĞRU DENEYİMİ YANINIZA ALIN, KAZANAN SİZ OLUN Franchise verenin başarı formülü 3 doğruyu bulmaktır 1-doğru iş, 2-doğru yer, 3-doğru kişi “Güçlü” markalar 3 doğruyu arar İş yanlışsa kapatır, yer yanlışsa taşır, kişi yanlışsa devrettirir “Zayıf” markalar 3 doğruyu bulamaz arasa da bulamaz, her isteyene verir Cezasını franchise alan çeker, batar

FRANCHISE KOÇLUĞU DENEYİMİ YANINIZA ALIN, KAZANAN SİZ OLUN Franchise verenin 3 doğrusu franchise alana yetmez Franchise alanın kendi doğrusu “sevdiği” işi yapmaktır Yanlış işi seçen beceremez, uğraşmaz, işten soğur, para kazanamaz. 1 Yanlış 3 Doğruyu götürür Franchise koçu girişimciyi tanır, kişiliğini anlar İsteklerini, potansiyelini, hedeflerini inceler Girişimciyi bilgilendirir, cesaretlendirir, uyarır Girişimci kararını kendi verir

FRANCHISE ALANLAR DENEYİMİ YANINIZA ALIN, KAZANAN SİZ OLUN “Kurtlar” işi bilir franchise almaz. “Kuzular” franchise alır işe sarılır. “Kuşlar” iş yapamaz ama franchise almak ister

ALANA TAVSİYEMİZ DENEYİMİ YANINIZA ALIN, KAZANAN SİZ OLUN Franchise verenin sahibini tanıyın, niyetini ve kabiliyetini anlayın Niyeti kötüyse yanına yaklaşmayın, Kabiliyeti yoksa yanından uzaklaşın

ADAMA GÖRE İŞ DENEYİMİ YANINIZA ALIN, KAZANAN SİZ OLUN KONUŞAN – DİNLEYEN – DÜŞÜNEN – YAPAN Kişilik testi ile dört temel davranış kalıbından hangisine uyguğunu anlarız. Kişiliğine uygun iş seçmesini öneririz. GÜÇ – HIRS – HEVES F&M Faktör Testi ile girişimcinin genetik özelliklerinden ve kaynaklarını ölçeriz. Gereksiz maceralara atılmasını veya potansiyelinin altında işlere girmesini önleriz.

FR. KADRANI DENEYİMİ YANINIZA ALIN, KAZANAN SİZ OLUN F&M tarafından geliştirilen bir yöntem Tüketici gözüyle ürün ve hizmetler Sistemin altyapısı ve işlerliği Alanların sağladığı yarar Verenin kazancı ve ve başarısı Markaların karnesi F&M de bulunur Sistem saglam, Tüketici memnun FV memnun, Marka fazla güçlü Alan memnun degil, kazandirmaz Sistem zayif, sorun yok Tüketici ve FA memnun FV memnun, alinabilir Ürün-hizmet siradan, sistem yok FA kazanıyor, FV kazanamiyor FV beceremiyor Marka gidici

SİMETRİ TESTİ DENEYİMİ YANINIZA ALIN, KAZANAN SİZ OLUN F&M tarafından geliştirilen Simetri Testi ile anlaşmayı denetler, puanlarız. Marka ve sistem - markanın korunması, sistemin korunması, el kitabı, eğitim, denetim Bölge ve yer - kira koşulları, bölge koruması, büyüklüğü, dağılımı, yerin kirası Yatırım ve karlılık - yatırım, ödemeler, temin kaynakları, tedarikçi destekleri, satış fiyatları Satış ve tanıtım - reklam fonu, açılış kampanyası, yerel tanıtım, satış kotası Devir ve fesih - süre, devir hakkı, fesih nedenleri, fesih sonrası, anlaşma süresi, rekabet kısıtlaması Örnek Simetri Testi sonucu FV=17, M=13, FA=6 puan Anlaşma alanı “zayıf”, markayı “orta”, vereni “çok” koruryor Asimetrik, alana önerilmez

İŞE UYGUNLUK DENEYİMİ YANINIZA ALIN, KAZANAN SİZ OLUN İşin gerektirdiği özellikler bellidir Kişiye göre değişmez Girişimcinin sahip olduğu özellikler bellidir İşe başlayınca değişmez Herkes her işi yapamaz Her iş herkese para kazandırmaz İşe uygunluk, işe başlamadan önce ölçülür, İşe girdikten sonra anlamak, pahalı ders olur “Sermaye”, “beceri”, “ilgi”, “yer” kategorileri ayrı ayrı değerlendirilir Girişimcinin sahip olduğu “güç” ve işin gereklerine “uyum” puanlanır Dereceleri “tam”, “iyi”, “orta”, “zayıf”, “yok” olarak tanımlanır Dört sembol sağ üst köşeye yakınsa işe girmesi önerilir

SİSTEM DEĞERLENDİRME DENEYİMİ YANINIZA ALIN, KAZANAN SİZ OLUN UFRAD üyeleri için zorunlu denetim F&M kurucusu Osman Bilge yetkili F&M franchise sistemi onaylı Dürüstlük ve Açıklık ilkelerine bakılır Tüm UFRAD üyeleri yaptırır Üç yılda bir yenilenir F&M ön denetim yapar

FRANCHISE EĞİTİMLERİ DENEYİMİ YANINIZA ALIN, KAZANAN SİZ OLUN Franchise Akademisi F&M, UFRAD, Aydın Üniversitesi işbirliği Alanlara ve verenlere eğitim Franchise Sohbetleri F&M tarafından veriliyor Alanlara, verenlere, girişimcilere, temsilcilere İşverenim Müşterim Girişimcilik eğitimi F&M temsilcileri veriyor

GİRİŞİMCİLİK HASTALIĞI DENEYİMİ YANINIZA ALIN, KAZANAN SİZ OLUN GİRİŞİMCİLİK HASTALIĞI Girişimciliğin meslek hastalığı batmaktır. Girişimcilerin yarısı bu hastalığa yakalanır, ilk beş yılda batarlar. Hastalar üç türdür. Mücadeleci hasta doktora gitmez, bünyesi zayıfsa batar. Tedbirli hasta doktora gider, ilaç alır. Saf hasta mucize bekler, üfürükçüye gider. F&M tedbirli hastalara bakar. Önce teşhis, sonra tedavi uygular, gerekirse ameliyat yapar, ilaç olarak uygun markayı verir. Bildiği işi yapan hasta, hastalığı ile arkadaş olur, ilaçla yaşar. Bilmediği işe giren hasta, bağışıklık kazanana kadar acı çeker. İşini girdikten sonra öğrenen ağır bedel öder. İşe girmeden önce öğrenen ya yıllarını başkası için çalışarak harcar, veya franchise alır. Franchise, hızlı ve güvenli kazancın formülüdür.

? SIK SORULAN 5 SORU DENEYİMİ YANINIZA ALIN, KAZANAN SİZ OLUN 1- PARAM VAR, NE KAZANIRIM ? Bankaya yatır, faizini al. 2- YERİM VAR NE KAZANIRIM ? Kiraya ver, kiranı al. 3- HANGİ MARKA ÇOK KAZANDIRIR ? Marka kazandırmaz, işini bilen girişimci kazanır. 4- HANGİ ALIŞVERİŞ MERKEZİ KAZANDIRIR ? AVM kirasını alır, yanlış nokta, zorlu rakip kaybettirir. 5- YERİMİ DEVREDERKEN NE KAZANIRIM ? Kar ediyorsan, yerin iyiyse, markan güçlüyse, satarken kazanırsın. Zarardaysan, yerin kötüyse, markan zayıfsa, yatırdığını alamazsın.

F&M ÖNERİLEN MARKALAR DENEYİMİ YANINIZA ALIN, KAZANAN SİZ OLUN AKUPİL – pil yenileme B-FIT – kadınlar için spor BURGER HOUSE – gurme burger CASITA - bistro CITIES – salata sandviç ÇITIR USTA - kebap DRYTURK – kuru temizleme FOOTBREAK – ayak masajı FRANCHISE & MORE FRATELLI LA BUFALA - pizza FUNPARK – 5D sinema GOF HİZMETLER – fatura ödeme GÖNÜL – düğün salonu HACIBEY – Bursa kebap İNKA GAS - otogaz INTABLE – masada mangal restoran JUICE PLANET – meyve suyu JUICE ZONE – meyve suyu KUMRUCUM - kumru LAVAZZA - kafe MANTI KEYFİ - mantı MERU - döner MR.PATO - patates PİZZA HOUSE - pizza REALTY WORLD - emlak SARIŞEKERİM - mısır SİHİRLİ ELMALAR – elma şekeri SİMİT SARAYI – simit kafe THINK BURGER – gurme hamburger TOMBİŞ - kumru UÇAN BALON – çocuk yuvası WAFFLE ART - waffle WIENERWALD - tavuk ZİYAFE – Kayseri mutfağı